Camping Sandaya Le Grand Daguestersterstersterster

7.1Goed

Frankrijk, Aquitaine, Boulazac Isle Manoire

7.1Goed

• 6.5Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Le Grand Dague voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

Iris Parc Le Grand Dague ligt in het pittoreske Atur, Frankrijk. Een kindvriendelijke camping waar je kunt verblijven in een luxe glampingtent. Vooral het zwembad met wildwaterbaan en de zogenaamde ‘Monkey Town’ vallen in de smaak bij de kinderen. In het hoogseizoen is er elke avond animatie. Even eropuit? Sarlat is echt een bezoekje waard.

1216 reviews over Camping Sandaya Le Grand Dague

• 2019
    3Harry29-11-2019

1 Ster waard( 5 sterren gewoon belachelijk)

Zwembaden zijn ongelofelijk mooi en groot maar omdat er wel meer 2000 mensen verblijven in hoogseizoen wanneer camping vol is dit gewoon waardeloos en te klein . Camping wil alleen maar meer gasten en voor de rest kwaliteit steeds lager en lager kassa kassa kassa is het enige wat telt, eten zelfs pizzas zelfs wou ik niet aan mijn hond geven geven . Een 10 voor kinderanimatie voor de rest waardeloos amper 1 ster waard deze camping haalt enkel punten uit deze laatste.

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Familie n&n20-09-2019

Fantastisch, behalve het eten

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad! We zaten in een Waikiki Premium, wat een prachtige accommodatie is. Mooie badkamer, fijne veranda en goede bedden. De camping is erg mooi en ligt in een prachtige omgeving waar genoeg te beleven is. Het zwembad en de speeltuin zijn geweldig (met name voor kleine kinderen). Klein nadeel is dat er geen tot weinig speeltoestellen/veldjes bij de stacaravans zijn, als je dat wilt moet je echt even goed je plekje uitkiezen. Animatie is leuk en zeker in het laagseizoen is deze camping een goede keuze.

Minpunten: het restaurant is belabberd slecht en het brood uit het winkeltje is niet te eten. Alleen de pizza’s zijn te doen. Wij hebben van het restaurant en winkeltje dan ook weinig gebruik gemaakt. Maar met 30 graden en een BBQ bij de accommodatie was dit niet erg 😎

• 1Eetgelegenheden

Roos, Marketing, 07-10-2019

Beste familie,

Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling. Wat super dat jullie zo fantastisch genoten hebben op onze camping. Wij hopen jullie zeker nog eens te mogen begroeten op camping Le Grand Dague!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Mike20-09-2019

Heerlijk genoten

Laatste dag vandaag op de camping. Wat hebben wij genoten. Zelfs de laatste week voor sluiting volop animatie vd kids. We zaten in een clamping huisje. 526. Leek wel een luxe hotel kamer. 4x uit eten geweest op de caming zelf en alle 4 de keren erg goed en verschillend gegeten.( we zijn op eten erg kritisch maar dit was echt goed) 7 verschillende zwembaden en volgens mij ook splinter nieuw. Gisterenavond bij de quiz 4 pizza.s gewonnen. Ronduit super leuke camping en genoeg te doen voor de kids. We hebben een hele week 30 graden gehad en dat maakt alles nog veel leuker.

• 9Staat v/h sanitair

Anne, Marketing, 07-10-2019

Beste Mike,

Hartelijk dank voor jullie super beoordeling. Wat geweldig dat jullie zo genoten hebben. En met 30 graden in September is het natuurlijk nog heerlijker. Wij zijn blij met jullie prachtige woorden en hopen jullie heel snel nog eens te mogen verwelkomen op onze camping!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8Dmhk8218-09-2019

Fantastisch camping, heerlijke vakantie gehad

Een leuke camping voor met name kleine kinderen. Die van hebben genoten. De stacaravan Bali was prima. Schoon en netjes. Er ontbrak wel wat servies en bestek, maar bij melden bij de receptie, kregen wij nieuw mee zonder problemen. Bij het inchecken ook geen probleem. Staat op de site vanaf 16.00 uur. Wij waren er rond 14.00, maar konden gewoon inchecken. Heel fijn met kleine kinderen. De animatie was leuk. Werd Nederlands gesproken. Leuke speeltuigen en zwembaden. Het restaurant valt wat tegen en de stokbroden van de camping zijn niet aan te raden. Vlakbij de camping een heerlijke verse bakker en in de dorpen erom heen ook diverse supermarkten. Periqiuex is een aanrader om te bezoeken. De meeste activiteiten zijn wat verder rijden, maar is niet erg in de mooie omgeving. Al met al een camping om aan te raden aan gezinnen met jonge kinderen.

Roos, Marketing, 07-10-2019

Beste gasten,

Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling. Wat super dat jullie zo genoten hebben op onze camping! Heel erg graag tot een volgende keer, wij kijken er naar uit.

• 6Fam Noordermeer10-09-2019

niet na verwachting helaas

Wij kwamen rond 13:00 uur aan en moesten wachten tot de tent schoon gemaakt was, dan verwacht je lekker de spullen uit te pakken en niet de om de resten en vuiligheid van de vorige bewoner op te moeten ruimen. Er werd na melden aangeboden om de schoonmaakploeg te sturen maar wij hadden besloten daar niet op te wachten maar het dan maar zelf te doen. Het toiletgebouw was echt te vies voor woorden, dit hebben we meerder malen aangegeven maar voelden ons daarin niet echt gehoord. het zwembad is hartstikke mooi maar veel te druk voor ons persoonlijk. Tsjaa en bij de horeca moest je regelmatig verschrikkelijk lang wachten tot je je drankje kon bestellen.

Al met al wel een leuke vakantie gehad maar wij gaan niet meer terug

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Anne, Marketing, 12-09-2019

Beste familie Noordermeer,

Dank voor jullie beoordeling en feedback. Wat vervelend dat jullie hebben moeten wachten voordat jullie de tent konden betrekken. In onze vouchers staat vermeld dat inchecken vanaf 16.00 uur kan plaatsvinden. Wij hebben inderdaad de tijd nodig om de tenten schoon te maken voor volgende gasten, vandaar dat bij een vroege aankomst inchecken nog niet mogelijk is. Uiteraard mag u van ons verwachten dat uw tent spik en span is schoongemaakt en wij betreuren het dan ook dat dit in jullie geval onvoldoende was. Ons schoonmaakteam staat dagelijks opgesteld om het sanitair schoon te houden. Hierbij zijn wij ook afhankelijk van onze gasten die het sanitair netjes achterlaten. Wij gaan onderzoeken hoe wij dit samen met onze gasten kunnen verbeteren.

• 9Claudia Baremans02-09-2019

Super genoten

Net terug van 10 dagen in een 6 persoonstent. Prima tent, ruimte genoeg. De hygiëne van het wc gebouw kan beter, dit ligt ook veel aan de gasten zelf. Animatie was top. Vooral Quinty viel daarbij bij ons op. Altijd vrolijk de minidisco en vol overgave tijdens de musicalshow. Deze camping is echt aan aanrader met kinderen.

• 8Eetgelegenheden

Beste Claudia,

Hartelijk dank voor jullie prachtige beoordeling. Wat super dat jullie zo genoten hebben op onze camping. Ons animatieteam is inderdaad geweldig. Goed dat dit zo in de smaak is gevallen. Hopelijk tot een volgende keer.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9De Block02-09-2019

Geweldig

Een super leuke camping je kan er zowel Nederlands Frans Engels spreken en het animatieteam is top ons 2e verblijf hier en was zalig

• 2Staat v/h sanitair

Beste familie,

Hartelijk dank voor jullie prachtige beoordeling. Wat geweldig dat jullie zo'n heerlijke vakantie hebben gehad op onze camping. Heel erg graag tot een volgende keer.

• 9Chantal Toet01-09-2019

familie camping in een fantastische omgeving!

Net 3 dagen thuis van deze fantastische familiecamping. Onze dochter van 10 jaar heeft zich hier 15 dagen goed vermaakt. Anematie team onder begeleiding van Jilal is top! Hij zit geen moment stil en is niet weg te denken op dit park! Hoop dat hij er in 2020 nog is! Omgeving is super mooi, en er is van alles te zien. Van kanoen, kastelen, klimparken en grotten. Wij komen volgend jaar zeker terug! Om de omgeving verder te ontdekken!

Beste Chantal,

Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling. Wat super dat jullie dochter zo genoten heeft van ons animatieteam. Zij zorgen inderdaad voor dagelijks vertier! Heel erg graag tot volgend jaar, wij kijken er naar uit.

• 8Kevin01-09-2019

Prima vakantie!!

Zeer leuke camping voor kinderen in de leeftijd van ongeveer 3 tot 10 jaar. Voor de nog niet lopende kids is er niet heel veel mogelijkheid om echt rond te kruipen behalve bij het huisje en bepaalde plekken (met kunstgras bekleed) bij het zwembad. Voor ons al met al een geslaagde vakantie. In de omgeving genoeg te doen en te zien om je bij wat minder goed weer ook te kunnen vermaken.

Beste Kevin,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Wat super dat jullie zo genoten hebben op onze camping. Heel erg graag tot een volgende keer.

• 2Louise31-08-2019

Vre-se-lijk! Nooit meer!

Vreselijk!! Heb ooit een geweldige vakantie gehad op deze camping, met toen al aardig wat verbeterpunten. Nu 8 jaar later is er niks meer over van wat ooit zo’n fijne camping was. Er is behoorlijk uitgebreid. Er is ligbedjes strijd bij het zwembad, het animatie team is ongemotiveerd, de horeca is om te janken, de sta caravan was Smerig. Ik heb zitten janken in de auto op weg naar huis. Ik raad deze camping aan niemand aan 👎🏻

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Beste Louise,

Wat vervelend om te lezen dat onze camping deze keer niet aan al jullie verwachtingen heeft voldaan. Wij zouden graag telefonisch contact met jullie willen hebben, om jullie ervaringen nader te bespreken. Zouden jullie contact met ons op kunnen nemen op tel.nr. 040 844 77 52. Hartelijk dank voor de moeite alvast.

135 tips over Camping Sandaya Le Grand Dague

• Annelies, 22-08-2019

Velorail, klimpark in Thenon, kanoën op de Dordogne ( te boeken via de camping!) Brood bij de locale bakker, 10 minuten lopen vanaf de camping. Supermarkten: hyper U in Boulazac of Leclerc, Lidl in Trelisac. Accomodatie: Serengeti XL tent. Je betaalt meer maar dat de accommodatie en de plaats van de accommodatie meer dan waard!

• Familie Cransveld, 27-06-2014

Plaats bij faciliteiten is aan te raden.

• Gertie van den Hurk, 18-07-2012

De camping was nog niet klaar, informeer voordat je vertrekt of je een goede plaats hebt met sanitaire voorzieningen, want er waren veel klachten bij de staanplaatsen met eigen caravan en tent.

We zijn naar de grotten geweest, folders liggen bij receptie erg leuk uitstapje voor een bewolkte dag!

550 vragen over Camping Sandaya Le Grand Dague

• Kim De clerck, 28-06-2019

Bbq

Hoi,

Heeft de glamping stacaravan een BBQ?

• R Peekel, 17-05-2019

zwemgelegenheid omgeving

wie heeft er tips voor riviertjes en/of meertjes die dichtbij de camping zijn. waar je met kinderen kan zwemmen, spelen, dammetjes bouwen e.d.

• EJ van Leuveren, 10-04-2019

huisdier

Zijn hier honden toegestaan?

Camping Sandaya Le Grand Dague info

• Aantal sterrenstersterstersterster