Tijdelijk €25 aanbetaling

Ciela Village La Rive

We hebben de beste aanbieders voor Camping Ciela Village La Rive voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 558 reviews

• Kinderzwembad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Bij het meer van Biscarrosse ligt Camping La Rive. Zwemmen kan in het zwembad op de camping of in het meer. Op het meer kun je ook verschillende watersporten beoefenen. Er is animatie maar deze is alleen in het Frans. De camping ligt ook vlakbij de zee. Deze kan wel wild zijn. Leuke activiteiten zijn Dune du Pilat en Bisc Adventure.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

558 Reviews over Ciela Village La Rive

• 8Marijke02-09-2022

Prachtig maar heel rumoerig

Prachtig verzorgde camping, zwembad is geweldig, comfortabele ligbedden. Camping heeft mooie ruime plekken. Alleen heel rumoerig tot s avonds laat en soms ook de nachten.

Wij hadden een plaatsje bij het binnenzwembad toegewezen gekregen, omdat de rest vol was. Om 7 uur werd bij het binnenbad schoongemaakt met harde muziek. Dus sliepen we eindelijk s nachts, werden we al weer gewekt door de muziek van de schoonmakers. Eerder aangegeven, maar de volgende dag was het gewoon weer.

Later in de week werd ook nog het sanitair afgesloten, waardoor we in de nacht op zoek moesten naar een toilet.

We zijn 2 dagen eerder weg gegaan, omdat we gebroken waren. We hadden graag langer willen blijven.

Camping is heel Frans georiënteerd, met af en toe wat Engels. Ik spreek wel Frans, maar voor mijn kinderen was het lastig.

Het is echt een geweldige camping, maar voor ons geen herhaling vatbaar. Misschien nog een keer in de meivakantie.

• 9Saskia30-08-2022

Geweldige camping!

Geweldig zwembad met goede ligbedden. Prachtig sanitair gebouw wat de hele dag schoongemaakt wordt. Verhouding bezoekers en sanitaire faciliteiten is uitstekend. Nooit hoeven wachten op een douche, toilet of afwasplek. Staplaatsen erg ruim en veel schaduw. Camping wordt voornamelijk bezocht door Fransen en Britten. Enige nadeel hiervan is dat er geen animatie voor de kinderen in het Nederlands is. Arcachon, Biscarosse plage, Bordeaux en dune de pilat zijn leuk om te bezoeken. Wij hebben twee weken lang veel bewolking gehad, daardoor zullen wij niet meer voor deze regio kiezen, maar dat ligt zeker niet aan de camping, die is fantastisch.

Eigenaar, 03-09-2022

Hallo Saskia Het hele team wil u bedanken voor de tijd die u heeft genomen om ons uw opmerkingen over de camping te sturen. De feedback van onze klanten over hun verblijf is erg belangrijk voor ons omdat het belangrijk voor ons is om u zo goed mogelijk tevreden te stellen. We hopen u tijdens uw volgende vakantie weer te mogen verwelkomen, deze keer met zonneschijn! Josiane, Domaine de la Rive

• 10Marloes26-08-2022

Heerlijke vakantie, wat een prachtige camping wij staan op een ruime schaduwrijke kampeerplek. Het park heeft een fenomenaal zwemparadijs met veel toezicht en voldoende fijne ligbedden. De entertainment is enthousiast en voor ieder wat wils. Eindtijd ook prima 23:00 uur max 23:30uur. Alles lekker compact bij elkaar en toegang tot meer perfect.

Kortom wij gaan hier zeker nog eens naar terug!

Ps het sanitair, wat een luxe met super leuke gave plafonds oog detail.

Tevens ook mooie fietspaden vanuit de camping

• 8Eetgelegenheden
  • 9Roel17-08-2022

Algemene beoordeling

Mooie camping, prachtig sanitair,. Waterpark voor iedereen wat wils. Ook bad om banen te zwemmen. Fijne schaduwplekken. Heerlijk restaurant op camping. Veel eetgelegenheden.

Eigenaar, 28-08-2022

Hallo Roel, Hartelijk dank voor uw mening, we zijn erg blij :) Ik kijk er naar uit om je weer te verwelkomen Delph, Domein van de Kust

• 9Roel16-08-2022

• 9Roel15-08-2022

• 9Roel14-08-2022

Eigenaar, 21-08-2022

Hallo Roel, We waren verheugd u te mogen verwelkomen. Hartelijk dank voor je bijdrage en misschien tot ziens op Domaine de la Rive Delph, Domaine La Rive

• 9Roel13-08-2022

• 9Bart11-08-2022

Vakantie La Rive

Prima camping, met veel faciliteiten op de camping.

De omgeving is ons minder goed bevallen. biscarosse, arcanchon en Bordeaux zijn mooi. Daarnaast helaas binnen een uur rijden weinig mooie plaatsjes.

• 9Gert11-08-2022

zeer goede service en camping

Eigenaar, 13-08-2022

Hallo Gert Het hele team wil u bedanken voor de tijd die u heeft genomen om ons uw opmerkingen over de camping te sturen. De feedback van onze klanten over hun verblijf is erg belangrijk voor ons omdat het belangrijk voor ons is om u zo goed mogelijk tevreden te stellen. Tot binnenkort, Joseph, Domaine de la Rive

Camping Ciela Village La Rive info

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• SportschoolBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar