Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

91 Reviews over La Grande Curtille

• 9Brenda03-08-2022

Alleen naar plussen. Leuk welkom, lekker gegeten, veel gelachen, gesnuffeld in de brokante van Nel. En Anton die ons echt top geholpen heeft met de auto. Wij komen hier terug. Voor de plek maar vooral om Nel.en Anton. Dank jullie wel. 😘 Brenda en Jeroen

• 9Maria Wouters29-07-2022

Fantastische camping. Nellie en Anton zo harteli

Geen enkel minpunt, alleen maar genoten van de sfeer, het heerlijke eten van alles.

• 8Sjef19-07-2022

Perfecte Franse sfeer

Heerlijk genoten van ontvangst en de sfeervolle locatie. Het diner met diverse gasten was een feest.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Ton Gimbrère02-08-2021

Thuis komen in Frankrijk

Na een halve dag rijden (geen dure tolwegen!) arriveer je op het unieke stekje van Anton en Nelly. Anton helpt je caravan waterpas te plaatsen en de stroom aan te sluiten. Waar vind je dat nog? Nelly maakt je wegwijs in de buurt en geeft je praktische informatie. De plaatsen zijn royaal en ons uitzicht op weilanden met koeien was memorabel. Sanitair is zoals je je wenst op een camping: schoon en ruim voldoende beschikbaar. Een avond mee gegeten met de smaakvolle table d'hotes, verzorgd door het koppel Anton en Nelly. Een mooie tafel met bijzondere gesprekken. In de buurt is er voldoende te doen om een weekje te onthaasten en te genieten van het Franse land. In onze ogen minder geschikt voor gezinnen met kinderen, maar voor volwassenen een heerlijke camping waar je in je moeders taal kunt communiceren. Lekker gemakkelijk!

• 8Eetgelegenheden
  • 8Wim en Silvia24-09-2020

Verrast

Een camping om nooit te vergeten. Hartelijk ontvangen. Grote plaats mooi uitzicht schoon sanitair. Heerlijke douche. Leuke fiets omgeving. Hele aardige uitbaters. Anton en Nelly bedankt voor een paar fijne dagen.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Rien en Marja28-08-2020

Een camping om nooit te vergeten

Er zijn van die plekjes die liever niet te veel aanprijst omdat ze zo bijzonder zijn. Anton en Nellie beheren sinds een jaar of tien deze camping met 7 plaatsen ( met nog een reserve veldje voor fietsers). Beheren is niet het goede woord: ze zijn gastheer en gastvrouw: vanuit die positie proberen ze de gasten zo goed mogelijk naar de zin te maken. Heel bijzonder zijn ook de maaltijden: met andere gasten en natuurlijk ook Anton en Nellie heb je een bijzonder gezellige avond. Ze zijn geboren vertellers en kunnen je van alles vertellen over het leven op het Franse platte land. Het is geen spectaculaire omgeving, maar een heerlijk wandel en fiets gebied. Met verstilde dorpjes en als je daar oog voor hebt ook heel mooi met bv overal de oude openbare badhuizen. Twee dingen die we heel bijzonder vonden was het blauwe meer en de kapel van Le Corbussier.

• 10Toon en Margot11-08-2020

Super fijn!!!!

Eigenlijk wil ik geen positieve rewiew schrijven over La Grande Curtille met zijn heerlijke grote plekken, schoon sanitair, gezellig terras waar je lekker kunt eten of drinken. Ook niet over de de zeer gastvrije en gezellige eigenaars, Nelly en Anton, die niks teveel lijkt en steeds voor je klaarstaan als dat nodig blijkt. Of....is het egoïstisch dat ik deze fijne camping voor mijzelf wil houden?!?!?!

• 10Paul en Bea06-08-2020

Fantastische camping van unieke mensen

Een zeer rustige, kleine camping met geweldig mooie plaatsen, super schoon sanitair, zeer goede douches een perfecte eetgelegenheid en de meest aardige campingbeheerders ooit meegemaakt. Geen moeite teveel en alle service die zij je bieden. Wij waren van plan een aantal dagen het blijven , maar het werden uiteindelijk 15 overnachtingen, omdat de camping en de omgeving ons aansprak. De rust van de omgeving is weldadig. Omdat het een camping is met relatief weinig plekken ,spreek je makkelijk mensen aan en Nelly en Anton zorgen voor een sfeer waar iedereen zich prettig bij voelt. Of je nou op jezelf bent of graag een praatje maakt. 's Avonds mee-eten kan voor een héél schappelijk prijsje en is echt aan te bevelen. Een zwembadje om af te koelen is na een wandeling of fietstocht heel prettig. Ligbedden naast het zwembad. Wij willen volgend jaar weer komen . (is ons nog nooit overkomen!)

• 9A&M04-08-2020

Een fijne plek om te onthaasten.

Een warm ontvangst. Helpen met je caravan, lekker meegegeten. Anton en Nelly zijn warme lieve mensen. Er is een brocante, erg leuk om te bekijken. De omgeving is prachtig.

• 8A&M04-08-2020

Een sfeer volle kamping.

We werden hartelijk ontvangen en hebben heerlijk meegegeten nadat we hier gearriveerd waren. Er werd hulp geboden met het op de plek zetten van je caravan. Een fijne plek in het mooie Franse land.

• 8Staat v/h sanitair

Camping La Grande Curtille info