Vakantiepark
8,5

• Activiteiten8,8
  • Onderkomen8,1

Omschrijving
Center Parcs Bispinger Heide in Bispingen is een groot park met veel buitenactiviteiten. Denk aan een kids safari, adventure parcours en vlotten bouwen. Op het park zit zelfs een escape room. De huisjes zijn wel toe aan renovatie, maar bieden veel ruimte voor het hele gezin. Aanraders zijn de Italiaan in het dorp en pretpark Heidepark.
Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Jacuzzi op kamer
Huisdieren toegestaan

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Bispinger Heide voor je op een rij gezet:

307 reviews over Vakantiepark Center Parcs Bispinger Heide in het Nederlands

• Onderkomen3

Nadat 2x de schoonmaker ( zat nog poep in de wc, en ook niet zo'n beetje) en door een medewerker een lamp was vervangen bleken o.a onze paspoorten verdwenen. Centerparcs totaal geen medewerking heeft verleend om het te onderzoeken. Bij thuiskomt worden we door centerparcs niet te woord gestaan en krijgen allerlei smoesjes. Kosten niet gedekt en dus flinke schade. Niet zo'n leuke vakantie gehad. Huisjes inderdaad oud. Zwembad wel goed.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018
CP Team Bispinger Heide, General Manager, 16-2-2019

Dear Theben,

thanks for your Review on zoover.

It is a pity to read that your passports were lost. we certainly would have liked to help. Too bad that -as you write-we were not willing to help?

That is for our staff very unusual and we would be happy to learn more about the incident.

Nooit meer

Mevr van Dam,
29-1-2019
  • Activiteiten1
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

De renovatie van het huisje is zo slecht gedaan. De nieuwe laag is over de oude heen gedaan verder zaten er overal lekkage plekken in het plafond en de tv zenders klopte ook niet met het aanbod. Zo zou je moeten beschikken over ned 1,2 en 3 maar deze service was echter niet beschikbaar verder de bank was niet om op te zitten en dat voor een vip huisje vind ik erg slecht. Voor het comfort hoef je geen vip cottage te boeken want comfort is het niet. Verder staat in de beschrijving dat er een dvd speler moet zijn dit is echter niet het geval. Voor nederlandse bezoekers is er qwa tv niet veel aanbod verder op de parkplaza is geen simpel gerechtje te krijgen en het gebak is ook niet veel keus. Verder krijg je bij de vip een ontbijt nou je krijgt de broodjes van een dag tevoren en zijn totaal niet knapperig. Dit alles aangegeven bij de receptie maar men doet er niet veel mee. Al met al een week vakantie geboekt maar weggegooid geld

Gereisd alleenreizend in januari 2019
CP Team Bispinger Heide, General Manager, 16-2-2019

Dear Mevr van Dam,

thanks for your Review on zoover.

It is a pity that you did not feel welcome and that you were not satisfied with the tv programs.

We really do apologise that we could not give you the vacation you expected.

Your CP Team

Samen met het gezin maakte het goed.

Tom,
22-12-2018
  • Activiteiten8

Oude huisjes (wc loopt door, tv nl zenders doen het niet, verf afgebladderd, muf- huisje 841)

Park donker.

Market dome wel ok! Zwembad ook goed (tikkeltje warmer mag wel).

5 sterren niet waard. Winterberg bv beter.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018
CP Team Bispinger Heide, General Manager, 30-12-2018

Dear Tom,

thanks for your zoover Review.

We do apologize that you were not that happy with your stay but we will take up your remarks to doublecheck where we can improve.

Niet super, maar ok

Brecht,
13-9-2018
  • Onderkomen8
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8
  • Activiteiten5

Niet alle activiteiten zijn beschikbaar zoals aangegeven. Geen touwenparcours. Klein podium in market dôme waardoor show moeilijk zichtbaar is. Zwembad leuk en gezellig alleen temperatuur mocht iets warmer van het water

Gereisd met vrienden in september 2018
CP Team Bispinger Heide, General Manager, 20-9-2018

Dear Brecht,

thanks a lot for your in general positive review.

We will take up your critical comments to work on.

Zwembad leuk voor kinderen

Familie Pietje Puck,
3-9-2018
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6

- Mooie groene omgeving

- Neem fietsen mee op het park. Het park is erg groot en anders moet je misschien wel 20-30 minuten lopen naar het zwembad. Een golfkarretje huren is erg duur (1e dag €90). Het treintje over het park gaat niet vaak.

- Er is geen schuurtje bij de accommodatie voor je fiets.

- De huisjes zijn gedateerd en zouden gerenoveerd moeten worden.

- De schoonmaak in de accommodatie gebeurd vast snel, waardoor het niet goed schoon kan zijn (kruimels op en onder de bank), spinnenwebben...

CP Team Bispinger Heide, General Manager, 13-9-2018

Dear Familie Pietje Puck,

thanks a lot for your zoover Review.

We are happy that you enjoyed the parc in general and will take care of your critical remarks.

Matig

Jolanda,
31-8-2018
  • Activiteiten7

Huisje zijn zeer gedateerd en ruiken muf.

Dit ook van mensen gehoord die op het park verbleven.

Diverse plekken in het huisje waar verf vanaf is en veel last van mieren op het aanrecht.

Huisjes hebben echt een update nodig.

De huur voor de huisjes staat hierdoor niet in verhouding.

Het park is heel mooi en personeel zeer vriendelijk.

Op het park en in de omgeving is genoeg te zien en te doen.

CP Team Bispinger Heide, General Manager, 6-9-2018

Dear Jolanda,

thanks a lot for your Review on zoover.

Be do apologise that your Cottage was not well maintained and had a bad smell.

Nevertheless we are happy that you enjoyed the parc in General.

• Activiteiten6

Wij verbleven hier van 17 tot 24 augustus 2018. De cottage (651) welke wij als eerste kregen was vies. Blonde haren op de vloerbedekking, etensresten in de vaatwasmachine en de voegen in de badkamer waren erg smerig. Terug naar de receptie waar we direct een andere cottage kregen aangeboden (674). Deze was wel schoon, maar het mag gezegd worden dat de tand des tijds hier zijn werk heeft gedaan. Hoognodig renoveren dus. We hebben ook op zaterdag een golfcar gehuurd. Deze wilde wij voor 6 dagen. Eerst werd getracht mij een week aan te smeren daar volgende de medewerker de luxe uitvoering enkel per week verhuurd werd. Men geeft echter zelf dagprijzen waaronder ook voor 6 dagen aan, dus dit hebben we niet geaccepteerd.

De rest van het park is goed. Zwembad is wat achterhaald, maar functioneel. Eten is prima. Uitstapjes? wildpark lüneburger heide: Voordelig en mooi! Verder zijn Hamburg en Lüneburg de moeite waard.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Uitgekeken en nodig toe aan vernieuwing.

Kuperus,
25-8-2018
  • Activiteiten2
  • Activiteiten2

Park is net zoals andere parken. Zelfde shows als paar jaar geleden. Zijn nodig aan een verandering toe. Huisjes nog steeds dezelfde aankleding. Hebben echt een upgrade nodig. Voor oudere kinderen op het park niet veel te beleven. Op zaterdag wel disco in de sportsbar. Was leuk geweest, als de muziek ook wat leuker (bekender) zou zijn. Ook was het nergens aangegeven dat er een disco was. Als ze er bij Centerparcs wat meer op gewezen hadden, waren er misschien wat meer mensen geweest. Het was nu alleen bij de sportsbar zelf aangegeven. Begon ook pas om 22.00 uur i.p.v. 21.00 uur, zoals stond aangekondigd. Zwembad vonden wij klein in verhouding met andere parken en viel dus tegen. Het was overigens wel schoon in het zwembad. Leuk aangeklede plaza. Alleen te weinig tafeltjes bij de shows en slome bediening daar. Wij zijn daarom maar in de sportsbar gaan zitten. Omgeving prachtig en wel veel te doen/bezichtigen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Neem je schoonmaakspullen maar mee!

Voorwinde,
20-8-2018
  • Activiteiten7

Het park is ok, groot maar dat weet je wanneer je dit park boekt. Maar de huisjes en dan met name de hygiene zijn echt afschuwelijk. Wij zijn vandaag aangekomen en heb eerst heel huisje 894 moeten schoonmaken! Vloer smerig, overal stof en alles is gewoon oud.

CP Team Bispinger Heide, General Manager, 21-8-2018

Dear Voorwinde,

thanks for your Review on zoover.

We really do apologise that your Cottage was not cleaned in a proper way.

Thanks that you mentioned your Cottage number, so that we really can doublecheck on the Situation now and we can go back to the staff member who cleaned the Cottage to make sure that we will give another Training session.

Your CP Team

Prima park, accomodatie slecht!

Fam van Ee,
18-8-2018
  • Activiteiten8

Net terug van een weekje Center Parcs Bespinger Heide in Duitsland.

Omgeving mooi, en genoeg te doen. Wij hebben wandeltocht gemaakt op Lunenburger Heide, was erg mooi!

Bergen Belsen bezocht, indrukwekkend!

De stad Lunnenburg vonden wij ook de moeite waard! Watertoren beklommen!

Het park zelf: groot, lijkt op de Vossemeren.

Wij zaten in zone 6 dus prima te lopen naar centrum, we hadden wel 2 fietsen mee genomen voor de kinderen! Op het park genoeg activiteiten te doen! Wij hebben midgetgolf en bowlen gedaan. Personeel over het algemeen vriendelijk!

Accomodatie Premium 6 persoons: vies bij aankomst!!! Etens resten in de wasbak keuken! Deurlinken plakten! Spinnenrag, w.c stinkt( vaak bij Center Parcs) al met al slecht! Je betaald behoorlijk wat voor zo'n huisje maar het laat echt te wensen over.....ze hebben echt een make over nodig!!!! Ook onze buren dachten er het zelfde over! Het is niet meer het Center Parcs van vroeger!!!!

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Bispinger Heide in Bispingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Bispinger Heide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.