Camping Moulin de Chaules

8.3Fantastisch

Frankrijk, Auvergne, St. Constant (Cantal)

8.3Fantastisch

• 8Eetgelegenheden
  • 6.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Moulin de Chaules voor je op een rij gezet:

Meer camping info

93 reviews over Camping Moulin de Chaules

• 2019
    3Nathalie11-08-2019

Wij gaan hier nooit meer naartoe

Omdat we groots reizen (onze vouwwagen meet 11x5 meter) bereiden we een bezoek aan een voor ons nieuwe camping altijd goed voor, door vooraf te reserveren en te informeren of er voldoende ruimte is voor ons verplaatsbare huis. Zo ook deze keer. Dan verwachten we niet op een minuscuul plaatsje op een richeltje gezet te worden waar onze vouwwagen maar voor de helft op past, een plaats die we pas mochten zien nadat we het volledige bedrag van ons verblijf hadden voldaan. Moulin de Chaules was voor ons absoluut een vergissing: overvol, kleine plaatsen (+/- 60m2), hutje mutje op elkaar, vies sanitair, afwisselend ijskoud en kokend heet water onder de douche (gevaarlijk voor kindjes) en heel steile terrassen. Op enig medeleven van de eigenaar hoef je absoluut niet te rekenen, ondanks de leugens over onze plek kregen we geen cent terug bij eerder vertrek. De website en werkelijkheid komen op deze camping absoluut niet overeen. Dit nooit meer!

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    9Jeroen05-09-2018

Fijne vakantie langs de beek

Leuke kleine gezins camping. We hadden een plekje langs de beek, wat erg leuk is met kinderen om dammen te bouwen, kreeften te vangen en te vissen. Sanitair is schoon, deels nieuw, deels oud. Alleen de douche had soms moeite met de temperatuur die schommelde. Omgeving is niet toeristisch, maar wel genoeg te doen. We hebben er een erg leuke vakantie gehad!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Jeroen05-09-2018

Fijne vakantie langs de beek

Leuke kleine gezins camping. We hadden een plekje langs de beek, wat erg leuk is met kleine kinderen om dammen te bouwen, kreeften te vangen en te vissen. Sanitair is schoon, deels nieuw, deels oud. Alleen de douche had soms moeite met de temperatuur die schommelde tussen warm en koud. Omgeving is rustig, maar wel genoeg te doen. We hebben er een erg leuke vakantie gehad!

Gereisd in september 2018

• 9Marion03-09-2018

Kindvriendelijke, mooie en rustige camping met ge

Erg fijne camping in een erg rustig gebied. Met kleine kindjes verbleven wij in een mooie ruimte safaritent, ingericht met alle comfort. Mooie groene plekken, fijn zwembad en enorm gastvrije eigenaren. Terras met veel vermaak voor de kinderen, lekkere biertjes voor ouders en restaurant opties. Aanrader!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd in september 2018

• 9Johanneke26-08-2018

We hebben een heerlijk ontspannen vakantie gehad in een rustige omgeving met leuke uitstapjes en een kleinschalige vriendelijke op dienstverlening gerichte camping.

• 9Stéphanie25-08-2018

Top!

Top weekje gehad, zeer kindvriendelijk, charmant, rustig (boven heb je grote kampeerplekken)

• 9Geert18-08-2018

gezellig

Veel dank voor de gezellige week hier op de camping

• 9Fleur17-08-2018

Ideale camping voor rustzoekers met eventueel jonge kinderen. We komen zeker nog is terug

• 9MIRIAM15-08-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad aan de beek. De kinderen (8,6 en bijna 2) hebben zich goed vermaakt en we hebben genoten van het restaurant. De eigenaars zijn vriendelijk en behulpzaam. Wij houden van een beetje primitief kamperen en niet teveel georganiseerd vermaak. We denken er zeker aan om nog een keer naar Moulin de Chaules te gaan.

• 6Fam V14-08-2018

Niet voor herhaling vatbaar

Op zich een prima camping met een gemoedelijke sfeer en vooral Nederlandse gezinnen met jonge kinderen. De omgeving is mooi, maar in de directe omgeving is weinig te doen, je moet al snel een half uur rijden. Voor gezinnen met kinderen tot 8 jaar is het leuk. Onze kinderen van 11 en 12 hadden minder aansluiting en de activiteiten waren voor hen minder uitdagend. Het zwembad is prima om af te koelen, maar klein en er is bijna geen ruimte om het zwembad. Wij vonden dat we veel moesten betalen. Voor de reservering betaalden we 105 euro! Omdat we 1 van de 2 beschikbare plekken hadden gekozen, werd dat gezien als voorkeur en kostte dat 80 euro. We kwamen er te laat achter. We waren er graag op geattendeerd voor onze reservering. We hebben het proberen te bespreken, maar de eerst zo vriendelijke eigenaren reageerden fel. We hadden het contract maar beter moeten lezen. Dat klopt en zullen we zeker doen, maar niet meer voor deze camping!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018