Camping Domaine de l'Epinette

Camping Domaine de l'Epinette
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de l'Epinette voor je op een rij gezet:

63 reviews over Camping Domaine de l'Epinette in het Nederlands

Piep camping

HJ Bons
10-8-2018

De camping heeft een mooie ligging. We hadden een stacaravan. B type. Zeer verouderd. De camping heeft een mooi zwembad en speeltuintjes voor de kinderen.

Kleine camping winkel en een heel klein afhaal restaurant voor pizza en patat. Matige kwaliteit. Je kan eraf de Camping een mooie kano tocht maken. Was machines aanwezig.

Bij de receptie zijn ze aller aardigst en willen je graag helpen.

Toch heb ik de indruk dat het qua veiligheid op het randje zit. Barbecue die helemaal verroest is en bij gebruik omvalt. Rooster op de bodem van het zwembad niet afgedicht. Ze lossen het wel voor je op maar dan moet je er eerst wat van zeggen . Van daar Piep Camping

Heerlijke ontspannen vakantie!

Familie Marrière
6-8-2018

Rustige camping, centraal gelegen om vanalles te bezoeken.

Wij huurden een Déclik met 2 slaapkamers en eigen sanitair. Het 'huisje' was héél proper toen we aankwamen! We hadden een houten terras in de schaduw en een bbq. Een ligzetel hoorde ook bij het terrasmeubilair. Er is zeker voldoende privacy rondom de 'huisjes'.

Het personeel vonden wij heel vriendelijk. We hadden een wespennest opgemerkt aan ons 'huisje', dit gaan melden aan de receptie, en personeel is dit direct komen verwijderen. Met de glimlach, zoals het hoort!

Onze kinderen van 4j en 12j hebben enorm genoten van het nette zwembad, net zoals wij. Heerlijk fris water, glijbanen en een apart kinderbadje. Er zijn zeker voldoende ligstoelen.

Misschien 1 minpuntje (niet voor ons, maar wel voor onze dochter van 12); er is enkel wifi aan de receptie. En het 4G of 3G bereik op de camping is heel slecht. Dus konden we eens een boek lezen ipv altijd op die GSM bezig te zijn!

Aan de receptie zijn er frisse dranken te verkrijgen, alsook ijsjes. Het campingsupermarktje is klein en duur, maar je kan er wel terecht als je dringend iets nodig hebt. (van 8u 's morgens tot 21u 's avonds)

Wij hebben een super vakantie gehad, 8 dagen, eigenlijk te kort om alles te bezoeken wat we wilden. We gaan zeker terug naar deze camping!

Waardeloos voor campers!

Erres
31-7-2018

Volledig afbevelen voor campers. Je wordt in een hoekje op een waardeloze plek gedirigeerd en je bent niet welkom.

Onvriendelijke receptie. We zijn gauw verder gegaan!

Suncamp Holidays

Hoe je van een camping een zootje maakt.

Fam Tijsma
12-8-2017

Eerlijk is eerlijk we hadden wel een van de mooiste plaatsen,groot en mooi uitzicht, maar dat was het dan wel. En dan nu de min punten: vermaak voor de kinderen alleen in het frans. Schoonmaken van de douche en toiletten door ze even af te spoelen, echt een zootje. 2e douche gebouw is een piepshow voor hen die lekker dachten dat ze in het donker alleen stonden te douchen of gebruik maakten van het toilet, "nou niet dus" via de kantelramen in het dak kon iedereen je in je blootje zien staan. (na melding niks aan gedaan.) Hond van de eigenaar had ook toegang tot de keuken, en poepte gewoon op de camping, alsof hij wist dat dat een hondentoilet was. En tot laat in de nacht auto's over de camping. En voor de grote van de camping veel te weinig douches en dan ook nog eens gemengd. Giga foutje is de plaatsing van de stortplaats chemischtoilet bij de ingang van de wasgelegenheid en douches, nou fleur de odeur.

Nature détente

Marino
31-8-2016

Camping très agréable . Les enfants se sont éclatés à pêcher à la rivière. La piscine est de bonne taille et agréable. Nous avons apprécié la sortie en Canoë en famille : top de pouvoir arriver directement dans le camping. Les personnes de la réception sont de bons conseils pour les sorties à faire autour du camping ( plein de possibilité ).Bonne ambiance général

Aardige camping

Joos
21-8-2016

Deze camping stond aangemerkt als Anwb Charmecamping. Dit bleek niet meer van toepassing, we kwamen het Anwb inspectie echtpaar toevallig tegen. Zij vertelden dat de camping van eigenaar is veranderd en daarmee de sfeer. Veel stacaravans in de verhuur. Misschien dat door deze uitbreiding, en de vele gasten het sanitair smerig was.

Wij konden voor een fijne rustige plek kiezen met veel schaduw. Er waren ook veel plaatsen hutje mutje naast elkaar. Heftig.

Erg leuk zwembad. Peuterbad en een dieper bad. Toffe glijbanen ertussenin. De kleintjes kunnen daar zelfstandig vanaf omdat de glijbanen niet eindigen in een bad (maar in een geul).

Campingwinkel met handig assortiment.

Cafetaria niet bijzonder, heel basic. Broodservice niet lekker, afbakbroden.

Een fantastische vakantie

Familie van N
17-8-2016

Net terug van een ontzettend fijne vakantie. Onze grote (13 + 14) en onze kleine kinderen (2 + 5) hebben net als wij genoten. We hadden een erg mooie en ruime plek op het lager gelegen gedeelte, met uitzicht op de rivier. Het vergt wel wat klimwerk om bij de voorzieningen te komen, het is een steil weggetje.

Zwembad en de rivier waren heerlijk om in te zwemmen. Kinderen hebben zich goed vermaakt in het water, maar ook in de speeltuin en bij de tafeltennistafel.

Eigenlijk zijn wij alleen maar positief. Toch hebben we een paar tips voor de camping. De wifi, deze is alleen bij de receptie beschikbaar. Een uitbreiding van de wifi, maar ook een andere positie van het terras (gericht op de speelplaats) zou positief zijn. Ook het sanitair behoeft wat aandacht. De hoeveelheid lijkt toereikend (ik heb nooit hoeven wachten). Een toiletblokje in het beneden gedeelte zou wenselijk zijn. Onze kleine kinderen vonden het soms moeilijk om met een volle blaas de berg te beklimmen (en wij ook;). Qua hygiëne zullen we vooral de campinggasten moeten aankijken. Je hebt er behoorlijk wat viezeriken bij zitten, daar kan de camping niets aan doen.

Al met al een heerlijke vakantie om op terug te kijken!

sejour agreable

les B 08 du 62
12-8-2016

Le+ l'endroit calme et reposant,sanitaire très propre, emplacement spacieux,propriétaire et personnels très serviables et disponibles et toutes activitées (visite,randonnée,nautique.....) sont aux alentours du camping.

Les moins: manque personnel car trop d'attente.

Mooie ligging, slecht sanitair

M. De Vries
7-8-2016

De ligging is mooi, de plaatsen groot. Met een gezin veel ruimte. De beek is ideaal voor de grotere kinderen, het zwembad voor de wat kleinere. Het sanitair is helaas onacceptabel anno 2016, zeer vies, geen toiletpapier of wc bril, en weinig schoongemaakt. Hier kun je een ziekte oplopen. Opzich helaas een reden niet terug te keren naar deze prachtige camping. Broodvoorziening is handig, maar na negen uur s avonds is er geen drankje of hapje te krijgen, en het centrale gebouwtje dicht, lastig als het regent dus, dan kun je nergens heen. Met volledige vernieuwing qua sanitair ( plus bijbehorende schoonmaak) en wat meer voorzieningen om s avonds nog even ergens te zitten zou het een herhaling waard zijn.

Heerlijke camping met mooie plekken

Patrick
1-8-2016

We hebben een mobile home gehuurd op deze camping wat erg goed bevallen is. Aangezien we eigen sanitair hadden kan ik niets nuttigs melden over het "open" sanitair op de rest van de camping.

Personeel was erg behulpzaam en het zwembad was prima. Campingwinkel was inderdaad duur dus voor noodzakelijke dingen.

onze dochters 10,11 en 13 hebben zich prima vermaakt met ping-pong onder de grote tent.

De camping heeft grote ruime plekken (zowel voor mobile home's als voor campeerplekken.)

Voor ons een aanrader om nogmaals te bezoeken.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de l'Epinette in Châtillon (Jura), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de l'Epinette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine de l'Epinette scoort een 6.83 uit 10 op basis van 63 reviews.