Camping Moulin de Chaules

74 reviews over Camping Moulin de Chaules in het Nederlands

Fijne vakantie langs de beek

Jeroen,
5-9-2018

Leuke kleine gezins camping. We hadden een plekje langs de beek, wat erg leuk is met kinderen om dammen te bouwen, kreeften te vangen en te vissen. Sanitair is schoon, deels nieuw, deels oud. Alleen de douche had soms moeite met de temperatuur die schommelde.

Omgeving is niet toeristisch, maar wel genoeg te doen. We hebben er een erg leuke vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fijne vakantie langs de beek

Jeroen,
5-9-2018

Leuke kleine gezins camping. We hadden een plekje langs de beek, wat erg leuk is met kleine kinderen om dammen te bouwen, kreeften te vangen en te vissen. Sanitair is schoon, deels nieuw, deels oud. Alleen de douche had soms moeite met de temperatuur die schommelde tussen warm en koud.

Omgeving is rustig, maar wel genoeg te doen. We hebben er een erg leuke vakantie gehad!

Gereisd anders in september 2018

Erg fijne camping in een erg rustig gebied. Met kleine kindjes verbleven wij in een mooie ruimte safaritent, ingericht met alle comfort. Mooie groene plekken, fijn zwembad en enorm gastvrije eigenaren. Terras met veel vermaak voor de kinderen, lekkere biertjes voor ouders en restaurant opties. Aanrader!

Gereisd anders in september 2018

We hebben een heerlijk ontspannen vakantie gehad in een rustige omgeving met leuke uitstapjes en een kleinschalige vriendelijke op dienstverlening gerichte camping.

Top!

Stéphanie,
25-8-2018

Top weekje gehad, zeer kindvriendelijk, charmant, rustig (boven heb je grote kampeerplekken)

gezellig

Geert,
18-8-2018

Veel dank voor de gezellige week hier op de camping

Gereisd anders in augustus 2018

Ideale camping voor rustzoekers met eventueel jonge komen

Fleur,
      17-8-2018

Ideale camping voor rustzoekers met eventueel jonge kinderen.

We komen zeker nog is terug

Gereisd anders in augustus 2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad aan de beek. De kinderen (8,6 en bijna 2) hebben zich goed vermaakt en we hebben genoten van het restaurant. De eigenaars zijn vriendelijk en behulpzaam. Wij houden van een beetje primitief kamperen en niet teveel georganiseerd vermaak. We denken er zeker aan om nog een keer naar Moulin de Chaules te gaan.

Niet voor herhaling vatbaar

Fam V,
      14-8-2018

Op zich een prima camping met een gemoedelijke sfeer en vooral Nederlandse gezinnen met jonge kinderen. De omgeving is mooi, maar in de directe omgeving is weinig te doen, je moet al snel een half uur rijden. Voor gezinnen met kinderen tot 8 jaar is het leuk. Onze kinderen van 11 en 12 hadden minder aansluiting en de activiteiten waren voor hen minder uitdagend.

Het zwembad is prima om af te koelen, maar klein en er is bijna geen ruimte om het zwembad.

Wij vonden dat we veel moesten betalen. Voor de reservering betaalden we 105 euro! Omdat we 1 van de 2 beschikbare plekken hadden gekozen, werd dat gezien als voorkeur en kostte dat 80 euro. We kwamen er te laat achter. We waren er graag op geattendeerd voor onze reservering. We hebben het proberen te bespreken, maar de eerst zo vriendelijke eigenaren reageerden fel. We hadden het contract maar beter moeten lezen. Dat klopt en zullen we zeker doen, maar niet meer voor deze camping!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Klein en fijn!

MARK,
      14-8-2018

Kleinschalig en persoonlijk topcampinkje met charme van de oude moulin gebouwtjes en het (kleine) beekje, prima zwembadje, luxe nette safaritent op mooie plek op een van de terrassen van de rots waarop de camping ligt, aardige eigenaren echtpaar.

Enige minpuntje voor de onrustige karakters: er is in de nabije buurt niet heel veel te doen.

Gereisd anders in augustus 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Moulin de Chaules in St. Constant (Cantal), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Moulin de Chaules zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.