Camping La Fontaine du Hallate

5 reviews over Camping La Fontaine du Hallate in het Nederlands

Aangenaam verblijf in Bretagne

Van de Winkel Niels,
6-8-2017

Wij vonden het een heel tof verblijf op jullie camping!

Suggestie: afdak aan de gemeenschappelijke ruimte zodat we ook bij slechter weer kunnen genieten van een drankje en jullie charme

kamperen in een bloemen- en kruidentuin

M. Bauer-Janssen
27-6-2016

Wij hebben hier gekampeerd in juni dus buiten het hoogseizoen. De camping is dan erg stil, er zijn nog geen activiteiten. De plaatsen zijn ruim, op mooi gras, en je kunt kiezen of je veel of weinig schaduw wil. De camping is feitelijk een grote tuin. De vriendelijke eigenaren hebben een prachttuin gemaakt met veel geurende bloemen en kruiden. Er zijn veel vogels (uilen 's nachts) en weinig ongedierte als muggen, dazen of wespen. Sanitair is modern en van alle gemakken voorzien. Enige minpunt is dat je de snelweg hoort als de wind "verkeerd" staat.

Dit paradijsje in de zuidwestkant gaan wij zéker opnieuw bezoeken! Ideaal startpunt om de Morbihan te verkennen.

Tja, vlees noch vis

sungirly123
13-8-2011

De ontvangst door de eigenaar is persoonlijk: in een razend tempo verteld hij je alles wat je in de omgeving moet gaan bekijken. De camping bestaat uit 2 delen: het oudste gedeelte is flink begroeid, maar daar waren alle plaatsen gemarkeerd als gereserveerd. Het nieuwe deel is erg kaal en er is geen vlak stukje grond te vinden. 1 sanitairgebouw in het midden van de camping, wat toch een flink stuk lopen is voor veel plekken. Het sanitair is schoon en nieuw dus prima. Alleen de toiletpotten zijn bevestigd aan de dunne wanden en daarmee niet erg stevig. Eng om eens uitgebreid te gaan zitten. De camping is helemaal ecologisch verantwoord. Prima initiatief maar het krijgt daar wat krampachtigs. De omgeving is prima: er is veel te bekijken. Alles bij elkaar lijkt het dus ideaal: maar toch is de sfeer er wat killig. Waar dat aan ligt hebben we niet ontdekt.

gemoedelijk Bretonse familiecamping

M.Hoek
2-9-2010

Heerlijk rustige uitvalsbasis voor de Morbihan. We zijn hier voor de tweede keer geweest en de Franse eigenaar vond het erg leuk om ons weer terug te zien. De benadering is persoonlijk en gemoedelijk Bretons. De tuin op de camping is een meerwaarde. Het brood 's ochtends vers van de bakker. Een aanrader voor de Bretagne-liefhebber. Reserveren via de website gaat uitstekend. Als het donker wordt, wordt het ook stil op de camping. Vergelijkingstarief: twee volwassenen, twee kinderen, tent, auto €17,50 pn

Rustige, rustieke familiecamping

Hoek
26-8-2009

Hele goede, rustige uitvalsbasis voor de Morbihan. Uitstekend sanitair, behulpzame eigenaar. Reserveren via de website gaat prima.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Fontaine du Hallate in Plougoumelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Fontaine du Hallate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.