Tijdelijk €25 aanbetaling

Les Bois du Bardelet (Glamping)

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Les Bois du Bardelet (Glamping) voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 273 reviews

7.1GoedScore uit 273 reviews
  • 7.3Activiteiten
  • 7.8Onderkomen
  • 5.4Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Camping Les Bois du Bardelet ligt in Poilly-Lez-Gien. Hier vind je twee binnenzwembaden en een buitenzwembad. Er is animatie voor de kinderen. Verwacht niet teveel van het restaurant of de campingwinkel. Wel heb je elke ochtend verse broodjes. In de omgeving is niet veel te doen, perfect voor rustzoekers. Het dorp Gien is 10 minuten rijden.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

273 Reviews over Les Bois du Bardelet (Glamping)

• 5Familie de weerd18-08-2022

Prima, maar geen 5 sterren.

Er word heel wat beloofd als je de brochure ziet, echter is het helaas geen 5 sterren.

Brood is echt drama.... nooit genoeg. Als je er om 8 uur voor de deur ligt heb je brood maqr later sta je heel lang in de rij en krijg je niks.

Animatie, nederlands talig dat wel, het is wel heel afstandelijk... als ouder moet je buiten wachten en je mag geen minuut eerder dan de aangegeven tijd... enthousiast zijn ze wel bij bijv. Minidisco maar dan is het ook meer een opvoering dan contact met de kinderen, hoofd animatie was wel enorm enthousiast maar helaas was het enthousiasme alleen in het frans.

Zwembaden zijn mooi en schoon, geen toezicht... wat bij de glijbaan niet altijd even fijn is.

Sanitair is niet wat je van een 5 sterrencamping mag verwachten en is ook te weinig voor het aantal mensen.

We hebben een mooie vakantie gehad, mqar op deze camping zie je ons niet weer.

• 5Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden
  • 8Suzanne18-08-2022

Heerlijke vakantie in een prachtig gebied!

Heerlijke camping met een mooie mix van Nederlanders, Fransen en soms wat Engelsen. De zwembad (binnen en buiten) zijn prima en de animatie is leuk voor wie daar van houdt. Het is een mooie camping. Wij verbleven in een chalet met prachtig uitzicht op het meer vlakbij het zwembad waar logischerwijs zwembad geluid bij hoort. Dit was meestal niet storend. Het restaurant, van andere uitbaters dan die van de camping, was oké maar wel aan de dure kant. Tot 9:45 uur was er vers brood te verkrijgen maar croissants waren vaak snel op. Hier zou men nog iets op moeten vinden. We hebben een heerlijke 2 weken gehad.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Maarten de Boer17-08-2022

Het was een heerlijk verblijf

We hadden de 6 persoons chalet family. Dit is een chalet met 3 slaapkamers, los toilet en badkamer. Het chalet was boven verwachting! Heel verzorgd en schoon! Er is genoeg ruimte voor het chalet voor de kinderen met voldoende privacy. Alles was aanwezig, keukengerei voldoende aanwezig, neem alleen een kaasschaaf mee! Het park is rustig en kind vriendelijk. Leuke buiten en binnen zwembaden voor jong en oud! De hulp van de receptie is echt boven gemiddeld goed, ze spreken er zelfs Nederlands. Catering tja, wat moet je daar van vinden. Ze doen hun best het is Frans hè. Wij hebben restaurants buiten het park gehad waar ze minder moeite voor je doen laat ik het daar op houden.

• 8Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Maarten de Boer11-08-2022

Het was een heerlijk verblijf !!!

• 7Eetgelegenheden
  • 8Marleen07-08-2022

Hele fijne tijd gehad!

We hebben een hele fijne tijd op deze camping gehad. We hadden een mooie stacaravan met prachtig uitzicht op de omgeving. Het buitenzwembad is redelijk groot met een leuke glijbaan. Mijn zoons van 12 en 14 vonden het binnenbad ook leuk. Bij het buitenzwembad zijn heerlijke ligstoelen en het is mooi opgezet met veel ruimte. Het restaurant zag er gezellig uit, maar daar hebben we niet gegeten. Het is een rustige camping met veel mensen met kinderen.

• 5Sandra06-08-2022

Voor ons deze camping niet meer meer.

Normaal gesproken ben ik niet zo van de recensie schrijven maar over deze camping wil ik echt even wat kwijt; opzich is het een nette camping maar er is in de ochtend niet normaal brood te krijgen. Week gestaan (tent met privé sanitair) en niet één dag was er brood beschikbaar. Rijen tot op straat en nooit een croissantje gezien. Het is een dag gelukt om een stokbrood te krijgen maar deze was niet lekker. Duidelijk een opgebakken brood. Op veel campings gestaan en meestal is het netjes op orde en even wachten is heus niet erg. Maar een 5 sterren camping met deze prijzen moet zijn brood service op orde hebben ons inziens. Avond afhaal eten duurde ook heeeeeeeel lang. Onze plek gaf verder weinig privacy, wel mooie plekken gezien op de camping maar daar moet je dus geluk mee hebben. Zwemmeer is wel leuk op 15 minuten rijden. Camping zou zelf kritisch moeten zijn op aantal sterren en prijs/kwaliteit want het is onder de maat!

• 6Activiteiten
    • 6Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden
  • 6DS26-08-2021

Sfeerloos maar functioneel.....prima voor weekje

Receptie vriendelijk en behulpzaam. Onze campingplek erg klein, inefficient. Lang/smal met opgedeelde plaats verhard/gras. Wel mooie grotere plekken gezien maar die liet men blijkbaar liever leeg? Sanitair zeker niet nieuw, 3x koude douche in week. Horeca een afknapper. Schandalig duur, uitermate onvriendelijk, afrekenen zonder bonnetje, hoofdrekenen ?? lange wachttijden ondanks weinig vraag. Matige menukaart, crepe kan wel als nagerecht maar voor kinderen niet als hoofdgerecht. Geen uitnodiging om drankje op terrasje te doen of er te eten. Stokbrood in dorp PZ Gien gehaald boulangerie. Heerlijk! Animatieteam doen hun best. Wel beperkt. Sportveldje wel gevaarlijk door hoogteverschillen vloer doelgebied. Over all, best weekje. Ook in Frankrijk verdwijnt traditionele (familie)camping en is verdienmodel van investeerders de verhuur stacaravan/bungalow. Sfeerloos maar functioneel.....massa is kassa ;-)

• 6Activiteiten
    • 6Onderkomen
    • 3Eetgelegenheden
  • 8Bram11-08-2021

Prima camping

We zijn enkele dagen op deze camping geweest met een Camper. Mooie en verzorgde camping. Of het 4 of 5 sterren moet zijn? In ieder geval zijn alle 'boxes' hiervoor afgevinkt. Moet constateren dat we de eerdere negatieve commentaren niet herkennen. Wellicht zijn er verbeteringen doorgevoerd, maar wij vinden het een prima camping. En tja op Franse campings spreken ze nu eenmaal Frans. Bij de receptie kun je gewoon Nederlands praten 😉

• 8Onderkomen
  • 6M. uit NV10-08-2021

Nooit meer. Geen aanrader.

Het is een prijzige camping. Veel luidruchtige mensen op de camping. (Heel hard praten, gooien met deuren en zelfs muziek keihard aan. En nee, dit zijn geen jongeren. Nee, Franse gezinnen!)Wel mooie grote plekken.

• 6Eetgelegenheden
  • 8Saskia12-07-2021

Genoten van een heerlijke week.

We lazen de recensies pas na het boeken en we schrokken daar erg van. Persoonlijk vinden wij de recensies negatief. De mensen zijn behulpzaam en nemen vragen serieus. Ze willen je bij alles helpen. Ja een deel vh buitenbad heeft pijnlijke steentjes, maar in andere warme landen kunnen we niet op de stenen lopen ivm de hitte. Daarnaast hebben we heerlijk gegeten bij het restaurant. We denken zelf dat er een nieuwe eigenaar oid op zit, omdat we niks van de verhalen herkennen. Ze hebben een lekker menu, kindermenu en (afhaal) pizza. We hebben er 1x gegeten en 1x pizza gehaald. Allemaal super. Water ijsjes voor 2euro en met chocolade 2.50/2.80. Eens, wij vinden het een camping voor jonge gezinnen. Maar we hebben ook wel veel kinderen gezien van 10+. Omgeving niet mega veel te doen, maar voor de kleintjes genoeg op 30min rijden en op 1/1,5u veel mooie kastelen en plaatsen. Het is een rustige, mooie groene camping. Soort dorpsgevoel

Vakantiepark Les Bois du Bardelet (Glamping) info

Camping-informatie