Camping Yelloh! Village Le P'tit Bois

Camping Yelloh! Village Le P'tit Bois
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le P'tit Bois voor je op een rij gezet:

113 reviews over Camping Yelloh! Village Le P'tit Bois in het Nederlands

Tot volgend jaar!

Susan Lunter
21-10-2017

Een heerlijke camping, niet te groot, prachtige omgeving en zelfs met ouder kinderen prima te doen mede dankzij de geweldige animatie.

Vanaf 23.00 uur moet t stil zijn maar dan kan de jeugd in het tv honk terecht.

Het restaurant is wat minder maar we hoorden dat daar volgend jaar een ander in komt.

Fantastische camping, echte aanrader!

Vanderlinden Andrew
1-9-2017

Zeer verzorgde camping, heel vriendelijk en professioneel team, al het nodige was meer dan aanwezig. Veel plezier voor de kinderen in het zwembad of de andere speel voorzieningen.

Rondom de camping is een beeldmooie omgeving, prachtige locatie.

Een hele fijne camping met vriendelijk personeel

Harold en Elske
21-8-2017

We hadden een goed ontvangst. We kwamen om 12.00 uur aan op de camping en konden om 13.30 uur al in onze mobilhome. De mobilhome was netjes en schoon. De camping zag er heel verzorgd uit en er was veel te doen voor kleine kinderen (onze kinderen 1 en 3 jaar oud), ook als het weer minder is (en dat kan zomaar in Bretagne). Een erg leuk animatieteam waar ook Nederlands werd gesproken. Daarnaast was er een leuke speeltuin en mooi zwembad. Wel erg streng, want je mag geen zwemshort aan en eten/drinken binnen de hekken was ook niet toegestaan.

Alleen maar lof over de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel, zelden zo mee gemaakt in Frankrijk.

De uitstraling, prijsniveau en kwaliteit van de bediening van de horeca zijn we minder te spreken. Hier valt nog zeker wat te winnen voor deze camping.

Al met al een echte aanrader voor gezinnen met kleine kinderen, waarbij je wel rekening moet houden met de wisselvalligheid van het weer in Bretagne. De omgeving is prachtig!

Perfecte ligging, mooie omgeving.

Dennis
15-8-2017

Camping geselecteerd o.b.v. de Zoover beoordelingen. Hadden een mobile home met half overdekt terras (B031). MH is al iets ouder, maar in prima staat. Wel beroerde harde plastic bedden. Bij aankomst was het niet echt schoon en de pannen stonken naar azijn. Je moet bij vertrek zorgen voor de schoonmaak, maar erg kritisch zijn ze niet bij controle. De plek was verder prima. De meeste MH's hebben weinig privacy, maar deze lag redelijk gunstig.

Meeste voorzieningen zijn prima. Leuk zwembad (wel streng. Zelfs zonnebrand is volgens het bord verboden), leuke speeltuin, gratis tennisbaan. De midgetgolf mag wel een opknapbeurt gebruiken. Horeca is ontzettend duur en ongezellig. Pizza's waren goed, maar je zit wel uren te wachten. En dan moet je geluk hebben dat het klopt. Het leek wel slapstick. Gelukkig genoeg eetgelegenheid in de omgeving.

De omgeving is erg mooi en verzorgd. Alle winkels die je kunt verzinnen liggen op een steenworp afstand. Mooie stranden (Dinard!) vlakbij. De bekende plekken zijn al veel genoemd, dus die herhaal ik niet.

Overwegend Frans publiek met 30% andere nationaliteiten.

De camping is zijn 5 sterren zeker waard. Mooie plaatsen (wij hadden een Color stacaravan), alles netjes onderhouden. Personeel is erg vriendelijk, zowel receptie, als in de winkel als de mensen die het terrein onderhouden. De camping is ook niet zo erg groot, wat erg prettig is. De kinderen konden rustig zelf over de camping lopen en steppen. En wat echt super is, is het animatieteam. Allemaal heel enthousiast en vriendelijk. Voor zowel de kinderen als voor ons volwassenen. De kinderen vonden de miniclub super (ze zijn 5 en 8 jaar) en ook de andere activiteiten waren heel leuk (pool games, mini disco kids zumba). En ook de sportactiviteiten voor volwassenen zijn erg leuk.

De omgeving van St Malo is schitterend. De camping ligt heel centraal zodat maar kort hoeft te rijden voor leuke uitstapjes. Wij hebben ons 2,5 week geen moment verveeld! Wij hebben een top vakantie gehad en gaan zeker nog eens terug!

Dit nooit meer!

Vakantieganger 2017
24-7-2017

Via yelloh village de premium cottage Taos geboekt. Inrichting, vergeleken met andere camping, is verouderd en smoezelig.

Restaurant in een woord VRESELIJK. Op zondagavond kan je alleen mosselen eten en niets anders. Als je iets wilt afhalen om 1830 uur, kan dat niet want ze zitten vol. Van doorwerken hebben ze niet gehoord. De kinderpizza bambino (margeritha plus ham) is op, maar gewone pizza margeritha met extra ham kan wel. Snapt u het nog? Prijzen zijn belachelijk, ben wel wat gewend maar dit is niet meer normaal. Biertje is bijvoorbeeld 4,50 (kleine biertje).

Het zwembad is niet geweldig. Foto's zijn misleidend.

Oude reviews (archief)

Wat er voor ons vooral uitsprong tijdens ons heerlijke verblijf, was de vriendelijkheid van al het personeel, en de netheid van de camping. Door een vergissing kwamen we 2 dagen te vroeg aan, en door behulpzaamheid van het personeel konden we met onze kinderen in een fijn hotel terecht vlakbij. Toen we 2 dagen daarna weer terugkwamen had men in de ochtend ons huisje al helemaal klaar voor gebruik en waren de dames aan de receptie oprecht begaan met hoe het ons bevallen was. Ons huisje (3 slaapkamers, 2 badkamers) was netjes en leuk ingericht. Ook toen er bij 1 bed een spijl van het matras brak (springende kinderen), werd dat hetzelfde uur dat ik het kwam melden, nog gemaakt. Verder is er een leuk en schoon zwembad en is er leuke animatie voor kinderen. Deze camping is een aanrader voor mensen die activiteit met rust willen afwisselen. Daarnaast zijn er legio leuke uitstapjes in de buurt te maken, voor ieder wat wils.

Prima camping

E. Riet
21-8-2016

Stacaravan geboekt via Yelloh Village zelf. Caravan was netjes schoon en een koude douche halverwege de vakantie werd binnen 2 minuten verholpen door het verder vriendelijke personeel. Zwembad deels verwarmd en prima voor diverse leeftijden. Camping is mooi onderhouden. Animatie voor de kinderen is ook prima (zelfs nl-talig).

Mooie omgeving waar genoeg te bekijken is zoals reeds in andere reviews te lezen is hieronder. Sanitair op de camping en de eetgelegenheden niet beoordeeld omdat we er geen gebruik van hebben gemaakt.

Zelf vonden we de camping in de avonduren wat stilletjes en wat sfeerloos en scoort bij ons Yelloh Village in de plaats Carantec net iets hoger dan deze camping.

Leuke camping!!

Linda
17-8-2016

Wij zijn net terug van een weekje camping. Stacaravan gehuurd bij Yelloh. Wij hadden een schaduwplek, maar dat was met deze temperaturen helemaal niet erg. De camping is niet heel groot, maar heeft wel alle voorzieningen. Lekker zwembad, minigolf, tennis, miniclub met nederlandstalige animatie. Er staan Nederlanders, Fransen, Engelsen, alles door elkaar! Bij de receptie hartelijk ontvangen, goed Engels sprekend. In de buurt een hoop te doen. Ook een supermarkt, MCDonalds en een heerlijk pizzarestaurant op loopafstand! Wij hebben genoten!

Leuke gemoedelijke camping

marijke
2-8-2016

Camping waar een gezellige en gemoedelijke sfeer hangt en iedereen zeer vriendelijk tegen elkaar is. De gasten bestaan voor drie kwart uit Fransen. De rest Nederlanders en wat Duitsers, Belgen en een enkele Britse gast.

Zeer vriendelijk personeel wat bijna allemaal ook Engels spreekt. Het zwembad voldeed aan de verwachtingen en was voor onze kinderen van 12 en 13 zeker voldoende. De sporttoernooien die ook voor de wat oudere jeugd werden georganiseerd verliepen heel gezellig en zorgde ook voor de nodige contacten onderling. De wat wat oudere jeugd trof elkaar 's avonds ook op het sportveld. . Grote supermarkt is vlakbij. Mont Saint Michel is op zo'n 40 minuten rijden en mag je eigenlijk niet missen. Zorg wel dat je er rond 9 uur bent dan heb je nog geen last van de drukte. St Malo en Dinan zijn ook erg leuk. Kortom, zowel de camping als de omgeving voldeed aan alle verwachtingen. Zeker een aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Le P'tit Bois in St. Jouan des Guérets, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Le P'tit Bois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yelloh! Village Le P'tit Bois scoort een 8.11 uit 10 op basis van 182 reviews.