Vakantiepark
8,4

• Onderkomen8,0
  • Activiteiten7,0

Omschrijving
Camping Les Bois du Bardelet ligt in Poilly-Lez-Gien. Hier vind je twee binnenzwembaden en een buitenzwembad. Er is animatie voor de kinderen. Verwacht niet teveel van het restaurant of de campingwinkel. Wel heb je elke ochtend verse broodjes. In de omgeving is niet veel te doen, perfect voor rustzoekers. Het dorp Gien is 10 minuten rijden.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Bois du Bardelet (Glamping) voor je op een rij gezet:

160 reviews over Vakantiepark Les Bois du Bardelet (Glamping) in het Nederlands

Prima camping in een iets saaie omgeving

Martijn,
8-9-2018
  • Activiteiten7

Leuke camping met prima faciliteiten en animatie. De camping heeft maar liefst drie zwembaden, twee binnen en een grote buiten. De gasten verspreiden zich over de zwembaden waardoor de drukte te doen is. De horeca is niet hoogstaand, maar voldoet voor de makkelijke hap op vakantie. Campingwinkel is zeer beperkt, maar het dorpje Gien is om de hoek en heeft meerdere supermarkten. Wij hebben in een glampingtent overnacht van een Nederlandse organisatie en die stonden gezellig bij elkaar op een apart veldje. In de omgeving is niet heel veel te doen op korte afstand. Prima voor een weekje, maar daarna zou je wellicht weer wat meer willen ondernemen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

heel goed, super fijn geholpen bij receptie

kemp,
7-9-2018

Gaan zeker een keer terug komen!

Zullen het ook aanbevelen.

Gereisd anders in september 2018

Fijne vakantie!

Boomsma,
6-9-2018
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten7

Mooie camping, veel groen en dus fijne schaduwplekken. Fijn zwembad! Animatie kon er mee door, campingwinkel heel weinig aanbod en vrij prijzig!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Familie Vos,
17-8-2018

Leuke camping!

Linda,
10-8-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Fijn zwembad zowel binnen als buiten. De campingwinkel is niet echt een winkel te noemen.. je kunt er brood halen en wat kleine andere veeeeel te dure producten... de stacaravan die wij hadden was schoon en met een klein tuintje ideaal voor onze kleine kinderen

De camping ligt afgelegen maar dan heb je ook geen last van verkeer oid en vanaf een uur of 22 is het dan ook heerlijk rustig

Het plaatsje Gien is een kleine 10 minuten rijden, de dichtstbijzijnde supermarkt ook..

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Gastvrije camping

elly van Der kuilen,
9-8-2018

Gastvrije camping. Heel relaxed. Sanitair kan iets schoner

heerlijke omgeving , fijn zwembad

vio,
6-8-2018

Perfect zwembad voor kinderen ook, vrij gelegen chalet, mooie campjng

Gereisd anders in augustus 2018

Rustige camping met zeer ruime plaatsen

René,
11-7-2018
  • Onderkomen7
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7
  • Activiteiten6

Een ruim opgezette camping met grote plaatsen, bij aankomst kan je zelf uit de beschikbare plaatsen kiezen. Op de B en D velden tussen bomen of op E en F meer in de zon. Plaatsen zijn er tot 180m2. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Santair is wat gedateerd maar wel schoon, geen vieze wc tegengekomen en er is altijd warm water !

Het winkeltje stelt niet veel voor, je kunt er brood bestellen maar dan houd het eigenlijk wel op. De producten die er staan zijn behoorlijk prijzig, daarvoor kun je beter 10 a 15 minuten rijden naar Gien voor een supermarkt. Ook €7,50 voor een halve liter bier lijkt me zwaar prijzig in het restaurant.

Genoten van de rust en de stilte die er vanaf ongeveer 22.30 uur tot 08.30 uur is.

Gereisd met partner in juli 2018

Geen 5 sterren waard

Inge,
8-7-2018

3 dagen op deze camping ivm doorreis. En dat is ook lang genoeg. Vijver is niet om te zwemmen, kampeerplaatsen zijn zga leeg (en ja, het hoogseizoen is al begonnen) sanitair is echt heel treurig. Vieze randen in de douches en kieren bij de deuren dus weinig privacy. Chemisch toilet legen tussen de pisbakken? Heel raar. Andere sanitairgebouw heeft toiletten naast de douches (er zijn daar maar 3 douches) niet fijn als je gaat douchen en je hoort iemand toiletgeluiden maken. Afhaal eten is er niet op ingericht, ze hadden geen tasjes voor de kip maar kregen de kip en friet in een glazen ovenschaal mee. Zwembad is oke, pijnlijke steentjes. Binnen speelbadje leuk maar oogt viezig. Al met al meer een 3 sterrencamping ipv 5. Voor doorreis prima.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Restaurant matig

tom,
3-7-2018

De prijs/prestatie is niet best. Hetgeen aangeboden is was ondermaats. Vooraf een oude step, diner een hard geroosterd 1/2 broodje met geitenkaas en spekjes. Opgeleukt met wat Sla. En dat allemaal voor 22 Euro.

Gereisd anders in juli 2018

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Les Bois du Bardelet (Glamping) in Gien (Loiret), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Les Bois du Bardelet (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.