Camping Iris Parc Le Grand Dague

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag22°16°
Camping Iris Parc Le Grand Dague
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Iris Parc Le Grand Dague voor je op een rij gezet:

1084 reviews over Camping Iris Parc Le Grand Dague in het Nederlands

Met jonge kinderen

Volgende keer weer!

Michael
17-9-2018

Alles was helemaal top!

Echt een aanrader met kleine kinderen.....zwembaden niet te diep en een softe ondergrond. Omdat wij in de nacht vertrokken vanuit nl (ivm peuter) kwamen wij heel vroeg daar aan (09:00 in de ochtend, terwijl inchecken eigenlijk pas vanaf 16:00 is). Dit was geen enkel probleem en konden gelijk gebruik maken van onze caravan.

Alles is schoon, netjes ect.....openbaar toilet bij het zwembad was ook zeer netjes.

Verbeterpuntjes:

2x geprobeerd te eten op het buitenterras van het restaurant gedeelte, na 30min wachten maar weg gegaan (werden gewoon niet geholpen).

Snackbar was duur en vooral uitverkocht. (Kan door naseizoen komen)

En het personeel in de horeca mag wel iets vrolijker kijken als ze zulke hoge prijzen vragen :)

Behalve de Nederlands/Pools sprekende vrouw in de ochtend! Die was altijd vrolijk en erg aardig.

Waren hier met 2 kleine kinderen (3 en 1 jaar) en hebben super vakantie gehad. Hadden een waikiki stacaravan welke in goede staat was. Ideaal is ook dat het terras afgesloten kan worden. De camping heeft leuke speeltuintjes en een springkussen. Bij het zwembad is er een monkeytown achtige klimtoren waar de oudste zich goed heeft vermaakt. Zwembad is zeer uitgebreid met veel mogelijkheden voor de kleintjes. Leuke wildwaterbaan en 2 leuke grotere glijbanen. Water is alleen aan de koude kant. Wij zaten tussen hoofd en naseizoen. Eerste week nog elke avond muziek (Stond voor het goede iets te hard). 2e week was naseizoen en toen was het stuk rustiger. Super voor de kleintjes. Lekker rustig bij het zwembad en ze hebben zich top vermaakt. Omgeving van camping is ook top. Zat mooie plekken om te bezoeken.

Beste gasten,

Dank jullie wel voor de prachtige beoordeling. Wat ontzettend fijn dat jullie zo hebben genoten van jullie vakantie! Het naseizoen op de camping is inderdaad top: net iets rustiger en toch prachtig weer. Heel erg graag tot een volgende keer!

Nooit weer!

Yvette Flokstra
4-9-2018

Overgetelijk maar dan op de verkeerde manier! Wij zijn een paar dagen terug van deze camping. Wij hadden een safaritent kalahari 2 geboekt met onze 3 kinderen van 1,5 en 8 jaar. Na een paar dagen merkte we dat wij beland waren in een ware nuizenplaag. Overal lag urine en ontlasting van de muizen. Ze aten ons eten op wat wij tot twee keer aan toe weg hebben moeten gooien. Onze kleinst kon niet op de grond kruipen zo vies! Wij hebben vier keer bij de receptie gestaan om uit die tent te komen. Eerste oplossing was muizengif wat denk je zelf met drie kleine kinderen. Ik wilde daar geen nacht meer verblijven, de muizen sprongen op je bed en in het campingbedje van onze kleinste van 1 lagen muizen keutels. Na veel moeite en zeuren konden wij naar een stacaravan. Maar de vakantie was al voor merendeel verpest! En als klap op de vuurpijl zijn wij allemaal ziek geworden waar wij nog steeds midden in zitten, toeval...????

Beste Yvette,

Dank je wel voor jullie oordeling. Wat ontzettend vervelend dat jullie overlast hebben gehad van muizen. Het komt in een enkel geval voor dat zij dergelijk overlast veroorzaken en dat betreuren wij uiteraard! Ik ben blij dat de receptie jullie heeft kunnen omboeken naar een stacaravan.

Het spijt ons nogmaals voor de onplezierige ervaring en doen er uiteraard alles aan om dit te vermijden.

Fijn vakantie, camping iets te massaal.

Casper
3-9-2018

+ Safaritent (Serengeti);

+ Afstanden op de camping;

+ Kindvriendelijk (speelplekken, animatie, zwembaden);

+ Nauwelijks muggen;

+ Dordogne!

- Iets te massale camping (handdoekleggers in het zwembad);

- Iets teveel luidruchtig en getatoeëerd publiek;

- Iets teveel en te harde muziek in de avonduren.

Beste Casper,

Hartelijk dank voor jullie beoordeling en feedback! Wat goed dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Hopelijk tot ziens op één van onze andere Iris Parc campings.

Heerlijke vakantie gehad!

Tina Albers
2-9-2018

Erg leuke camping! We verbleven in een serengeti tent. Prachtig! zelfs een airco! Een van de lampjes was defect, na melding binnen een uur vervangen. Het zwembad was wel erg druk maar onze dochter vond het geweldig! We gingen meestal tegen het eind van de middag dan was er altijd wel een plekje vrij. Voor dagjes uit moet je een eindje rijden, maar dat is niet meer dan logisch en geen probleem in zo'n prachtige omgeving! Toch een klein puntje van kritiek, ik vond het vreemd dat het winkeltje niet veel keus in wijnen had, beetje vreemd in het bekendste wijnland van de wereld! Desondanks hebben wij genoten!

Beste Tina,

Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling. Wat fijn dat jullie zo genoten hebben. Hopelijk tot een volgende keer en we zullen zeker het wijn assortiment in de winkel herzien! U heeft daarin absoluut een punt.

Slechtste camping ooit

Cassimon
30-8-2018

Overvolle zwembaden zonder toezicht met kapotte planken. Enkel het zwembad zonder glijbaan is verwarmd de rest is ijskoud. te weinig vast personeel bijna allemaal jobstudenten en stageairs. Geen toezicht op camping. Moeilijk berijkbaar voor caravans wat bij boeking niet vermeld word. De afrit vlakbij de camping is niet toegangkelijk voor auto en caravan. Ook bij inchecken wordt niet altijd de juiste weg gegeven naar je plaats waardoor je je vast rijdt met de caravan. Schuine plaatsen vol stenen. Duur om iets te kopen in het winkeltje en om iets ter plaatse te eten. Opgewarmd eten . Personeel rijdt als zotten met hun karretjes rond. Niks te zien in de buurt of je moet 40 minuten minimum rijden. Zeker geen 4 sterren waard.

Camping onder leiding van de touroperator en iris parcs , de normen liggen zeer laag voor hen blijkbaar. Wij hadden meer verwacht.

Nooit meer voor ons

Beste Cassimon,

Hartelijk dank voor de beoordeling en feedback. Wat ontzettend vervelend dat de camping niet aan jullie verwachtingen heeft voldaan. Dat betreuren wij uiteraard enorm. Graag zouden wij telefonisch jullie ervaringen verder willen bespreken. Zou u contact op kunnen nemen met ons aftersales team? Zij zijn bereikbaar op telefoonnummer 040 - 8447752. Hartelijk dank alvast.

De kinderen hebben genoten!

Mieke
29-8-2018

Leuke camping, met name voor gezinnen met jonge kinderen. Onze kinderen van 6 en 7 hebben zich kostelijk vermaakt en wij daardoor ook. Leuke animatie, met name dank aan Nadia, Koen, Dewi en Sasha van de kidsclub, jullie hebben de kinderen een onvergetelijke vakantie bezorgd. Leuk zwembad ook, de wildwaterbaan geweldig. Gezellig plein met restaurant/bar waar we lekker zaten op het terras en leuke avondshows hebben gezien. Minder goed vonden we onze gehuurde tent, beetje smoezelig. Ook staan alle accommodaties wel erg boven op elkaar. Het sanitair was schoon, maar verder zeer matig. De kraan van het wasbakje bij onze toiletten deed het niet, geen zeeppompje aanwezig, maar bovenal misten we toiletpapier op de toiletten. Dat kan echt beter voor een 4 sterren camping.

Beste Mieke,

Dank voor jullie mooie beoordeling en feedback. Wat fijn dat jullie en de kinderen zo genoten hebben! De complimenten aan het animatieteam zullen wij direct doorgeven. Het spijt ons dat jullie tent niet helemaal aan de verwachtingen voldeed en dat is uiteraard niet zoals het hoort. In dergelijke gevallen graag direct contact opnemen met de receptie zodat zij jullie tent direct voor jullie in orde maken. De feedback ten aanzien van het sanitair zal ik delen met de directie met de vraag hier dringend naar te kijken. Heel erg graag tot een volgende keer.

Gastvrijheid top, mooie vakantie gehad!

Inge
29-8-2018

Ik sluit me volledig aan bij onderstaande reviews!

Wij hebben ook een heerlijk vakantie gehad. Volgens bronnen wordt in de winter bij het zwembad het hout vervangen door beton. Toen wij er waren was "het probleem" opgelost met groene grasdekens dus niks gemerkt. Wij hadden een touroperator stacaravan, echt top en wat een service van het Nederlandse echtpaar Ton en Marianne, zij staan bijna letterlijk dag en nacht voor je klaar!! Een gezellig staartje aan de zijkant van het park. Zwembad mooi en divers maar druk (op warme dagen), super animatie en veel afwisseling en een gezellige sfeer op het Nederlands/Franse park.

Bij minder weer moet je wel een stukje rijden om wat te bekijken of te doen.

Beste Inge,

Hartelijk dank voor julie mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat jullie zo genoten hebben! Heel erg graag tot een volgende keer.

Wie weet volgend jaar weer.

Johan
27-8-2018

Leuke grote gezellige camping. Plekjes waren

wel aan de kleine kant.

Erg leuk zwembad, maar zoals gezegd kan wel een opknapbeurt gebruiken. Dat mocht de pret niet drukken, we hebben hier veel plezier gehad.

We hebben prima gegeten in het restaurant en ook de afhaal was goed te doen.

Bakker iets verderop had lekker brood.

Wat heel erg fijn was, was de animatie. Zij waren heel de dag bezig. Onze tieners doen meestal niet zo veel met de animatie, maar dat was dit jaar anders dankzij Michiel, Koen. Complimenten aan het hele animatieteam, zij maakten het verschil ten opzichte van andere campings.

Beste Johan,

Wat een mooie beoordeling! Hartelijk dank hiervoor. De complimenten aan het animatieteam zullen wij zeker aan hen doorgeven: die hebben zij verdiend. Heel erg graag tot een volgende keer, wij kijken er naar uit.

Leuke camping voor gezinnen!

Maarten
27-8-2018

Leuke camping voor vooral gezinnen. Wij hadden een tent gehuurd, welke niet in orde was. Er was veel kapot en/of vies. Wij vonden de accommodaties op sommige plaatsen wel erg dicht op elkaar staan. Zwembad leuk voor kinderen en hier en daar inderdaad wat achterstallig onderhoud. Het centrale plein vonden wij erg leuk om even te zitten om wat te drinken of te eten. Wat vooral deze camping top maakt is de animatie! Het gehele animatieteam (Nadia, Dewi, Koen, Sasha, Fabienne, Michiel, Lea, Mide en Tim) werkt keihard om de gasten te vermaken. En dat doen ze met heel veel enthousiasme. Wij hebben op vrijdagavond een ontzettend leuke cabaretvoorstelling gezien van het animatieteam.

Winkeltje op de camping voldoet prima voor de 'kleine' boodschapjes. Bakker buiten de camping (op loopafstand) geweldig. Sanitair was op zich prima, maar dat er geen wc papier is vind ik niet meer van deze tijd en hoort niet bij een 4 * camping.

Beste Maarten,

Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling en feedback. Wat fijn dat jullie zo genoten hebben van ons animatieteam. Zij hebben de complimenten verdiend en wij geven ze zeker aan hen door! Dat jullie tent in eerste instantie niet in orde was, spijt ons uiteraard want dit is niet wat u van ons mag verwachten. Ik zal deze feedback en het ontbreken van toiletpapier direct delen met de directie van de camping om hier passende maatregelingen te nemen. Excuus voor eventuele overlast hieromtrent en heel erg graag tot een volgende keer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Iris Parc Le Grand Dague in Périgueux (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Iris Parc Le Grand Dague zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.