Camping La Grande Curtille

68 reviews over Camping La Grande Curtille in het Nederlands

Formidabel.

Benny en Anita
15-9-2018

N.a.v ons gesprek met Nelly op de S.V.R beurs, gingen we met hoge verwachtingen naar deze camping. Nelly had niks teveel gezegd. Wat een fijne camping en prachtige omgeving. Als gast voelde je net zo welkom als alle andere gasten die al meerdere jaren hier komen kamperen. Dus alle lof voor Nelly en Anton die er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je een topvakantie hebt. Mede hierdoor hebben we dan ook 3 weken volop genoten.

Perfect

Frans en Margreet
5-9-2018

Voor de fietser op doorreis of de rustzoeker is dit het paradijs

Heerlijke plek

Rob janssen
3-9-2018

We wilden hier een paar dagen kamperen om door te reizen. Is bijna 2 weken geworden. Wat een fijne plek. De zorgen van de eigenaren is perfect, lekkker eten, mooie plekken en schoon sanitair. Omgeving is ook erg mooi. Dus aanbevelings waardige camping.

Indrukwekkend

Hank en Els
4-8-2018

Wat een leuke camping met goede voorzieningen. En wat een superlieve mensen die Anton en Nelly. Lekker gegeten en genoten van de verhalen van Anton. Niks is teveel en alles wordt eraan gedaan om het naar je zin te maken. Kamperen zoals het ooit bedacht is 👍

Super vakantie!

Anouke
1-8-2018

Geweldig gastvrij, rustige kleine camping, veel leuke activiteiten in de omgeving en een mooie natuur!! Herten en vossen gezien, gevaren op de saone, gezwomme in de rivier...een geweldige vakantie voor herhaling vatbaar!!

Super gezellig en gastvrij

John en Anja
31-7-2018

Op doorreis in Frankrijk reden we langs La Grande Curtille. Het zag er zo mooi en uitnodigend uit dat we besloten er 1 nachtje te blijven. We werden zo gastvrij en enthousiast ontvangen door Anton en Nelly dat we meteen op ons gemak waren.

1 nacht werd uiteindelijk 3 nachten. De laatste avond hebben Anton en Nelly gekookt. Super lekker en overdadig en heel gezellig zo met elkaar.

Helaas moesten we verder omdat we nog meer van Frankrijk wilde zien. Op de terug reis naar Nederland zijn toch omdat we het zo gezellig vonden nog 1 nachtje terug gegaan.

Anton en Nelly zijn ontzettend gastvrij. De ligging is prachtig. De staan plaatsen zijn keurig. Van ons een dikke 10 en een aanrader. Wij gaan zeker nog terug.

Rob Riemersma
12-7-2018

Gastvrije ontvangst. Prachtig gelegen. Zeer stil. Uitstekende voorzieningen. Koud biertje en fris mogelijk. Terras. Als ontbijt koffie met homemade appeltaart. Ideaal voor fietsers richting Barcelona , een heerlijk rustpunt.

Ruud Rooimans
30-6-2018

Geweldig goede camping met zeer gastvrije eigenaars. Ook kan je fantastisch goed eten op het gezellige terras.

Fantastisch, zo mooi, voor herhaling vatbaar!

Marten & Willy
29-6-2018

De ontvangst door Anton en later door Nelly, op deze gezellige camping met sfeervol terras, was ontzettend hartelijk. We voelden ons meteen thuis. Na een rondleiding mochten we zelf een plaats kiezen. Het sanitair is perfect en wordt dagelijks heel goed schoon gehouden. Diezelfde avond mochten we nog mee eten, terwijl we om plm. 16.00 uur aankwamen. Zó gezellig en smaakte voortreffelijk. Meteen kennis gemaakt met de andere kampeerders, die al hadden gereserveerd voor het 5-gangenmenu. Anton en Nelly zijn ontzettend gastvrij en behulpzaam. Geven dagelijks veel mogelijkheden aan om eventueel iets leuks te ondernemen in de omgeving. Ook prachtige fietsroutes. Leuke bijzonderheid is Nelly haar brocante winkeltje. De prachtige boerderij is zo mooi gerestaureerd, daar kunnen ze zeker heel trots op zijn. De bakker komt iedere morgen langs. Wij komen zeker weer terug. Zouden drie dagen maar het werden er vijf.

Uniek

Georges en Bernadette
        28-6-2018

Wij waren hier een volle week en hebben ons op deze intieme camping meer dan uitstekend vermaakt. De eigenaren Anton en Elly zijn zeer gastvrij en erg behulpzaam en waren ook nog zo gek om voor ons de was te doen. Het overdekte terras biedt volop mogelijkheden lekker van een gekoeld drankje te genieten en als je wilt, kun je er ook tegen een schappelijke prijs een hapje eten. Geheel in Franse stijl komt 's-morgens de bakker luid claxonnerend brood bezorgen. De douches en toiletten zijn van goede kwaliteit en zeer hygiënisch. De omgeving nodigt uit er op uit te trekken en op een gewone Hollandse fiets kun je prima fietsen op goede fietspaden met name langs het Canal des Vosges met als startpunt de jachthaven in het een paar kilometer verder gelegen Fonteney-le-Château. Al met al is deze camping een aanrader waar wij zelf zeker nog eens naar terug zullen keren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Grande Curtille in Fontenois-la-Ville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Grande Curtille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.