Géén boekingskosten

Vakantiepark Center Parcs Bispinger Heide

DuitslandNeder-Saksen (Niedersachsen)Bispingen

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Center Parcs Bispinger Heide voor je op een rij gezet:

6.4VoldoendeScore uit 594 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Center Parcs Bispinger Heide in Bispingen is een groot park met veel buitenactiviteiten. Denk aan een kids safari, adventure parcours en vlotten bouwen. Op het park zit zelfs een escape room. De huisjes zijn wel toe aan renovatie, maar bieden veel ruimte voor het hele gezin. Aanraders zijn de Italiaan in het dorp en pretpark Heidepark.

594 Reviews over Center Parcs Bispinger Heide

• 7Susan15-08-2022

Oprecht weer genoten !!

Wij hebben weer optimaal genoten voor 11 dagen. Huisjes zijn mooi opgeknapt. Het ziet er weer strak uit. Bij ons hing alleen de douche stang los en kon niet vast. Wel gemeld bij de receptje, maar er is niks mee gedaan.

Wat wel erg jammer is, is dat de medewerkers bijna geen Engels spreken, maar wel verwachten dat wij Hollanders wel Duits kunnen. Hier krijg je veel miscommunicatie van

Zwembad is super leuk en er is veel te doen. Tja als het park volgeboekt is, is het enorm druk in het zwembad en moet je lang wachten voor een glijbaan. Ook hier in personeels te kort. Bij ons ging het zwembad elke dag om 17.00 dicht. Zelfs met 39 graden.

Er is veel te doen in de omgeving. Het barfusspass is een mooi blote voetenpad. Lekker in de bossen Het is 30 minuten rijden naar bergen belsen. Heel indrukwekkend

• 5Eetgelegenheden
  • 2R van Bekkum29-05-2022

Dure tegenvaller

Park oud en viel tegen we hadden de vernieuwde hotelkamer geboekt Er werd heel slecht schoongemaakt We hebben dit gemeld zou beter schoongemaakt worden maar het bleef hetzelfde De kruimels van de hele week blijven liggen de tandpasta in de wasbak ook de haren ook er werd gewoon niet hier gestofzuigd Het ontbijt was karig er was niets zoets zoals krentenbollen ook geen cake of wafels als je om 9.15 kwam had je geen bruine bollen meer hier komen we nooit meer terug. We moesten het parkeren bij het hotel betalen hebben al veel betaalt voor de hotelkamer anders moesten we op de algemene parkeerplek zetten wat ver lopen was

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden
  • 6Arnaud08-05-2022

Eerder 3 dan 5 sterren, maar genoeg te doen!

Het park ziet er mooi uit en in deze periode was het nog niet heel erg druk. We kwamen laat aan en het ontvangst was helaas niet vriendelijk. Het huisje (premium cottage) is gerenoveerd en knap. Echter troffen wij nog afval aan van de vorige bewoners. Er wordt geadviseerd melding te doen via whatsapp, maar deze is 5 dagen later nog niet beantwoord. Er is veel vermaak op het park en je hoeft je geen moment te vervelen. Let wel op dat je op het autovrije park veel moet lopen. Fijn, behalve als je boodschappen hebt gedaan. Behalve het persoonlijk contact met het personeel dat onvriendelijk was en het afval een prima verblijf, maar eerder 3 dan 5 sterren.

• 8Activiteiten
    • 6Onderkomen
  • 9S.H.30-04-2022

Fijn verblijf in schone en leuke accommodatie

Gezien de reviews had ik mijn twijfels, maar dat was nergens voor nodig. Huisjes waren binnen leuk ingericht (kies wel voor de opgeknapte variant) en brandschoon (en ik ben erg kritisch…). Buitenkant maakt mij eerlijk gezegd wat minder uit, dat was iets meer retro. Ook zwembad was schoon en erg leuk. En daar kon je zo vaak als je wilde gratis naartoe (las review over bijbetaling, dat klopt niet). Alle sanitair e.d. in het zwembad en Market Dome is vernieuwd en schoon. Ook staan er leuke nieuwe speeltoestellen op het park. Personeel erg vriendelijk. Verder is de ligging perfect als je graag wat wil zien van de omgeving. Hamburg ligt op nog geen uur afstand (tip: P&R Veddel, goed aan te rijden, gratis parkeren en vanaf daar in 3 haltes hartje centrum) en de Luneberger Heide is prachtig. Je kunt vanaf het park diverse routes fietsen naar de Heide (Wilsede en Wilseder berg). Ook het blote voetenpad in Egestorf is geweldig!

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 8fam. Hermans09-10-2021

omgeving bungalow slecht

Wij hadden een mooie gerecycled comfort bungalow maar alleen de buitenkant van de bungalow zag er niet uit. Vuil, aangegroeid en het terrasje en toegang pad was zeer slecht, bestrating erg ongelijk en vies alles was nog in de oude staat, jammer.

• 10Activiteiten
    • 8Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden
  • 7Joren Seesink24-08-2020

Goed met beperkingen

Wij zijn hier voor de tweede keer, echter nu in Corona tijd. De regels in het restaurant zijn acceptabel en goed op te volgen. De mogelijkheden in het zwembad zijn echter wel zeer beperkt. De wildwaterbaan is permanent dicht en er zijn slechts twee glijbanen om en om geopend. Je moet op voorhand reserveren via een app, maar dat gaat soepel.

We hebben een VIP cottage, maar veel voordeel zien we daar niet van. Wel elke dag verse broodjes (inbegrepen), maar slechts drie vaatwasblokjes voor een week. Ook geen vuilniszakjes of afwasmiddel. Denk hier aan om het gelijk mee te nemen. Ook de badlakens zijn inclusief, maar de maat is kleiner van wat wij gewend zijn.

Wegens een storing geen Nederlandse TV. Streaming wifi werkt wel, dus kijken we journaal op de tablet.

Ook nu hebben we weer een elektrische golfcar gehuurd. Normaal te boeken bij de reservering, maar nu helaas niet. Gelukkig hadden wij de laatste die beschikbaar was.

• 9Activiteiten
  • 5Jo Ruis16-08-2020

Teleurstellend

We hadden erg last minute geboekt. Hadden dus korting gehad en daarom heb ik niet ter plaatse geklaagd. We Kwamen in een huisje dat net was schoongemaakt. De vloer was nog nat. Helaas lagen er nog een twintigtal dode insecten op de vloer van de badkamer, zat er nog koffie in de filter en poepspetters in het toilet. Wat bleek: de vorige bewoners waren hals over kop vertrokken vanwege een insectenplaag. Huisje viel qua inrichting ook tegen, erg gedateerd allemaal. Het onderhoud van de buitenruimte is mijn inziens ook achterstallig. Je mag 1 keer per persoon gratis zwemmen. Voor de rest moet overal voor worden betaald. De prijs kwaliteit verhouding van dit huis ten opzichte van een veel goedkopere airb&b in de omgeving is dan ook wat mij betreft zoek. Vertier is er namelijk genoeg, ook buiten het park, want de omgeving is prachtig. Pluspunt is dat het park ondanks dat het vol is toch nog heel rustig is.

• 3Onderkomen
  • 8Patrick Levens26-07-2020

heerlijk tot rust gekomen

Wij hadden dit via bungalows. NL mysterie Centerparcs Duitsland geboekt, en kregen een 4-persoons premium cottage toegewezen, nr 275. Huisje was iets gedateerd, maar dat is niet zo gek, aangezien ze al van de opening zijn. Alles was aanwezig om voor ons er een goede midweek van te maken 20-7 t/m 24-7. Groot rustig groen park,waar wij ook tot rust zijn gekomen. Ondanks de covid maatregelen was het goed toeven. Tijdens het verblijf mocht je eigenlijk maar 1x zwemmen, maar er kon een uitzondering gemaakt worden voor ons. We waren met z'n 4-en , maar 2 wilden er niet zwemmen dus konden mijn dochter en ik 2x gaan. Wel reserveren:
    Er waren 4 tijdsblokken van ieder 2,5 uur beschikbaar, We hebben genoten.

• 8Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
  • 9Inge23-02-2020

Voor herhaling vatbaar

Wat oudere huisjes (worden dit jaar vernieuwd werd gezegd) maar schoon en netjes. Prima bedden. Mooie Market Dome, supermarkt gewone prijzen. Lekker ontbijtbuffet met ruim keuze. Compact zwembad met alle Centerparcs-ingrediënten; ruim en goed warm bubbelbad, glijbanen, kindergedeelte, stroomversnelling enz. Het zwembad zag er mooi uit.

Wij hebben een fijn weekend gehad. Tip; kies een bungalow in zone 6: in de buurt van de parking en de market dome..beide nog geen 5 min lopen.

Activiteiten doen we eigenlijk nooit die vin dok erg prijzig bij cp. (Uurtje bowlen 25 euro )

• 5Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 3Nieuwold04-01-2020

nooit meer

Het leek ons leuk om met kerst lekker een weekje ertussen uit te gaan. Aangekomen op het park viel dat toch echt wel tegen. Dit is niet wat Center Parcs ooit wel was. Een slecht onderhouden park, vieze en hele oude huisjes. Veel dingen stuk en niet onderhouden. Vroeger was Center Parcs een inspiratie voor thuis maar dat is bij dit park al lang lang geleden. Voor ons dit park in ieder geval nooit meer. Wat een tegenvaller

• 1Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

CP Team Bispinger Heide, General Manager, 06-01-2020

Dear Nieuwold,

thanks a lot for your zoover Review.

Too bad that you did not enjoy your stay. In 2020 we will do a lot of refurbishments, in the infrastructure as well as in the Cottages. So if you would be back in 2121 you will find a lot of new and renovated Things.

Best regards Your CP Team

Vakantiepark Center Parcs Bispinger Heide info