Géén boekingskosten

Camping Merendella

FrankrijkCorsicaMoriani Plage

We hebben de beste aanbieders voor Camping Merendella voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 161 reviews

Meer camping info

161 Reviews over Merendella

• 8Familie02-09-2022

Prima bevallen

Mooie bos- en schaduwrijke camping, direct aan zee. Nette en schone stacaravan. Jammer dat het geadverteerde waterpark niet opgezet mocht worden. Vriendelijk personeel.

• 7Ellen19-08-2022

Mooie camping op leuke locatie langs het strand

Vriendelijk personeel, goede pizzeria vooraan bij de camping. Restaurant langs het strand weinig vegetarische opties. Langs de weg, deze hoor je ‘s nachts wel, maar niet heel goed. Goed onderhouden, sanitair schoon en compleet met toiletpapier en zeep. Voldoende douches en toiletten, wij hoefden ondanks hoogseizoen niet te wachten. Veel activiteiten, zoals disco voor tieners, dansavond, Corsicaanse avond etc. Wij hebben hier geen gebruik van gemaakt. Vanaf 23.00 uur moet het stil zijn, dit liep in de praktijk meestal uit, maar rond middernacht was het wel stil. Leuk gehad, mooie omgeving, voldoende schaduw op de kampeerplekken. De glijbanen in het zwembad zijn leuk, gaan hard. Los van de waterglijbanen vonden mijn kinderen het zwembad niet leuk. De glijbanen hebben randen, sluiten niet perfect aan, dit voelt vervelend tijdens het glijden en gaat pijn doen. Dus minder van het zwembad gebruik gemaakt dan normaal. Leuke vakantie.

• 9Staat v/h sanitair
  • 5hein04-08-2022

Mooie camping met hindernissen

De camping is middelgroot gelegen aan het strand. Strand: is niet zo fijn zand en loopt direct steil af met eerst veel stenen. Open zee zonder zwemdeel/boeien waar je naartoe kan bij afdrijven op luchtbed of zo. Dus goed opletten. Het strand bij het naastgelegen hotel is veel mooier en veiliger voor kinderen. Mooie beachbar waar je ook de broodjes haalt, verder geen winkeltje. Waterpark in zee ontbreekt dit jaar, niet op site gemeld. He zwembad is heel erg klein, de foto's vertekenen enorm. Glijbanen zijn alleen in de middag open. Alleen bij zwembad toezicht. Verder op hele camping en strand nooit iemand gezien terwijl de camping overal open is. Sanitair is wat ouder(geen wc bril bij 4sterrencamping) en wordt matig schoongehouden. Zeker de muren en deuren worden nooit gedaan. Plaatsen zijn matig, veel lawaai rondom hoofd sanitair gebouw met airco en boiler. Klinkt als vliegtuig in de nacht. Er zijn een aantal hele slechte plaatsen(199)!

• 5Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 8Stefan19-07-2021

Let op!

Ze nemen hier je paspoort in en deze krijg je niet terug. Het kan ook een rijbewijs zijn. Wij hebben aangegeven dat het niet mag van de Nederlandse staat, je kunt zelfs een brief van ANWB downloaden in het Frans die je kunt afgeven, maar hier doen ze niks mee aangezien het in het reglement staat van de camping.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Janny19-09-2020

Kamperen

Mooie ruime plekken. Sanitair blok bij de zee is klein. Douches mogen verbeterd worden. Soms koud water. Veel geluidshinder van het langskomende verkeer in de vroege ochtend. Jammer dat per 15 september de restauratieve services staken terwijl de camping nog open is

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 7Maarten15-08-2020

Mooi plaats bij het strand gehad. Mooi zwembad. Wel jammer is de hoeveelheid sanitairvoorzieningen. Dit is echt te weinig.

• 3Staat v/h sanitair
  • 7cynthia07-08-2020

Heerlijke vakantie gehad

Vanwege Carona was het erg rustig op de camping, hier waren wij totaal niet rouwig om. Daardoor hebben wij een top vakantie gehad! Entertainment was Franstalig maar ze deden echt hun best en leuke dingen werden georganiseerd. Croissants en stokbrood was echt heerlijk elke ochtend. Er werd wel bijna dagelijks harde muziek gedraaid bij het restaurant, daar moet je van houden. Sanitair kan absoluut beter! Maar daar dachten we maar niet te veel bij na en zsm uit de douches en WC's. Wij hebben echt een heerlijke vakantie gehad, echt genoten. Maar de plekken zijn normaal idd niet zo groot. Wij hadden aan 1 kant geen buren dus hebben hier geen hinder van gehad.

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9Erik23-07-2020

Prima vakantie gehad.

Helaas was het de 2de week een stuk minder schoon op de toiletten. Ook werd er door bepaalde gasten slecht aan de COVID-19 voorschriften gehouden. Tevens zijn wij geen rokers, en vinden het dan ook storend dat er naast of achter ons mensen gaan zitten roken tijdens het eten. Vooral storend in het restaurant. Ik Nederland mag namelijk in geen enkel restaurant gerookt worden. De mosselen waren overigens overheerlijk.

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 6Gijsbert01-07-2020

Drie vieze toiletten voor de hele camping

Mooie camping, buitengewoon slecht sanitair en maar drie toiletten voor alle gasten. Slechte schoonmaak.

• 1Staat v/h sanitair
  • 7Herve22-09-2019

Tranquille

Logement Marina ont fait leur temps, malgré cela nous avons passé un agréable séjour correspondant à notre attente.

Camping Merendella info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar