Tijdelijk €25 aanbetaling

Moulin de Chaules

We hebben de beste aanbieders voor Camping Moulin de Chaules voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 96 reviews
+16

8.8FantastischScore uit 96 reviews
  • 8.5Staat v/h sanitair
  • 8.6Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

96 Reviews over Moulin de Chaules

• 9Suzanne30-09-2022

Heerlijk!!

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad! Met onze dochters van 8 en 10 hebben wij genoten van de rust en omgeving. Uitstapjes naar de grotten van Padirac, Conques en Rocamadour waren prachtig. Prachtige natuur, heel groen en niet door toeristen overspoelt. Op klein half uur een heerlijk meer om te zwemmen met klimbos. Wij hadden een ingerichte tent met privé sanitair (via greencamp): heel net en schoon. Prachtig uitzicht maar wel een flinke klim aangezien het een terrassencamping is. Beekje fijn voor verkoeling. Campingeigenaren werken keihard. Restaurant heeft prima eten, lekker brood, de crêpe food truck een leuke toevoeging op de maandag. Activiteiten voor de kids gezellig kleinschalig: broodjes bakken, knutselen en de beroemde botenrace op het beekje is lekker kneuterig. Zwembad prima voor wat afkoeling. Voor oudere kids wellicht wat 'saai'. In de avond gezellig zitten beneden, met heerlijke wijn. Wij komen graag nog eens terug

• 8Roelof Davids15-08-2022

Relaxte camping

Mooie camping, de kinderen vermaken zich prima. Superaardige eigenaren die tot 23.00 's avonds in de weer zijn voor/met de camping. Het beekje is leuk, zeker als je de camping afloopt richting het watervalletje waar bijna nooit iemand is. Het centrale 'pleintje' is gezellig en hier kun je ook een hapje eten. Genoeg te doen in de buurt, Figeac is een aangenaam en mooi plaatsje en de Grotte de Foissac is mooi. Vanaf hier hebben wij ook de Gouffre de Padirac gedaan. Let wel op dat (in onze optiek) de plekken vrij klein zijn. Zeker langs de beek. Het is wel zo dat wij een vrij grote tent hebben. En door de terrassen zijn er flinke hoogteverschillen, die voor kleine kinderen pittig kunnen zijn waardoor de drempel om lekker zelf op de camping op stap te gaan toeneemt. Beneden heb je hier geen last van. Op de terrassen staan veel huurtenten, bij de beek is het kamperen met je eigen tent/caravan.

• 7Eetgelegenheden
  • 9René van Zelst26-06-2022

Groene charmecamping waar onthaasten logisch is.

Camping Moulin de Chaules is een fantastische, rustige en vooral groene oase in een smal dal met klaterende beek. Een terrassencamping (5) met op de terrassen vrnl huuraccommodaties, heel mooi, gevarieerd en passend in de omgeving. Beneden is het campingterrein en het grote sanitairgebouw, gezellige bar en restaurant gevestigd in een heel oude schuur. Het sanitair is gedateerd, maar heel schoon en zowel het dak als het sanitair worden eind '22 gerenoveerd. De eigenaren, Christoff en Christelle zijn heel enthousiast en doen al 10 jaar alles voor hun gasten. De camping heeft een Eco-statuur, en dat merk je overal, positief. Het zwembad is niet groot maar heerlijk voor wat afkoeling. De omgeving is groen middelgebergte, veel wandelingen en kleine dorpjes. Geen grote toeristische centra of parken. Heerlijk! Wij zijn zéker van plan terug te keren naar Moulin de Chaules. Echt een aanrader voor rustzoekers

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 8Marcella van Oosterhoudt23-08-2021

Echt fantastisch

Een heerlijk klein opgezette camping met ruime plekken. Wij hadden een trnt gehuurd. Het is een gemoedelijke camping met veel Nederlandse gezinnen. De camping eigenaar werkt keihard en is vriendelijk en behulpzaam. Sanitair is prima en ook in het restaurant prima eten. Het was echt een hele fijne vakantie.

• 8Eetgelegenheden

PROPRIETAIRE, 28-09-2021

Bedankt voor uw reviews. We zijn blij te weten dat jullie hebben de fijn vakantie gehad.

• 10familie Baeté10-08-2021

Fantastisch voor het hele gezin!

We hebben 10 dagen genoten van ons verblijf in de "safari lodge luxe". De campinguitbaters waren enorm gastvrij en gaven ons de beste tips voor uitstapjes met onze pubers. Op de camping is het heerlijk rustig, midden in de natuur... je hoort er 's morgens enkel de vogeltjes fluiten. Het restaurant/receptie is een rustiek en heel mooi gebouw, het terras is kleurrijk en naturel met als voltreffer: de biljarttafel! Je kan er 's avonds een lekkere pizza eten of een dagschotel, 's morgens een ontbijtje. In de buurt zijn gezellige dorpjes, duidelijk aangeduide wandelingen met prachtige vergezichten en heel wat activiteiten die ook onze kinderen de max vonden : we huurden "trottinettes électriques" in Maurs voor een tochtje door de velden, bezochten de vulkaan Puy Marie met een télésiege, gingen bootje varen in de grot "gouffre de Padirac", beklommen de pelgrimstrap in Rocamadour, gingen zwemmen en naar aquaparc Rénacland. Een echte aanrader!

• 10Eetgelegenheden

PROPRIETAIRE, 28-09-2021

Bedankt voor jullie review. We zijn blij te weten dat de vakantie zijn leuke voor hele gezin (jongen ook). Misschien tot een ander keer

• 9Eefje04-08-2021

Idyllische kindvriendelijke camping

Wat een heerlijke en mooie camping! Mooi gelegen, met de receptie en goed restaurant (grenzend aan speeltuin!) in en naast een oud landhuis. Op aankomst en vertrek na auto vrij en zeer rijk aan nlse kinderen, ideaal dus voor kids om vrij rond te lopen en te spelen. Aanrader!

• 10Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

PROPRIETAIRE, 28-09-2021

Bedankt voor de review. We denken ook dat een camping autovrij is heerlijk voor kinderen.

• 9Martin12-07-2021

Heerlijk

Fijne camping mooi gelegen aan riviertje, aardige eigenaar en heerlijk gegeten. Verzorgd terrein en zeer schoon sanitair.

PROPRIETAIRE, 28-09-2021

Bedankt voor de reactie. We proberen dat onze camping is een mooie plaats voor de fijn vakantie voor alles gezinnen.

• 3Nathalie11-08-2019

Wij gaan hier nooit meer naartoe

Omdat we groots reizen (onze vouwwagen meet 11x5 meter) bereiden we een bezoek aan een voor ons nieuwe camping altijd goed voor, door vooraf te reserveren en te informeren of er voldoende ruimte is voor ons verplaatsbare huis. Zo ook deze keer. Dan verwachten we niet op een minuscuul plaatsje op een richeltje gezet te worden waar onze vouwwagen maar voor de helft op past, een plaats die we pas mochten zien nadat we het volledige bedrag van ons verblijf hadden voldaan. Moulin de Chaules was voor ons absoluut een vergissing: overvol, kleine plaatsen (+/- 60m2), hutje mutje op elkaar, vies sanitair, afwisselend ijskoud en kokend heet water onder de douche (gevaarlijk voor kindjes) en heel steile terrassen. Op enig medeleven van de eigenaar hoef je absoluut niet te rekenen, ondanks de leugens over onze plek kregen we geen cent terug bij eerder vertrek. De website en werkelijkheid komen op deze camping absoluut niet overeen. Dit nooit meer!

• 7Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

PROPRIETAIRE, 28-09-2021

Bedankt voor uw reactie. Sorry als onze camping is niet leuke voor jullie maar onze camping heeft mooie en groot plekken en we proberen te schoonmaken altijd onze sanitair.

• 7Matthias Grewe12-09-2018

Der Platz eignet sich hervorragend für Leute die absolute Ruhe suchen, allerdings kann ich hier nur von Ende August /Anfang September reden. Wenn es voll wird dürfte es mit den sanitären Anlagen eng werden. Geeignet für Wanderer und ambitionierte Radfahrer, leider wenig sehenswertes in der näheren Umgebung. Restaurant habe ich nicht genutzt. Ansonsten alle Mitarbeiter freundlich und hilfsbereit

• 9Jeroen05-09-2018

Fijne vakantie langs de beek

Leuke kleine gezins camping. We hadden een plekje langs de beek, wat erg leuk is met kinderen om dammen te bouwen, kreeften te vangen en te vissen. Sanitair is schoon, deels nieuw, deels oud. Alleen de douche had soms moeite met de temperatuur die schommelde. Omgeving is niet toeristisch, maar wel genoeg te doen. We hebben er een erg leuke vakantie gehad!

Camping Moulin de Chaules info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar