Camping Iris Parc Le Grand Dague

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag27°19°
Camping Iris Parc Le Grand Dague
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Iris Parc Le Grand Dague voor je op een rij gezet:

1032 reviews over Camping Iris Parc Le Grand Dague in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Voor herhaling vatbaar

Luc frencken
13-7-2018

De kinderanimatie is geweldig!!! Ook hebben ze een show ( cabaret) s’avonds opgevoerd wat erg grappig was... camping is erg mooi en omgeving is prachtig... zeer vriendelijk personeel en erg behulpzaam in alles.. doordat de stroom niet goed werkte in het eerste huisje hebben we supersnel een ander huisje gekregen en als extra voor de overlast 3 gratis pizza’s

Stacaravanpark

Reinders
27-6-2018

Vakantiepark van touroperator met eigenlijk alleen maar stacaravans. Heeeel veel ook. Sommige staan echt op elkaar of op vervelende plekken. De glamping accomodaties zien er mooi uit en liggen ook mooi. Boek je bij Roan dan heb je zeker een mooie caravan en plek. Alleen maar nederlanders. Terras is fijn met het klimtoestel voor de kids. Zwembad ook top.
Anne, Marketing, 13-7-2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor de beoordeling en feedback! Fijn dat jullie zo genoten hebben, onze zwembaden zijn inderdaad top! Heel erg graag tot een volgende keer.

Heel leuk👍

Fam. Ostendorp
22-5-2018

Leuke camping met heerlijk zwembad. Leuk animatieteam en genoeg te down in de omgeving. Vriendelijk personeel en voor vooral Rochelle van de receptie was heel behulpzaam👍👍👍
Anne, Marketing, 18-6-2018

Beste familie Ostendorp,

Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling! Wat super dat jullie zo genoten hebben op onze camping. De complimenten geven wij heel erg graag door aan Rochelle en het overige team. Heel erg graag tot een volgende keer.

Top vakantie met prachtige zwembaden

Jolanda
3-5-2018

Een camping met prachtige zwembaden. Echt een hele leuke camping voor jong en oud. We gaan er dit jaar al voor de 4e keer heen. De ingerichte tenten zijn van goede kwaliteit en erg ruim. Een top camping.
Anne, Marketing, 11-5-2018

Beste Jolanda,

Dank je wel voor de prachtige beoordeling. Wat super dat jullie steeds weer terugkomen naar Le Grand Dague. Dat is voor ons toch wel het allergrootste compliment! We kijken uit naar jullie komst deze zomer. Tot dan!

Super camping!!

Familie Jeurnink
2-4-2018

Echt een super camping!!!

Pluspunten:

- supermooi zwembad met leuke glijbanen

- Overzichtelijke camping

-Schoon sanitair, word vaak schoongemaakt en er zijn ook genoeg wc's en douches

- Mooie tenten (wij zitten altijd in tenten)

- Gezellige straatjes, waar je veel contact hebt (bij de tenten dan)

- Niet superveel muggen

- veel winkels in de buurt

- De animatie is voor een groot deel Nederlands (heel fijn)

- Er zijn veel nederlanders

Minpunten

- Kleine camping winkel

- stacarvans veel te dicht op elkaar

- het restaurant is niet geweldig (maar daar eten wij nooit)

Anne, Marketing, 30-4-2018

Beste familie Jeurnink,

Hartelijk dank voor jullie prachtige beoordeling en feedback. Wat fijn dat jullie zo genoten hebben en we hopen jullie dan ook nog eens te mogen begroeten op onze camping! Heel graag tot de volgende keer.

Wij hebben in augustus verbleven in een stacaravan in het touroperator gedeelte. Dit ligt aan de rand van de camping, relatief rustig en veel ruimte. Tegen het bos aan, waar onze zoon zich samen met een aantal buurjongetjes super heeft vermaakt. Het zwembad is qua opzet heel leuk, meerdere baden, voor ieder wat wils. Wel erg druk in het hoogseizoen. De houten vlonder vloer was aan vervanging toe! Op sommige plekken echt onveilig. Leuke overdekte klimtoestellen/speeltuin. Het restaurant prima om een keer te eten, prijs/kwaliteit was ok. Bediening vrij vlot. We misten wel wat leuke speeltuintjes, er is één mooie nieuwe speeltuin, echter deze lag helemaal aan de andere kant van de camping waar onze kinderen (bijna 5 en bijna 2) niet zelfstandig naartoe konden. Het grootste nadeel van deze camping is de ligging. Dit hebben wij vooraf wat onderschat. De voor ons interessante bezienswaardigheden lagen op een uur of meer rijden. Al met al hebben we een hele fijne vakantie gehad.
Anne, Marketing, 9-3-2018

Beste gasten,

Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling. Wat fijn dat jullie genoten hebben op onze camping en hopelijk tot ziens op één van onze Iris Parc campings.

Echt Top!

Rosalie
17-1-2018

Hele leuke camping! Veel zwembaden (ééntje nieuw), leuke glijbanen, superleuk animatieteam, gezellig terras, leuk restaurant. Echt vakantie vieren met de kids. Wij hadden een super leuke mobile home, helemaal nieuw met veel luxe. Ik zag ook hele mooie safaritenten! Die gaan we de volgende keer boeken. De omgeving is heel charmant: mooie stadjes en voldoende activiteiten. Soms iets verder rijden maar voor ons geen bewaar. Heel attent personeel en altijd aardig en behulpvol. De kinderen waren dol op het animatieteam.

Wij vonden de camping zeer geslaagd en gaan dit jaar weer terug!

Anne, Marketing, 1-2-2018

Beste familie,

Hartelijk dank voor jullie prachtige beoordeling. Wat fijn dat jullie zo genoten hebben en wij hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen begroeten!

Werkelijk fantastisch!!

Fam. Jansen
16-1-2018

We zijn hier nu twee jaar achter elkaar geweest en we staan op het punt om weer hier te boeken. Mooie zwembaden met een leuke wildwaterbaan, accommodatie was schoon en de bedden liggen lekker. Onze kinderen hebben het fantastisch gehad dit voornamelijk door het animatie team en de speeltoestellen op de camping. Restaurant is aangenaam en leuk om er te gaan eten. Kortom een camping die alles heeft om er een leuke vakantie van te maken.
Anne, Marketing, 17-1-2018

Beste familie Jansen,

Hartelijk dank voor jullie mooie feedback! Wat super dat jullie zo genoten hebben op onze camping. Dat is voor ons het allermooiste compliment. Heel erg graag tot een volgende keer. Wij kijken er naar uit!

Beter kan niet. Fantastisch.

Daphne L
6-1-2018

Hoogseizoen mooi temperatuurtje, niet te heet niet te koud. Dit is de 3 keer. Elk jaar zie je de camping verbeteren. In die 3 jaar dat wij er zijn geweest is er: een nieuw zwembad, een bar en een nieuw deel tenten bij gekomen. Campingkids is goed geregeld en betrouwbaar. Als je voor je kind invult: wordt opgehaald. Dan mag het kind niet weg zonder dat het wordt opgehaald.

Campingforyou is voor tieners van 12 jaar. Elke middag en avond een uur.

Mooie zwembaden.

Mooie glijbanen( wildwaterbaan, je moet met opblaasband of luchtbed)

Veel te doen voor elke leeftijd.

Mooie accommodaties.

Genoeg ligbedjes.

Je mag met opblaasspullen in het zwembad en zelfs van de glijbanen.

Leuke sfeer.

Elke avond iets te doen voor de hele familie.

Rond 12 uur was het stil.

Regelmatig schuimparty's en disico's.

Heel schoon sanitaire.

Speeltuin met een partytent er over heen

Dat je naar huis moet

Gezellige,leuke niet te grote camping

Antoinette
4-10-2017

Leuk zwembad temperatuur mag hoger iets van het water voor de kleine kinderen, goed restaurant. Supermarkt heeft heel klein assortiment.
Anne, Marketing, 15-1-2018

Beste Antoinette,

Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling. Wat fijn dat jullie zo genoten hebben. Heel erg graag tot een volgende keer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Iris Parc Le Grand Dague in Périgueux (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Iris Parc Le Grand Dague zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Iris Parc Le Grand Dague scoort een 7.42 uit 10 op basis van 1056 reviews.