Camping La Jonquille

362 reviews over Camping La Jonquille in het Nederlands

Zeer fantastisch!

Fleur, Erik, Mats en Siem
14-8-2018

Vaste prik! Elk jaar een paar dagen bij Herman en Jacq om uit te rusten, genieten en te lachen. Dit jaar voor het eerst met oudere kinderen die zich uitstekend hebben vermaakt. Niet alle kids zitten nl te wachten op een campingdisco of karaokeavond. Die willen kampvuur maken, het bos in, lekker een boek lezen, badmintonnen oid. Ook het sanitair is prima en zeer proper. Dat ben ik op andere campings nog nooit zo tegengekomen. Broodservice in de ochtend, een borreltje in de middag, ijsje uit de vriezer...... en nog veel meer van dat alles. Herman en Jacqueline werken keihard om de camping mooi, schoon en gezellig te maken en te houden.

Warm onthaal, zorgzaam, schoon sanitair, rust

Enrico en Marinel
13-8-2018

Wat een fijne plaats om te zijn, dit jaar zijn we 2 keer geweest: eerst tijdens boogschiet cursus, niet omdat we boogschieten maar omdat de sfeer dan erg gemoedelijk en gezellig is! En je mag gerust kijken wat de dames en heren allemaal leren! 2e bezoek was niet gepland, we waren op doorreis en wilde nog een paar dagen echt uitrusten, Jacqueline had voor ons een schaduwrijke plaats bedacht zodat we lekker konden uitslapen! Super!

Wat ik altijd leuk vind zijn de gesprekken met de fietsers, die na een dag zwoegen hier even hun rust kunnen pakken met bij hun tent door herman neer gezette picknikbank en luie ligstoelen, de mensen zijn altijd blij met de ‘Jonquille fietser experience”

De groene inslag van de camping is ook erg mooi: duidelijke plaats waar welk afval weg ge gooit kan worden, de warmwater voorziening op zonnen energie met een grote tekening duidelijk gemaakt bij de douches, je kan kiezen of je lang of kort wil douchen!

Altijd weer gezellig...

Kurt Van Maldegem
13-8-2018

Het wordt stilaan een traditie om hier onze laatste vakantiedagen te slijten. Als eerste stop nemen we deze camping niet zo snel meer omdat je er zo slecht weer weg raakt wegens te gezellig. Altijd wel ergens een praatje te slaan. Eigenaars blijven jaar na jaar de zelfde goeie service geven. Ruime plekken waar je nog echt kampeert... Sanitair steeds kraaknet en de avonden dat er eten gemaakt wordt zijn altijd weer zeer aangenaam. De door sommigen hier zo verguisde "regeltjes en reglementen" zijn volgens ons niet meer dan de gewone normale omgangsvormen nog even netjes neergeschreven, voor wie die toch niet meer zo goed kent... Uitzicht is prachtig...ga er gerust even voor zitten...maar verwacht geen zicht op zee...je bent in de Franche Comté...

Rust en activiteit in een prachtige omgeving.

Toon van den Boogaard
13-8-2018

Herman en Jacqueline hebben een prachtplek gecreëerd.

Een rustpunt, waar ook genoeg te beleven valt.

Je kunt er rustig op jezelf zijn, maar net zo makkelijk ben je deel van het geheel, met heerlijk samen barbecueën, pizza eten, woeste Kubb-competities.

En wat een heerlijk vertrouwen dat als je iets uit het winkeltje pakt, dat je dat gewoon in een schriftje kunt schrijven.

Je leest soms dingen over zo veel regeltjes. Ja, Herman en Jacqueline geven heel duidelijk aan wat wel en niet gewenst is. Soms voelt dat misschien als veel, maar aan de andere kant hebben ze op deze manier wel kunnen bereiken wat ze bereikt hebben.

Herman staat iedereen onvermoeid bij met alles wat er nodig is, en daarbij vind hij nog tijd om aan wie dat wil boogschietlessen op Olympisch niveau te geven.

Daarnaast is hij een makkelijk causeur die de sfeer tijdens de openingstijden van het Theatre telkens weet te raken.

Dit was ons tweede jaar en vast niet het laatste.

Helemaal tot rust gekomen

Laris
13-8-2018

Voor rust, ontspanning, mooie natuur en een zeer gemoedelijke sfeer moet je zeker naar la Jonquille gaan. Ook voor kinderen genoeg te ontdekken en te beleven. Fantasie wordt rijkelijk geprikkeld door de omgeving; speeltuin wordt niet gemist. In de meivakantie hebben wij de safaritent geboekt wat voor ons een uitstekende week was.

Uitmuntend

Marie -jose Rosenboom
13-8-2018

Thuis komen , een fantastische gastvrije camping met ontzettend lieve eigenaren die jouw als gast belangrijk vinden. Herman en Jacqueline nemen de tijd voor je. Zeer harde werkers met een glimlach en Iedere dag even een momentje vragen hoe het gaat. Altijd interesse in de medemens. Warm bad als we weer aankomen. Een camping om tot rust te komen . Komen er graag .

Heerlijk!!! Ontspannen en gezellig 👌🏽

Wilfred & Naomi Chevalking
13-8-2018

Rust, natuur, gezelligheid, ontmoeten van mooie mensen, erg leuk dat er zoveel fietsers en reizigers komen, het delen van verhalen is erg leuk!! Pizza-avond, ‘s middags 17:00u gezellig wat drinken en kletsen, boogschieten, Jeu de boel, mooi uitzicht, sfeervol... ik kan zo een tijdje doorgaan!! Een camping met karakter ❤️

Echt de moeite waard om naartoe te gaan!!!

Het voelt als thuiskomen als je hier arriveert 👌🏽👍🏽

Herman en Jacqueline zijn goud waard, zoals zij zich inzetten voor de gasten zie ie niet op veel plekken. De camping is basic maar dat kun je van te voren weten door de website. De momenten dat er samen met ongeveer de hele camping gegeten word zijn altijd de hoogte punten en iedereen is altijd welkom. Tijdens ons verblijf waren er ook een aantal jonge kinderen en die leken zich prima te vermaken. Er word er veel georganiseerd (zoals de workshops) en zo kun je veel nieuwe dingen ontdekken. Alle informatie van de omgeving is te vinden bij de receptie. Misschien komen Herman en Jacqueline soms "gestrest" over maar vergeet niet dat ze maar met z'n 2e zijn en er moet veel gebeuren zoals brood halen, zorgen dat alles schoon is, dat de gasten ontvangen worden, dat het theater open gaat, dat er gekookt word enz. De laatste avond van ons verblijf was ook echt het hoogte punt. ❤

Fantastisch wij hebben genoten een echte aanrader!

Conny Boer,den Boer
9-8-2018

Wij kwamen er wat later achter dat er dichterbij ook een grote supermarkt was, maar op de camping zelf wordt verschillende keren voor eten gezorgd en gezamenlijk gegeten, en dat is echt super gezellig!

Gemoedelijke camping, niet heel bijzonder

Anoniem
7-8-2018

Mooiste camping van Frankrijk lijkt ons wat optimistisch en zal eerder samenhangen met een schare trouwe fans onder de vaste campinggasten, dan dat deze camping nou zo bijzonder is. Geen zwembad of fatsoenlijke speeltuin, het uitzicht vonden wij wel mooi, maar niet heel erg bijzonder.

Sanitair prima in orde (nog wel met 3 of 5 min. douchemunten, het licht gaat overigens sowieso na 5 minuten uit :)

De hoeveelheid regels, zowel op papier als medegedeeld heeft ons wel wat verbaasd, komt niet ten goede van het vakantiegevoel, je bent iedere keer beducht voor een berisping... Accepteer gewoon dat er af en toe iets niet volgens de regels gaat, dat komt dan zeker ten goede van de beleving.

Wij vonden de eigenaren erg gestresst, wat diverse keren (ook bij andere gasten) leidde tot ongemakkelijke situaties op de camping, werkte sowieso op de zenuwen.

Voor de vaste gasten wellicht een paradijs, wij slaan deze camping de volgende keer over.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Jonquille in Hurecourt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Jonquille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Jonquille scoort een 9.75 uit 10 op basis van 361 reviews.