Géén boekingskosten

Camping La Citadelle

FrankrijkCentreLoches (Indre et Loire)

We hebben de beste aanbieders voor Camping La Citadelle voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 407 reviews

Meer camping info

407 Reviews over La Citadelle

• 8Eline15-08-2022

Fijne camping!

Wij hadden een ingerichte tent met sanitair. Voldoende ruimte, helemaal compleet! Ook op een fijne plek op de camping, namelijk dichtbij het zwembad en het speeltuintje, heel prettig voor de kinderen (7&10jaar). Ook fijn dat je elke dag kan aankomen en vertrekken. Wij zijn onze vakantie hier begonnen met 4 nachten. Loches is een erg mooi stadje en fijn dat het op loopafstand is. Wij komen vast nog een keer terug!

• 6Eetgelegenheden
  • 8Bonnie13-08-2022

Hele fijne camping

Typische franse camping met 3x in de week iets met muziek bij het restaurant, erg gezellig. Eten is prima. Zwembad is heerlijk warm en fijne grootte, binnen- en buitenbad en aparte glijbaan. Omgeving is geweldig. 2 weken lang elke dag weggeweest, aquarium, madurodam voor kastelen, klimpark cliclac, strand bij chemille sur indrois enz. Heel vreemd dat er weinig nederlanders op de camping zijn, ongeveer 10 tot 20%. Wij hadden privé sanitair, een verouderd hokje, maar schoon en netjes en inclusief koelkast, 4 stoelen, 2 ligstoelen en tafel. Plaatsen met prive sanitair staan achteraf, dus je hebt veel privacy, er komt niemand langs, daar moet je van houden. Op deze plaatsen heb je ook geen 'last' van de avondanimatie. Stadje is dichtbij, ook erg gezellig. Ik zou deze camping zeker aanraden!

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 7Inge02-08-2022

Tussenstop

Wij hebben één nachtje op deze camping gestaan als tussenstop op weg naar huis. Het zwembad is goed onderhouden, schoon water en leuke glijbaan. Het sanitair kan beter. Maar de douche is wel lekker warm. In de avond zijn wij vanaf de camping naar de stad gewandeld. Erg leuke straatjes met mooi kasteel. Heerlijk gegeten bij Italiaans restaurant Sforza. Aanrader. Ga niet te laat is erg populair, reserveren = handig.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 7Susanne30-08-2021

Leuke stadscamping voor een kort verblijf

La Citadelle is een leuke stadscamping. Wij hebben hier 3 nachten gekampeerd met onze tent. De kampeerplaatsen zijn ruim met voldoende schaduw. Wij stonden op een kampeerplaats dichtbij de ingang maar hadden achteraf gezien een plaats achteraan op de camping gekozen. ‘s avonds werden er activiteiten georganiseerd (oa. Karaoke) die tot 23 uur duurde en goed op onze plaats te horen waren. Met kleine kids niet echt prettig. De animatie richtte zich alleen op Franse kinderen en de speelgelegenheden waren eenvoudig. De zwembaden met glijbaan waren prima. Het sanitair was (vooraan op de camping) verouderd maar redelijk schoon. De douches waren lauw en soms zelfs koud. Vanaf de camping liep je via een pad zo naar het gezellige centrum van Loches en een prachtige stadstuin!

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 8Marius19-09-2020

Goede camping! Ga zo door wij zijn zeer tevreden en komen waarschijnlijk volgend jaar weer terug!

• 8Staat v/h sanitair
  • 8DE24-08-2020

Prettige kleine camping

Waarschijnlijk mede door corona rustige camping waar de kinderen zich prima vermaakt hebben. Zwembaden zijn goed, hoewel bij een gewoonlijke drukte misschien wat aan de kleine kant. Voor de kinderen een klein speelgedeelte en daarnaast ligt de camping op goede afstand van diverse bezienswaardigheden (chenonceau half uur, Chambord een uur). Wij hebben het heerlijk gehad; zaten in een nette duo-mobile en als er iets geregeld moest worden (bij ons was gasfles lees en parasol ging kapot), wordt dit snel opgelost. Loches is op loopafstand en de supermarkten zijn ook in de nabije omgeving. Vriendelijke medewerkers en fijne sfeer!

• 8Familie met 2 kinderen van 8 en 11 jaar11-08-2020

Heerlijke camping!

Wij verbleven 2 weken in de stacaravan Gigantix. Dat is een ruime stacaravan waar alles in aanwezig is. Het overdekte terras was erg fijn tijdens deze warme periode. Op de camping is een mooi zwembad waar we dagelijks gebruik van hebben gemaakt. Ideaal is de ligging vlakbij het stadje en supermarkten. Het was waarschijnlijk rustiger dan gebruikelijk ivm Covid-19. De omgeving is mooi en er is veel te doen. Het huis met de tuin van Leonardo daVinci en het kasteel van Loches zijn aanraders. De pizza’s op de camping zijn heerlijk!

• 10Ka28-07-2020

Heerlijke camping bij prachtig stadje

Prettige schone camping. Vriendelijke mensen. Fijn zwembad. Aanrader waar je de auto makkelijk week kan laten staan zonder je te vervelen w nt Loches is op loopafstand.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Obbe16-07-2020

Mooie nette camping direct bij een mooi frans stad

Mooie nette camping in mooie omgeving om de Loirestreek te bezoeken. Zeer vriendelijke en gastvrije medewerkers/eigenaar. Voorzieningen zoals klein assortiment winkel artikelen, dagelijks vers brood. Heerlijk en goed onderhouden zeer net zwembad. Enige minpuntje zijn de douches, de vloeren kunnen schoner en soms duurt het lang voordat je warm water hebt. Verder fantastische plek. Staan plekken zeer ruim (grand comfort plaats).

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Hans van der Linden13-07-2020

Rustige camping, zeker nu met het coranavirus. Lekker dicht bij Loches.

Camping La Citadelle info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar