Hotel Niedersfeld - Winterbergstersterster

8.4Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Winterberg-Niedersfeld (Sauerland)

8.4Fantastisch

• 7.1Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Niedersfeld - Winterberg voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

53 reviews over Hotel Niedersfeld - Winterberg

• 2019
    8Mieke De Cock22-07-2019

Geweldig

Aangenaam verblijf mooie natuur! Ik zou hier kunnen wonen

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    9Ron Postma20-09-2018

Geweldig!

3 dagen in Hotel Niedersfeld geweest. Hotel Niedersfeld is een uitstekende uitvalbasis voor prachtige wandelingen in de omgeving en Hotel Niederfeld ligt vlakbij het plaatsje Winterberg. Het Hotel beschikt over uitstekende kamers en ontzettend vriendelijk personeel. De eigenaar van het Hotel is Nederlands en heeft de service voor zijn gasten hoog in het vaandel staan. Prima ontbijt en een heerlijk zwembad. Kortom wij hebben 3 fantastische dagen gehad en hebben in Hotel Niedersfeld een plek gevonden waar wij zeker vaker terug zullen komen .

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in september 2018

• 7Karin06-09-2018

Typisch gedateerd Duits hotel

Hotel heeft veel faciliteiten, maar alles is erg gedateerd. Kamer zonder airco en koelkastje, wel grote LED TV. Alles is schoon en heel vriendelijk personeel. Prima ontbijtje. Goede WiFi. Ligt op ca. 7 km van Winterberg aan een drukke doorgaande weg met veel vrachtverkeer. Er is in het dorpje niets te doen en er is zelfs geen enkel restaurant. Gelukkig heeft het hotel dat wel, zodat je niet iedere keer naar Winterberg hoeft te rijden [waar je natuurlijk wel veel meer keuze hebt]. Leuke omgeving om te wandelen of fietsen. Bij langer verblijf gratis Sauerland kaart met veel voordelen.

• 9Frits en Therese Welsch23-08-2018

Geweldig

We hebben weer genoten net als vorig jaar Het personeel zeer vriendelijk. De eigenaren zijn ook zeer vriendelijk en behulpzaam We komen zeker weer terug maar niet meteen. Wij kunnen dit Hotel aanbevelen maar dat is persoonlijk vele kanten kan je hier op Het Zwembad is heerlijk ik mis het wel baantjes te trekken Robin en vrouw en schoonmoeder Ga zo door !!!! Vielen Dank

• 9Ine & Hans17-08-2018

Helemaal top

Een TOP-locatie voor een TOP-weekje weg. We kregen een verzorgde (net nieuw ingerichte) kamer. Het personeel was vriendelijk (niets was te veel), het ontbijt was goed verzorgd en dineren in de Stube was prima qua kwaliteit en ambiance. Kortom: een aanrader voor wie er nog niet geweest is of nog een keertje terug wil.

• 9JOKE en FRED 10/8 t/m 15/813-08-2018

In een woord een fijn Hotel met een warm hart.

Het Hotel voelt goed, de eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam , het ontbijt is voor de prijs zeer uitgebreid,en wordt ook direct aangevuld zodra er iets op is.

• 9A. van Buuren-de Bruin13-08-2018

Komen zeker nog eens terug

Was een sfeervol hotel met zeer nette kamers. Personeel erg behulpzaam en aardig. Het is er erg schoon en ze hebben een ruime tuin om lekker in te zitten en iets te eten/drinken. Het ontbijt is ook erg goed verzorgd. Heerlijke dagen gehad en zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Wendy13-08-2018

Aanrader!

Wat een heerlijk hotel is dit! Tóp-locatie, schoon, ruime parkeerplaats, vriendelijke mensen, geweldig ontbijtbuffet. Wij hebben ook 's avonds in het hotel gegeten, in de gezellige Bierstube, en ook dat was prima! Heerlijk in de grote tuin gezeten, bediening ook buiten heel vlot. Wij zijn gek op het dorpje Niedersfeld omdat we daar door de jaren heen al heel vaak geweest zijn voor familie-bezoek, dit was de eerste keer in Hotel Niedersfeld maar dat is ons heel goed bevallen en absoluut voor herhaling vatbaar. Een aanrader!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 8bert.hovenkamp05-08-2018

Helemaal Top!

Met een motorclub van 15 personen hier een voortreffelijk weekend gehad in juni 2018. Alles werd keurig verzorgd zoals afgesproken en de kamers waren prima. Een ieder was zeer tevreden over het eten, we hadden 'half' pension. Het ontbijt was ruimschoots voldoende en het avondeten heerlijk. 's Avonds gezellig in de Bierstube. Alleen jammer dat het Duitse elftal, vrijdagavond, de laatste minuut scoorde tegen Zweden :( Het dorpje Niedersfeld is ook een mooi startplek voor aanvang van motortochten. De drie garageboxen werd ons ook ter beschikking gesteld. Helemaal top.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 10Sieger22-06-2018

Mooi hotel. Met aardig personeel kamer zijn prima. Veel keuze bij het ontbijt. Een aanrader!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in juni 2018

8 tips over Hotel Niedersfeld - Winterberg

• Jan Mooij, 02-06-2014

Voor motorrijders zeker een aanrader.

• Linda Jansen, 30-06-2014

Het hotel ligt vlakbij een mooi meer met een zandstrandje waar je heerlijk kunt vertoeven. Het water is in het begin ondiep, dus ideaal voor kinderen. Mooie omgeving om te mountainbiken en te motorrijden. Er is een garagebox beschikbaar voor fietsen en motoren.

• shezik, 07-03-2012

Maak een leuke wandeling met bij voorkeur gebruik van de uitgebreide geplastificeerde kaart naar plaatsjes in omgeving en kom met OV (gratis met Sauerlandkarte) terug.

Imbiss aan overkant van de straat heeft heerlijke dag en weekschotel met goede prijs/kwaliteit verhouding. Kindvriendelijke eigenaar.

3 vragen over Hotel Niedersfeld - Winterberg

• gerda seijmonsbergen, 22-06-2017

ebike huren

is het mogelijk ebikes te huren

• Jan Verploegen, 14-04-2016

Fietsen

Is het mogelijk en veilig met een elec fiets in de omgeving van hotel te fietsen . gr Jan Verploegen

• peter hermans, 14-03-2014

Info yoga lessen

Hoi ik ben in December even bij jullie geweest ik was toen op bezoek bij erik Hazenbroek . Ik kom 18 maart voor een maand naar niedersfeld ,ik ga onderzoeken of ik voor langere tijd kan verblijven om het centrum SAVITA te helpen opbouwen .Mochten jullie iemand zoeken voor een aantal uren in de week om te helpen in het hotel dan zou ik daar graag met jullie over in gesprek komen ik heb ruime ervaring in de Horeca en ben multifunctioneel .Mocht je andere mogelijkheden weten dan hoor ik dat graag ,ik kom volgende week wel even langst . Ook geef ik yoga lessen en organizeer activiteiten ,ik heb begrepen dat er in jullie hotel ook yoga lessen zijn zou je mij in contact kunnen brengen met de docente lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen. Vriendelijke groetjes en tot volgende week .Peter Hermans.

Lunenborgvan Melzen, 31-01-2015

Je zou contact op kunnen nemen met Robin , de eigenaar van Hotel Niedersfeld, hij vertelde dat hij bezig is om Yoga te introduceren in het Hotel.

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Op het terreinBibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Krant

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenSpeciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken