Hotel Motorhotel am Vulkanberg

Hotel Motorhotel am Vulkanberg
9,1

111 reviews over Hotel Motorhotel am Vulkanberg in het Nederlands

Met vrienden

Meest bijzondere fantastische Motorhotel.

Sandra
21-9-2018

Wij komen hier samen en met vrienden meerdere keren per jaar al zo'n 9 jaar..het is als thuiskomen..

Ook komen we hier met een grote groep collega's ieder jaar, óók die zijn altijd super enthousiast!!

Ontvangst, eten, drinken, slapen...alles top! Niet te vergeten de betrokkenheid bij de gasten is bijzonder.

Kortom..een dikke 10!!

Zeker voor herhaling vatbaar.

A&R
3-7-2018

Am Vulkanberg: Gastvrij, down to earth, goede, schone kamers, geweldig uitzicht, en een heerlijk wijntje/biertje na de rit in prima gezelschap. Uitstekend gegeten.

Gezellig!

Martine
22-6-2018

Gezellig en huiselijke sfeer. Aardige eigenaren. Tweede keer dat ik ben geweest en het was weer voor herhaling vatbaar. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Geweldig!

Peter
28-5-2018

Super goed weekend gehad hier. Geweldige sfeer, enorme gastvrijheid van Wim en Marja. Top hotel met goede bedden, goed eten en een prachtige omgeving. Echt een aanrader voor iedere motorrijder. Wij komen snel terug.

Peter

Voor herhaling vatbaar!

André Scholten
27-5-2018

Heerlijk weekend gehad hier. Een gezellige huiselijke sfeer met alle aandacht van Wim en Marja. Een biertje bij aankomst, en heerlijk eten. Prachtige vergezichten over de Eifel vanaf het terras. Lekker boxspring bedden op grote nette kamers. En terwijl wij naar bed gingen zette Wim nog even een hele toffe route op onze navigatie. Elke avond kletsen met andere motor fanaten, een dikke aanrader.

Fenomenaal.

Reint-Jan de Roos
6-5-2018

Super locatie, netjes, schoon, prima bedden, top kamers enz.

Daar bij zijn de de uitbaters Marja en Wim met kids en Hond Baou super gedreven om je verblijf zeer aangenaam te maken, en dat doen ze zeker met hun 5 sterren diner wat je voor wordt gezet.

Zeker een aanrader.

Fantastisch weekend gehad en vooral erg gastvrij

Jan ,Mari, en senior louis
23-4-2018

Wim en Marja, wat zijn we in de watten gelegd door jullie

Vanaf het eerste moment dat we van de motor afstapte stond Wim ons al op te wachten en was opgelucht dat we binnen waren vanwege de late komt.

Direct het gevoel alsof we al jaren kwamen.

S,avond lekker wat gedronken op het overdekte terras met een paar leuke andere motorgasten.

Direct stond Wim voor ons klaar om een aantal prachtige motorroutes op de navi zetten.

De accommodatie is super en niet te vergeten de prachtige motorstalling waar de motor mooi droog staat.

Het was voor ons een super ervaringen om Wim en Marja te leren kennen.

We zullen zeker terugkomen

Groeten uit Holten

Jan de kachelman ( Fuego)

Heel vriendelijk ontvangen kan niet beter!

Donald
1-10-2017

Het eten was erg goed en smaakvol, hun zoon was de kok, top!!!

Alleen mijn motor-maat miste een TV, wat ik heb op gelost om gewoon op m'n

tablet tv te kijken totaal geen probleem.

Zeker een aanrader, voor een volgende keer.

Marja en Wim Slikker, ik kom zeker een keer terug!!!!!!

Mark
24-9-2017

Geweldige accommodatie met een prachtig uitzicht,goede service en keuken. Ruime kamers met fijne bedden. Motor stond overdekt. Ik was hier met een vriend (Marco) voor een drie-daags arrangement en heb genoten van de gastvrijheid. We komen hier dan ook graag weer.

Was weer super

Rob
24-9-2017

Met 4 motormannen een heerlijk weekend gehad : goed eten, lekker bier, lekker bed, lekkere douche, prettige ontvangst door Marja, Wim en Jordi. De sfeer is goed, gewoon motorrijders onder elkaar. Tel daarbij op het fantastische weer (Indian Summer ) in combinatie met een mooie route en je hebt 5 mannen die vragen : "Wanneer gaan we weer ?"

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Motorhotel am Vulkanberg in Manderscheid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Motorhotel am Vulkanberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.