Camping Wilsumer Berge Ost

CampingWeer vandaag19°10°
Camping Wilsumer Berge Ost

106 reviews over Camping Wilsumer Berge Ost in het Nederlands

Wilsumerberge ost van Flop naar Top.

Peter Daniels
23-5-2018

Camping is prachtig, personeel vriendelijk maar, er is een groot minpunt, en er is geen zwembad, ook het horeca personeel is mega onvriendelijk, gelukkig is nu de horeca afgebrand, en zijn er andere horeca mensen aangenomen, deze zijn wel vriendelijk en netjes! ga verder zo

Fantastisch.

Greetje Jonker
6-5-2018

Voor het tweede jaar hebben we een jaarplaats op de Wilsumer Berge Ost.

Wat een heerlijke camping.

Voor mij was er maar 1 minpunt, dat was de horeca.

Inmiddels heeft de eigenaar het stokje van zijn voorganger overgenomen.

Vanmiddag op het terras genoten van een uitzonderlijk goede kop cappuccino.

Ook de menukaart is zeker de moeite waard. Mooie lage prijzen voor prima producten. Top. Hulde aan het team van de camping.

Wederom super

Anoniem
2-9-2017

Dit was onze vierde keer op Wilsumer Berge en wederom was het zeer geslaagd. Ook dit jaar jaar weer veel verbeterd. Om met de minpunten te beginnen: de horeca. Ik heb het gevoel dat dit elk jaar slechter wordt. Super chagrijnige vrouw (beheerder) en personeel, duur en het eten is niet lekker. Er gaat van alles mis en dan wordt je maar afgesnauwd. In Uelsen zelf kun je wel heel lekker eten! Verder vonden wij dat de toiletgebouwen ook weleens schoner zijn geweest. 'S avonds is er wel veel rondzwervende jeugd die vaak bij de toiletgebouwen van alles uitvraten. Misschien een idee om iets van een discotheek of klein kroegje te creëren zodat de jeugd daar blijft. Ook het recreatieteam zou wel wat meer mogen organiseren voor de jeugd en in het recreatieprogramma mag wel meer afwisseling zitten, want het is steeds hetzelfde. De eigenaar is erg goed bezig en elk jaar verandert er veel en dat nog maar in een paar jaar. Daarom hebben wij volgend jaar een seizoensplek.

Gewoon fantastisch

harry
31-8-2017

Schone grote camping, vriendelijke ontvangst op de receptie.

Personeel is zeer vriendelijk, en op de camping zijn er veel mogelijkheden voor de kinderen.

Toiletten zijn schoon.

Aandachtspunten in mijn ogen is crieer een plek voor de wat oudere jeugd dan zwerven ze ook niet over de camping.

Een ander maar wat grote aandachtspunt is de horeca eten is duur, niet gezellig en personeel is niet klantvriendelijk.

Heel goed dat kinderen daar zo persoonlijk contact hebben met de mensen van het animatie team. Vrolijke professionele mensen. Geweldige activiteiten die in deze mooie omgeving gedaan worden. Kinderen zijn echt even weg van hun tablet en games. Vlotten bouwen, boogschutten, dropping, noem maar op! Mooi en schoon sanitair met altijd warm water. Personeel van de camping is vrolijk en behulpzaam. Fijne service ervaren! Prachtig meer waar je heerlijk kan zwemmen, kortom niets te klagen! Het restaurant vond ik wel een aandachtspunt. Personeel kwam geirriteerd over, er was veel op. Sfeer niet prettig.

Mooie camping in opbouw op een prachtige locatie

Tevreden gasten
30-8-2017

De camping ligt in een mooie bosrijke omgeving waar je fijn kunt wandelen en fietsen. Er rijdt zelfs een bus voor de camping langs die je fiets meeneemt zodat je door de hele omgeving kunt fietsen.

Receptiepersoneel is vriendelijk en we werden bij aankomst bij de receptie door een vriendelijke jongeman geholpen, hij heeft ons van alles over de camping en activiteiten verteld. Er is tevens een broodjes service, gewoon geweldig.

Je wordt tevens door zeer vriendelijk personeel naar de plek gebracht en daar werd nogmaals enkele dingen over de camping verteld.

Er zijn twee nachtwachten die er om beurten s nachts zijn. Een is een rustige man waarmee je goed dingen kunt overleggen en die ook respect voor je heeft, die andere is een opvliegend persoontje die je steeds dreigt als het hem niet bevalt je van de camping te schoppen, want mijn broer is hier de eigenaar.

Animatie doet erg hun best om alles goed te laten verlopen, mijn mening zijn ze nog niet zo heel erg ervaren en teveel met zichzelf bezig. Dit was wel jammer en kwam erg onprofessioneel over.

De horeca is helaas niet zo goed, we hebben in het trefpunt gegeten, op zich was het eten lekker maar wij vonden het te duur voor wat we kregen en we werden ook niet echt vriendelijk behandeld. maar dit hoorde je later ook wel van andere gasten op de camping. Op de buurman camping was ook een kleine horeca waar je wel goed kon eten tegen een goede prijs, alleen daar mochten de mensen binnen roken. In het dorp kon je verder wel lekker eten. Personeel Wilsumerberge we hebben twee geweldige weken gehad, de kids hebben zich geweldig vermaakt heel erg bedankt en we komen zeker volgend jaar weer terug, kijken wat er dan weer verbeterd is.

Mooie bosrijke camping

Cor Perik
28-8-2017

Camping ligt in een mooie bosrijke omgeving met veel wandel en fiets (ook MTB) mogelijkheden. Rustige camping met animatie voor de jeugd.

Geweldige camping

Wendy en Niels Perik
27-8-2017

Na jarenlang kamperen op verschillende campings, zijn we nog nooit zo tot rust gekomen als op deze camping. We zijn dan ook blijven plakken en hebben een seizoensplek op deze camping.

De omgeving is fantastisch voor mountainbiken, wandelen of hardlopen. De plekken zijn heel erg ruim opgezet met op elk veld veel speelruimte en een of meerdere speeltuinen.

Voor de kinderen is er elke dag superleuke animatie, ze vermaken zich úren in de speeltuinen, het bos of met mooi weer in het kleine meertje. Het personeel is uiterst vriendelijk en behandelt elke vraag of klacht serieus en ze handelen er ook direct naar. Laatst was een speelhuisje vernield door oudere kinderen waardoor het gevaarlijk was. Dit hebben we aangegeven en de volgende dag stond er een nieuw speelhuisje. Super!

Als ik dan toch een minpunt moet bedenken: Je moet wel je eigen wc rol meenemen naar het toilet, maar ach dat heeft ook wel wat.

Heerlijke gezinscamping voor elk wat wils

Berta
27-8-2017

Een fantastische grote camping met veel natuur en ruime plaatsen. 's Avonds genieten van een kampvuurtje. Ook de Wi-Fi is een hele verbetering. Een mooie zwemvijver met twee glijbanen. De omgeving is erg mooi om te wandelen en fietsen. Het sanitair is schoon. Al het personeel is vriendelijk met een persoonlijke benadering.

Ook het outdooranimatieteam is hier super. Een gevarieerd programma met veel leuke activiteiten. Zoals klimmen, boogschieten, kajakken, spooktocht, dropping, bootcamp (echt een aanrader) Voor jong en oud genoeg te doen. Misschien nog een tip om voor iets oudere jeugd een chillplek/disco te maken/gebruiken.

Geweldig, ook voor de jeugd

Jordy
27-8-2017

Je hebt in de buurt veel fiets en wandel routes. Ook de jeugd kan zich prima vermaken met de activiteiten en de glijbaan bij het water. Wel zou ik graag wat willen zien voor de jongeren (15-18 jaar).

Het sanitair is hygiënisch, maar is wel toe aan kleine reparaties. Niets onveiligs, maar gewoon details.

Qua eetgelegenheid is er op de camping niet heel veel, er is een snackbar en een klein restaurantje. Maar iets verderop in Uelsen kun je prima eten. Ik raad deze camping sterk aan om met een gezin een paar weken te staan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wilsumer Berge Ost in Wilsum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wilsumer Berge Ost zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Wilsumer Berge Ost scoort een 9.02 uit 10 op basis van 109 reviews.