Camping Wilsumer Berge Ost

Met jonge kinderen

Super!!!

Aliece Berends
9-9-2018

2 de x geweest. Vorig jaar met eigen caravan. Dit jaar in een blokhut. Is ons weer goed bevallen. Super veel te doen voor de kids. Mooie zwemplassen. Eten lekker. Vriendelijk personeel. Volgend jaar maar weer!!

Nooit weer

Jenny
6-9-2018

Het camping terrein is prachtig, mooi aangelegd en voldoende sanitaire gebouwen

Er zijn 2 mooie zwemplaatsen..

Maar de rest is erg beneden de maat.

Er is een klimbos, deze is erg gevaarlijk voor de kinderen omdat vele onderdelen kapot zijn.

De animatie was in 1 woord waardeloos, er was een heel progamma, maar de helft ging niet door , boogschieten waren de bogen niet goed, er was geen alternatief

Het knutselen s morgens, kinderen waren binnen half uur terug

Hutten bouwen in het bos, waren 17 minuten bezig en toen moesten we terug...

Verder is de camping voor kinderen vrij onoverzichtelijk, teveel wegen naar de receptie en centrum voor alles.

De campingwinkel stelde niets voor.

Het cafetaria gebruikte oud vet, je rook het al op afstand.

Weinig mogelijkheden om vanaf de camping te wandelen of te fietsen

Al met al dus niet voor herhaling vatbaar.

En dat voor een camping dat nominaties heeft.

Wij komen nog wel een keer terug!

Harmar
14-8-2018

Wij hadden plek C004 met de speelvijver pal voor de tent, wat onze kinderen van 6 en 8 echt geweldig vonden! Ruime plaats, sanitair vlakbij wat zeer regelmatig schoongemaakt werd. Snachts vrij rustig. Bij onze plek was bijna geen schaduw, dat is met 35 graden best pittig. Douches waren daarbij echt te heet, zijn niet in te stellen op temperatuur, even afkoelen was er niet bij. De snackbar vonden wij niets, duurde zooooo lang! Geen water, sap of iets dergelijks voor de kinderen. Alleen frisdrank. Personeel vonden wij op het hele park zeer vriendelijk. De prijs voor de camping vonden wij vrij laag voor wat je allemaal krijgt. Wij komen denk ik nog wel een keer terug!

Leuk, maar verpest door vaste Nederlanders

Marianne
11-8-2018

Prima overzichtelijke camping voor een paar dagen. Het was matig weer en misten daardoor met 3 kinderen toch echt een binnenzwembad. Voor de rest is alles aanwezig. Het animatieteam heeft goed hun best gedaan en zelfs de grote kinderen vonden dat leuk. Mooie ruime plekken!

Heel groot minpunt was dat we de laatste avond gewoon weg werden gekeken door andere campingbezoekers. Deze mensen wilden graag op ‘ons’ plekje staan. Ze hielden groot lang en luid (de vooravond en de rest van de avond) overleg, wat wij woordelijk konden volgen, over hoe zij hun kampeerfaciliteiten zouden plaatsen.

Wat wij als zeer hinderlijk hebben ervaren.

Er is onder de vaste Nederlandse bezoekers een hoog ons-kent-ons gehalte.

Geweldige camping met erg lief personeel.

Rochelle, Yoke
5-7-2018

Een prachtige camping met superschoon sanitair; een grote zwemplas, ook ééntje voor de kleintjes. En nog een kinderzwemplas met speeltoestanden voor de kinderen . Mijn vriendin en ik werden gepamperd daar en kregen zelfs een vuurkorf voor een koude avond. Je kunt er ook lekker eten, alleen een salade mag dan niet ontbreken bij de heerlijke saté en gebakken aardappeltjes.... en de wijn erbij smaakte uitstekend, en het werd geen hoge rekening. We zaten lekker buiten met uitzicht over de mooie zwemplas, met een bijzonder mooi ""ganzenechtpaar met 4 jongen""... Ze hadden een hangplek gevonden op de batting die over het meer ligt. Met mijn Acsi Card hadden we mooi voordeel in het voorseizoen; geld ook in het naseizoen....

Wilsumerberge ost van Flop naar Top.

Peter Daniels
23-5-2018

Camping is prachtig, personeel vriendelijk maar, er is een groot minpunt, en er is geen zwembad, ook het horeca personeel is mega onvriendelijk, gelukkig is nu de horeca afgebrand, en zijn er andere horeca mensen aangenomen, deze zijn wel vriendelijk en netjes! ga verder zo

Fantastisch.

Greetje Jonker
6-5-2018

Voor het tweede jaar hebben we een jaarplaats op de Wilsumer Berge Ost.

Wat een heerlijke camping.

Voor mij was er maar 1 minpunt, dat was de horeca.

Inmiddels heeft de eigenaar het stokje van zijn voorganger overgenomen.

Vanmiddag op het terras genoten van een uitzonderlijk goede kop cappuccino.

Ook de menukaart is zeker de moeite waard. Mooie lage prijzen voor prima producten. Top. Hulde aan het team van de camping.

Wederom super

Anoniem
2-9-2017

Dit was onze vierde keer op Wilsumer Berge en wederom was het zeer geslaagd. Ook dit jaar jaar weer veel verbeterd. Om met de minpunten te beginnen: de horeca. Ik heb het gevoel dat dit elk jaar slechter wordt. Super chagrijnige vrouw (beheerder) en personeel, duur en het eten is niet lekker. Er gaat van alles mis en dan wordt je maar afgesnauwd. In Uelsen zelf kun je wel heel lekker eten! Verder vonden wij dat de toiletgebouwen ook weleens schoner zijn geweest. 'S avonds is er wel veel rondzwervende jeugd die vaak bij de toiletgebouwen van alles uitvraten. Misschien een idee om iets van een discotheek of klein kroegje te creëren zodat de jeugd daar blijft. Ook het recreatieteam zou wel wat meer mogen organiseren voor de jeugd en in het recreatieprogramma mag wel meer afwisseling zitten, want het is steeds hetzelfde. De eigenaar is erg goed bezig en elk jaar verandert er veel en dat nog maar in een paar jaar. Daarom hebben wij volgend jaar een seizoensplek.

Gewoon fantastisch

harry
31-8-2017

Schone grote camping, vriendelijke ontvangst op de receptie.

Personeel is zeer vriendelijk, en op de camping zijn er veel mogelijkheden voor de kinderen.

Toiletten zijn schoon.

Aandachtspunten in mijn ogen is crieer een plek voor de wat oudere jeugd dan zwerven ze ook niet over de camping.

Een ander maar wat grote aandachtspunt is de horeca eten is duur, niet gezellig en personeel is niet klantvriendelijk.

Heel goed dat kinderen daar zo persoonlijk contact hebben met de mensen van het animatie team. Vrolijke professionele mensen. Geweldige activiteiten die in deze mooie omgeving gedaan worden. Kinderen zijn echt even weg van hun tablet en games. Vlotten bouwen, boogschutten, dropping, noem maar op! Mooi en schoon sanitair met altijd warm water. Personeel van de camping is vrolijk en behulpzaam. Fijne service ervaren! Prachtig meer waar je heerlijk kan zwemmen, kortom niets te klagen! Het restaurant vond ik wel een aandachtspunt. Personeel kwam geirriteerd over, er was veel op. Sfeer niet prettig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wilsumer Berge Ost in Wilsum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wilsumer Berge Ost zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.