Camping Le Vaubarlet (Glamping)

Camping Le Vaubarlet (Glamping)
8,6

Kleinschalige Camping Le Vaubarlet in de Auvergne is gelegen aan een riviertje. Dit riviertje is erg geschikt om in te spelen, evenals het zwembad en de speeltuin. Animatie voor de kinderen en regelmatig live-muziek vind je hier. Voor de hond is deze camping ook geschikt. In de buurt kun je de watervallen Cascade de Beaume bezoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Vaubarlet (Glamping) voor je op een rij gezet:

123 reviews over Camping Le Vaubarlet (Glamping) in het Nederlands

Mevr Kock
23-8-2019

Mooie camping. Overzichtelijk voor de kinderen. Daardoor maken ze snel vrienden. Genoeg vermaak voor onze kinderen. Heerlijk zwembad, springkussen, voetbaltafel, mooi speelveld met speeltoestellen. Leuke animatie. Schoon sanitair! Geen WIFI en geen bereik bij de tent maar dat was voor ons geen probleem. Ook op andere campings hadden wij niet altijd goed bereik en WIFI. Restaurant is prima! Warme kleding mee tegen de avond kan het flink afkoelen! Wij zaten in een villa tent. Super accommodatie en prachtig plekje. Wij hebben hier een supervakantie gehad! Een echt aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Fijne camping!

ROHE
1-8-2019

Zeer hartelijke ontvangst en vriendelijke medewerkers. Overzichtelijke en sfeervolle camping. De camping heeft een mooie ligging in het dal, ruime staplaatsen en schoon sanitair. Omdat het rustig was, mochten we zelf een plek uitkiezen. Onze kinderen hebben genoten van het zwembad, de rivier, de voetbaltafel en de animatie. Ook fijn dat er voldoende andere Nederlandse kinderen aanwezig waren om mee te spelen. Broodservice, kleine campingwinkel en restaurant aanwezig op de camping. Enige minpunt vonden we dat we van tevoren via een briefjessysteem moesten aangeven welke gerechten en op welk tijdstip we wilden eten. De omgeving is mooi en er is voldoende te doen, zeker als je bereid bent een eindje te rijden. Een bezoek aan de Velorail en Le Puy-en-Velay raden we van harte aan!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Wat een heerlijke plek

J. Haarsma
22-6-2019

Wij zijn erg gastvrij ontvangen op deze prachtige camping. 7km vanaf St Sigolene, gelegen in de natuur. Het enthousiasme van de eigenaresse en het personeel geven je een welkom gevoel. Ons mobilhome was prima in orde, keurig schoon en dat laatste geldt voor alles op de camping. Een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar een mooi gelegen, ruim opgezette camping met goed verzorgde onderkomens. Er is een prima restaurant aanwezig waar je voor een nette prijs een goede maaltijd krijgt.

Superleuke offline kindercamping

Martijn
8-9-2018

Erg leuke kleinschalige camping gelegen aan een riviertje. Door de droogte stelde het riviertje niet heel veel voor, maar voldeed nog prima om in te spelen en te vissen. De caravans staan op het hogergelegen terrein en op het laaggelegen terrein bij de rivier zijn alleen tenten welkom. Wij hebben een glamping tent gehuurd via een Nederlandse organisatie en die stonden erg leuk naast elkaar op het grote veld. Het sanitair is prima en schoon. Animatie is erg leuk voor kinderen in de basisschoolleeftijd. Zwembad is groot genoeg en de bar aan het zwembad is gezellig en heeft regelmatig leuke live muziek. De camping heeft echt geen mobile bereik. Er is beperkt en gratis wifi beschikbaar bij zwembad en receptie.

Heel fijne camping! Voor herhaling vatbaar!

Rachel
14-8-2018

Heel mooie camping gelegen in een open dal. Prachtige plek aan het grote veld dat grenst aan het riviertje. Kinderen konden heerlijk spelen in de rivier. Tevens was er elke dag veel vermaak (iets teveel naar onze zin, maar goed) voor de kinderen. Knutselen, disco, kampvuur, waterspelletjes. Het sanitair was erg netjes en de douches waren heerlijk. Prima broodservice en ook een goede afhaalmogelijkheid voor het avondeten. Het zwembad is fijn. Vanuit de camping wordt er veel georganiseerd, zoals ponyrijden, kanoen (voor kinderen en volwassenen) en een zonsopgang zien vanaf een berg. De huisjes die je kunt huren staan bij elkaar, zodat het campinggedeelte echt een camping is. Het was bij ons erg warm, maar er was voldoende schaduw om in te gaan zitten. Voor de hond was het ook fijn : ruime plek en veel duiken in het riviertje om af te koelen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

heerlijk

Marleen
29-1-2018

1 week verbleven. fijne camping, leuk met kinderen. Mooie nieuwe stacaravan (trio nature). leuk aan klein stroompje. Niet zo erg groot waardoor de kinderen met veel vrijheid op de camping kunnen spelen. Niet heel veel te doen in de omgeving en weinig te beleven voor tieners.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch, mooier dan op de foto's

de Pater
15-9-2017

Een heerlijke, kleinschalige gezinscamping. Ideaal voor gezinnen met kleine kinderen. Bij aankomst bleek de camping nog mooier dan de foto's. Een oase van rust en groen. En wat een ruimte! Onze tent keek uit op een groot veld waar de kinderen heerlijk konden spelen, het riviertje zat daar ook. Zo'n heerlijk riviertje waar de kinderen met schepnetjes vissen konden vangen. De sfeer op de camping is heel relaxt en gezellig. De eigenaar en haar crew zijn allerhartelijkst. Ze spreken Nederlands wat erg handig is. Ze helpen je met reserveringen als je buiten de camping activiteiten wil doen en ze zorgen er ook voor dat er op de camping van alles te doen is. De kidsclub was ook echt geweldig. Naast het kleuren en discodansen werden er kanotochten voor de kinderen geregeld, een kampvuuravond en een zeepglijbaan gemaakt, puzzeltochten, twisterspellen, alles werd uit de kast gehaald. En er is geen wifi, althans er is soms zeer beperkte wifi. De vraag is of het erg is. Ik moest heel erg terug denken aan de kampeervakanties van mijn jeugd. Die oneindige vakanties, waar de zon altijd scheen en je uren zat te spelen in een riviertje. Minimaal twintig keer per dag een bommetje in het zwembad deed en binnen 5 minuten na aankomst al vriendjes had gemaakt. Dat heb je dus hier. Ik heb mijn kinderen zien genieten. Daar heb je geen wifi voor nodig.

Heerlijke bestemming voor gezinnen

Karin
16-8-2017

Wat een fijne ontvangst, de receptie was nog niet open. Desondanks werden we vriendelijk ontvangen, we mochten ondanks het hoogseizoen een plekje kiezen. De meeste plekken zijn ruim en bieden zowel zon als schaduw. Achter op de camping vonden wij het wat donker, zeker als het een dag wat minder zonnig was. De camping ligt tussen de bergen en er staan veel hoge bomen. Mobiel bereik is er nauwelijks, de camping heeft wifi maar die is 's avonds wat overbelast. Wij hebben er geen last van gehad. Het veld aan de oever van de Duniere is fantastisch, wat een ruimte om te spelen en wat een geweldig uitzicht voor degenen die aan de rand staan. Leuk riviertje, met stroomversnelling om met je luchtbedje af te dobberen. Een keer per week is er kanoën voor de kinderen. Heel erg leuk. Sanitair is netjes, douches en afwaswater warm. Tip voor de eigenaren is wel om de tegels bij het zwembad eens grondig te bestuderen. Er liggen er wat los en dat kan gevaarlijke situaties op leveren. Brood en pizza's op bestelling. Heerlijk!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

super camping!!! aanrader voor gezin met kinderen

Bolk
14-8-2017

alles was eigenlijk positief. Grote ruime kampeerplekken. Het beekje dat langs de camping loopt is erg leuk voor de kinderen. Leuk animatieteam die echt leuke dingen deden met de kinderen. Onze kinderen hebben echt genoten op deze camping.

Hele fijne camping

Taale
12-8-2017

Nadat onze vakantie in nederland in het water dreigde te vallen door slecht weer deze camping opgebeld of er nog plaats was. We hadden geluk... er was net een annulering binnen gekomen. 11 dagen op deze camping gestaan. Sanitair heel schoon, douches warm en volle straal. De plaatsen aan het grote veld zijn het mooist en rustiger. Alle plaatsen op de camping zijn zeer ruim. Receptiepersoneel spreekt Nederlands en is erg behulpzaam. Veel kinderen op de camping die zich goed kunnen vermaken met elkaar, in het zwembad, de pingpongtafels en het springkussen. Animatieteam is de hele dag actief en doen het erg leuk. Als ik dan een minpunt moet noemen is het de matige Wi-Fi. We komen hier zeker nog eens terug! We hebben een hele fijne vakantie gehad

Tip: bezoek de watervallen "cascade de beaume". Werkelijk prachtig!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Vaubarlet (Glamping) in Ste. Sigolène (Haute Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Vaubarlet (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.