Camping La Citadelle

Camping La Citadelle
8,8

38 reviews over Camping La Citadelle in het Nederlands

Prima voor een paar nachtjes

C. Bukkens
10-11-2018

La Citadelle in Loches. Prima doortrekcamping met grote plaatsen. Loches is een leuk middeleeuws stadje met een vrij groot autovrij winkelcentrum en is prima aan te lopen (1 km) Brood bestellen. Wifi schreeuwend duur. Goed onderhouden sanitair. Leuk voor een paar nachtjes. Grote super met goedkope benzine en een Lidl of Aldi. Hiervoor bij de campinguitgang direct linksaf de weg op en 1 km rijden. Je rijdt er dan tegenaan. Plaats zat in het voorseizoen. Je kunt te voet het leuke dorpje in. Te voet 15 minuten lopen. Afvoer voor grijs water camper op parkeerterrein voor de camping

Gereisd Met partner in juni 2018

Fijne camping in Loches

Ronald
23-9-2018

We hebben in september, dus na het hoogseizoen, een stacaravan (Comfortix) gehuurd. Deze stacaravan was goed uitgerust, ruim en vrijwel nieuw. Er was goed schoongemaakt. Enige minpunt is de geizer in combinatie met een mengkraan. Dit werkt niet, je hebt dan of warm of koud water. Warm was onder de douche net iets te warm en kon dus niet minder warm worden gezet zonder dat de geizer afslaat. Onze plek, zoals de meeste plekken had een boom. De duiven die hier regelmatig in zitten poepen een deel van het terras onder. Normaal niet zo'n probleem maar met een kruipend kind niet zo handig.

De camping is ruim en overzichtelijk opgezet. Voor campers, tenten en caravans zijn er mooie plekken. Omdat we er buiten het hoofdseizoen waren, waren de meeste gasten ouderen en was de camping half leeg. Hierdoor waren ook sommige voorzieningen zoals de Snackbar gesloten. Hier kunnen we dus ook niks over zeggen.

Personeel was vriendelijk en sprak ook goed Engels.

Kortom, overweeg je om in het zuiden van de Loirestreek op vakantie te gaan dan is deze camping een aanrader.

Gereisd Anders in september 2018

Fijne, rustige camping met geweldige ligging

Marianne
4-9-2018

Rustige camping. Mooie combinatie van Fransen, Engelsen en een paar Nederlanders. Het meisje van de animatie was Nederlands en sprak dus Frans, Engels en Nederlands. Wij hebben geen gebruik gemaakt daarvan maar voor kinderen prima denk ik. (niet zoals grote campings, maar daar moet je van houden..) Wij waren er de laatste week van hoogseizoen en toen was er eenmaal avond animatie. Het terrein is een mix van campers, vaste stacaravans. Alles door elkaar heen. Wij stonden tegenover de receptie. Op zich een heel rustig deel van de camping denk ik, ook al zou je dat niet zeggen. Maar denk dat ze mensen met kinderen of groepen allemaal wat bij elkaar hadden gezet. Na 22 uur hoorde je helemaal niets meer op de camping! En dat in het hoogseizoen. Op loopafstand van super gezellig stadje. Lekker even heen voor kopje koffie of eten. Gelukkig niet zo onder de voet gelopen als bv Amboise. Toeristisch, maar op een gezellige manier! Leuke restaurantjes ook. Prachtige kasten in de buurt. Wij hadden een super vakantie!

Gereisd Anders in september 2018

Fantastisch sfeervollle camping

Maarten uit Gilze
22-8-2018

Fantastisch sfeervollle camping op 10-15 minuten lopen van het mooie plaatjes Loches. Ruime, nette campingplaatsen. Leuk speeltuintje voor kinderen inclusief 2 springkussens. Fijne zwembaden, simpel maar lekker warm water en (net) genoeg ligbedden. Elke week gezamenlijk welkomswoordje van de eigenaar (met drankje) en live-optreden(s) van leuke band. Eetgelegenheid is OK. Zeer fijne en behulpzame receptie waar ook de broodnodige spulletjes (kaas, wijn, pasta, blikgroente) te halen zijn inclusief verse baguettes, croissants, pain-rasin e.d. (mits besteld). Enig minpuntje is het sanitair. Schoon maar voor een 4-sterren camping had ik de toiletten wat moderner verwacht. Opvallend: Om de een of andere reden heerst er een heerlijke, ongedwongen sfeer op de camping. Wij vonden het fantastisch met ons plaatsje tegenover de speeltuin en nabij het zwembad. Absolute aanrader als je de Loire bezoekt.

Steph

Gereisd Anders in augustus 2018

Goed bevallen

EJ
15-8-2018

Heerlijke camping met grote plaatsen. Zeer rustig ook in het hoogseizoen. Sanitair is verouderd, maar schoon. Mag zeker bij het zwembad wel een keer een opknapbeurt gebruiken.. Zwembad is mooi. Mooie uitvalbasis voor bezoek aan diverse kastelen. Supermarkten (Aldi, Super U, E Leclerc en Lidl) op minder dan 5 minuten rijden.

Gereisd Anders in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie overzichtelijke camping met ruime plaatsen

Mielo
5-8-2018

Mooie overzichtelijke camping met ruime plaatsen. Fijn zwembad met warm water.

Prima

Fon
1-8-2018

We hebben een fijne vakantie gehad. Camping ligt dichtij het middeleeuwse centrum van Loches.Mooie mobilhome en van alle gemakken voorzien. Heerlijk vertoefd in het zwembad. Op de fiets boodschappen naar Lidl en le Clercq . Bakker dichtbij. En Loches is prachtig . Je kan er vanuit de camping naar toe wandelen .

zalig

Robert
27-5-2018

mooie camping op een zalige locatie , je wandelt via de sportvelden in 5min. naar het stadje wat echt heel leuk en gezellig is met leuke winkeltjes restaurantjes terrasjes enz. , de mensen zijn heel vriendelijk en behulpzaam de camping zelf is meer dan oké , ook ons "huisje" was meer dan in orde we hebben een heerlijk weekje "kastelen" kijken gehad kortom een aanrader

Gereisd Anders in mei 2018

• Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Citadelle in Loches (Indre et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Citadelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.