Géén boekingskosten

• 9.1Staat v/h sanitair
  • 6.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Camping La Jonquille ligt in Hurecourt. De eigenaren verzorgen leuke workshops en bezorgen elke ochtend verse broodjes wanneer je deze hebt besteld. In het café kun je terecht voor een drankje. Er is een speeltuin en ook je hond is welkom. Hier kom je verder echt voor de natuur, het uitzicht en de rust. Rijd in een uurtje naar Epinal.

Contact

431 Reviews over La Jonquille

• 9Emilie Raateland10-06-2022

Wat een heerlijk verblijf

De nieuwe eigenaren Marieke en Louis maken hier weer een heerlijke plek om vakantie te vieren. Super rustig en landelijk .

• 9Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 9BROCCHETTO09-08-2021

A découvrir

Nous avons passé un très agréable WE entre amis dans ce magnifique camping où l'accueil est très chaleureux. L'espace commun couvert à disposition est convivial et très bien équipé.Et en plus, nous avons pu faire du tir à l'arc dans la zone réservée. Merci à Hermann et Jacqueline pour leurs petites attentions tout au long de notre court séjour.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10C & R08-09-2020

Gewoon fantastisch!

Wat een fijne camping! Totale stilte. Rust. Borrelen. Gezelligheid. De goede zorgen van Jacqueline en Herman. Heerlijk maaltijd. Fijn voor de honden. Leuke gezellige buren. Relaxmodus. Wat moet ik nog meer zeggen. Gewoon gaan en genieten!

• 10Kurt Van Maldegem22-08-2020

We blijven terug komen !

Zoals vanouds weer heerlijk genoten van onze laatste vakantiedagen op "La Jonquille" Komen er al een aantal jaren terug, en lopen er altijd wel bekenden tegen het lijf die het er extra gezellig maken, vooral bij het vuur 's avonds. Voor rustzoekers blijft dit een eersteklas camping, zonder dat het er saai en vervelend wordt. Ondank het rondwarende beestje voel je je dankzij de getroffen maatregelen ook in 2020 zeer op je gemak hier. Denk dat we nog wel een keer gaan...

• 8Karel Slingerland20-08-2020

Gemeulig

Echt een aanrader! Gezellig ontvangst door Jacqueline en Herman. Pittoresk, mooie ver zichten. Ook goed sanitair! Geen wifi maar super ontvangst via 4G. Geen hoog dravend geheel, doe maar gewoon mentaliteit. Leuk kroegje ook boven 😉 Thx luitjes.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 10fam. de Weijer20-07-2020

Het was weer heerlijk!

Wij gaan niet vaak naar dezelfde camping maar Camping La Jonquille is daar een uitzondering op. Boogschieten, struinen door de bossen, lekker fietsen door de prachtige omgeving en 's ochtends genieten van het heerlijke brood dat bij de tent wordt bezorgd. De geweldige wekelijkse bbq en de donderdag pizza zijn leuke momenten om een praatje met andere campinggasten te maken. De eigenaren zorgen dat je je altijd welkom en thuis voelt en hebben echt hart voor hun gasten.

• 10Carla17-07-2020

Prima ervaring!

Een liefdevol verzorgde, kleine camping, met aardige mensen in een liefelijke omgeving. In m'n eentje met m'n hond heerlijke dagen gehad. Prima als tussenstop naar Zuid- Frankrijk. De trekkershut is een aanrader!

• 10Luuk14-01-2020

Altijd aardige mensen, prachtige omgeving.

Hier aankomen voelt als thuiskomen, de eerste keer al. Ik vind het heerlijk om de hele dag niks te hoeven, nieuwe mensen te ontmoeten tijdens het samen eten, genieten van het uitzicht en de sterren 's nachts. Ik heb er leren boogschieten van Herman en leer iedere keer dat ik kom schieten meer. Herman en Jacqueline zijn ontzettend lieve mensen die hard hun best doen om het iedereen naar hun zin te maken, en ook nog tijd hebben om gewoon een praatje te maken af en toe. De natuur in de omgeving is prachtig. Camping La Jonquille is een plek waar ik compleet tot rust kom.

• 10Cock de Gram17-12-2019

Formidabel!

Al verschillende keren op deze camping geweest, soms meerdere keren per jaar. Dat zegt al genoeg: het is hier fantastisch. De ligging, het uitzicht, de gezelligheid, het schone sanitair, de 'happy hour', de billijke prijzen, en niet te vergeten de eigenaren Herman en Jacqueline, twee mensen met hart voor de zaak en de gast.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Joke en Gep Snippe13-12-2019

Thuiskomen en nog veel meer!!!

Pp camping La Jonquille kun je gewoon jezelf zijn, genieten van de rust en de mooie omgeving waar je lekker kunt wandelen fietsen en relaxen. niks moet, het meeste mag ;) kijk wel goed op de website of je de principes waar Herman en Jacqueline voor staan jou aanspreken. wij zijn er al meerdere keren geweest, en zelfs onze kinderen en kleinkinderen hebben deze bijzondere camping al ontdekt. er is geen echte eetgelegenheid, maar 2 avonden in de week kun je wel deelnemen aan een gezamenlijke maaltijd

Camping La Jonquille info

Camping-informatie