Camping Le Châtelet

8.3Fantastisch

• 6.9Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info

Camping le Châtelet is een kleinschalige terrassencamping in St.-Cast-le-Guildo (Bretagne). Er is een terras met uitzicht op zee, een zwembad, een bar, een klein winkeltje en een heerlijk strand. Het is een kleine, leuke wandeling naar zee. Iedere maandag is er in Saint Cast le Guildo een gezellig markt. Dinan is ook goed bereikbaar.

156 reviews over Camping Le Châtelet

• 2019
    9Stevenaar15-08-2019

Geweldig/verzorgd/super personeel

Geweldig verblijf gehad met prachtig uitzicht op de mosselhandel en de oneindige zee. Super verzorgde camping. Overal goed over nagedacht. Wij hebben heel vaak ‘plat de jour’ gegeten op het gezellige terras van de camping. Erg lekker! Pizza oké maar niet fantastisch. Dichtbij genoeg te zien en te doen. De haven in de stad was ook prima vertoeven. Het weer was niet altijd fantastisch maar de omgeving en schoonheid van Bretagne maakt dat echt goed. Als het daar 21 graden was, was dit meer dan prima en voelde erg warm aan. Enige tip vanuit ons zou zijn om wat leuke animatie te hebben waardoor tieners elkaar ook ergens kunnen vinden. Kortom aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Wietse Visser14-08-2019

Prachtig gelegen camping met uniek zeezicht!

Prachtig gelegen camping, wij hadden plaats 202 met onze (forse) caravan. Een prachtige plek met een fantastisch uitzicht over de zee / de baai. Sanitair voldoet, zeker sanitair bovenaan bij restaurant en zwembad. Verder verdeeld over de camping wat kleinere sanitairgelegenheden. Stopcontacten bij wasbakken kon ik niet ontdekken, wat onhandig. Goede te lopen naar het stadje Saint Cast-le-Guildo. Leuke boulevard en vooral de straten daar net achter. Volop markt in het hoogseizoen. Saint -Malo bezocht, Fort la Latte en Cap Fréhel bezocht, allemaal zeer zeker de moeite waard!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Jan03-08-2019

jan entiny hadden een prachtplaats

meer watertappunten zou fijn zijn De rij elke ochtend bij het ophalen van brood is vervelend!

Gereisd in augustus 2019

• 9Monique08-07-2019

Uitstekend

Ligging van de camping is geweldig dicht bij stranden en bezienswaardigheden. Personeel super vriendelijk, we zijn als gasten behandeld. Echt een aanrader

Gereisd in juli 2019

• 2018
    8Marcel30-08-2018

Mooi uitzicht

Prima camping, maar heb mijn twijfels over de 5 sterren-waardering. Sanitair vonden wij erg vies. Uitzicht was prachtig.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd in augustus 2018

• 9M Severijns16-08-2018

Prachtig gelegen camping met schitterend zee uitzi

Mooie plekken op een grote maar toch rustige camping. Heerlijk strandje en mooie ligging voor het ondernemen van activiteiten in de regio. Geweldige service van her personeel

Gereisd in augustus 2018

• 7Kim16-08-2018

mooie camping, een aanrader!

Mooie, gezellige kleinschalige terrassencamping. Vriendelijk Engels sprekend personeel. Wifi tegen betaling ( E 10,- voor een week) Een gezellig warm water zwembad met ligweide en terras met ligbedden (zwemshorts geen probleem), een leuk restaurantje met uitzicht op zee en een klein winkeltje met lekkere baguettes. Sanitair was prima, alleen jammer dat het water in de douches soms aan de koude kant was! Fijne staanplaatsen onderaan de camping met uitzicht op zee en veel privacy door tussenliggende hagen en mooie aanplanting. Leuke wandeling met een prachtig uitzicht naar het dichtstbijzijnde strand. Op de terugweg wel een flinke klim via allemaal trappetjes naar boven om weer uit te komen bij de camping. Iedere maandag is er een gezellige, grote markt in Saint Cast le Guildo. Terwijl je langs de kraampjes slentert heb je een prachtig uitzicht op de zee! Een aanrader!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Robin16-08-2018

Goed verzorgde drukke 'in en op elkaar' camping.

Prachtig verzorgde camping, mooie stranden. Vriendelijk meertalig sprekend personeel. Zaten in een atlantis lodge met prachtig uitzicht. Vlak daaronder een toilet groep, vaak erg rumoerig. Bar / Zwembad mooi en gezellig.

Camping is wel op en in elkaar, elke meter is benut dus weinig privacy en doet zeer druk aan. Brood is niet te bestellen en als je uitslaper bent ook vaak op,maar op 5 (auto)min afstand een supermarkt. Omgeving erg mooi, maar in 1 week wel gezien, daarom ook maar 1 week bezocht en verder gereisd. Wifi tegen betaling maar wel ok.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 7Martin08-07-2018

Kan beter, toch de moeite waard.

Prachtig gelegen, mooie vergezichten. Sanitair redelijk, warm water soms wel, vaker niet. Strand lastig bereikbaar, wel prachtige plek. Redelijk goed, maar zeker geen 5 sterren.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Stefan & Sylvia30-09-2017

Perfect gelegen camping

Qua ligging zijn er weinig campings die hier tegen op kunnen. Let wel, niet alle plekken hebben zeezicht maar hier is een keuze in.Wij waren hier in de laatste week dat zij open waren (eind september). De eerste dagen hebben we gekampeerd maar helaas begon de nacht temperatuur al flink te zakken. Ook omdat we met 2 motoren waren zijn we daarom verhuisd naar een huisje met een prachtig uitzicht. De 2 zeer vriendelijke dames op de receptie hebben hier enorm mee geholpen en geen moeite was te veel. Mogelijk nadeel voor sommige mensen is dat in deze periode de voorzieningen op de camping gesloten zijn, de winkel bijvoorbeeld. Voor ons geen probleem, de Super U is vlakbij. Brood kan je wel gewoon krijgen bij de receptie en het verwarmde/overdekte zwembad was ook gewoon open. Daarnaast is de omgeving prachtig en er zijn veel uitstapjes te maken en je loopt in 15 minuten naar het dorp. Kortom enorm genoten en super service.

Gereisd met partner in september 2017

Camping Le Châtelet info