Sorteren

Reviews over accommodaties in Cayman Islands

Standaard hotel

govaert tania
    2-6-2010

Verblijf van 7 dagen, duikvakantie in 1995. Duiken was het belangrijkste, dus zochten we een deftig hotel maar zonder de grote luxe en dit hotel voldeed prima. Zeer goede ligging aan lang mooi strand, te voet naar de hoofdstad geen probleem.

Kamer groot, netjes en voorzien van alle basis comfort, zelfs een keuken in de kamer. Druk zwembad, toch leuke sfeer.

Geweldige plek

Robert da Costa
    26-5-2010

De ligging is uitstekend. 15 autominuten vanaf de luchthaven. Veilige omgeving. Cayman is behoorlijk veilig, wat het vakantiegevoel een extra dimensie geeft. Het park is zeer mooi. Het park is een aantal jaren geleden volledig gerenoveerd. Het park ligt direct aan het strand. Aan de andere kant ligt het direct aan de redelijk drukke doorgaande weg. Hier ondervind je op het park zelf weinig last van. Inrichting is over het algemeen zeer netjes. Let op bij het boeken dat je vraagt naar een appartement met de nieuwe inrichting. Er zijn nog een paar appartementen die een wat oudere inrichting hebben. Deze zijn nl in prive bezit waardoor ze niet met de updates meegaan. De appartementen zijn zeer ruim en de bedden liggen zeer goed. In de meivakantie was het zeer rustig. Weinig mensen in de zwembaden en op het strand. En dat terwijl het park redelijk vol geboekt was, volgens de mensen bij de receptie.

Heerlijk relaxed Hotel

E.v.d. Werff
    9-9-2008

Cobalt Coast is een heerlijk relaexed resort met een ontzettend aardig mangement en personeel.

Prachtige kamers en heerlijk eten. Ligt op ongeveer 25minuten rijden van de hoofdstad Georgetown.

Een prachtig huisrif direct voor de deur om prachtig te snorkelen of duikje te maken.

Kortom een echte aanrader!!

Heel mooi hotel

Hendrik
    30-5-2007

Heel mooi hotel. Het hoofdgebouw ligt over de weg en de dependance ligt aan het strand verbonden met een loop brug. Achter hotel ligt een golf course en vanuit het hotel is er een direkte boot verbinding naar Rum Point een "must" voor iedereen die Grand Cayman bezoekt. In tegenstelling tot vele andere eilanden in het caribisch gebied is Grand Cayman "UK geverfd", en daardoor is de bevolking heel erg vriendelijk.

Goed en schoon hotel, ligt dicht bij het kleine stadje een

Hendrik
    30-5-2007

Goed en schoon hotel, ligt dicht bij het kleine stadje Georgetown. Heeft daardoor echter een relatief klein en smal strand. De kamers zijn zeer verzorgd met een goede en stille Airco. Over het eten valt niets te klagen