Camping Le Port

Camping Le Port
8,9

1 review over Camping Le Port in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Prachtig gelegen camping aan het strand!!

Fam. Maij
11-7-2008

Prachtig gelegen camping aan het strand!! In zomer 2005 ben ik er geweest (dus ik weet de staat op dit moment niet) maar het is echt een plek om langer te verblijven... Voor kleine kinderen is het prachtig voor grote kinderen die een disco ofzo willen is het niet zo leuk. Mijn dochter was toen 1 1/2 dus alleen in het zand spelen is al voldoende. Het strand loopt bij eb helemaal leeg... en je kan dan eindeloos lopen.

Er loopt vanaf de camping een GR pad langs de kust waar je prachtig kunt wandelen/hardlopen. Een aanrader! Supermarkten zijn er in de buurt (super u en intermarche) In Perros Guirec zijn de roze rotsen + prachtige vuurtoren te bezichtigen... Het sanitair is ietwat verouderd maar schoon en netjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Port in Pleumeur-Bodou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Port zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Port scoort een 8.85 uit 10 op basis van 153 reviews.