Camping La Citadelle

• Onvoldoende: 1 - 5

zalig

Robert
27-5-2018

mooie camping op een zalige locatie , je wandelt via de sportvelden in 5min. naar het stadje wat echt heel leuk en gezellig is met leuke winkeltjes restaurantjes terrasjes enz. , de mensen zijn heel vriendelijk en behulpzaam

de camping zelf is meer dan oké , ook ons "huisje" was meer dan in orde

we hebben een heerlijk weekje "kastelen" kijken gehad

kortom een aanrader

Wij hadden niet zo veel contact met de eigenaren van de en

Antoinette DONKERS DEKKER
13-8-2017

Wij hadden niet zo veel contact met de eigenaren van de camping en het personeel. Verder was de animatie erg leuk en de persoon die de animatie verzorgde was juist heel spontaan in het contact, wat erg goed werkte voor onze kinderen.

Onze kampeerplek (grand comfort) was erg ruim en bood ook de nodige schaduw, een mooie plek. De camping ziet er goed verzorgd en mooi aangelegd uit.

prima camping, alleen elke avond en soms in de nacht erg ?

Yvonne VAN DER BEEK
21-6-2017

prima camping, alleen elke avond en soms in de nacht erg veel overlast van lokale jeugd ? in het zwembad.

Jammer iedereen die er staat hoor je er over en hebben het aangegeven, Wordt denk ik niet mee gedaan

met de klachten.

We hebben een aantal aanbieders voor La Citadelle voor je op een rij gezet:

grote plaatsen, ontzettend dure wifi, rust,

Charles
      9-4-2017

Prima doortrekcamping of om enkele dagen te staan. Loches is een leuk Middeleeuws stadje met autovrije winkelstraatjes dat te voet prima te bereiken is via een voetpad achter de camping. 10 min. lopen. Buiten de camping op het parkeerterrein is er een toiletafvoer voor campers in de grond. Grote supermarkt met goedkope benzine op twee kilometer richting zuiden langs de RN weg bij de camping. Toiletten in orde. Wij (pensionado's) zijn slechts twee nachten gebleven.

Veel te duur

boerefijnac
      22-9-2014

Ruime plekken op gras eventueel met eigen waterpunt, afvoer, sanitair en wifi.

Aardige maar strenge beheerders.

Er wordt veel voor kinderen georganiseerd en er is een mooi zwembad.

Sanitair is hokkerig maar wordt wel goed schoon gehouden.

Op de camping is een eenvoudig restaurant, wij hebben daar geen gebruik van gemaakt en kan ik daarom ook niet beoordelen.

Mobilhomes worden verhuurd.

Op loopafstand bevindt zich het mooie oude centrum van Loches, zeker een bezoek waard. Loop via het Jardin public terug naar de camping en heb een mooi uitzicht op het kasteel.

Kastelen langs de Loire en de Cher zijn met de auto in korte tijd te bereiken.

Best wel een aardige camping voor een kleine week maar voor €35,- per nacht voor 2 personen te duur voor de kwaliteit die geboden wordt.

prima doorgangscamping

chahet
      21-7-2014

Mooie camping, prima als doorgangscamping. Op 400 m ten zuiden van het stadje. Bereikbaar via een wandelpad vanaf de camping. Prima sanitair maar helaas floept het licht na 8/9 min uit. Zeer vervelend. Pikkedonker als de zon onder is. Leclerc en Lidle op 1,5 km van de camping (camping uitgang linksaf, je komt er vanzelf) Internet €5 PER UUR of €7 per dag. Dit is uitbesteed aan een internetbedrijf. Die weten dus niet hoe het moet. Loches is een middeleeuws stadje met een autovrij centrum en leuke flaneerstraatjes. In juni nog zeer stil. Van ganzen heb ik niets gehoord. In ieder geval was ons toiletgebouw prachtig schoon en modern. Ik weet niet of het toiletgebouw van de vorige beoordeler een ander was, maar aan dat van ons, helemaal achterin de linkerhoek van de camping, mankeerde niets. In juni nog zeer stil. Verder werd ik prima geholpen, geen enkele klacht hierover. Redelijk grote plaatsen

Onverzorgd

Jetie
      11-5-2014

Onverzorgde camping. Toiletten niet meer van deze tijd. Achterwand van het toilet was tevens de plaats voor de afwas. Brrrr

Plaatsje is wonderschoon dus dan kijk je er snel doorheen. Alleen niet geslapen door het geluid van eenden/ ganzen die bij de buurman zaten.

Onpersoonlijke eigenaren, geen sfeer

Dagmar Bertrand
      23-10-2013

De plaatsen op de camping zijn groot en mooi. Sanitair is redelijk, niet super zoals hiervoor beschreven. Ondanks de matige bezetting op de camping was het water regelmatig koud. Klein zwembad maar dat is voor ons geen probleem. De eigenaren waren vooral gericht op de mensen uit de naburige stad Loches. Er was geen band met de Nederlandse gasten. De jongste zoon van de eigenaren (werkt ook mee) kijkt je altijd aan alsof hij je aan wil vallen en zegt niks. Nadat wij een rauwe hamburger hadden gekregen en vroegen of deze nog even gebakken kon worden kregen we de hamburger vervolgens weer hetzelfde terug. De andere zoon zei met een boze blik dat hij zijn best gedaan had maar had de hamburger nog geen seconde op de bakplaat gelegd. Totaal geen sfeer. Voor ons dus nooit meer!!!

Kindvriendelijke camping

Hans de Looij
      11-9-2013

Leuke camping met mooi gras op alle plekken. Ruime plekken temidden van veel groen en volop privacy. Voor de kinderen is er een speeltuintje, springkussen en een leuk zwembad. Beheerders doen er veel aan om de gasten tevreden te stellen met leuke activiteiten. Ligging vlakbij het centrum van Loches, een van de mooiste dorpjes van Frankrijk. Echt een fijne camping om een kleine week te staan.

Prima camping voor gezinnen me jonge kinderen

Kees Dekker
      28-7-2013

Wil je een prettige camping voor je gezin met kleine kinderen. dan is dit een prima plek. grote plek, voldoende speelmogelijkheden, zwembad, overzichtelijke camping en prachtige ligging tegen stad aan met alle voorzieningen op loopafstand. Vanaf de camping zijn diverse Loire-kastelen te bezoeken binnen een reisafstand van een uur. aanraders Chenoncau, Villandry (vooral de tuinen), ZAzay le rideau ('s avond in juli zeer spectaculair) enz. toen wij er waren (half juli 2013) was het er erg rustig. wij huurden een tent op de camping, betaalbaar en prima voorzien van uitrusting. (Stuk goedkoper dan de grote verhuurorganisaties)

We hebben een aantal aanbieders voor La Citadelle voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Citadelle in Loches (Indre et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Citadelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Citadelle scoort een 8.69 uit 10 op basis van 238 reviews.