Camping La Citadelle

Kleine hotelsWeer vandaag17°4°
Camping La Citadelle
8,7

36 reviews over Camping La Citadelle in het Nederlands

Prima voor een paar nachtjes

C. Bukkens
10-11-2018

La Citadelle in Loches.

Prima doortrekcamping met grote plaatsen. Loches is een leuk middeleeuws stadje met een vrij groot autovrij winkelcentrum en is prima aan te lopen (1 km) Brood bestellen. Wifi schreeuwend duur. Goed onderhouden sanitair. Leuk voor een paar nachtjes. Grote super met goedkope benzine en een Lidl of Aldi. Hiervoor bij de campinguitgang direct linksaf de weg op en 1 km rijden. Je rijdt er dan tegenaan. Plaats zat in het voorseizoen. Je kunt te voet het leuke dorpje in. Te voet 15 minuten lopen. Afvoer voor grijs water camper op parkeerterrein voor de camping

Fantastisch sfeervollle camping

Maarten uit Gilze
22-8-2018

Fantastisch sfeervollle camping op 10-15 minuten lopen van het mooie plaatjes Loches. Ruime, nette campingplaatsen. Leuk speeltuintje voor kinderen inclusief 2 springkussens. Fijne zwembaden, simpel maar lekker warm water en (net) genoeg ligbedden. Elke week gezamenlijk welkomswoordje van de eigenaar (met drankje) en live-optreden(s) van leuke band. Eetgelegenheid is OK. Zeer fijne en behulpzame receptie waar ook de broodnodige spulletjes (kaas, wijn, pasta, blikgroente) te halen zijn inclusief verse baguettes, croissants, pain-rasin e.d. (mits besteld). Enig minpuntje is het sanitair. Schoon maar voor een 4-sterren camping had ik de toiletten wat moderner verwacht. Opvallend: Om de een of andere reden heerst er een heerlijke, ongedwongen sfeer op de camping. Wij vonden het fantastisch met ons plaatsje tegenover de speeltuin en nabij het zwembad. Absolute aanrader als je de Loire bezoekt.

Steph
19-8-2018

Sonia et Martin
19-8-2018

Goed bevallen

EJ
15-8-2018

Heerlijke camping met grote plaatsen. Zeer rustig ook in het hoogseizoen. Sanitair is verouderd, maar schoon. Mag zeker bij het zwembad wel een keer een opknapbeurt gebruiken.. Zwembad is mooi. Mooie uitvalbasis voor bezoek aan diverse kastelen. Supermarkten (Aldi, Super U, E Leclerc en Lidl) op minder dan 5 minuten rijden.

Mooie overzichtelijke camping met ruime plaatsen

Mielo
5-8-2018

Mooie overzichtelijke camping met ruime plaatsen. Fijn zwembad met warm water.

Prima

Fon
1-8-2018

We hebben een fijne vakantie gehad. Camping ligt dichtij het middeleeuwse centrum van Loches.Mooie mobilhome en van alle gemakken voorzien. Heerlijk vertoefd in het zwembad. Op de fiets boodschappen naar Lidl en le Clercq . Bakker dichtbij. En Loches is prachtig . Je kan er vanuit de camping naar toe wandelen .

zalig

Robert
27-5-2018

mooie camping op een zalige locatie , je wandelt via de sportvelden in 5min. naar het stadje wat echt heel leuk en gezellig is met leuke winkeltjes restaurantjes terrasjes enz. , de mensen zijn heel vriendelijk en behulpzaam

de camping zelf is meer dan oké , ook ons "huisje" was meer dan in orde

we hebben een heerlijk weekje "kastelen" kijken gehad

kortom een aanrader

Wij hadden niet zo veel contact met de eigenaren van de en

Antoinette DONKERS DEKKER
13-8-2017

Wij hadden niet zo veel contact met de eigenaren van de camping en het personeel. Verder was de animatie erg leuk en de persoon die de animatie verzorgde was juist heel spontaan in het contact, wat erg goed werkte voor onze kinderen.

Onze kampeerplek (grand comfort) was erg ruim en bood ook de nodige schaduw, een mooie plek. De camping ziet er goed verzorgd en mooi aangelegd uit.

prima camping, alleen elke avond en soms in de nacht erg ?

Yvonne VAN DER BEEK
21-6-2017

prima camping, alleen elke avond en soms in de nacht erg veel overlast van lokale jeugd ? in het zwembad.

Jammer iedereen die er staat hoor je er over en hebben het aangegeven, Wordt denk ik niet mee gedaan

met de klachten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Citadelle in Loches (Indre et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Citadelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.