Vakantiehuis Domaine Pouzoult

Vakantiehuis Domaine Pouzoult

9.7Fenomenaal

Frankrijk, Centre, Sazeray

Op vakantie geweest naar Domaine Pouzoult?

9.7Fenomenaal

• 9.8Inrichting
  • 9.8Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

9 reviews over Vakantiehuis Domaine Pouzoult

• 10Marcel en Ingrid14-09-2020

Luxe en gastvrijheid in een rustige streek.

De zoektocht naar een verblijf in een ons onbekende streek hield op bij het vinden van de site van Domaine Pouzoult. Ton en Jeannine hebben in korte tijd iets neergezet wat respect afdwingt. De omgeving is -gelukkig- niet echt toeristisch te noemen, maar voor de enkele dagen dat wij er waren is er ruimschoots voldoende vermaak. Tip: bistro l’Escargot in La Chatre! Ook een plat du jour bij de gastheer en -vrouw is aan te bevelen als je van een goed maal en een goed gesprek houdt. Al met al een verblijf waar wij met plezier op terugkijken!

Gereisd met partner in september 2020

• 10Marieke Storm30-08-2020

Prachtige gite om heerlijk te relaxen

Een heerlijk eigen terras met een heel mooi ingerichte gite. Werkelijk aan alles is gedacht. Lekker ontspannen in een rustige omgeving. Wij hebben in de omgeving o.a. gegolfd en gewandeld.

Domaine Pouzoult, Ton en Jeannine, Eigenaar, 13-09-2020

Dank je wel Marieke voor je fijne woorden. Hopelijk zien we elkaar hier nog eens terug!

• 10Pim Kamp14-08-2020

Paradijselijk!

Een fantastische gite met een mooi terras en een prachtig bijbehorend veld. Een werkelijk prachtige ruimte met mooie vide en een prima slaapplek en fantastische douche en keuken. Mooi gebruik gemaakt van de originele details van het gebouw. Je kunt er zwemmen in de buurt, een prachtige wandeling vanuit de gite, historische stadjes en bijvoorbeeld de burcht van Sarzay is uniek in zijn soort. Ton en Jeannine zijn geweldige gastheer en gastvrouw, je bent er welkom.
    Een echte aanrader!!

• 9Stijntje08-08-2020

Fijne vakantie plek

Jeannine en Ton hebben een prachtige gite gemaakt bij hun oude Franse boerderij. We voelden ons meteen welkom. De streek is prachtig en rustig. In de omgeving verschillende kastelen en stadjes. Met onze elektrische fietsen hebben we verschillende tochten gemaakt. Wat ons betreft zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Jeannine & Ton, Eigenaar, 14-08-2020

Dag Stijntje, mooie woorden, dank je wel. En elektrische fietsen zijn inderdaad heel handig hier. Zo fijn dat we een proefritje op jullie fietsen mochten maken.Wellicht de volgende keer een gezamenlijk rondje rondom Domaine Pouzoult !

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Rosalie07-08-2020

Voor herhaling vatbaar!

Het gastheerschap van Ton en Jeannine is uitmuntend wat zich ook vertaald in de prachtige gite waar alles aanwezig is met een zeer luxe slaap- badkamer op de entresol. Verder biedt de gite erg veel privacy. De stilte is onbetaalbaar, de omgeving het ontdekken waard. Onze 3 dagen bleken te kort dus wij kunnen minstens een week (of langer) aanbevelen. Wij geven Ton en Jeannine een dikke 10!

Jeannine & Ton, Eigenaar, 14-08-2020

Dag Rosalie, we hebben erg van jullie aanwezigheid genoten. Mooie gesprekken met veel gezelligheid. Hopelijk zien we jullie een keer en wat langer terug op Domaine Pouzoult.

• 2019
    9Sylvia25-10-2019

een echte aanrader

Een plek waar het nog echt stil is en waar je 's avonds kunt genieten van een onvoorstelbare sterrenhemel. Een warme ontvangst ( wel flink aan de bel trekken ) en een gite helemaal klaar om de gasten te ontvangen. De gite is zorgvuldig ingericht met mooie meubels ( goede stoelen ) bedden zijn opgemaakt met mooi beddengoed, er is een overvloed aan luxe handdoeken , hout voor de open haard, de keuken is van alle gemakken voorzien, en er is vooral heel veel ruimte om je heen. De gite is groot genoeg voor 2 personen, de trap is de eye catcher en mocht je daar liever niet met je koffertje omhoog willen gaan dan helpt Ton je met alle liefde met zijn ingenieuze takel systeem. Een ruime kleding kast in de slaapkamer! Het enige wat je mee moet nemen ( behalve je koffertje met kleding ) is een stapel boeken. In de omgeving de bekende stille kleine en wat minder kleine dorpjes. Veel kastelen en vooral prachtige natuur.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Cor & Nora25-09-2019

Rust en ruimte in een mooie gîte

Hou je van het Franse platteland met schone lucht, golvende heuvels en riviertjes, met middeleeuwse dorpen, kerkjes en kastelen (bezoek Chateau de Sarzay!), en uiteraard lekker eten, dan zit je hier uitstekend. Domaine Pouzoult is een karakteristieke Franse boerderij, en heeft een comfortabele, goed uitgeruste en zeer smaakvol ingerichte gîte. Met ook nog eens eigen toegang en parkeerplaats. De (Nederlandse) eigenaren Ton en Jeannine hebben hier hun stek gevonden, en doen hun best om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Dat lukt ze uitstekend, en als je het leuk vindt lekker te gaan eten in de omgeving, interessante dingen te bezoeken (de tuinen van Prieuré of Orsan, bijvoorbeeld) helpen ze graag. Maar je kunt natuurlijk ook lekker zelf koken, en comfortabel in de tuin eindelijk de boeken lezen waaraan je thuis niet toekwam. Onder het genot van een goed glas wijn, bijvoorbeeld.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Dominique23-08-2019

Rustgevend

Een heerlijke week doorgebracht in deze gite. De luxe van het huisje, de rust en het gebruik van fijne ligstoelen heeft hieraan zeker bijgedragen. De gastheer en gastvrouw zijn erg vriendelijk. Aanrader.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Gitta19-08-2019

fantastisch verblijf in een rustige omgeving.

Een heerlijke plek om te rust te komen. Luxe Gite, voorzien van alle gemakken en Heerlijke bedden. De eigenaren zorgen er voor dat je je welkom voelt en je in een rustige omgeving kunt ontspannen. Er is een fijne tuin met veel privacy. Wil je meer weten over de omgeving of iets te wensen rondom het verblijf, dan staan de eigenaren voor je klaar. Wij hebben een heerlijke week gehad.

Gereisd met partner in juli 2019

Vakantiehuis Domaine Pouzoult info