Camping La Jonquille

9,7

366 reviews over Camping La Jonquille in het Nederlands

Helly
18-8-2018

Fantastische camping vriendelijke eigenaars we voelen ons direct thuis ook de kinderen vonden het leuk , zwemmen deden we in een leuk riviertje vlakbij

Rustige camping mooi uitzicht en sanitair meer dan goed

Topcamping, gastvrij, vriendelijk en verzorgd

Gideon de Haan
15-8-2018

Topcamping met topgastheer en topgastvrouw.

Heerlijke locatie en prettige combinatie van professionaliteit en vriendelijkheid. Duurzaamheid hoog in het vaandel zonder afbreuk te doen aan comfort. Met het gezellige en ontspannen café en eten bij het kampvuur creëren ze gezelligheid en verbondenheid onder de kampeerders.

De liefdevolle extra zorg die ze voor fietsers hebben (altijd plek voor fietsers, leunstoel bij je tent na je lange reis) is hartverwarmend. Ze zorgen dat je je echt welkom voelt. Wij komen er graag nog eens terug.

Jacqueline, owner, 18-8-2018

Dank je Gideon, het was weer een plezier om jullie op de camping te hebben.

Bedankt voor je aanmoediging en vriendelijke woorden.

Goed najaar!

Fantastisch!

Marina van der Wal
15-8-2018

Wat is het geweldig vakantie (en verjaardag) vieren op le Jonquille! De gastvrijheid is ongeëvenaard.

Jacqueline, owner, 18-8-2018

Dank je wel, Marina. We missen nu al je gelach en vrolijkheid!

Graag tot volgende keer!

Lesje in correct kamperen

Karlijn
14-8-2018

Altijd al willen weten hoe moeilijk het is om een camping te hebben? Zin om tijdens je vakantie betutteld te worden?

Behoefte aan ecologische beperkingen? Aanvankelijk hadden wij aangegeven om 3 nachten op deze leuk gelegen camping te blijven, na 1 nacht besloten we om toch maar 2 nachten te blijven. We gaven het netjes op tijd door, maar onze oprechte beslissing viel absoluut niet in goede aarde. Een preek van de eigenaresse alsof we kleine kinderen waren op de koop toe. Dankzij ons kon juf Jacqueline wel een bordje met failliet aan de straat zetten. Ze vond ‘onze generatie’ nalatig en gemakkelijk. Terwijl wij 2 stille types zijn en gewoon op zoek waren naar wat rust en ruimte, dat vonden wij daar niet. Eerder een propperige nogal geforceerde mileubewuste en belerende NL camping. En dat terwijl hun leven blijkbaar van elke kampeernacht afhangt.

Jacqueline, owner, 18-8-2018

Wie in het hoogseizoen alle vrijheid van komen en gaan wil hebben moet niet reserveren. Vrijblijvend reserveren bestaat. Kleine campings kunnen net hun hoofd boven water houden door het hoogseizoen. Vallen daar onnodige gaten dan staat dat bordje ‘failliet ‘ al snel aan de weg.

Als dit een preek was : so be it !

Zeer fantastisch!

Fleur, Erik, Mats en Siem
14-8-2018

Vaste prik! Elk jaar een paar dagen bij Herman en Jacq om uit te rusten, genieten en te lachen. Dit jaar voor het eerst met oudere kinderen die zich uitstekend hebben vermaakt. Niet alle kids zitten nl te wachten op een campingdisco of karaokeavond. Die willen kampvuur maken, het bos in, lekker een boek lezen, badmintonnen oid. Ook het sanitair is prima en zeer proper. Dat ben ik op andere campings nog nooit zo tegengekomen. Broodservice in de ochtend, een borreltje in de middag, ijsje uit de vriezer...... en nog veel meer van dat alles. Herman en Jacqueline werken keihard om de camping mooi, schoon en gezellig te maken en te houden.

Jacqueline, owner, 18-8-2018

Wat goed om te horen dat Mats en Siem het ook naar hun zin hebben gehad.

En dank je wel voor alle complimenten, die waardering maakt het harde werken zinvol.

Graag weer tot ziens!

Warm onthaal, zorgzaam, schoon sanitair, rust

Enrico en Marinel
13-8-2018

Wat een fijne plaats om te zijn, dit jaar zijn we 2 keer geweest: eerst tijdens boogschiet cursus, niet omdat we boogschieten maar omdat de sfeer dan erg gemoedelijk en gezellig is! En je mag gerust kijken wat de dames en heren allemaal leren! 2e bezoek was niet gepland, we waren op doorreis en wilde nog een paar dagen echt uitrusten, Jacqueline had voor ons een schaduwrijke plaats bedacht zodat we lekker konden uitslapen! Super!

Wat ik altijd leuk vind zijn de gesprekken met de fietsers, die na een dag zwoegen hier even hun rust kunnen pakken met bij hun tent door herman neer gezette picknikbank en luie ligstoelen, de mensen zijn altijd blij met de ‘Jonquille fietser experience”

De groene inslag van de camping is ook erg mooi: duidelijke plaats waar welk afval weg ge gooit kan worden, de warmwater voorziening op zonnen energie met een grote tekening duidelijk gemaakt bij de douches, je kan kiezen of je lang of kort wil douchen!

Dag Enrico en Marinel,

Het is echt voor gasten zoals jullie dat het voor ons zin heeft om hard te werken.

Het is een ruime beloning als we gasten zien genieten van hun vakantiedagen hier.

Graag tot ziens!

Altijd weer gezellig...

Kurt Van Maldegem
13-8-2018

Het wordt stilaan een traditie om hier onze laatste vakantiedagen te slijten. Als eerste stop nemen we deze camping niet zo snel meer omdat je er zo slecht weer weg raakt wegens te gezellig. Altijd wel ergens een praatje te slaan. Eigenaars blijven jaar na jaar de zelfde goeie service geven. Ruime plekken waar je nog echt kampeert... Sanitair steeds kraaknet en de avonden dat er eten gemaakt wordt zijn altijd weer zeer aangenaam. De door sommigen hier zo verguisde "regeltjes en reglementen" zijn volgens ons niet meer dan de gewone normale omgangsvormen nog even netjes neergeschreven, voor wie die toch niet meer zo goed kent... Uitzicht is prachtig...ga er gerust even voor zitten...maar verwacht geen zicht op zee...je bent in de Franche Comté...

Jacqueline, owner, 18-8-2018

We blozen bijna van je mooie woorden, Kurt, dank je wel. Dat sterkt ons in het idee dat we het best goed doen.

Blij dat je de ‘ regeltjes ‘ ook herkent als de normale omgangsvormen.

Soms vragen we ons wel eens af of we gek zijn om te verwachten dat mensen die gewoon kennen én toe passen.

Maar gelukkig zijn de meesten van onze gasten zoals jullie.

We zien er al weer naar uit om jullie terug te zien!

Rust en activiteit in een prachtige omgeving.

Toon van den Boogaard
13-8-2018

Herman en Jacqueline hebben een prachtplek gecreëerd.

Een rustpunt, waar ook genoeg te beleven valt.

Je kunt er rustig op jezelf zijn, maar net zo makkelijk ben je deel van het geheel, met heerlijk samen barbecueën, pizza eten, woeste Kubb-competities.

En wat een heerlijk vertrouwen dat als je iets uit het winkeltje pakt, dat je dat gewoon in een schriftje kunt schrijven.

Je leest soms dingen over zo veel regeltjes. Ja, Herman en Jacqueline geven heel duidelijk aan wat wel en niet gewenst is. Soms voelt dat misschien als veel, maar aan de andere kant hebben ze op deze manier wel kunnen bereiken wat ze bereikt hebben.

Herman staat iedereen onvermoeid bij met alles wat er nodig is, en daarbij vind hij nog tijd om aan wie dat wil boogschietlessen op Olympisch niveau te geven.

Daarnaast is hij een makkelijk causeur die de sfeer tijdens de openingstijden van het Theatre telkens weet te raken.

Dit was ons tweede jaar en vast niet het laatste.

Jacqueline, owner, 18-8-2018

Dank je voor je lovende woorden, Toon.

Goed om te horen dat je de omgangsvormen die we hanteren als nodig beschouwt om een goede sfeer te behouden.

En helemaal fijn om te horen dat jullie het weer naar jullie zin hadden.

Helemaal tot rust gekomen

Laris
13-8-2018

Voor rust, ontspanning, mooie natuur en een zeer gemoedelijke sfeer moet je zeker naar la Jonquille gaan. Ook voor kinderen genoeg te ontdekken en te beleven. Fantasie wordt rijkelijk geprikkeld door de omgeving; speeltuin wordt niet gemist. In de meivakantie hebben wij de safaritent geboekt wat voor ons een uitstekende week was.

Uitmuntend

Marie -jose Rosenboom
13-8-2018

Thuis komen , een fantastische gastvrije camping met ontzettend lieve eigenaren die jouw als gast belangrijk vinden. Herman en Jacqueline nemen de tijd voor je. Zeer harde werkers met een glimlach en Iedere dag even een momentje vragen hoe het gaat. Altijd interesse in de medemens. Warm bad als we weer aankomen. Een camping om tot rust te komen . Komen er graag .

Dank je wel, Marie!

Het was weer een heel aangenaam weerzien. Voor ons zijn lieve troywe fasten rustpuntjes in de gekte van het hoogseizoen.

Het is fijn om vrienden over de vloer te hebben!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Jonquille in Hurecourt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Jonquille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Jonquille scoort een 9.73 uit 10 op basis van 365 reviews.