Vakantiepark Center Parcs Bispinger Heide

• 8.3Activiteiten
  • 7.9Eetgelegenheden
  • 7.5Onderkomen

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Bispinger Heide voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Center Parcs Bispinger Heide in Bispingen is een groot park met veel buitenactiviteiten. Denk aan een kids safari, adventure parcours en vlotten bouwen. Op het park zit zelfs een escape room. De huisjes zijn wel toe aan renovatie, maar bieden veel ruimte voor het hele gezin. Aanraders zijn de Italiaan in het dorp en pretpark Heidepark.

591 reviews over Vakantiepark Center Parcs Bispinger Heide

• 3Nieuwold04-01-2020

nooit meer

Het leek ons leuk om met kerst lekker een weekje ertussen uit te gaan. Aangekomen op het park viel dat toch echt wel tegen. Dit is niet wat Center Parcs ooit wel was. Een slecht onderhouden park, vieze en hele oude huisjes. Veel dingen stuk en niet onderhouden. Vroeger was Center Parcs een inspiratie voor thuis maar dat is bij dit park al lang lang geleden. Voor ons dit park in ieder geval nooit meer. Wat een tegenvaller

• 1Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

CP Team Bispinger Heide, General Manager, 06-01-2020

Dear Nieuwold,

thanks a lot for your zoover Review.

Too bad that you did not enjoy your stay. In 2020 we will do a lot of refurbishments, in the infrastructure as well as in the Cottages. So if you would be back in 2121 you will find a lot of new and renovated Things.

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 2019
    7Grietje Ten hoor18-12-2019

LEUK, maar heeft zeker op knap beurt nodig.

Mooi park in heel mooi gebied. Geen 5 sterren waard. Park is aan opknap beurt toe.

Park verbleekt bij andere parken. We gaan elk jaar wel naar 1 toe maar deze haalt het niet bij de andere parken.

Zwembad is echt top. Onze kids konden daar geen genoeg van krijgen (3&4jaar). Kinderboederij is leuk. Balluba is leuk maar voor onze 2 weinig uitdaging. Maar als je 2x naar een ander park bent geweest verbleekt alles. (dit zou een keer aangepakt kunnen worden)

Onze matrassen waren doorgezakt toen we dat doorgaven keurig 2 nieuwe gekregen. Top!

Min was toch wel geen ned tv terwijl dat wel wordt aangegeven en dit is al begin 2019 zo erg slecht!

Omgeving heeft leuke uitstapjes denk aan: Huis op de kop Trampoline land Labyrinth Leger museum Outlet soltau Bergen belsen Hamburg en bremen op uurtje rijden

Boodschappen supermarkt Uit eten in bispingen voor weing

Al met al leuk park maar geen 5 sterren waardig.

• 5Onderkomen

CP Team Bispinger Heide, General Manager, 06-01-2020

Dear Grietje Ten hoor,

thank you for your Review on zoover. we do appreciate that you enjoyed your stay in Bispinger Heide!.

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 9Hermine15-12-2019

Zeer ontspannend, rustig uitje

Het hotel ligt in het park nabij de Aqua Mundo (ongeveer 5 minuten lopen). De kamers zijn goed uitgerust (kluis, koelkast, koffiezetapparaat, waterkoker). Dubbel bed met een goede stevige matras. Elke hotelkamer heeft een balkon / terras. De kamers zijn goed uitgerust (kluis, koelkast, koffiezetapparaat, waterkoker). Dubbel bed met een goede stevige matras. Je hoort weinig geluid vanuit de volgende kamer of vanuit de gang. Elke hotelkamer heeft een zeer uitgebreid en gevarieerd ontbijtbuffet in de eetzaal van het hotel (van zoet tot hartig en van koud tot warm). De sfeer daar is heel aangenaam. Minstens 2 werknemers zorgen voor het bijvullen van koffie. NEN balkon / terras. Er zijn tal van recreatieve activiteiten in de Center Parcs direct. Veel sporten worden aangeboden. De saunaruimte is een droom !!! Wellness facility

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

CP Team Bispinger Heide, General Manager, 18-12-2019

Dear Hermine,

thanks a lot for that very good Review. We really do appreciate it and do hope that you will come back for another Holiday.

Gereisd met partner in december 2019

• 2Monique29-10-2019

Slecht onderhoud en onvriendelijk personeel

Zeer geschokt over de staat van dit park. Heeft nodig onderhoud toe op alle gebieden. Het huisje is in slechte staat en slechte hygiëne. Afwas komt viezer uit vaatwasser dan voor je het erin stopt. Afzuigkap deed het niet. Melding van gemaakt. Één keer is iemand komen kijken, geconstateerd dat er iets besteld moest worden. Einde van het 10 daagse verblijf nog niet gemaakt. Speeltuinen zijn gevaarlijk door afgebroken houten planken. In aquamundo weinig kleedhokjes voor gezin met baby. De meeste hokjes missen een deur en/of hebben een verzakte babyplank. Baluba heeft slechte/geen ventilatie, kids oververhit na kort spelen. Peutergedeelte is aan onderhoud toe maar men gebruikt liever afzetlint midden in speelplek. Vriendelijkheid bij personeel is ver te zoeken. Men snauwt en schreeuwt naar je. Meeste spreken ook alleen Duits. Zelfs bij (kinder) entertainment alleen Duits.

• 3Activiteiten

CP Team Bispinger Heide, General Manager, 01-11-2019

Dear Monique,

thank you for your Review on zoover. We really regret that you could not enjoy your stay. Certainly we will take up your comments to discuss them within our Team.

Especially that you experienced unfriendly staff is really shocking as normally our colleagues were always rated very good!

• 8S.Mulder05-09-2019

Heerlijke plek met méér dan genoeg te doen!

We waren hier halverwege augustus, voor een week. We verwachten weinig van het huisje, aangezien er wat negatieve reacties geplaatst waren. Maar het viel ons 100% mee! Het was wel wat verouderd, maar echt schoon en van alle gemakken voorzien. Mooie omgeving ook. We zaten lekker vrij op een hoek, dus geen last van buren. 2x uit eten geweest in de Dome, dit was heerlijk. Elektrisch karretje gehuurd, wezen bowlen, fietsen gehuurd, naar de dierentuin 2x (vooral Wildpark Luneburger Heide was mooi!) Etc. Een week later zaten we in een park van andere keten en die viel toch echt tegen ten opzichte van dit park. Misschien hadden we ook geluk met dit huisje, dat weet ik niet. Maar wij vinden het een aanrader!!

• 9Activiteiten

CP Team Bispinger Heide, General Manager, 08-09-2019

Dear S. Mulder,

thanks a lot for your positive Review on zoover. We really are happy that you enjoyed your stay on the parc and in the surroundings.

best regards Your CP Team

• 8Fam. Schaap30-08-2019

Heerlijk rustig park

Net terug van een heerlijk verblijf op de woonboot in bispingerheide..echt een aanrader... Wat een heerlijk park, rustig en ruim.. Zwembad super mooi, ruim opgezet en netjes! Verder hebben wij ook gegeten in de restaurants en het personeel was ook zeer vriendelijk en attent ! Wat ons opviel in vergelijking tot de Nederlandse parken, dat het park vol zat en dat dat totaal niet te merken was op de Plaza en in het zwembad!! 👌🏻

• 9Onderkomen

CP Team Bispinger Heide, General Manager, 02-09-2019

Dear Family Schaap,

thanks a lot for your good Review on zoover. Great that you enjoyed your stay.

• 8Susan23-08-2019

Volgend jaar weer

Net terug van een heerlijk weekje bispinger heide. Wat een mooi park. Zeer ruim opgezet en ondanks dat het park vol was, merkte je er weinig van. Huisje was schoon en ook zeer ruim. We vonden het terras alleen wat aan de kleine kant met weinig zonlicht.

Zwembad vond zoonlief van 7 fantastisch. Hij ging elke dag wel 10x van de wildwaterbaan af. Een ook alleen! Personeel is aardig en behulpzaam, maar spreken echt geen engels. Maar met handen en voeten kom je een heel end.

Er is veel te doen in de omgeving. Vooral het blotevoetenpad ( barfuspark) is echt een aanrader. Ruim 2.7km wandelen op je blote voeten door modder, zand, ed

• 8Onderkomen

CP Team Bispinger Heide, General Manager, 24-08-2019

Dear Susan,

thanks a lot for your good Review on zoover. We are happy that you enjoyed your stzay and that you want to come back next year.

• 5Van der Putten19-08-2019

Nooit meer!

Wij hebben nog nooit zo’n slecht huisje gehad (817) en zijn al vaak bij CP geweest. Er zaten mega grote vlekken op het tapijt in de slaapkamer (spuug of plas vlekken), de wc stonk gigantisch naar urine, de bedden van de kinderen zaten vol met spochtvlekken, matras met vlekken, afgebladderde kozijnen, een terras tafel onder het zand, een slecht sluitende afwasmachine en ga zo maar door. Naar de receptie geweest om te klagen en daar echt keurig behandeld, manager zelf ook nog gesproken. We wilde het liefst een ander onderkomen, maar alles zat vol. Er zijn mensen langs geweest om het huisje nogmaals schoon te maken en deze zijn zeker 1,5 uur bezig geweest. Bedden zijn zelfs vernieuwd, kortom er werd wel wat aan gedaan. Maar de vlekken in het tapijt kwamen gewoon weer terug en het bleef een afgeleefd huisje. Ik durfde niet op de blote voeten te lopen. Wij gaan de volgende keer gewoon weer naar Winterberg, is de bediening ook vriendelijker

CP Team Bispinger Heide, General Manager, 22-08-2019

Dear van der Putten,

thanks a lot for your Review on zoover. We really do aplogise that your Cottage was not up to your expectations. From what you are writing here, you are complete right to complain about it. and as you wrote you talked to a Manager on the parc about it and hopefully got a compensation.

• 8Philip10-08-2019

Voor herhaling vatbaar

En ja ook ons huisje kan wel een opknapbeurt gebruiken en de wc rook ook niet al te fris, het halletje rook naar natte hond en op het terras groeide het onkruid weelderig, maar het bed lag heerlijk de bank zat goed en het park is mooi gelegen . Al met al hebben wij een mooie vakantie gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Activiteiten

CP Team Bispinger Heide, General Manager, 12-08-2019

Dear Philip,

thanks for your positive Review on zoover. We do appreciate your constructive feed back and do hope that you will visit Center Parcs again.

• 8Fam. Geurts07-08-2019

Ontspannen met het gezin in een groene omgeving

Door de reviews op Zoover maakten we ons toch wat zorgen over de kwaliteit van het park, maar we zijn blij dat we ons hier niet door hebben laten leiden. De parken van Center Parcs zijn af en toe vergane glorie, maar dit is één van de parken die er goed bij ligt. Degelijk huisje in een mooie groene omgeving, en meer dan genoeg te doen in het park (vissen, zwemmen, speeltuinen). Winkeltjes in de Market Dome vragen ook hele redelijke prijzen, niet duur.

Wat we alleen jammer vinden aan Center Parcs is dat voor alle extra activiteiten fors bijbetaald moet worden. Dat is toch jammer, omdat de boeking zelf al niet heel goedkoop is. Maar zeker in een kort verblijf is op het park voldoende te doen om je niet tot de extra activiteiten te hoeven wenden.

• 3Activiteiten

CP Team Bispinger Heide, General Manager, 12-08-2019

Dear Fam. Geurts,

thanks for your good zoover Review. Great that you enjoyed your stay.

34 tips over Vakantiepark Center Parcs Bispinger Heide

• Désirée, 20-06-2014

Serengeti park en het Wildpark Luninger Heide

• d.naus, 23-07-2012

Lüneburg is een mooi plaatsje Hamburg shoppen

• Laura, 13-11-2013

Er zit een Grillhause in Soltau (kwartiertje rijden), waar je met 4 personen kan eten tijdens de Mittagstisch (gewoon hoofdgerecht genomen) incl. drinken voor maar € 38,00!

18 vragen over Vakantiepark Center Parcs Bispinger Heide

• Marjan, 23-06-2016

kindercottage

heeft iemand ervaring en misschien fotos van de kindecottage. opde site van centrparcs helaas geen fotos van te vinden. is het de moeite waardom die te boeken?

tonny

zit huisje 740 een beetje dichtbij het centrum of moeten wij lang lopen. en zijn er leuke dorpjes of een stad in de beurt

• Danielle, 31-03-2016

vraagje over bispinger card

Ik heb gelezen dat je met een bispinger card korting krijgt op activiteiten/ bezienswaardigheden in de omgeving. Kun je deze van te voren bestellen en is deze gratis?

Vakantiepark Center Parcs Bispinger Heide info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Afstand tot strand1.5 km, > 20 minuten lopen, > 20 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Autovrij parkJa