8,3

24 reviews over Camping Le Tournesol in het Nederlands

Camping met heerlijk uitzicht rondom

mar
5-8-2018

Heerlijk gekampeerd in de tuin met tiental plekken. We waren samen met nog ander klein tentje enige bezoekers, dus alle ruimte om te spelen voor de kinderen in zwembad en voor de tent (trampo / schommel etc aanwezig) . Heerlijk geslapen, dus uitgerust volgende dag weer op pad. Ontbijt zelf geregeld, omdat we enige bezoekers waren dit gehaald op weg naar de snelweg; toen kwamen we toch voorbij een bakker. (anders moesten de eigenaren voor ons op en neer rijden voor broodjes, vonden we ook niet nodig). Mochten we deze route nog eens nemen, dan is le Tournesol zeker een plek om naar terug te keren.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Rustige B&B

Theo Thijs
23-7-2018

Rustige gelegen B&B anex camping bij ouder NL koppel Basic maar goede en gezellige accommodatie dichtbij de A71 autoweg. Ideaal als tussenstop van/ naar het zuiden. Ontbijt was erg lekker. Tip: neem ook de table d'hote. Er is geen verdere eetgelegenheid in het dorp.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Prachtige plaatsen.Fiets en Autoroutes gratis.

Fam Hoek
22-5-2018

Eigenaar doet er alles aan om verblijf op camping zo leuk mogelijk te laten verlopen

Gereisd Met partner in mei 2018

Dit noem ik nou echt genieten!

Merel_Jansen
2-8-2017

Wat een heerlijk plekje in Frankrijk! De landelijke kamer met goede bedden was schoon en netjes. Er is een fijn zwembad, en er kan getafeltennist worden. Ook de camping oogt gezellig en ziet er verzorgd uit. S'avonds het diner aan de table d hotes was voortreffelijk er wordt gekookt met lokale producten, er is zelfs een flinke moestuin waar groente op verbouwt wordt, verser kan het niet. Het Nederlands echtpaar Els en Marcel zijn zeer gastvrij, behulpzaam en gezellig. Dit noem ik echt genieten, volgend jaar komen we weer!

Gereisd Met partner in juli 2017

Rustige oase

Jac en Ineke van caam
16-7-2017

Super lekker gegeten,hartelijke gastvrouw en gastheer,uitgerust op doorreis,een absolute aanrader.

Gereisd Met partner in juni 2017

Heerlijk tafelen bij Els en Marcel!

Els Wallays
27-9-2016

Chambers d'hotel Le Tournesol is een charmante vakantiestemming waar je helemaal tot rust komt.De sympathieke eigenaars Els en Marcel hebben ons echt in de watten gelegd. In het bijzonder hun keuken doet ons al terug watertanden als we terug aan hun gastronomische plaatjes denken. Verder: Een heel goed bed, stilte om je heen, kippetjes die kakelen, Loes de poes, een Charolais-koetje dat loeit..en goed omschreven wandelroutes! Meer hebben wij niet nodig voor een geslaagde vakantie

Gereisd Met partner in september 2016

Heerlijk rustig

Hans
19-7-2016

Mooi en rustig gelegen camping, heerlijk eten. Prachtig wandelen en fietsen

Gereisd Met partner in juni 2016

Puur genieten

Wouter
8-9-2015

Wat hebben wij, mijn vriendin en ik een week lang genoten bij Le Tournesol. Nette mooie landelijke kamer met een goed bed in de chambre 'd hote! En van alle gemakken voorzien. Na een dag de mooie omgeving te hebben verkend staat er 's avonds een heerlijk 3 gangen diner te wachten, en wat ik al schrijf het is echt heerlijk. Er wordt gekookt met lokale producten en met groente uit eigen tuin. Ook het zwembad en de tafeltennis tafel hebben we goed gebruikt. Els en Marcel zijn gastvrij en bestieren de chambre 'd hote en Camping met passie. Dit is echt een aanrader.

Gereisd Met partner in augustus 2015

Geweldig, voor herhaling vatbaar

Nettie en Annemarie
12-8-2015

zeer gastvrij ontvangen, heerlijk geslapen in het blokhutje, goed ontbijt en lekker gegeten en dat was ook heel gezellig. Een schoon toiletgebouwtje, rustig terrein. Wij kregen ook een tent voor de spullen want in het blokhutje kan je alleen maar slapen. Ook heerlijk gewandeld, Wij komen terug !!!

Gereisd Anders in juli 2015

geweldig goed

Jan en Anneke
11-8-2015

wij zijn 60 + en zijn daar heen gegaan om motor te rijden dat hebben we met veel plezier gedaan en zeker na een ontbijt waar je U tegen zegt ook het avondeten was geweldig geen dag het zelfde gehad , dus 7 dagen 7 verschillende 3 gangen maaltijden SUPER ook al is het een doorgang camping wij zijn 7 dagen geweest en hebben het als zeer goed ervaren ook de eigenaren zijn vriendelijk en houden echt rekening met jou als gast zou er de volgende keer weer naar toe gaan .

Gereisd Met partner in juli 2015

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Tournesol in Chappes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Tournesol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.