Camping Sandaya Le Grand Dague

Frankrijk, Aquitaine, Boulazac Isle Manoire

7.2Goed

• 6Eetgelegenheden
  • 6.5Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Le Grand Dague voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Iris Parc Le Grand Dague ligt in het pittoreske Atur, Frankrijk. Een kindvriendelijke camping waar je kunt verblijven in een luxe glampingtent. Vooral het zwembad met wildwaterbaan en de zogenaamde ‘Monkey Town’ vallen in de smaak bij de kinderen. In het hoogseizoen is er elke avond animatie. Even eropuit? Sarlat is echt een bezoekje waard.

1224 reviews over Camping Sandaya Le Grand Dague

• 7Judith05-08-2020

Leuke camping met mooie zwembaden

Leuke overzichtelijke camping met prima zwembaden. De plekken zijn perfect, bij overige stacaravans kun je het slecht treffen. Onze eerste week was het heerlijk rustig, tegen de tijd dat wij weggingen werd het al snel te druk.

Stokbrood in de kleine campingwinkel is inderdaad niet heel lekker en uiteten viel ons ook tegen. Eten afhalen was lekker, maar wees op tijd (lange wachttijd of uitverkocht).

Leuk om te doen: kanoën op de Vezere rivier, klimbos Appel de la foret en waterpark Etang du bos. Alles op 30 tot 45 minuten rijden vanaf de camping.

• 8Meriam01-08-2020

Prima uitvalsbasis bij Perigeux

Camping /voorzieningen is erg op kleine kinderen gericht. Tot jaar of 10. Voor oudere kinderen 12-18 was er niet zoveel. Al ligt het wel naast een bos en heeft het verlicht voetbalveld s avonds. Avondanimatie ook voor kleine kinderen en veel in het Frans. Jammer want het merendeel van Gasten was Nederlands. Camping oogt netjes en verzorgd. Sanitairgebouw is wat onoverzichtelijk. 3 gebouwen bij elkaar geplaatst. Weinig druk op de Waterleiding in de douches en het duurde lang voordat de douche warm was. (Werd hij wel) Wel netjes, veel douches/wc’s. Net campingwinkeltje voor eerste levensbehoeften en leuk restaurantje. Groot zwembadcomplex met meerdere zwembaden. Ook coole wildwaterbaan waar je met (eigen) band af gaat. Veel ligbedden. Nog geen 10 km van Perigieux wat een prachtige oude binnenstad heeft. Ook grote supermarkt nabij. (<8 km) Wij hebben wandeltocht gemaakt in omgeving. Bij receptie verkrijgbaar.

• 8Eetgelegenheden

• 7Joost Baijens01-08-2020

Zeker geen 5 sterren waard!

Mooie camping met ruime plekken. Wij hadden een stacaravan via Vacansoleil met drie slaapkamers, keuken en toilet. Een mooi en ruim balkon met goedkoop en slap meubilair. Het toilet was zelfs voor mijn dochter van 12 te klein. Als je wilt eten bij het restaurant krijg je eerst te horen wat er niet is (en dat is al veel). Dat hebben we dus maar 1 keer gedaan. Matig. Voor het afhalen geldt hetzelfde..niet doen. Op het terras bij de bar wilden we een biertje van de tap...maar die was ook op. Heel vreemd allemaal midden in het hoogseizoen. Dit is niet wat je van een 5 sterrencamping mag verwachten. Zijn er ook goede punten? Zeker! Ruime plekken, mooi zwembad en een prima uitvalsbasis voor de vakantie. Het personeel is vriendelijk en werkt hard, helaas zijn het er niet veel en moet je vaak lang wachten. Mijn conclusie is dat Sandaya op de goede weg is, maar nog lang niet op het niveau wat je mag verwachten. Klantbeleving moet echt beter!

• 5Eetgelegenheden

• 4Juul31-07-2020

Geen 5 sterren waard

Geen 5 sterren waard. De hygiëne van ons vrijwel nieuwe stacaravan was bij aankomst erg slecht. Vieze koelkast, keukenkastjes, bedden vies met rommel en haren van de vorige gasten. Na aankomst direct melding gemaakt bij de receptie maar op zondag was de schoonmaak ploeg niet aanwezig en kon ik de volgende dag ergens bij de schoonmaak een brief invullen. Nou ja je wilt natuurlijk je spullen uitladen dus eerst zelf maar flink aan de poets gegaan. Eerste indruk was slecht. Gelukkig zijn de zwembaden heerlijk met de kinderen. Camping maakt zogenaamd gebruik van een COVID veilig ticket systeem om te reserven voor het zwembad. Maar niemand die controleert. Stampvol in het zwembad. Moet niet kunnen in deze tijd. Jammer...

• 3Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

• 9remco30-07-2020

Leuk voor kinderen. Gelukkig niet volgeboekt.

Leuke mooie camping met verschillende soorten tenten en caravans. Die van ons was vrijwel nieuw, erg fijn. Goeie airco. Een probleem met het warm water was in een uur opgelost. Netjes.

Zwembad is voor jongere kinderen fantastisch. (Je mag gewoon shorts aan overigens). Veel baden en leuke glijbanen. Door corona niet alles vol. Gelukkig voor ons want nu was het al zoeken naar de laatste bedjes.

Animatie team is super leuk. Behalve de dame die dat team leid. Haal die microfoon weg bij haar. Alles in het Frans en soort van engels. Helaas mag het Nederlandse meisje van de animatie nooit de microfoon om ook de Nederlandse vertaling te doen. Met 80% Nederlanders zou dit veel meer respons opleveren dan die schreeuwerd in het Frans.

Horeca heeft momenteel een personeelstekort vermoed ik. Die doen hun best maar redden het niet altijd. Eten is matig. Bij het zwembad mag niet gegeten of gedronken worden.

Al met al een fijne camping.

• 9Staat v/h sanitair

• 8Hans28-07-2020

Goede camping voor jonge gezinnen

Zijn net terug van 14 dagen verblijf op camping le grand dague. We hadden via Sandaya een glamping tent gehuurd. Dit is ons enorm goed bevallen! Ruime tent met alle gemakken die je je wenst. Geheel objectieve review zal dit niet worden omdat de camping niet vol geboekt was wegens de covid-19 situatie. Op de camping zelf merkte je er overigens weinig van, alleen een mondmasker in het winkeltje en bij de receptie. Het terras was goed te doen, personeel deed zijn uiterste best maar volgens mij was het onderbezet (gevolg van bezuinigingen?). Wat we wel vreemd vonden was dat de plek waar je ijs kon aanschaffen al om 20:00 gesloten was. Cafetaria mag o.i. nog wel wat les krijgen in efficient werken. Het restaurant zijn we 1 maal wezen eten en dat was gewoon goed, verwacht geen hoogstaand niveau. Zwembad was voor onze kids 4 jaar en 8 jaar goed, leuke glijbanen en een aantal leuke baden. Wel vonden wij het eet en drink beleid te streng.

• 8HS26-07-2020

Prima camping prachtige omgeving

Net terug van 12 dagen op deze camping. De camping is overgenomen door Sandaya van Iris parcs. Dit is zeker te merken. Geen nl sprekend animatie team meer en verminderde activiteiten. In het begin slechte bevoorrading van eten en drinken in het restaurant en terras. Bij het zwembad mag alleen water gedronken worden. Niets anders zo ook geen snoepje of chips aan je kids geven want dan krijg je commando’s van de badmeesters dat dit absoluut niet mag , anders mag je het zwembad niet meer in!

Camping geschikt tot kids van 11 jaar. Oudere kids hebben hier weinig te doen.

Verder heerlijk verblijf gehad omdat het niet druk was. Prachtige omgeving welke we zeker nog een keer na gaan bezoeken.

Nu de drukte immens aan het toenemen is houd ik me hart vast met de regels mbt COVID , afstand houden kennen de Fransen niet zo goed! Houd daar dus zelf goed rekening mee.

• 8Erik21-07-2020

Mooie camping voor gezinnen met jongere kinderen

8 dagen op deze camping geweest. Perfekte camping voor gezinnen met kinderen tm ongeveer 11 jaar. Zwembaden zijn voor deze groep geweldig. Mijn kinderen zijn net iets ouderen en vonden het na een tijdje saai worden, weinig leeftijdgenootjes en de animatie doet wel haar best, maar het programma voor de tieners is niet heel spannend. Wat wel een groot voordeel is, dat de badmeesters normaal doen en dat je zonder Speedo mag zwemmen. Restaurant is voor een camping redelijk. Zoals geschreven is het brood bij de supermarkt niet geweldig, al helpt het ook om eens niet voor de goedkoopste baguette te gaan , de iets duurdere variant is nl. wel te eten. Bakkertje op 3 min vd camping heb ik niet gevonden, tenzij men de winkel beneden bij de rotonde bedoelt. Brood daar was 4 euro en half gaar. In een straal van 30-45 min rijden best veel te doen. Kano varen op de Vezere erg leuk, kan ook op de Dordogne. Grotten, klimparken, Bergerac, Perigeux etc.

• 2019
    3Harry29-11-2019

1 Ster waard( 5 sterren gewoon belachelijk)

Zwembaden zijn ongelofelijk mooi en groot maar omdat er wel meer 2000 mensen verblijven in hoogseizoen wanneer camping vol is dit gewoon waardeloos en te klein . Camping wil alleen maar meer gasten en voor de rest kwaliteit steeds lager en lager kassa kassa kassa is het enige wat telt, eten zelfs pizzas zelfs wou ik niet aan mijn hond geven geven . Een 10 voor kinderanimatie voor de rest waardeloos amper 1 ster waard deze camping haalt enkel punten uit deze laatste.

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Familie n&n20-09-2019

Fantastisch, behalve het eten

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad! We zaten in een Waikiki Premium, wat een prachtige accommodatie is. Mooie badkamer, fijne veranda en goede bedden. De camping is erg mooi en ligt in een prachtige omgeving waar genoeg te beleven is. Het zwembad en de speeltuin zijn geweldig (met name voor kleine kinderen). Klein nadeel is dat er geen tot weinig speeltoestellen/veldjes bij de stacaravans zijn, als je dat wilt moet je echt even goed je plekje uitkiezen. Animatie is leuk en zeker in het laagseizoen is deze camping een goede keuze.

Minpunten: het restaurant is belabberd slecht en het brood uit het winkeltje is niet te eten. Alleen de pizza’s zijn te doen. Wij hebben van het restaurant en winkeltje dan ook weinig gebruik gemaakt. Maar met 30 graden en een BBQ bij de accommodatie was dit niet erg 😎

• 1Eetgelegenheden

Roos, Marketing, 07-10-2019

Beste familie,

Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling. Wat super dat jullie zo fantastisch genoten hebben op onze camping. Wij hopen jullie zeker nog eens te mogen begroeten op camping Le Grand Dague!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

Camping Sandaya Le Grand Dague info