Camping La Jonquille

• 9.5Eetgelegenheden
  • 9.9Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

Meer camping info

Camping La Jonquille ligt in Hurecourt. De eigenaren verzorgen leuke workshops en bezorgen elke ochtend verse broodjes wanneer je deze hebt besteld. In het café kun je terecht voor een drankje. Er is een speeltuin en ook je hond is welkom. Hier kom je verder echt voor de natuur, het uitzicht en de rust. Rijd in een uurtje naar Epinal.

Contact

426 reviews over Camping La Jonquille

• 10fam. de Weijer20-07-2020

Het was weer heerlijk!

Wij gaan niet vaak naar dezelfde camping maar Camping La Jonquille is daar een uitzondering op. Boogschieten, struinen door de bossen, lekker fietsen door de prachtige omgeving en 's ochtends genieten van het heerlijke brood dat bij de tent wordt bezorgd. De geweldige wekelijkse bbq en de donderdag pizza zijn leuke momenten om een praatje met andere campinggasten te maken. De eigenaren zorgen dat je je altijd welkom en thuis voelt en hebben echt hart voor hun gasten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 10Carla17-07-2020

Prima ervaring!

Een liefdevol verzorgde, kleine camping, met aardige mensen in een liefelijke omgeving. In m'n eentje met m'n hond heerlijke dagen gehad. Prima als tussenstop naar Zuid- Frankrijk. De trekkershut is een aanrader!

Alleen gereisd in juni 2020

• 10Luuk14-01-2020

Altijd aardige mensen, prachtige omgeving.

Hier aankomen voelt als thuiskomen, de eerste keer al. Ik vind het heerlijk om de hele dag niks te hoeven, nieuwe mensen te ontmoeten tijdens het samen eten, genieten van het uitzicht en de sterren 's nachts. Ik heb er leren boogschieten van Herman en leer iedere keer dat ik kom schieten meer. Herman en Jacqueline zijn ontzettend lieve mensen die hard hun best doen om het iedereen naar hun zin te maken, en ook nog tijd hebben om gewoon een praatje te maken af en toe. De natuur in de omgeving is prachtig. Camping La Jonquille is een plek waar ik compleet tot rust kom.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2019
    10Cock de Gram17-12-2019

Formidabel!

Al verschillende keren op deze camping geweest, soms meerdere keren per jaar. Dat zegt al genoeg: het is hier fantastisch. De ligging, het uitzicht, de gezelligheid, het schone sanitair, de 'happy hour', de billijke prijzen, en niet te vergeten de eigenaren Herman en Jacqueline, twee mensen met hart voor de zaak en de gast.

• 9Eetgelegenheden

Alleen gereisd in mei 2019

• 10Joke en Gep Snippe13-12-2019

Thuiskomen en nog veel meer!!!

Pp camping La Jonquille kun je gewoon jezelf zijn, genieten van de rust en de mooie omgeving waar je lekker kunt wandelen fietsen en relaxen. niks moet, het meeste mag ;) kijk wel goed op de website of je de principes waar Herman en Jacqueline voor staan jou aanspreken. wij zijn er al meerdere keren geweest, en zelfs onze kinderen en kleinkinderen hebben deze bijzondere camping al ontdekt. er is geen echte eetgelegenheid, maar 2 avonden in de week kun je wel deelnemen aan een gezamenlijke maaltijd

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Joke den Hoet02-12-2019

Wij blijven hier terugkomen!

Alles wat je van een camping verwacht vindt je hier. Zijn hier al vaker geweest en hopen hier nog veel te komen. Vriendelijke en behulpzame eigenaren,geen moeite teveel. s’Morgens vers brood, toeristische tips, als je wit 2 keer per week gezamenlijke maaltijd. Genieten van de prachtige omgeving en het mooie uitzicht vanaf de camping. Als je het wilt meedoen met een leuke workshop,wandelen,mooie dorpjes in de omgeving om te bezoeken. Wij komen hier al voor het 5e jaar maar zijn nog lang niet uitgekeken. Kortom: (bijna) alles mag, niets moet.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Joyce04-11-2019

Een fijne camping!

Een hele fijne plek, waar je rust maar ook gezelligheid vind. Er zijn leuke workshops te doen, zo hebben wij meegedaan aan de boogschietweek en de smartphone fotografie cursus.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Helen en Kees31-10-2019

Gastvrij- rust- prachtige omgeving

Deze camping is echt fantastisch voor rustzoekers en uitvalbasis voor prachtige wandelingen en fietstochten. Prachtig gelegen in een magnifieke omgeving en Herman en Jaqueline die er alles aan doen om jou dat echte vakantie gevoel geven. Wij hebben er dit jaar erg van genoten op deze gastvrije camping! Tot een volgende keer!

• 10Jan en Ria van Leeuwen en de hond Rico29-10-2019

Fantastisch hier

Fantastische camping met zeer gastvrije eigenaren, die er alles aan doen om het je naar het zin te maken. 'sMorgens wordt vers brood gebracht. Twee keer in de week wordt er geheel vrijblijvend voor avondeten gezorgd. Wat altijd erg gezellig is en niet te vergeten het Praathuis tussen 17.00 en 19.00 uur. Leuk om andere gasten te ontmoeten. Mooie omgeving en Iedere avond staat er op een bord bij de receptie met ideeën voor de andere dag om te doen. Het is hier heel fijn alsof je thuiskomt. Sinds 2012 komen wij hier ieder jaar .

• 10Elly en Willem de Vreeze28-10-2019

Komen al jaren en zullen dat voorlopig doen!

Twee weken in april en twee weken in augustus ons geweldig geamuseerd. Pluim voor de gastvrouw en gastheer.

Camping La Jonquille info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50