Camping Le Châtelet

Camping Le Châtelet
8,1

54 reviews over Camping Le Châtelet in het Nederlands

Anders

Prachtig gelegen camping met schitterend zee uitzi

M Severijns
16-8-2018

Mooie plekken op een grote maar toch rustige camping. Heerlijk strandje en mooie ligging voor het ondernemen van activiteiten in de regio. Geweldige service van her personeel

mooie camping, een aanrader!

Kim
16-8-2018

Mooie, gezellige kleinschalige terrassencamping. Vriendelijk Engels sprekend personeel. Wifi tegen betaling ( E 10,- voor een week) Een gezellig warm water zwembad met ligweide en terras met ligbedden (zwemshorts geen probleem), een leuk restaurantje met uitzicht op zee en een klein winkeltje met lekkere baguettes. Sanitair was prima, alleen jammer dat het water in de douches soms aan de koude kant was! Fijne staanplaatsen onderaan de camping met uitzicht op zee en veel privacy door tussenliggende hagen en mooie aanplanting. Leuke wandeling met een prachtig uitzicht naar het dichtstbijzijnde strand. Op de terugweg wel een flinke klim via allemaal trappetjes naar boven om weer uit te komen bij de camping. Iedere maandag is er een gezellige, grote markt in Saint Cast le Guildo. Terwijl je langs de kraampjes slentert heb je een prachtig uitzicht op de zee! Een aanrader!

Prachtig verzorgde camping, mooie stranden.

Vriendelijk meertalig sprekend personeel.

Zaten in een atlantis lodge met prachtig uitzicht. Vlak daaronder een toilet groep, vaak erg rumoerig. Bar / Zwembad mooi en gezellig.

Camping is wel op en in elkaar, elke meter is benut dus weinig privacy en doet zeer druk aan. Brood is niet te bestellen en als je uitslaper bent ook vaak op,maar op 5 (auto)min afstand een supermarkt. Omgeving erg mooi, maar in 1 week wel gezien, daarom ook maar 1 week bezocht en verder gereisd. Wifi tegen betaling maar wel ok.

Canvas Holidays

Kan beter, toch de moeite waard.

Martin
8-7-2018

Prachtig gelegen, mooie vergezichten. Sanitair redelijk, warm water soms wel, vaker niet. Strand lastig bereikbaar, wel prachtige plek. Redelijk goed, maar zeker geen 5 sterren.

Perfect gelegen camping

Stefan & Sylvia
30-9-2017

Qua ligging zijn er weinig campings die hier tegen op kunnen. Let wel, niet alle plekken hebben zeezicht maar hier is een keuze in.Wij waren hier in de laatste week dat zij open waren (eind september). De eerste dagen hebben we gekampeerd maar helaas begon de nacht temperatuur al flink te zakken. Ook omdat we met 2 motoren waren zijn we daarom verhuisd naar een huisje met een prachtig uitzicht. De 2 zeer vriendelijke dames op de receptie hebben hier enorm mee geholpen en geen moeite was te veel. Mogelijk nadeel voor sommige mensen is dat in deze periode de voorzieningen op de camping gesloten zijn, de winkel bijvoorbeeld. Voor ons geen probleem, de Super U is vlakbij. Brood kan je wel gewoon krijgen bij de receptie en het verwarmde/overdekte zwembad was ook gewoon open. Daarnaast is de omgeving prachtig en er zijn veel uitstapjes te maken en je loopt in 15 minuten naar het dorp. Kortom enorm genoten en super service.

Ligging prachtig. Veel te weinig toiletten max 4 per dames of heren. Bij drukte maar 1 keer per dag schoongemaakt.

Mooi aangelegd park. Veel planten en bomen. Lekker stokbrood.

Leuke wandelingen naar dorpje.

Prachtige stranden. Leuke omgeving.

Verder fijne vakantie gehad.

Ondanks dat we bij reservering aangaven dat we caravan en 2 bijzettentjes op de plek wilden zetten, bleek deze niet groot genoeg en konden we maar 1 bijzettentje kwijt. Hoewel er meegedacht werd, was de oplossing naar een andere plek te verhuizen voor ons geen optie omdat we alles net hadden geïnstalleerd. Plek was overigens wel mooi gelegen.

Camping in mooie omgeving

N
    5-8-2017

Kleinschalige camping. Ziet er netjes en verzorgd uit. Minpunt is dat het niet autovrij is, sommige auto's rijden hard door de kleine straatjes. WiFi is tegen betaling (€10) voor een week, en het bereik is superslecht. Zwembad niet heel groot maar prima te doen. Wel erg fris, water zou iets warmer mogen. Supermarkt heel klein, wel elke dag vers stokbrood. Voor de boodschappen is er een grote winkel in de buurt super U. Chalets van touroperator zijn verouderd en vrij krap voor groter gezin. De lokatie ook wat minder dan de luxere chalets op de camping. Saint cast heeft ook een groot strand met leuk winkelstraatje en leuke eettentjes. Aanrader is la grande brasserie. Niet duur! Weer is nogal wisselvallig, veel wind en vaak bewolking.

De douche was niet warm

Gerard BOOSVELD
    11-7-2017

De douche was niet warm.

Met je afval ver lopen.

Prachtig gelegen, ietwat afgelegen

Klaas
    5-2-2017

Normaal gesproken zijn de foto's op de site van een camping wat geflatteerd, maar wij hadden een chalet uit de folder. Schitterend uitzicht over de baai. De hoger gelegen chalets kijken zelfs tot fort La Latte. Vanaf de camping is het een kleine afdaling vanaf de rotsen om bij het standje te komen. Dit is geen probleem door de aangelegde trap. Het strand is heerlijk rustig, gelegen tussen de rotsen. Wij vonden het er perfect. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en spreekt vrij goed engels.

Wij gaan er tijdens de vakantie graag op uit om dingen te ontdekken, en dan is deze camping wel een beetje afgelegen. Dinan is in elk geval goed te bereiken en zeker de moeite waard.

Het zwembad is eenvoudig maar schoon. Voor de rest een klein winkeltje en restaurant.

Wij hebben het er erg naar ons zin gehad!

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Châtelet in St. Cast-le-Guildo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Châtelet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.