Camping La Jonquille

373 reviews over Camping La Jonquille in het Nederlands

Genieten!

Jaap & Esther
30-9-2018

Hele fijne, mooie en rustige camping. Mooi en schoon sanitair en niet te vergeten de gastvrije eigenaren. In plaats van de geplande 3 nachten er 5 gebleven. Mooie wandel- en fietsroutes in de omgeving.

Iedere ochtend wordt het verse brood naar je tent gebracht. En 's-middags is er de gelegenheid om iets op het terras te drinken. Wij zullen zeker nog 'n keertje terugkomen.

Joyce
25-9-2018

Een fijne en nette camping met hele vriendelijke eigenaren. Het is heel fijn dat wij daar welkom zijn met onze honden.

Geweldige camping

Lies Van Gestel
15-9-2018

Dit is een super gezellige camping. Heel afgelegen waardoor je volop kan genieten van de natuur. Op de camping word vanalles georganiseerd zoals maaltijden voor de gehele camping, een fotocursus of boogschietcursus.

Wij hebben deelgenomen aan de smartphone fotocursus. Deze duurde 5 dagen en was fenomenaal. We hebben veel bijgeleerd en het was super gezellig.

Super camping

Leni Van Gestel
14-9-2018

Heel leuke, nette, toffe, gezellige camping, waar je heel persoonlijk wordt ontvangen! Alles is proper en onderhouden, er zijn ook gezellige avonden waar je met heel de camping samen eet als je wilt, heel leuk!! 😉

Deze Camping is te leuk om te kunnen samenvatten.

Maurice Snippe
13-9-2018

Een mooi gelegen gemoedelijke camping. De uitbaters zijn zeer vriendelijk en oprecht. De sanitaire voorzieningen zijn mooi aangelegd en ten alle tijden fris en schoon. Wij hebben overnacht in het Trekkers Hutje, echt een aanrader. De sfeervolle blokhut heeft alles wat je nodig hebt, inclusief een geweldig uitzicht!

Met een woord geweldig.

Henny v/d Steen.
13-9-2018

Goede ontvangst. Goed en schoon sanitair.Zeer goede service , brood wat je besteld wordt om 9 uur bij je afgeleverd. Er is een soort café waar je van 17.00 tot 19.00 uur wat kan drinken en er gezamenlijk een broodje kebab te eten(wordt allemaal gehaald)Wij waren met de fiets. Kregen een paar ligstoelen om lekker te relaxen.(heb je niet bij je op fiets) Er stond zelf afwasmiddel en afwasborstel en een theedoek. Muziekje en lekker geurtje in het sanitairgebouw.Gelijk een rustdag genomen en de rust en stilte die er heerst.(geweldig)

Bedankt Herman en Jacqueline van twee vermoeide fietsers Ad en Henny.

Deze camping verdient een tien!

Sonja M.
11-9-2018

Fijne kleinschalige camping met goede sfeer waar je heerlijk tot rust kunt komen, genietend van de natuur. Je kan yoga doen, mee-eten, naar de kroeg, cursus doen of gewoon ‘zijn’. En Herman en Jacqueline? Die zijn gewoonweg fantastisch. Met hun inzet maken ze deze camping tot een heerlijke plek (waar je na thuiskomst direct weer naar terug wil).

Top!!!!

Bloem
6-9-2018

Behalve het fantastische uitzicht, de heerlijke stilte, de broodjes ‘s ochtends, de brandschone wc’s en douches, en een hele gezellige kroeg aan het eind van de middag, zijn het eigenlijk Herman en Jacqueline die de camping zo’n warme en hele fijne vibe geven. Ze zijn vriendelijk, gastvrij, geven hulp waar het nodig is en meer en zetten alles in om jouw vakantie tot een topvakantie te maken.

Fantastisch!

Wietse Hannema
6-9-2018

Wederom erg genoten! Goede zorg, gezelligheid in de kroeg, gezamelijk eten als je dat wil, lekker vers brood 's morgens bij de tent, activiteiten, goed sanitair........ en dat alles in een prachtige omgeving! Aanrader!!!!

Top camping!

Mesjaal
6-9-2018

Als je rust, mooi uitzicht maar ook gezelligheid zoekt op een verzorgde camping, is La Jonquille een grote aanrader. Ga ook zeker een keer naar de campingkroeg en eet mee, het is het waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Jonquille in Hurecourt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Jonquille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.