Camping La Jonquille

377 reviews over Camping La Jonquille in het Nederlands

Ohh pff ….gewoon gaan !!

Henny Diks
16-11-2018

Mooi gelegen op een heuvel, met uitzichten waarvan ik blijvend verliefd ben! Gemoedelijk, leven en laten leven, heerlijk om te fietsen. Dacht 1 dag te blijven maar dat lukte niet helemaal!! Het was er schoon. Een aantal dagen in de week kun je mee eten en hoe!! Heelrijk tot rust gekomen!!

Warmbad

Han Vervoordeldonk
11-11-2018

Een relaxd verblijf op een hele mooie camping in

een hele rustige mooie omgeving

Met Herman en Jacqueline als perfecte gastheer en gastvrouw

Rust tot volgend jaar

Ramon
10-11-2018

Echt een topplek

We zaten in de safaritent die is mooi en compleet ingericht

Verrassende camping met een fijne sfeer.

Herman en Joke
9-11-2018

Prachtige camping waar je je snel thuis voelt. Vriendelijke eigenaren die er alles aan doen om het iedereen naar de zin te maken.Mooie omgeving om te ontdekken, wij zijn hier nu voor het 3e jaar geweest maar nog steeds niet uitgekeken. Leuke dorpjes en mooie natuur. Leuke cursus smartphone fotografie gevolgd gegeven door de eigenaar (Herman Diks) . We zijn op verrassende locaties geweest, een echte aanrader! We gaan zeker nog een keer hier naartoe!

Genieten!

Jaap & Esther
30-9-2018

Hele fijne, mooie en rustige camping. Mooi en schoon sanitair en niet te vergeten de gastvrije eigenaren. In plaats van de geplande 3 nachten er 5 gebleven. Mooie wandel- en fietsroutes in de omgeving.

Iedere ochtend wordt het verse brood naar je tent gebracht. En 's-middags is er de gelegenheid om iets op het terras te drinken. Wij zullen zeker nog 'n keertje terugkomen.

Joyce
25-9-2018

Een fijne en nette camping met hele vriendelijke eigenaren. Het is heel fijn dat wij daar welkom zijn met onze honden.

Geweldige camping

Lies Van Gestel
15-9-2018

Dit is een super gezellige camping. Heel afgelegen waardoor je volop kan genieten van de natuur. Op de camping word vanalles georganiseerd zoals maaltijden voor de gehele camping, een fotocursus of boogschietcursus.

Wij hebben deelgenomen aan de smartphone fotocursus. Deze duurde 5 dagen en was fenomenaal. We hebben veel bijgeleerd en het was super gezellig.

Super camping

Leni Van Gestel
14-9-2018

Heel leuke, nette, toffe, gezellige camping, waar je heel persoonlijk wordt ontvangen! Alles is proper en onderhouden, er zijn ook gezellige avonden waar je met heel de camping samen eet als je wilt, heel leuk!! 😉

Deze Camping is te leuk om te kunnen samenvatten.

Maurice Snippe
13-9-2018

Een mooi gelegen gemoedelijke camping. De uitbaters zijn zeer vriendelijk en oprecht. De sanitaire voorzieningen zijn mooi aangelegd en ten alle tijden fris en schoon. Wij hebben overnacht in het Trekkers Hutje, echt een aanrader. De sfeervolle blokhut heeft alles wat je nodig hebt, inclusief een geweldig uitzicht!

Met een woord geweldig.

Henny v/d Steen.
13-9-2018

Goede ontvangst. Goed en schoon sanitair.Zeer goede service , brood wat je besteld wordt om 9 uur bij je afgeleverd. Er is een soort café waar je van 17.00 tot 19.00 uur wat kan drinken en er gezamenlijk een broodje kebab te eten(wordt allemaal gehaald)Wij waren met de fiets. Kregen een paar ligstoelen om lekker te relaxen.(heb je niet bij je op fiets) Er stond zelf afwasmiddel en afwasborstel en een theedoek. Muziekje en lekker geurtje in het sanitairgebouw.Gelijk een rustdag genomen en de rust en stilte die er heerst.(geweldig)

Bedankt Herman en Jacqueline van twee vermoeide fietsers Ad en Henny.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Jonquille in Hurecourt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Jonquille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.