Camping Tréguer Plage

• Activiteiten8,6
  • Sfeer in stad9,1

8 reviews over Camping Tréguer Plage in het Nederlands

Anders

Mooie camping direct aan het strand gelegen

Patrick
14-8-2018

Mooie, groene camping direct aan zee gelegen.

Plaatsen zijn ruim en afgescheiden door heggen.

camping alleen gericht op Fransen

Evelien
13-8-2018

Allemaal vaste staanplaatsen. Niet klantgericht. Veel stamgasten in café.

Prima

Jeroen
15-7-2018

We hebben het prima naar ons zin gehad. Fijn strand en de stacaravan met zeezicht is goed bevallen.

Prima bevallen

Robby WUYTACK
18-9-2017

Mooi huisje, ruime camping. Echt aan zee. Vriendelijke mensen aan de receptie. Aanrader!!!

als je naar de tent loopt missen er lantaarns zo zie je niet goed het pad. Verder is het een hele leuke mooie camping metbaardig personeel. Top vakantie gehad.

wij hebben zeer genoten

Mari-Josée & Rob NUIJ & HONIGH
    14-8-2017

wij hebben zeer genoten. Van de omgeving, de ligging , en van de mensen.

Zeer vriendelijk, altijd tijd voor een praatje. Heb je een vraag, een probleem. zo opgelost.

Zeer mooie ligging voor strandfanaten!

Fam. Slijkhuis
      2-8-2017

Mooi gelegen, voor strandliefhebbers; plekje direct in de duinen reserveren. Wel veel vaste plaatsen maar geen last van.

ideaal voor mensen met honden.

Ellen
      26-8-2011

Prima camping met nog weinig nederlanders. Direct aan zee (in laag duingebied) Zeer vriendelijke en behulpzame camping eigenaar. Wifi aanwezig. Nieuwe, zeer goed verzorgde, IRM stacaravan gebruikt. (nummer 42. 50 meter van het strand) Genoeg privacy door hogere heg afscheiding. Camping is zeer geschikt voor mensen met honden. Honden zijn welkom op de camping (wij hoefden niet te betalen voor de hond) en ook op het strand mocht de hond vrij rond lopen. Minpuntje (als je daar al behoefte aan hebt) was de zeer geringe animatie en een hele kleine campingwinkel (grote supermarkt op 4 kilometer) Wel elke dag verse broodjes aanwezig. Een echte aanrader voor mensen met honden!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tréguer Plage in Plonévez-Porzay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tréguer Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.