Camping La Jonquille

9,8

335 reviews over Camping La Jonquille in het Nederlands

Nicole
14-6-2018

Wat een heerlijke camping. Je komt echt tot rust. Herman en Jacqueline zijn hele lieve mensen om bij te kamperen! Alles ziet er netjes schoon uit. Hier geweest voor de foto week. Een hele gezellig goed georganiseerde week gehad. Als je bij wilt komen even het drukke Nederland wilt ontvluchten, is dit zeker een aanrader! We hebben gezellige pizzaavond en barbeque gehad. Elke ochtend gast Herman naar de bakker en krijg je lekkere verse broodjes.

Aanrader als je van rust en gezelligheid houdt.

Don van den Brande
8-6-2018

Een redelijke afstand van Nederland. Voor ons (Enschede) ong. 680 km. De camping is klein, groen en knus en bestaat uit 2 levels. Prachtige plekken met mooi uitzicht. Ze hebben ook nog een ingerichte safaritent en een trekkershut.

De sfeer is heel gemoedelijk. Jacqueline en Herman doen er alles aan om je thuis te laten voelen. Ze halen en brengen 's morgens zelfs je stokbrood en croissants, als je dat wilt. Het is een Ecocamping met zonnepanelen, regenwater als spoelwater voor de toiletten en afvalscheiding met zelfs een klein GFT-afvalbakje voor op je parkeerplek en het werkt allemaal perfect. Doordat ik op het eind van de vakantie een ongeluk gehad heb, hadden we nogal wat hulp nodig maar Jacqueline en Herman hebben ons er fantastisch doorheen geloodst. De camping ligt in een groen, glooiend gebied waar je heerlijk kunt wandelen/fietsen. Terrasjes waren schaars, maar door Herman's barretje was dat niet nodig.

Herman en Jacqueline, owner, 11-6-2018

Bedankt, Don! We wensen je een spoedig herstel toe.

Ondanks je pootje een hele goede zomer. Aai voor die grappige , kleine Ana!

Heerlijke kleine camping, geweldige beheerders, hebben het echt super gehad.
Herman, Jacqueline, owner, 11-6-2018
Fijn! Altijd goed om te horen. Dat is ook waar we het voor doen: onze gasten een heerlijke vakantie bezorgen!

Fantastische plek waar we zeker weer terug komen!

Stef & Eline
9-5-2018

Mooie kleinschalige camping op verschillende niveaus. Enorm hartelijke en betrokken beheerders: Herman en Jacqueline verstaan de kunst van warm gastheerschap. Mooie campingplaatsen, rust, natuur en een authentiek Franse omgeving, zonder opsmuk ten behoeve van toerisme vormden voor ons de ingrediënten voor een onvergetelijk verblijf.
Jacqueline, owner, 12-5-2018

Dank jullie wel voor deze lovende woorden.

Jullie waren ook heel prettige gasten.

Wensen jullie een mooie zomer,

Herman en Jacqueline

Héél gezellig en warm.

Rudie van Sinten
23-11-2017

Iedereen op deze camping is heel erg betrokken met elkaar maar toch laat iedereen elkaar met rust. Dus de ideale plek om helemaal tot rust te komen.

Wat enige wat minder was was het weer.

Volgend jaar zeker weer.!

Lies Alewijnse
22-11-2017

Heerlijke vriendelijke rustige camping . We gaan al negen jaar terug, dat wil toch wel wat zeggen.

Fantastische vakantie week !

Suzanne
22-11-2017

We hebben weer de beste tijd van ons jaar gehad op de camping. Onverwacht met alle mensen die we het jaar daarvoor op de camping hebben ontmoet en het was echt super gezellig! Ook hebben een aantal van ons weer meegedaan aan de boogschiet week en ook dit jaar was het weer op en top verzorgt. Ook hebben we Quatorze Juillet meegepikt, wat een feest met een groep mensen aan een lange tafel op een berg met uitzicht op de weides. Verder was het gewoon zo als we de camping en Herman en Jacqueline kennen warm en gaatvrij. Tot volgend jaar!

Geweldige plek om tot rust te komen.

Bert Brouwers
21-10-2017

Fantastische omgeving, prachtige camping en hartelijke ontvangst. Jacqueline en Herman zorgen voor onvergetelijke vakantiedagen.

Het was weer fatastisch

Yvon Arendsen
21-10-2017

Wat een geweldige rust. Geen wifi, er wordt gewoon met elkaar gepraat.

Rust en gezelligheid

Wendy Marcel en Moya
15-9-2017

Heerlijke camping om energie bij te tanken. Gezelligheid, warmte (ook als de zon niet schijnt) en zeer hondvriendelijk. Mooie wandelroutes direct vanaf de camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Jonquille in Hurecourt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Jonquille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Jonquille scoort een 9.75 uit 10 op basis van 345 reviews.