• 9.351
    1.547

1.146

campings Spanje

Reviews over accommodaties in Spanje

Fantastische vakantie gehad met onze pubers!!

Janneke,
    9-12-2018

Top vakantie gehad!! Wij hadden, na jarenlang vouwwagen, een gloednieuwe Keywest lodge gehuurd. Wat een prachtig luxe huisje, om de paar dagen schone handdoeken en beddengoed. We hadden wat kleine gebreken, dit werd gelijk verholpen . Het zwembad was heerlijk, alleen die handdoekleggers😡 Weinig schaduwplekken bij zwembad. Zwembad tot 22.00 open heerlijk na een dagje weg nog ff een duikje nemen! Ik lees het overlast van de jongelui. Ik snap dat je met jonge kinderen het niet altijd leuk vind, maar wij met onze pubers (16 en 14) zoeken juist iets wat ook voor hun leuk is. Ze hebben op cypsela een top tijd gehad Tot 23.00 op sportveld en daarna naar de pub. Overdag konden ze zelf met vrienden met de shuttlebus naar strand en weer terug naar camping. Gaf ze veel gevoel vrijheid. Strand Pals heerlijk rustig, drukte zoek je op bij overige stranden. Barcelona😍. Echt een aanrader!!

Waanzinnige camping vol zwembaden

Stefan,
    2-12-2018

Waanzinnige (grote) camping, enorm veel zwembaden. Africa gedeelte waanzinnig. Waanzinnig goede en snelle service vanuit de camping. Leuk entertainment. Enige minpuntje zou zijn dat de ligbedden bij de zwembaden( behalve bij de 2 nieuwste zwembaden) zijn vaak wat vies en versleten en zouden wel mogen worden vervangen. Lidl en buurtsuper op 1,5 km lopen afstand. Vrijwel direct aan de zee. leuk campingtreintje. Aanrader! Volgend jaar misschien wel weer terug.

Fijne camping en mooie omgeving.. de moeite waard.

Edwin,
    2-12-2018

Met eigen caravan komen wij al jaren op deze camping met veel plezier. Ligt tussen Palamos en Platjs d Aro. Camping is een tersssen camping . Is dus wat klimmen maat is de moeite waard. Boven op de camping een geweldig uitzicht over de Baai.

De trap naar het strand is een behoorlijke klim.

Personeel is vriendelijk.

De plaatsen voor caravans zijn redelijk van formaat. Je kunt kiezen voor een comfort plus plaats die zijn groter.

Samengevat vinden wij na 25x hier gewwwest te zijn het nog steeds de moeite waard.

Las Palmeras moet je ondergaan, voelen en proeven!

Jaap van der Est,
    1-12-2018

Eigenlijk hoef je niets te weten. Je moet de sfeer van Las Palmeras ondergaan, voelen en proeven. Las Palmeras staat voor een relaxte sfeer, een zonnig klimaat, super sanitair, een uiterst gemoedelijk en goed restaurant en een uitnodigend zwembad. Waar vind je dat op 350 meter van het strand?

Genoten

Emmy Bink,
    1-12-2018

Grote en leuke camping met leuke faciliteiten en activiteiten voor jong en oud. Ruime plekken en genoeg schaduw