Camping Municipal L'Oasis

We hebben een aantal aanbieders voor Municipal L'Oasis voor je op een rij gezet:

11 reviews over Camping Municipal L'Oasis in het Nederlands

uitstekend gelegen

Eric Reyniers
23-8-2013

Zeer mooie ligging net buiten mooi dorp. Ideale ligging om de noordelijke vogezen te verkennen met fiets, te voet of met de auto. De camping zelf zou beter kunnen. De tekortkomingen: gras niet verzorgd, gemiddeld sanitair dat niet goed wordt gepoetst. (ongewenste zaken die na weken nog steeds niet zijn opgeruimd = vies), slagbomen blijven altijd open.

Gereisd Met partner in augustus 2013

Slechte camping

Arno van Boggelen
19-8-2013

Camping is oud en slecht onderhouden. Sanitair is ook oud maar redelijk schoon. Voor 2 of 3 nachten wel te doen. Verder is er geen toezicht op de camping dus veel lawaai tot diep in de nacht. Voor ons geen tweede keer meer.

Gereisd Met partner in Sat Aug 17 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit Weer!

peter
15-8-2012

Voor ons nooit weer. De enige keer dat we de beheerster hebben zien glimlachen is op de foto van de website. Het zwembad stelde niets voor en was bovendien met mooi weer gewoon dicht. De enige keer dat het al los was, was er geen sprake van verwarmd water, zoals op de site beloofd wordt, maar was het steen en de steenkoud! Het terrein was slecht onderhouden en het zand in de zandbak was meer mergel vanuit de rotsen dan dat het op zand leek. Het waaide er behoorlijk (al kan men daar niets aan doen) Sanitair is erg verouderd, maar dat geeft niet, belangrijker is, dat het ook lang niet schoon was. Ons idee is dat de vakantiehuisjes veel belangrijker zijn dan de camping. Dit was alleen al ter zien aan de sanitairgebouwen. We zijn na het weekend vertrokken naar Wasselonne op de municipalcamping. Die is het tegenovergestelde van L'oasis. Voor ons nooit Weer

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Terug in de tijd ??

Familie Officier
23-5-2012

Camping l Oasis in Oberbronn.

Zeven dagen verbleven op deze camping aan de rand van Oberbronn in de Vogezen Noord/Elzas. Heel leuk dorpje met goed restaurant en bakker. Mooie camping, goede ligging, mooie uitzichten maar tjonge tjonge wat jammer dat dit zo is verpest door: - sanitair uit het jaar nul. - wordt nooit schoongemaakt - kapotte toiletten - veels te heet water (ja ja dat kan ook) Kinderen verbranden levendig onder de douches. - slecht onderhoud van het terrein, zeer achterstallig.

Al met al voor ons niet meer om naar toe terug te gaan. En dat is erg jammer want de ligging van de camping is goed, plekken zijn groot, veel gras, mooie uitzichten. Maar alles gebeurd echt met de Franse slag......smerig, smerig, smerig.

Gereisd Met partner in mei 2012

twijfelgevalletje; wij gaan niet meer terug

JP
24-8-2010

de mensen aan de receptie waren niet vriendelijk. Het zwembad is gesloten tussen 12 en 14u. het gras werd niet gemaaid en het schoonmaken was niet veel. Nadat de Asci controleur weg was, werd het sanitair niet meer bijgehouden! De camping en huisjes liggen wel leuk en de omgeving is zeer zeker wel de moeite waard! leuke plaatsjes, mooie wandelroutes en lekker eten in de buurt.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Prettige camping in de Elzas

Jeroen
1-8-2009

L'Oasis is een prettige camping die schtitterend is gelegen op een noordhelling van een heuvel. Loopafstand van het dorp, prachtige wandelmogelijkheden direct van de camping. De camping mist wat finesse maar is verder acceptabel te noemen. Het sanitair is verdeeld over een klein en een groter gebouw. Het kleine gebouw heeft een bijzondere indeling en voldoet niet aan de eisen van deze tijd. Het grotere gebouw is okay en tevens redelijk schoon. De plaatsen zijn ruim en bevatten voldoende schaduw. Tevens watert de grond snel af, ook niet onbelangrijk in de Elzas :-). Zwembad met peuterbad tegenover de camping, lekker voor een verfrissende duik maar verder geen superbad. Zeer schoon en badmeester aanwezig. Receptie spreekt frans en duits en is wat minder spontaan in het geven van informatie. Is geen onwil, na wat aandrang komt het allemaal goed.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

Zeer goed voor een korte vakantie

Vanovertveldt Rudy
18-5-2009

Wij zijn het weekend van 1 mei voor 3 dagen op de camping geweest en vonden het zeer fijn. Het sanitair was zeer proper en in zeer goede staat..Om te fietsen is het wel zeer heuvelachtig. Voor kinderen is er weinig speelgelegenheid en het buitenzwembad was gesloten. Er is een voetbal en basketbalveld aanwezig.Kortom, een aanrader voor een korte vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2009
2008

mooie camping, service kan stukken beter

E. van den Berg
13-8-2008

Mooie camping maar van klantgerichtheid is geen sprake. Het interesseert de medewerkers zichtbaar niet of alles naar wens is bij de gasten. Slechte informatievoorziening, geen vriendelijke benadering. Voorbeeld: op een middag (zonnig, 25 graden) bleek het zwembad gesloten. Kinderen teleurgesteld, wij naar de receptie. 's Morgens had het geregend dus had men besloten het zwembad de hele dag maar te sluiten. Er werd weinig moeite gedaan om ons dit uit te leggen en we voelden ons zeer onvriendelijk behandeld. Een dag later wilden we een bezoek brengen aan het campingrestaurant. Bij binnenkomst werd ons kortaf medegedeeld 'pas de repas aujourdhui'. Bleek dat er een receptie zou plaatsvinden, maar op geen enkele manier was dit aangekondigd.

Gereisd Familie in augustus 2008

Goede camping voor goede prijs

DVL
9-7-2008

Zag net een beoordeling over vies sanitair. Ben ik het niet mee eens. Werd keurig schoongehouden in 2007 meerdere keren per dag. Zelden zo schoon gezien in frankrijk. Aardige mensen. Weinig nederlanders op de camping (heerlijk !). Terrein kan drassig zijn bij regen. Fijne tijd gehad en zouden zo weer naar deze camping gaan.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prachtige camping

gert
1-4-2008

prachtige camping. aanradertje! huisjes top, sauna en omgeving erg mooi. vriendelijke mensen. helaas zijn er altijd mensen die wat te zeuren hebben. jammer!

Gereisd Met partner in maart 2008

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal L'Oasis in Oberbronn (Bas-Rhin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal L'Oasis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.