Camping Iris Parc Le Grand Dague ****

Camping Iris Parc Le Grand Dague
Camping Iris Parc Le Grand Dague
7,4

WebsiteLink naar website

We hebben een aantal aanbieders voor Iris Parc Le Grand Dague voor je op een rij gezet:

1026 reviews over Camping Iris Parc Le Grand Dague in het Nederlands

Echt Top!

Rosalie, 17-1-2018

Hele leuke camping! Veel zwembaden (ééntje nieuw), leuke glijbanen, superleuk animatieteam, gezellig terras, leuk restaurant. Echt vakantie vieren met de kids. Wij hadden een super leuke mobile home, helemaal nieuw met veel luxe. Ik zag ook hele mooie safaritenten! Die gaan we de volgende keer boeken. De omgeving is heel charmant: mooie stadjes en voldoende activiteiten. Soms iets verder rijden maar voor ons geen bewaar. Heel attent personeel en altijd aardig en behulpvol. De kinderen waren dol op het animatieteam.

Wij vonden de camping zeer geslaagd en gaan dit jaar weer terug!

Anne, Marketing, 1-2-2018

Beste familie,

Hartelijk dank voor jullie prachtige beoordeling. Wat fijn dat jullie zo genoten hebben en wij hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen begroeten!

Werkelijk fantastisch!!

Fam. Jansen, 16-1-2018

We zijn hier nu twee jaar achter elkaar geweest en we staan op het punt om weer hier te boeken. Mooie zwembaden met een leuke wildwaterbaan, accommodatie was schoon en de bedden liggen lekker. Onze kinderen hebben het fantastisch gehad dit voornamelijk door het animatie team en de speeltoestellen op de camping. Restaurant is aangenaam en leuk om er te gaan eten. Kortom een camping die alles heeft om er een leuke vakantie van te maken.
Anne, Marketing, 17-1-2018

Beste familie Jansen,

Hartelijk dank voor jullie mooie feedback! Wat super dat jullie zo genoten hebben op onze camping. Dat is voor ons het allermooiste compliment. Heel erg graag tot een volgende keer. Wij kijken er naar uit!

Beter kan niet. Fantastisch.

Daphne L, 6-1-2018

Hoogseizoen mooi temperatuurtje, niet te heet niet te koud. Dit is de 3 keer. Elk jaar zie je de camping verbeteren. In die 3 jaar dat wij er zijn geweest is er: een nieuw zwembad, een bar en een nieuw deel tenten bij gekomen. Campingkids is goed geregeld en betrouwbaar. Als je voor je kind invult: wordt opgehaald. Dan mag het kind niet weg zonder dat het wordt opgehaald.

Campingforyou is voor tieners van 12 jaar. Elke middag en avond een uur.

Mooie zwembaden.

Mooie glijbanen( wildwaterbaan, je moet met opblaasband of luchtbed)

Veel te doen voor elke leeftijd.

Mooie accommodaties.

Genoeg ligbedjes.

Je mag met opblaasspullen in het zwembad en zelfs van de glijbanen.

Leuke sfeer.

Elke avond iets te doen voor de hele familie.

Rond 12 uur was het stil.

Regelmatig schuimparty's en disico's.

Heel schoon sanitaire.

Speeltuin met een partytent er over heen

Dat je naar huis moet

Gezellige,leuke niet te grote camping

Antoinette, 4-10-2017

Leuk zwembad temperatuur mag hoger iets van het water voor de kleine kinderen, goed restaurant. Supermarkt heeft heel klein assortiment.

Beste Antoinette,

Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling. Wat fijn dat jullie zo genoten hebben. Heel erg graag tot een volgende keer.

Niet weer

Mm, 23-9-2017

Wij zouden hier verblijven van 5/9 t/m 19/9. Helaas niet getroffen met het weer. Zwembad was ijs en ijskoud. De winkel noemden wij de winkel van op. Alles was op of leeg. Ook bij de friettent, bestel je een frietje met en krijg je zonder. Het enige wat de chagerijnige medewerker kan zeggen is saus is op. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt.

Wel een hele mooie bali 2 caravan, lekker ruim van binnen. Goede verwarming. Ideaal met 2 kleine kindjes.

Ik zou hier niet meer teruggaan, misschien is het in het hoogseizoen beter maar wij hebben na 3 dagen onze spullen gepakt en zijn lekker verkast naar argeles sur mer.

Beste gast,

Hartelijk dank voor jullie beoordeling. Wat jammer dat jullie zulk slecht weer hebben getroffen op onze camping. Wat betreft het assortiment in de winkel en het restaurant heeft u absoluut een terecht punt. Dit is uiteraard niet de bedoeling en dat spijt ons dan ook. Wij zullen dit punt voor komende zomer meenemen en ervoor zorgen dat dit niet meer kan gebeuren.

Niet bijzonder, wel groot zwembad ...

Dutch, 20-9-2017

In het naseizoen zoals het heet. Nou dat merk je dan ook; het park geeft een verlaten indruk. De eerste 2 weken van september geweest met dochter van 6. Een gigantisch park met de stacaravans hutje mutje. Gelukkig zaten we op een plek van touroperator; dus achteraf. Tip: mocht je geen last van rennende kinderen willen om 6 uur 's ochtends dan raad ik je aan nummer 13 te vragen bij boeking!!!

Pluspunten:

- groot zwembad met glijbanen (minpunten: ijskoud in de nazomer.. niet zo leuk voor de kleintjes. Tevens waren de vlonders rondom de zwembaden soms gevaarlijk met kromgetrokken planken).

- vriendelijke mensen van de animatie die ook tijdens koud weer positief zijn, ondanks weinig opkomst.

- animatie stopt om 21:00 uur (niet zoals tijdens hoogseizoen 23:00 uur), dus lekker rustig kunnen slapen

- goede snacktent (pizza's, patat etc.).

- redelijk snelle bediening in restaurant en buitenbar.

- de mensen van touroperator op het park waren top! Snel schakelen en goede communicatie.

Minpunten:

- caravans te dicht op elkaar.

- beide slagbomen Niet aanwezig zodat alles en iedereen zomaar het park op kan. Zeer kwalijk.

- geen buitenverlichting buitenste weg richting het touroperator gedeelte; wel op het touroperator gedeelte (!)

- weinig te doen bij minder weer. 'Monkeytown in het klein' zoals mijn dochter het noemde is erg klein en er mankeert veel aan het materieel; kussens stuk/gaten.

- veel te weinig afval containers strategisch geplaatst. Alleen bij ingang (receptie) en achter de winkel. Dus óf je loopt je een breuk te zeulen óf je moet met de auto.

- de matrassen in de caravan waren veel te hard. Wij stonden elke dag op met beurse schouders en beurse heupen.

Conclusie:

Voor de prijs die wij betaalden voor 15 dagen was het een prima (kinder)camping, maar ik zou nooit de hoogseizoen prijzen willen betalen voor wat je krijgt.

Beste gast,

Hartelijk dank voor jullie uitgebreide feedback en beoordeling, Wat fijn dat jullie genoten hebben op onze camping. Jullie aandachtspunten hebben wij genoteerd en wij zullen deze zeker meenemen voor komend seizoen.

Nooit meer deze periode !!

Mario Debo, 18-9-2017

Net terug van een weekje vakantie. Voorlaatste week voor sluiting en dat hebben we geweten. Meestal alleen op terras en zelfs dan bleef de kelner gewoon in zijn bar terwijl hij ons duidelijk zag. Op enkele vragen eerder geïrriteerde antwoorden van personeel. Iedereen was duidelijk moe van voorbije periode van gasten. Shop praktisch leeg, nog enkele rekken waarin enkele zaken lagen. 2 X brood gehaald , 2X duidelijk al een dag of meer oud. Prachtige zwembaden met heel schoon helder water als pluspunt. Rond de zwembaden enkele planken los met uitstekende vijzen dus opletten geblazen. Denk dat we nog met een twintigtal gasten waren op de ganse parking. Niettegenstaande dit toch geen schoon sanitair waar de geur je tegemoet kwam. Enkel in restaurant schone toiletten. 150 euro waarborg te storten of betalen bij aankomst ??? Vertrekken buiten kantooruren = 50 euro verplicht betalen voor eindschoonmaak ??? Ongehoord op een camping. Wifi onbestaand zelfs aan de zgn betere plaatsen , ook 4G bijna niet te ontvangen. Zeer op heel kleine tot kleine kinderen gericht. Nee , denk niet dat wij nog terugkomen.

Beste Mario,

Hartelijk dank voor jullie feedback en beoordeling. Het spijt ons dat onze camping niet aan al julie verwachtingen heeft voldaan. Binnen Iris Parc hebben wij nog vier andere campings die wellicht beter passen bij jullie wensen en verwachtingen. Hopelijk tot ziens op één van onze andere campings.

Leuk voor 1 week

Miranda, 16-9-2017

We hebben het qua weer niet zo getroffen. Rond de 22 graden en bewolkt, dus dat was erg jammer. Op de site staat dat er 2 verwarmde zwembaden zijn maar ik vraag mij af waar deze dan waren want het water was steenkoud en daardoor dus maar 2 keer een kwartiertje bij het water gespeeld met onze dochter van 2.

De caravan zelf (tahiti) was echt prima en redelijk schoon bij aankomst. Wel staan alle caravans Schots en scheef. De deuren vallen vanzelf weer dicht als je ze open zet :) en je ligt schuin in bed.

Wij zijn wel 3 dagen eerder vertrokken, omdat we na 7 dagen de camping wel gezien hadden en in de omgeving alleen wat te doen is met kinderen op 1 a anderhalf uur rijden.

We hebben een ontspannen tijd gehad maar gaan niet meer terug.

Beste Miranda,

Dank je wel voor jullie beoordeling. Wat jammer dat jullie het niet zo getroffen hebben met het weer. Dat is helaas moeilijk te voorspellen. De temperatuur van het zwembadwater is overigens wel verwarmt en verwarmt het water met 5 graden celcius. Als de nachttemperatuur erg laag is, koelt het zwembadwater desalniettemin af en kan het badwater fris aanvoelen. Wellicht heeft het daarom niet helemaal aan uw verwachtingen voldaan.

Aangename vakantie

Melissa, 15-9-2017

Heel mooie, grote kindvriendelijke zwembaden.

De animatie sprak vlot Nederlands, onze kinderen vonden het geweldig.

Wij kwamen met de vouwwagen, spijtig dat de grond zeer oneffen was...

Beste Melissa,

Dank je wel voor jullie mooie beoordeling. Wat goed dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Heel erg graag tot een volgende keer. Wij kijken er naar uit.

Vies en klantonvriendelijk

Jan, 12-9-2017

We konden niet tijdelijk onze bagage achter laten om onze dochter van vliegveld te halen met 2 kinderen gelukkig bij landgenoot mochten wij het op de veranda leggen. Allemaal stagiaires en jonge medewerkers en manager liet zich niet zien. Zwembad trappen zeer vies en glibbereg van de alg. Inplaats van schoonmaken bordje glad erbij geplaatst. Camping gedeelte leek wel een vluchtelingen kamp zo dicht op elkaar. "Hutten" chalets vies en het motto hoe zet ik zo dicht mogelijk op elkaar. Tip wees klantvriendelijk schaf hoge druk reiniger aan en koop veegmachine. Touroperator= money maker
Anne, Marketing, 14-9-2017

Beste Jan,

Dank voor de reactie, wat ontzettend vervelend dat u niet op alle punten tevreden bent over onze camping. Dat spijt ons uiteraard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Iris Parc Le Grand Dague in Périgueux (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Iris Parc Le Grand Dague zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Iris Parc Le Grand Dague scoort een 7.41 uit 10 op basis van 1050 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: