KinderhotelWeer vandaag13°3°

Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin
Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Les Pins voor je op een rij gezet:

141 reviews over Camping Yelloh! Village Les Pins in het Nederlands

De ligging van de camping is mooi. Wanner je een active vakantie wilt hebben zal je wel moeten reizen. In de buurt is weinig te doen. De camping is groot en beschikt over vele mobil homes. De meeste zijn oud en dit maakt de prijs kwaliteit verhouding onvoldoende. Het zwembad maakt veel goed. De camping is gelegen tussen veel groen. Verder is de bar en restaurant gedeelte onvoldoende. Sfeerloos.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Mooie, rustige camping op super locatie.

Fam. Verrijt,
      12-8-2018

Rustige camping met veel mooie plaatsen op fantastische locatie. Super stranden op loopafstand en een grote supermarkt op 3 km afstand. De camping word overwegend bevolkt door Fransen maar er zijn zeker ook vele Nederlanders aanwezig. Wij lazen slechte recensies over het sanitair maar dat is zeker niet meer aan de orde. Het zwembad is fantastisch voor de kinderen en er is toezicht. Bij slecht weer is er ook nog een overdekt zwembad. Bij het grote zwembad is een bar met kleine kaart tegen zeer redelijke prijzen. Erquy heeft een kleine gezellige haven waar je lekker kunt eten. Bij mooi weer is dit echt een geweldige locatie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heel fijne camping, zeer mooi gelegen dichtbij fantastisch strand. Onze kinderen 2, 5 en 8 hebben veel plezier beleefd in de speeltuin, het zwembad en springkasteel. Gezellige sfeer op de camping. Begrijp niet waarom sommige klagen over het sanitair. Alles dik ok! Een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Zwembad maakte veel goed

Erik,
      26-2-2018

Camping is geen verkeerde camping echter voor ons wat te rustig, met name in de avonden en wat betreft animatie en mogelijkheden.

Onze kinderen (5+11) hebben zich ondanks dat echter prima vermaakt. De jongste vertoefde uren op het hele grote opblaasbare kasteel en de oudere amuseerde zich prima met enkele nederlandse vriendjes op of rondom het voetbalveld.

De meeste gasten op de camping zijn frans of engelstalig. Nederlanders zijn schaars in bretange en daar zal het klimaat denk ik debet aan zijn. Ook wij hadden helaas veel bewolking en af en toe regen.

De camping heeft 2 zwembaden; 1 overdekt recht-toe-recht-aan bad en een geweldig mooi en schoon aqua-park met stroomversnelling en lekkere temperatuur. Erg mooi gemaakt! Een pluspunt voor deze camping!

Van de overige campingfaciliteiten hebben we weinig gebruik gemaakt. Het restaurant/bar nodigde niet echt uit om er te gaan zitten/eten en omdat er verder in die ruime week die we er waren maar 1x echt avondvertier was vonden wij de camping dus wat aan de saaie kant, want elke avond voor of in je eigen caravan vertoeven is niet ons ding maar het is maar net wat je zoekt. De ruimte om de stacaravan was voor ons overigens meer dan genoeg.

Enkel het groenonderhoud om de caravans heen mag wat meer aan gedaan worden. Hoog gras, uitstekende begroeiing van bomen en planten en rommel her en der. Bij aankomst misten we een toiletrol-houder op ons toilet en de caravandeur waaide telkens open of dicht omdat er iets was afgebroken maar dit werd snel verholpen door de (enigszins engels sprekende) medewerkers.

Door de eigen toiletvoorzieinigen in de caravan kan ik geen oordeel geven over het sanitair op de camping. De caravan was op wat kleine gebreken na prima en wat je ervan mag/kunt verwachten.

Omgeving is vrij rustig. Wel erg mooi (echt bretange) maar vrij weinig te doen en te beleven helaas. Al met al een prima camping maar voor ons gewoon wat aan de saaie kant.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooie camping

Rob de vries,
      26-8-2017

Wie rekent op WiFi komt van Wen koude kermis thuis het is er maar werkt zo traag en valt elke keer weg dan moer jij je weer aan melden . Dus Netflix voor de kids werkt niet downloaden heb je een weekje erg waardeloos . Je kan ook niet kopen of bij betalen .

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

De ligging is echt geweldig! Op 12 min. lopen van een mooi strand (klein stukje langs de weg en dan door het bos) en van daaruit kan je mooie wandelingen maken naar de andere stranden. Goed te doen met onze dochters van 9 & 7 jaar.

Zwembad is leuk en volgens onze informatie open van 10-20 en niet tot 18:30 wat iemand eerder noemde.

Pizza's bij de snackbar bij het zwembad waren erg lekker.

Sanitair (niet die bij het zwembad) is verouderd en wordt helaas niet altijd even goed schoongemaakt. Speeltuintje is wat verouderd maar wel leuk voor kleine kinderen. In zijn algeheel kan de camping wel wat onderhoud gebruiken.

Het weer in Bretagne kan erg wisselvallig zijn maar wij hebben prima weer gehad.

Wij waren met onze eigen tent dus geen ervaringen met de mobile homes ed

Zijn naar het aquarium in St Malo geweest, erg leuk maar druk! Als je via internet kaarten koopt kan je rechts naar binnen lopen naar de kassa ipv in de rij te staan. Je mag de kaarten ook op je telefoon laten zien.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooi maar niet voor mijn klein zoontje

Philippen,
      15-8-2017

De camping ansich was erg mooi; mooi zwembad, mooie straatjes. Helaas was het straatje waar wij stonden niet fijn. De camping is tegen een berg aan gebouwd en daardoor best heuvelachtig. Wij lagen bovenaan een dalend stuk waardoor mijn zoontje niet kon spelen (hij speelt met ballen en hij rolde zo achter zijn ballen de berg af..). De straatjes waren ook erg smal en door het eenrichtingsverkeer erg druk waardoor spelen ook erg onveilig is. Het speeltuintje en het springkasteel is bezaaid met naalden van de bomen en daardoor ook niet prettig om in te spelen. Animatie is uitsluitend Engels net zoals de receptie. Het sanitair laat ook te wensen over. Het stinkt en is verouderd. Alleen het sanitairgebouw bij het zwembad is vernieuwd. Het zwembad zelf is ook mooi en verwarmd! Bermuda's zijn niet toegestaan. Snackbar bij het zwembad is ook niet geweldig. Staplaatsen bij het zwembad zijn wel fijn door de vlakkere ligging. Camping is wel fijn gelegen op 15 minuten (bergafwaarts) lopen naar een prachtig strand. In de omgeving is verder weinig te beleven. Wij zijn na 4 dagen opgestapt (12 dagen geboekt) mede dankzij het mindere weer in Bretagne (werd niet warmer dan 20 graden en bewolkt).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Niet voor herhaling vatbaar!

Monique,
      10-8-2017

Grote camping, vlakbij de zee. Locatie is dus ideaal.

Stokbrood en boodschapjes te koop op camping.

Helaas spreekt het personeel allemaal geen Engels en zijn ze niet behulpzaam als je vragen hebt.

Stacaravans erg verouderd. Slaapkamers ruiken naar schimmel, en je voelt de veren van het bed in je rug. Nauwelijks stopcontacten aanwezig. Wc erg krap. Badkamer roestig en verouderd.

Zwembad is prima, alleen slechts van 10 tot 18.30u geopend, zelfs in hoogseizoen.

Ook vroeg vertrekken op de vertrekdag was niet mogelijk. Gemaakte afspraken werden niet nagekomen en onze borgpapieren waren ze kwijt.

Voor ons te veel afknappers dus wij komen hier niet meer terug!

Gereisd met partner in juli 2017

Goede uitvalsbasis.

Werner,
      26-7-2017

Camping les pins, een verzorgde camping, proper maar verouderd sanitair. Een bar die voor de animatie veel te klein is. +- 20 zitplaatsen voor een camping van 300 staanplaatsen. Een bar aan het zwembad waa men koffie zet men een senseo. Geen drankkaart.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima vakantie

Pingo
      16-9-2016

Leuke vakantie gehad op deze lokatie. In de buurt een tiental mooie strandjes en heerlijk rustig. De stacaravan was netjes en stond in een rustige hoek. Voor de kinderen was het daardoor wel ver lopen naar de speeltuin. Zwembad was super.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Les Pins in Erquy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Les Pins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.