Géén boekingskosten

Camping Moulin de Chaules

FrankrijkAuvergneSt. Constant (Cantal)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Moulin de Chaules voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 93 reviews

Meer camping info

97 Reviews over Moulin de Chaules

• 8Marcella van Oosterhoudt23-08-2021

Echt fantastisch

Een heerlijk klein opgezette camping met ruime plekken. Wij hadden een trnt gehuurd. Het is een gemoedelijke camping met veel Nederlandse gezinnen. De camping eigenaar werkt keihard en is vriendelijk en behulpzaam. Sanitair is prima en ook in het restaurant prima eten. Het was echt een hele fijne vakantie.

• 8Staat v/h sanitair

Christelle, PROPRIETAIRE, 28-09-2021

Bedankt voor uw reviews. We zijn blij te weten dat jullie hebben de fijn vakantie gehad.

• 10familie Baeté10-08-2021

Fantastisch voor het hele gezin!

We hebben 10 dagen genoten van ons verblijf in de "safari lodge luxe". De campinguitbaters waren enorm gastvrij en gaven ons de beste tips voor uitstapjes met onze pubers. Op de camping is het heerlijk rustig, midden in de natuur... je hoort er 's morgens enkel de vogeltjes fluiten. Het restaurant/receptie is een rustiek en heel mooi gebouw, het terras is kleurrijk en naturel met als voltreffer: de biljarttafel! Je kan er 's avonds een lekkere pizza eten of een dagschotel, 's morgens een ontbijtje. In de buurt zijn gezellige dorpjes, duidelijk aangeduide wandelingen met prachtige vergezichten en heel wat activiteiten die ook onze kinderen de max vonden : we huurden "trottinettes électriques" in Maurs voor een tochtje door de velden, bezochten de vulkaan Puy Marie met een télésiege, gingen bootje varen in de grot "gouffre de Padirac", beklommen de pelgrimstrap in Rocamadour, gingen zwemmen en naar aquaparc Rénacland. Een echte aanrader!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Christelle, PROPRIETAIRE, 28-09-2021

Bedankt voor jullie review. We zijn blij te weten dat de vakantie zijn leuke voor hele gezin (jongen ook). Misschien tot een ander keer

• 9Eefje04-08-2021

Idyllische kindvriendelijke camping

Wat een heerlijke en mooie camping! Mooi gelegen, met de receptie en goed restaurant (grenzend aan speeltuin!) in en naast een oud landhuis. Op aankomst en vertrek na auto vrij en zeer rijk aan nlse kinderen, ideaal dus voor kids om vrij rond te lopen en te spelen. Aanrader!

• 10Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

CHRISTELLE, PROPRIETAIRE, 28-09-2021

Bedankt voor de review. We denken ook dat een camping autovrij is heerlijk voor kinderen.

• 9Martin12-07-2021

Heerlijk

Fijne camping mooi gelegen aan riviertje, aardige eigenaar en heerlijk gegeten. Verzorgd terrein en zeer schoon sanitair.

• 10Staat v/h sanitair

Christelle, PROPRIETAIRE, 28-09-2021

Bedankt voor de reactie. We proberen dat onze camping is een mooie plaats voor de fijn vakantie voor alles gezinnen.

• 3Nathalie11-08-2019

Wij gaan hier nooit meer naartoe

Omdat we groots reizen (onze vouwwagen meet 11x5 meter) bereiden we een bezoek aan een voor ons nieuwe camping altijd goed voor, door vooraf te reserveren en te informeren of er voldoende ruimte is voor ons verplaatsbare huis. Zo ook deze keer. Dan verwachten we niet op een minuscuul plaatsje op een richeltje gezet te worden waar onze vouwwagen maar voor de helft op past, een plaats die we pas mochten zien nadat we het volledige bedrag van ons verblijf hadden voldaan. Moulin de Chaules was voor ons absoluut een vergissing: overvol, kleine plaatsen (+/- 60m2), hutje mutje op elkaar, vies sanitair, afwisselend ijskoud en kokend heet water onder de douche (gevaarlijk voor kindjes) en heel steile terrassen. Op enig medeleven van de eigenaar hoef je absoluut niet te rekenen, ondanks de leugens over onze plek kregen we geen cent terug bij eerder vertrek. De website en werkelijkheid komen op deze camping absoluut niet overeen. Dit nooit meer!

• 7Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Christelle, PROPRIETAIRE, 28-09-2021

Bedankt voor uw reactie. Sorry als onze camping is niet leuke voor jullie maar onze camping heeft mooie en groot plekken en we proberen te schoonmaken altijd onze sanitair.

• 7Matthias Grewe12-09-2018

Der Platz eignet sich hervorragend für Leute die absolute Ruhe suchen, allerdings kann ich hier nur von Ende August /Anfang September reden. Wenn es voll wird dürfte es mit den sanitären Anlagen eng werden. Geeignet für Wanderer und ambitionierte Radfahrer, leider wenig sehenswertes in der näheren Umgebung. Restaurant habe ich nicht genutzt. Ansonsten alle Mitarbeiter freundlich und hilfsbereit

• 9Jeroen05-09-2018

Fijne vakantie langs de beek

Leuke kleine gezins camping. We hadden een plekje langs de beek, wat erg leuk is met kinderen om dammen te bouwen, kreeften te vangen en te vissen. Sanitair is schoon, deels nieuw, deels oud. Alleen de douche had soms moeite met de temperatuur die schommelde. Omgeving is niet toeristisch, maar wel genoeg te doen. We hebben er een erg leuke vakantie gehad!

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Jeroen05-09-2018

Fijne vakantie langs de beek

Leuke kleine gezins camping. We hadden een plekje langs de beek, wat erg leuk is met kleine kinderen om dammen te bouwen, kreeften te vangen en te vissen. Sanitair is schoon, deels nieuw, deels oud. Alleen de douche had soms moeite met de temperatuur die schommelde tussen warm en koud. Omgeving is rustig, maar wel genoeg te doen. We hebben er een erg leuke vakantie gehad!

• 9Marion03-09-2018

Kindvriendelijke, mooie en rustige camping met ge

Erg fijne camping in een erg rustig gebied. Met kleine kindjes verbleven wij in een mooie ruimte safaritent, ingericht met alle comfort. Mooie groene plekken, fijn zwembad en enorm gastvrije eigenaren. Terras met veel vermaak voor de kinderen, lekkere biertjes voor ouders en restaurant opties. Aanrader!

• 8Severine29-08-2018

Je recommande chaudement ce charmant camping et ses propriétaires si accueillants !

Camping Moulin de Chaules info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar