Camping Orphéo Negro

8.8Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, Douville (Dordogne)

8.8Fantastisch

• 8.8Staat v/h sanitair
  • 8.6Eetgelegenheden

Meer camping info

17 reviews over Camping Orphéo Negro

• 9Janneke16-08-2016

Top

Grote plekken verspreidt tussen bomen. Zowel schaduw als zon. Groot zwembad (met glijbaan) én een meertje/grote vijver waar je met een bootje op kunt varen en waarin gevist wordt. Heerlijke pizza gegeten. Vriendelijk personeel. Zeker een plek om terug te komen.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 7heer vanharen08-03-2013

Iets meer kindvriendelijker mag zijn.

Restaurant uitbreiden. Bij bestellen van kindermenu, het kind is 13, wordt de vraag gesteld of het toch niet beter is van een volwassene menu te nuttigen...

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 7Buitenhuis22-08-2012

verbeterd!!

Dit jaar geweest was heerlijk het sanitair is in renovatie de nieuwe douches zijn prima ook de toiletten!! Elke ochtend om 7 uur wordt alles schoon gemaakt dit wordt om 12 uur nog even gecheckt ik ben een vroege vogel vandaar !! Ook wordt het zwembad water regelmatig nagekeken . Wij hebben het prima naar ons zin gehad en voor een 2 sterren camping is dit prima!! brood en een klein assortiment kruidenierswaren zijn aanwezig ook is er de bar en af en toe worden er dingen georganiseerd wifi is gratis in de omgeving van de bar en receptie.De roestige glijbaan is er niet meer . Hele aardige mensen en ook wandel mogelijkheden .

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 6Dieke02-09-2011

Redelijke prijs/kwaliteit verhouding

Wij verbleven in een touroperator tent van reisorganisatie. Het is ons prima bevallen. Het sanitair was idd niet altijd even schoon, maar alles deed het gewoon. Wij hebben genoten van de enorme glijbaan, hij was niet super de luxe, maar werkte. Verder was er een meertje bij de camping waar de kinderen heerlijk konden roeien of waterfietsen.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 1Paul18-08-2011

Dramatisch, nog nooit zoiets meegemaakt!

Als je de camping vanuit de verte ziet liggen dan ben je gecharmeerd, een mooie groene en heuvelachtige camping naast een fraai meertje. Maar als je eenmaal gearriveerd bent en rondloopt dan blijkt dat er nooit, maar dan ook echt nooit, onderhoud is gepleegd. Alle voorzieningen zijn smerig of functioneren niet meer. De toiletten waren ronduit smerig en deels buiten gebruik, de douches en wastafels waren hetzelfde laken een pak. Overal haren en in de week dat wij er stonden misschien 3 keer iemand betrapt die misschien schoon aan het maken was. Ook het zwembad is klein en nooit onderhouden, de de staalconstructie van de glijbaan is deels gewoon doorgerot, een gevaarlijke situatie. De eigenaren zijn wel heel vriendelijk en alle voorzieningen (alhoewel oud en deels kapot) zijn gratis. Voor ons in ieder geval een camping om nooit meer terug te keren, onze laatste vakantieweek is door het verblijf op Orpheo Negro echt een domper geworden. Geen "charme camping" dus.

• 2Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair