Camping Iris Parc Le Grand Dague

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag11°-1°
Camping Iris Parc Le Grand Dague
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Iris Parc Le Grand Dague voor je op een rij gezet:

1088 reviews over Camping Iris Parc Le Grand Dague in het Nederlands

Iris Parc campings zijn zeker een aanrader!

Fam Gyssels
30-10-2018

Dit jaar voor de 2e keer naar deze camping gekomen. We verbleven in een Glamping tent. Het was zalig: goed uitgeruste keuken, toilet en douche, lekker bed, speelkamer voor de kinderen,... Alles wat je nodig hebt en leer! Ook de animatie, overdekte speeltuin en het zwembad waren een grote hit bij onze kinderen. Vele leuke uitstapjes gemaakt naar kastelen, grotten en zelfs Lascaux. Daarnaast konden we lekker kuieren op de markt in het nabijgelegen stadje.

Kortom het was een geslaagde vakantie zowel voor de kinderen als voor ons!

Anne, Marketing, 9-11-2018

Beste familie Gyssels,

Hartelijk voor jullie prachtige beoordeiing. Wat super dat jullie opnieuw een heerlijke vakantie hebben gehad op één van onze campings! De Glamping tent is inderdaad van alle gemakken voorzien en geeft direct een luxe camping gevoel. Hopelijk kunnen wij u volgend jaar opnieuw op een Iris Parc camping verwelkomen.

Voor ons nooit meer!! Gevaarlijk!!

Kramer
11-10-2018

Slechte vakantie gehad.

- onveilige situaties in het zwembad:

• verrotte planken

• loszittende planken

• uitstekende schroeven

• veiligheidshekken/omheiningshekken bij diepe baden, afgronden en glijbanen zitten los.

• bij het diepe bad werkt het slot op de deur van de omheining niet...

• trappetje om zwembad in te komen is gammel / los waardoor oudere mensen alsnog niet zelf in en uit het zwembad kunnen komen.

• verhogingen in de vloer welke niet opvallen en al voor valpartijen hebben gezorgd (waaronder bij mijn man).

• 1 van de 2 entrees is afgesloten.

• nooduitgang bij zwembad is afgesloten dmv een ketting met slot!!!

• geen toezicht en bijv EHBO medewerkers

- overige punten:

• overdekte speeltuin is vies

• in de overdekte speeltuin zitten gaten in de netten. Er was zelfs een gaat aan de kant die uitkomt in het zwembad waardoor kids dus uit het oog van de ouders zo de zwembaden in konden. Dit is wel weer dicht gemaakt met wat tyrips

Anne, Marketing, 26-10-2018

Beste familie Kramer,

Dank voor jullie bericht en feedback. In de eerste plaats betreuren wij het dat onze camping niet aan jullie verwachtingen heeft voldaan en zelfs als gevaarlijk heeft ervaren. Wij nemen jullie feedback zeer serieus en zouden graag telefonisch contact met jullie willen hebben. Kunt u contact opnemen met ons aftersalesteam op telnr. 040 - 8447752.

Hartelijk dank alvast.

Hele fijne vakantie gehad!

C. Roza
26-9-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad en erg genoten met onze zoon van 1,5. Zwembaden erg fijn, wel wat aan de koude kant. Restaurant moet je niet teveel van verwachten. En miste een verschoon plek voor de kleine. Snackbar prijzig en niet zulk vrolijk personeel. Mini disco vond onze zoon geweldig! Mooie omgeving vooral Sarlat. Wij zaten in de Fiji direct naast de receptie, weinig overlast van op soms het giebelende personeel na. De Fiji was klein maar fijn, alles aanwezig helemaal prima, en nog nieuw. De matrassen vonden wij persoonlijk aan de harde kant. En camping bedje konden we alleen kwijt door een bed op zijn kant te zetten. Veranda was fijn kon afgesloten worden. Moet wel zeggen dat we merkten dat het na seizoen eraan kwam; hier en daar werden al dingen opgeruimd enz. Verschillende producten op en de winkel was niet veel. Maar dat alles mocht de pret niet drukken! Wie weet komen we ooit terug :)

Anne, Marketing, 3-10-2018

Beste familie,

Dank je wel voor jullie mooie beoordeling! Wat fijn dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad en inderdaad een Fiji is een prima mobile home. Hopelijk tot een volgende keer!

Volgende keer weer!

Michael
17-9-2018

Alles was helemaal top!

Echt een aanrader met kleine kinderen.....zwembaden niet te diep en een softe ondergrond. Omdat wij in de nacht vertrokken vanuit nl (ivm peuter) kwamen wij heel vroeg daar aan (09:00 in de ochtend, terwijl inchecken eigenlijk pas vanaf 16:00 is). Dit was geen enkel probleem en konden gelijk gebruik maken van onze caravan.

Alles is schoon, netjes ect.....openbaar toilet bij het zwembad was ook zeer netjes.

Verbeterpuntjes:

2x geprobeerd te eten op het buitenterras van het restaurant gedeelte, na 30min wachten maar weg gegaan (werden gewoon niet geholpen).

Snackbar was duur en vooral uitverkocht. (Kan door naseizoen komen)

En het personeel in de horeca mag wel iets vrolijker kijken als ze zulke hoge prijzen vragen :)

Behalve de Nederlands/Pools sprekende vrouw in de ochtend! Die was altijd vrolijk en erg aardig.

Anne, Marketing, 25-9-2018

Beste Michael,

Hartelijk dank voor jullie prachtige beoordeling en feedback. Wat super dat jullie zo'n heerlijke vakantie hebben gehad. Wel heel erg vervelend dat jullie op het terras niet geholpen werden. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en zullen we zeker opnemen met de directeur van de camping.

Heel erg graag tot de volgende keer!

Waren hier met 2 kleine kinderen (3 en 1 jaar) en hebben super vakantie gehad. Hadden een waikiki stacaravan welke in goede staat was. Ideaal is ook dat het terras afgesloten kan worden. De camping heeft leuke speeltuintjes en een springkussen. Bij het zwembad is er een monkeytown achtige klimtoren waar de oudste zich goed heeft vermaakt. Zwembad is zeer uitgebreid met veel mogelijkheden voor de kleintjes. Leuke wildwaterbaan en 2 leuke grotere glijbanen. Water is alleen aan de koude kant. Wij zaten tussen hoofd en naseizoen. Eerste week nog elke avond muziek (Stond voor het goede iets te hard). 2e week was naseizoen en toen was het stuk rustiger. Super voor de kleintjes. Lekker rustig bij het zwembad en ze hebben zich top vermaakt. Omgeving van camping is ook top. Zat mooie plekken om te bezoeken.

Beste gasten,

Dank jullie wel voor de prachtige beoordeling. Wat ontzettend fijn dat jullie zo hebben genoten van jullie vakantie! Het naseizoen op de camping is inderdaad top: net iets rustiger en toch prachtig weer. Heel erg graag tot een volgende keer!

Nooit weer!

Yvette Flokstra
4-9-2018

Overgetelijk maar dan op de verkeerde manier! Wij zijn een paar dagen terug van deze camping. Wij hadden een safaritent kalahari 2 geboekt met onze 3 kinderen van 1,5 en 8 jaar. Na een paar dagen merkte we dat wij beland waren in een ware nuizenplaag. Overal lag urine en ontlasting van de muizen. Ze aten ons eten op wat wij tot twee keer aan toe weg hebben moeten gooien. Onze kleinst kon niet op de grond kruipen zo vies! Wij hebben vier keer bij de receptie gestaan om uit die tent te komen. Eerste oplossing was muizengif wat denk je zelf met drie kleine kinderen. Ik wilde daar geen nacht meer verblijven, de muizen sprongen op je bed en in het campingbedje van onze kleinste van 1 lagen muizen keutels. Na veel moeite en zeuren konden wij naar een stacaravan. Maar de vakantie was al voor merendeel verpest! En als klap op de vuurpijl zijn wij allemaal ziek geworden waar wij nog steeds midden in zitten, toeval...????

Beste Yvette,

Dank je wel voor jullie oordeling. Wat ontzettend vervelend dat jullie overlast hebben gehad van muizen. Het komt in een enkel geval voor dat zij dergelijk overlast veroorzaken en dat betreuren wij uiteraard! Ik ben blij dat de receptie jullie heeft kunnen omboeken naar een stacaravan.

Het spijt ons nogmaals voor de onplezierige ervaring en doen er uiteraard alles aan om dit te vermijden.

Fijn vakantie, camping iets te massaal.

Casper
3-9-2018

+ Safaritent (Serengeti);

+ Afstanden op de camping;

+ Kindvriendelijk (speelplekken, animatie, zwembaden);

+ Nauwelijks muggen;

+ Dordogne!

- Iets te massale camping (handdoekleggers in het zwembad);

- Iets teveel luidruchtig en getatoeëerd publiek;

- Iets teveel en te harde muziek in de avonduren.

Beste Casper,

Hartelijk dank voor jullie beoordeling en feedback! Wat goed dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Hopelijk tot ziens op één van onze andere Iris Parc campings.

Heerlijke vakantie gehad!

Tina Albers
2-9-2018

Erg leuke camping! We verbleven in een serengeti tent. Prachtig! zelfs een airco! Een van de lampjes was defect, na melding binnen een uur vervangen. Het zwembad was wel erg druk maar onze dochter vond het geweldig! We gingen meestal tegen het eind van de middag dan was er altijd wel een plekje vrij. Voor dagjes uit moet je een eindje rijden, maar dat is niet meer dan logisch en geen probleem in zo'n prachtige omgeving! Toch een klein puntje van kritiek, ik vond het vreemd dat het winkeltje niet veel keus in wijnen had, beetje vreemd in het bekendste wijnland van de wereld! Desondanks hebben wij genoten!

Beste Tina,

Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling. Wat fijn dat jullie zo genoten hebben. Hopelijk tot een volgende keer en we zullen zeker het wijn assortiment in de winkel herzien! U heeft daarin absoluut een punt.

Slechtste camping ooit

Cassimon
30-8-2018

Overvolle zwembaden zonder toezicht met kapotte planken. Enkel het zwembad zonder glijbaan is verwarmd de rest is ijskoud. te weinig vast personeel bijna allemaal jobstudenten en stageairs. Geen toezicht op camping. Moeilijk berijkbaar voor caravans wat bij boeking niet vermeld word. De afrit vlakbij de camping is niet toegangkelijk voor auto en caravan. Ook bij inchecken wordt niet altijd de juiste weg gegeven naar je plaats waardoor je je vast rijdt met de caravan. Schuine plaatsen vol stenen. Duur om iets te kopen in het winkeltje en om iets ter plaatse te eten. Opgewarmd eten . Personeel rijdt als zotten met hun karretjes rond. Niks te zien in de buurt of je moet 40 minuten minimum rijden. Zeker geen 4 sterren waard.

Camping onder leiding van de touroperator en iris parcs , de normen liggen zeer laag voor hen blijkbaar. Wij hadden meer verwacht.

Nooit meer voor ons

Beste Cassimon,

Hartelijk dank voor de beoordeling en feedback. Wat ontzettend vervelend dat de camping niet aan jullie verwachtingen heeft voldaan. Dat betreuren wij uiteraard enorm. Graag zouden wij telefonisch jullie ervaringen verder willen bespreken. Zou u contact op kunnen nemen met ons aftersales team? Zij zijn bereikbaar op telefoonnummer 040 - 8447752. Hartelijk dank alvast.

De kinderen hebben genoten!

Mieke
29-8-2018

Leuke camping, met name voor gezinnen met jonge kinderen. Onze kinderen van 6 en 7 hebben zich kostelijk vermaakt en wij daardoor ook. Leuke animatie, met name dank aan Nadia, Koen, Dewi en Sasha van de kidsclub, jullie hebben de kinderen een onvergetelijke vakantie bezorgd. Leuk zwembad ook, de wildwaterbaan geweldig. Gezellig plein met restaurant/bar waar we lekker zaten op het terras en leuke avondshows hebben gezien. Minder goed vonden we onze gehuurde tent, beetje smoezelig. Ook staan alle accommodaties wel erg boven op elkaar. Het sanitair was schoon, maar verder zeer matig. De kraan van het wasbakje bij onze toiletten deed het niet, geen zeeppompje aanwezig, maar bovenal misten we toiletpapier op de toiletten. Dat kan echt beter voor een 4 sterren camping.

Beste Mieke,

Dank voor jullie mooie beoordeling en feedback. Wat fijn dat jullie en de kinderen zo genoten hebben! De complimenten aan het animatieteam zullen wij direct doorgeven. Het spijt ons dat jullie tent niet helemaal aan de verwachtingen voldeed en dat is uiteraard niet zoals het hoort. In dergelijke gevallen graag direct contact opnemen met de receptie zodat zij jullie tent direct voor jullie in orde maken. De feedback ten aanzien van het sanitair zal ik delen met de directie met de vraag hier dringend naar te kijken. Heel erg graag tot een volgende keer.

Go4Holiday.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Iris Parc Le Grand Dague in Périgueux (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Iris Parc Le Grand Dague zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.