Géén boekingskosten

Hotel Niedersfeld - Winterberg

DuitslandNoordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen)Winterberg-Niedersfeld (Sauerland)

9.7FenomenaalScore uit 54 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.7FenomenaalScore uit 54 reviews
  • 8.7Ligging t.o.v. pistes

• Sportfaciliteiten

Contact

54 Reviews over Niedersfeld - Winterberg

• 10Rita Emmens22-02-2020

Geweldig en super gezellig!

Super super gezellig hotel. Heel sfeervol. Gezellige bar ernaast. Heerlijk eten, heerlijk ontbijt en zeer vriendelijke medewerkers. Zo’n super leuke vakantie gehad! Robin en Cornelia én alle medewerkers bedankt voor alles!!

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 8Mieke De Cock22-07-2019

Geweldig

Aangenaam verblijf mooie natuur! Ik zou hier kunnen wonen

• 9Ron Postma20-09-2018

Geweldig!

3 dagen in Hotel Niedersfeld geweest. Hotel Niedersfeld is een uitstekende uitvalbasis voor prachtige wandelingen in de omgeving en Hotel Niederfeld ligt vlakbij het plaatsje Winterberg. Het Hotel beschikt over uitstekende kamers en ontzettend vriendelijk personeel. De eigenaar van het Hotel is Nederlands en heeft de service voor zijn gasten hoog in het vaandel staan. Prima ontbijt en een heerlijk zwembad. Kortom wij hebben 3 fantastische dagen gehad en hebben in Hotel Niedersfeld een plek gevonden waar wij zeker vaker terug zullen komen .

• 4Ligging t.o.v. pistes
  • 7Karin06-09-2018

Typisch gedateerd Duits hotel

Hotel heeft veel faciliteiten, maar alles is erg gedateerd. Kamer zonder airco en koelkastje, wel grote LED TV. Alles is schoon en heel vriendelijk personeel. Prima ontbijtje. Goede WiFi. Ligt op ca. 7 km van Winterberg aan een drukke doorgaande weg met veel vrachtverkeer. Er is in het dorpje niets te doen en er is zelfs geen enkel restaurant. Gelukkig heeft het hotel dat wel, zodat je niet iedere keer naar Winterberg hoeft te rijden [waar je natuurlijk wel veel meer keuze hebt]. Leuke omgeving om te wandelen of fietsen. Bij langer verblijf gratis Sauerland kaart met veel voordelen.

• 9Frits en Therese Welsch23-08-2018

Geweldig

We hebben weer genoten net als vorig jaar Het personeel zeer vriendelijk. De eigenaren zijn ook zeer vriendelijk en behulpzaam We komen zeker weer terug maar niet meteen. Wij kunnen dit Hotel aanbevelen maar dat is persoonlijk vele kanten kan je hier op Het Zwembad is heerlijk ik mis het wel baantjes te trekken Robin en vrouw en schoonmoeder Ga zo door !!!! Vielen Dank

• 9Ine & Hans17-08-2018

Helemaal top

Een TOP-locatie voor een TOP-weekje weg. We kregen een verzorgde (net nieuw ingerichte) kamer. Het personeel was vriendelijk (niets was te veel), het ontbijt was goed verzorgd en dineren in de Stube was prima qua kwaliteit en ambiance. Kortom: een aanrader voor wie er nog niet geweest is of nog een keertje terug wil.

• 9JOKE en FRED 10/8 t/m 15/813-08-2018

In een woord een fijn Hotel met een warm hart.

Het Hotel voelt goed, de eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam , het ontbijt is voor de prijs zeer uitgebreid,en wordt ook direct aangevuld zodra er iets op is.

• 9A. van Buuren-de Bruin13-08-2018

Komen zeker nog eens terug

Was een sfeervol hotel met zeer nette kamers. Personeel erg behulpzaam en aardig. Het is er erg schoon en ze hebben een ruime tuin om lekker in te zitten en iets te eten/drinken. Het ontbijt is ook erg goed verzorgd. Heerlijke dagen gehad en zeker voor herhaling vatbaar!

• 9Wendy13-08-2018

Aanrader!

Wat een heerlijk hotel is dit! Tóp-locatie, schoon, ruime parkeerplaats, vriendelijke mensen, geweldig ontbijtbuffet. Wij hebben ook 's avonds in het hotel gegeten, in de gezellige Bierstube, en ook dat was prima! Heerlijk in de grote tuin gezeten, bediening ook buiten heel vlot. Wij zijn gek op het dorpje Niedersfeld omdat we daar door de jaren heen al heel vaak geweest zijn voor familie-bezoek, dit was de eerste keer in Hotel Niedersfeld maar dat is ons heel goed bevallen en absoluut voor herhaling vatbaar. Een aanrader!

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 8bert.hovenkamp05-08-2018

Helemaal Top!

Met een motorclub van 15 personen hier een voortreffelijk weekend gehad in juni 2018. Alles werd keurig verzorgd zoals afgesproken en de kamers waren prima. Een ieder was zeer tevreden over het eten, we hadden 'half' pension. Het ontbijt was ruimschoots voldoende en het avondeten heerlijk. 's Avonds gezellig in de Bierstube. Alleen jammer dat het Duitse elftal, vrijdagavond, de laatste minuut scoorde tegen Zweden :( Het dorpje Niedersfeld is ook een mooi startplek voor aanvang van motortochten. De drie garageboxen werd ons ook ter beschikking gesteld. Helemaal top.

Hotel Niedersfeld - Winterberg info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar