Camping Le Vaubarlet (Glamping)

Camping Le Vaubarlet (Glamping)
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Le Vaubarlet (Glamping) voor je op een rij gezet:

118 reviews over Camping Le Vaubarlet (Glamping) in het Nederlands

heerlijk

Marleen
29-1-2018

1 week verbleven. fijne camping, leuk met kinderen. Mooie nieuwe stacaravan (trio nature). leuk aan klein stroompje. Niet zo erg groot waardoor de kinderen met veel vrijheid op de camping kunnen spelen. Niet heel veel te doen in de omgeving en weinig te beleven voor tieners.

Fantastisch, mooier dan op de foto's

de Pater
15-9-2017

Een heerlijke, kleinschalige gezinscamping. Ideaal voor gezinnen met kleine kinderen. Bij aankomst bleek de camping nog mooier dan de foto's. Een oase van rust en groen. En wat een ruimte! Onze tent keek uit op een groot veld waar de kinderen heerlijk konden spelen, het riviertje zat daar ook. Zo'n heerlijk riviertje waar de kinderen met schepnetjes vissen konden vangen.

De sfeer op de camping is heel relaxt en gezellig. De eigenaar en haar crew zijn allerhartelijkst. Ze spreken Nederlands wat erg handig is. Ze helpen je met reserveringen als je buiten de camping activiteiten wil doen en ze zorgen er ook voor dat er op de camping van alles te doen is. De kidsclub was ook echt geweldig. Naast het kleuren en discodansen werden er kanotochten voor de kinderen geregeld, een kampvuuravond en een zeepglijbaan gemaakt, puzzeltochten, twisterspellen, alles werd uit de kast gehaald.

En er is geen wifi, althans er is soms zeer beperkte wifi. De vraag is of het erg is. Ik moest heel erg terug denken aan de kampeervakanties van mijn jeugd. Die oneindige vakanties, waar de zon altijd scheen en je uren zat te spelen in een riviertje. Minimaal twintig keer per dag een bommetje in het zwembad deed en binnen 5 minuten na aankomst al vriendjes had gemaakt. Dat heb je dus hier. Ik heb mijn kinderen zien genieten. Daar heb je geen wifi voor nodig.

Heerlijke bestemming voor gezinnen

Karin
16-8-2017

Wat een fijne ontvangst, de receptie was nog niet open. Desondanks werden we vriendelijk ontvangen, we mochten ondanks het hoogseizoen een plekje kiezen. De meeste plekken zijn ruim en bieden zowel zon als schaduw. Achter op de camping vonden wij het wat donker, zeker als het een dag wat minder zonnig was. De camping ligt tussen de bergen en er staan veel hoge bomen. Mobiel bereik is er nauwelijks, de camping heeft wifi maar die is 's avonds wat overbelast. Wij hebben er geen last van gehad. Het veld aan de oever van de Duniere is fantastisch, wat een ruimte om te spelen en wat een geweldig uitzicht voor degenen die aan de rand staan. Leuk riviertje, met stroomversnelling om met je luchtbedje af te dobberen. Een keer per week is er kanoën voor de kinderen. Heel erg leuk. Sanitair is netjes, douches en afwaswater warm. Tip voor de eigenaren is wel om de tegels bij het zwembad eens grondig te bestuderen. Er liggen er wat los en dat kan gevaarlijke situaties op leveren. Brood en pizza's op bestelling. Heerlijk!

alles was eigenlijk positief. Grote ruime kampeerplekken. Het beekje dat langs de camping loopt is erg leuk voor de kinderen. Leuk animatieteam die echt leuke dingen deden met de kinderen. Onze kinderen hebben echt genoten op deze camping.

Hele fijne camping

Taale
12-8-2017

Nadat onze vakantie in nederland in het water dreigde te vallen door slecht weer deze camping opgebeld of er nog plaats was. We hadden geluk... er was net een annulering binnen gekomen. 11 dagen op deze camping gestaan. Sanitair heel schoon, douches warm en volle straal. De plaatsen aan het grote veld zijn het mooist en rustiger. Alle plaatsen op de camping zijn zeer ruim. Receptiepersoneel spreekt Nederlands en is erg behulpzaam. Veel kinderen op de camping die zich goed kunnen vermaken met elkaar, in het zwembad, de pingpongtafels en het springkussen. Animatieteam is de hele dag actief en doen het erg leuk. Als ik dan een minpunt moet noemen is het de matige Wi-Fi. We komen hier zeker nog eens terug! We hebben een hele fijne vakantie gehad

Tip: bezoek de watervallen "cascade de beaume". Werkelijk prachtig!

Fantastische plek

Alex
5-8-2017

Heerlijk genoten van rust en natuur. Ideale camping voor kleine kinderen.

Leuke camping

J. Bos
27-7-2017

Leuk animatieprogramma. Veel Nederlandse kinderen waardoor onze kinderen een geweldige tijd gehad. Veel mooie en leuke dingen te zien en te doen in de omgeving.

Prettig dat er Nederlands wordt gesproken bij de receptie. Werkt net iets handiger als je wat van de omgeving wilt weten.

Oude reviews (archief)

Een geweldige rustige en zeer schone camping.

Gerrit en Lies van der Vinden
17-9-2016

Er zijn geen dingen die niet goed zijn alles is perfect en de beheerders zijn zeer vriendelijk, informatief en zeer behulpzaam. Het sanitair puur schoon, grote plaatsen, goed restaurant waar je op bestelling heerlijk kan eten en een zwembad.

Fijne kleine camping

Hedie
16-9-2016

De camping was klein en overzichtelijk en mooi gelegen in een dal omringd met bomen. Zwembad niet groot, maar voor de kinderen prima. Spingkussen ernaast. Groot grasveld met doeltjes, net en speeltuintje. Leuk stromend beekje waar de kinderen met een luchtbed heerlijk op konden spelen. Dagelijks leuke activiteiten door 2 jonge dames van het animatieteam. Mooie ruime schone stacaravan. Lekker eten bij het restaurant of afhaalmogelijkheid. Dagelijks verse broodjes. Enige "minpunt", de wifi was slecht of nauwelijks aanwezig. Maar dat kan natuurlijk ook positief zijn ;)

Wij hebben een relaxte topvakantie gehad.

Grandioos!

Margreet bootsma
13-9-2016

Eigenaren Jean Richard en Geraldine en team maken het de gasten enorm naar het zin!!!! Grandioos!!!! Niets is hen teveel!! Als er iets kapot is wordt het binnen het kwartier gerepareerd. Zeer schoon sanitair. Prachtige huisjes. En heeeerlijk rustig! We hebben 6 heerlijke weken gehad!! Met stip staat deze camping op 1!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Vaubarlet (Glamping) in Ste. Sigolène (Haute Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Vaubarlet (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Vaubarlet (Glamping) scoort een 8.8 uit 10 op basis van 122 reviews.