Vakantiepark Les Bois du Bardelet (Glamping)

Vakantiepark Les Bois du Bardelet (Glamping)

6.8Voldoende

Frankrijk, Centre, Gien (Loiret)

6.8Voldoende

• 5.9Activiteiten
  • 2.8Eetgelegenheden
  • 5.8Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Les Bois du Bardelet (Glamping) voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Camping Les Bois du Bardelet ligt in Poilly-Lez-Gien. Hier vind je twee binnenzwembaden en een buitenzwembad. Er is animatie voor de kinderen. Verwacht niet teveel van het restaurant of de campingwinkel. Wel heb je elke ochtend verse broodjes. In de omgeving is niet veel te doen, perfect voor rustzoekers. Het dorp Gien is 10 minuten rijden.

269 reviews over Vakantiepark Les Bois du Bardelet (Glamping)

• 6Tilburg14-08-2020

Schaduwrijke kindvriendelijke camping/horeca matig

Fijne camping voor gezin met jonge kinderen. Mooie, natuurlijke, schaduwrijke plekken. Rustige sfeer. Staff van de camping/ receptie is ook zeer vriendelijk en servicegericht. Je kunt er met Nederlands en Engels ook goed uit de voeten. In de omgeving genoeg te doen. Vooral fietsend, deze kun je voor een leuke prijs huren.

Verbeterpunten: - Horeca hebben ze uitbesteed aan een Franse familie die liever siësta houdt dan vriendelijk gasten helpt, de “gastheren” zijn zo inflexibel als de pest. Daarnaast betaal je ook nog eens woekerprijzen voor een ijsje ( 4 euro voor één nep-Cornetto). Belachelijk. - Geen campingwinkel, wat een groot gemis is. - Stokbrood en croissants alleen op bestelling. Niet besteld? Dan heb je pech, bij de eerder genoemde Franse familie.

• 2Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 4VA31-01-2020

Bah...

Locatie is prima, sanitair is een vieze bende. Eigenlijk de naam Castels niet waard, en zeker het aantal sterren wat ze zichzelf toedichten niet waard. Met jonge kinderen even verder zoeken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2019
    9bram31-08-2019

mooie accomodatie

Mooi verblijf en ruim opgezet
    ...................

Gereisd in augustus 2019

• 4Jan28-08-2019

Nooit meer.

We wilden het weekend overblijven maar werden met de caravan op een dermate kleine plaats gezet dat we nauwelijks konden zitten. Met een na verhouding een veel te hoge prijs voor de plaats. Na 1 nacht dus maar weer vertrokken. Geen goede actie van het camping team. Vies en onvoldoende sanitair. Slechte eetgelegenheid. Wil je nieuwe gasten een goede indruk geven dan je dat niet op deze manier.

• 1Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Fam. PH06-08-2019

Prima camping

Een kleine gemoedelijke camping waarbij onze zoon van vier zich prima vermaakt heeft in de zwembaden en speelgelegenheden. Wij zaten in een stacaravan (via de camping) welke voldeed aan onze wensen. Leuke buiten en binnen zwembaden, m.n. op jonge kinderen gericht. Daarnaast een leuke speeltuin, trampoline en springkussen. In de omgeving genoeg te doen o.a. Briare, kasteel Sully sur Loire, kasteel Brisson, Montargis, etc. Een aantal minpunten; de openingstijden en het aanbod van de campingwinkel. Brood dient vooraf besteld te worden en kan de volgende ochtend vanaf 8.30 (en zondag 9.30) worden afgehaald. Doe dit bijvoorbeeld vanaf 7.30 voor "vroege vogels". Dit zorgt daarnaast voor een betere spreiding van de mensen. En zorg voor een "campingwinkel" waardig aanbod van producten. Daarnaast zou het leuk zijn als de bar met terras ook in de middag geopend (nu vanag 18.00) is zodat je na het zwemmen hier nog een ijsje of drankje kunt doen.

• 5Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

• 4Fam Niemano05-08-2019

Hooguit twee sterren

De camping is erg rustig, bijna saai te noemen. De plekken zijn lekker ruim. Er is voor de kinderen amper iets te doen, op een klein speeltuintje wat de hele dag pal in de zon ligt na. De service bij ontvangst was prima. De service in het restaurant en het winkeltje was zeer slecht. We hebben meer dan een uur op een pizza moeten wachten! De manager is een engerd met zijn tattoos in zijn gezicht. De andere horecamedewerkers zijn wel aardig maar hebben het werken niet uitgevonden. Het lijkt erop dat dit in verhouding staat met hun loon. Geen geld voor schone kleding en schoenen, letterlijk onfrisse types. De visvijver is erg leuk. We hadden wel 15 karpers gevangen op een middag. Grote lummels van soms wel 60 cm! Het plaatsje Briaire vlakbij is een aanrader! Voor de rest is er weinig te doen in de omgeving.

• 7de Beus03-08-2019

Prima camping

Wij zijn net terug van een verblijf in de Glamping stacaravan 'Taos.' De accomondatie was schoon, netjes en vrij nieuw naar ons idee. De plek was erg groot en afgeschermd met privacy. Onze zoon van 1 konden we met een gerust hart, zijn gang laten gaan. Park werd naar ons idee goed onderhouden. Diverse malen tuinmannen aan het werk gezien. Wij hebben ons prima vermaakt in alle zwembaden. De waterspeeltuin meerdere keren voor onszelf gehad. Buitenbad was zo soms druk. Maar goed het is hoogseizoen en de camping was vrij vol. Het personeel van het restaurant en winkeltje zien er onverzorgd uit. Wel waren zij uiterst vriendelijk! Eten was voor een snelle hap als je geen zin hebt om te koken prima! Winkeltje is nihil en prijzig. Wel kun je er vers brood bestellen. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad met alle basic middelen op de camping. Omgeving niet bijzonder. Aan te raden om diverse kastelen te bezoeken.

• 6Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 4Mvw31-07-2019

Vies, slecht onderhouden Te duur....

Er zijn een paar mooie kampeerplekken maar ook veel die tussen de chalets gepropt zijn. Grote afstand tot sanitair gebouw, alles is vies! Zelfs direct na de schoonmaak, te weinig toiletten en douches, slecht onderhouden. Het toiletgebouw bij de receptie is iets beter maar niet veel en nog verder lopen. Speelgelegenheid, zwembad ed zijn gecentreerd bij de receptie. Prijs kwaliteit verhouding niet in orde! Van de binnen zwemgelegenheid krijgen de kinderen uitslag, buitenzwembad is onverwarmd en niet diep. Personeel bij de receptie is vriendelijk. Er wordt hard en veel met de auto gereden op de camping. Ook bij de chalets is er veel verschil in de plekken, ligging en parkeergelegenheid. Niet voor herhaling vatbaar......We hebben op kleinere campings met minder sterren gestaan die hetzelfde boden (hier moet je voor veel bijbetalen zelfs voor het vissen voor een kind) beter en schoner waren en een stuk goedkoper!

• 4Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

• 2Sascha30-07-2019

Nooit nooit meer

Ik zou goed nadenken voordat je deze camping boekt. Het is zijn 5 sterren echt niet waard. Onze campingplek zat tussen de huisjes die heel dicht op elkaar staan. Heel slecht en weinig sanitair, beschamend vies met schimmel en driedubbel gekitte randen en alles wordt door elkaar gebruikt. Mannen, vrouwen en kinderen op hetzelfde. Het is super verouderd en de hele camping is echt aan vernieuwing toe. Wij zijn totaal niet te spreken over het restaurant. Als camping zou ik mij schamen met zulke service en eten. Het gaat ook pas om 18u open dus je kunt niet van te voren een lekker biertje drinken. Er wordt heel veel chloor in het zwembad gebruikt waarbij veel kinderen onder de uitslag zitten. Helaas mag je in het meer niet zwemmen terwijl wij dit voor boeking nog hadden na gevraagd. Toen kon het wel? Foute manier van klanten lokken.

• 1Onderkomen

• 7Femke29-07-2019

Vriendelijke familiecamping voor onder 12 jaar

Twee weken op de camping gestaan in een TAOS chalet. Zeer vriendelijk meertalig personeel bij de receptie. De accommodatie was schoon en we hadden een ruime plaats met veel schaduw. Rondom hoge hagen dus veel privacy.
    Ons zoontje van 3 heeft genoten van de mini disco. Respect voor die meiden die zelfs bij de hoge temperatuur doorgingen voor de kinderen. Overige animatie niet gebruikt maar er was voldoende aanbod. Zwembad was prima. In de omgeving best wat te doen, maar wel stukje rijden. Vonden wij niet erg, zie je nog eens wat. Bezoek gebracht aan Bourges, Auxerre, Orleans, Gien en kastelen. Het winkeltje was zeer matig. Smoezelig, bijna lege schappen en hoge prijzen (literfles cola €4!) Brood was vers maar keuze beperkt. Restaurant niet geprobeerd maar trok ons niet. De pizza’s die voorbijkwamen waren zwartgeblakerd. Het personeel oogde chaotisch en onverzorgd. Winkeltje en restaurant pasten niet bij algehele sfeer. Zonde!

• 9Onderkomen

Vakantiepark Les Bois du Bardelet (Glamping) info