Camping La Grande Curtille

Laatste review

Gastvrij, gezellig, rustig.

Rob en Nelly,
18-10-2018

Heerlijk rustige nette camping waar je gastvrij wordt ontvangen. Mooie omgeving. Elke morgen verse broodjes van de bakker.kortom een heerlijke plek.

70 reviews over Camping La Grande Curtille in het Nederlands

Gastvrij, gezellig, rustig.

Rob en Nelly,
18-10-2018

Gastvrij. gezellig schone mooie kleine camping

astrid en Guido,
18-10-2018

mooie omgeving ruim kwartiertje van de winkels, en midden in de natuur. uurtje rijden , door prachtig landschap, kom je bij leuke / mooie uitjes. alles op de camping goed verzorgt. gemoedelijke sfeer. dachten paar daagjes maar gewoon 2 weken gebleven 😉 massel met heerlijk na zomer weer. en al die mooie kleuren van de bomen . genieten. Dank je wel

Formidabel.

Benny en Anita,
15-9-2018

N.a.v ons gesprek met Nelly op de S.V.R beurs, gingen we met hoge verwachtingen naar deze camping. Nelly had niks teveel gezegd. Wat een fijne camping en prachtige omgeving. Als gast voelde je net zo welkom als alle andere gasten die al meerdere jaren hier komen kamperen. Dus alle lof voor Nelly en Anton die er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je een topvakantie hebt. Mede hierdoor hebben we dan ook 3 weken volop genoten.

Perfect

Frans en Margreet,
5-9-2018

Voor de fietser op doorreis of de rustzoeker is dit het paradijs

Heerlijke plek

Rob janssen,
3-9-2018

We wilden hier een paar dagen kamperen om door te reizen. Is bijna 2 weken geworden. Wat een fijne plek. De zorgen van de eigenaren is perfect, lekkker eten, mooie plekken en schoon sanitair. Omgeving is ook erg mooi. Dus aanbevelings waardige camping.

Indrukwekkend

Hank en Els,
4-8-2018

Wat een leuke camping met goede voorzieningen. En wat een superlieve mensen die Anton en Nelly. Lekker gegeten en genoten van de verhalen van Anton. Niks is teveel en alles wordt eraan gedaan om het naar je zin te maken. Kamperen zoals het ooit bedacht is 👍

Super vakantie!

Anouke,
1-8-2018

Geweldig gastvrij, rustige kleine camping, veel leuke activiteiten in de omgeving en een mooie natuur!! Herten en vossen gezien, gevaren op de saone, gezwomme in de rivier...een geweldige vakantie voor herhaling vatbaar!!

Super gezellig en gastvrij

John en Anja,
31-7-2018

Op doorreis in Frankrijk reden we langs La Grande Curtille. Het zag er zo mooi en uitnodigend uit dat we besloten er 1 nachtje te blijven. We werden zo gastvrij en enthousiast ontvangen door Anton en Nelly dat we meteen op ons gemak waren.

1 nacht werd uiteindelijk 3 nachten. De laatste avond hebben Anton en Nelly gekookt. Super lekker en overdadig en heel gezellig zo met elkaar.

Helaas moesten we verder omdat we nog meer van Frankrijk wilde zien. Op de terug reis naar Nederland zijn toch omdat we het zo gezellig vonden nog 1 nachtje terug gegaan.

Anton en Nelly zijn ontzettend gastvrij. De ligging is prachtig. De staan plaatsen zijn keurig. Van ons een dikke 10 en een aanrader. Wij gaan zeker nog terug.

Rob Riemersma,
12-7-2018

Gastvrije ontvangst. Prachtig gelegen. Zeer stil. Uitstekende voorzieningen. Koud biertje en fris mogelijk. Terras. Als ontbijt koffie met homemade appeltaart. Ideaal voor fietsers richting Barcelona , een heerlijk rustpunt.

Ruud Rooimans,
30-6-2018

Geweldig goede camping met zeer gastvrije eigenaars. Ook kan je fantastisch goed eten op het gezellige terras.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Grande Curtille in Fontenois-la-Ville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Grande Curtille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.