Sorteren

Reviews over accommodaties in Slowakije

Ontspannen sfeer.

BdeGraaf
    15-7-2018
    Landelijke boerderij camping welke de naam eer aan doet. Mooie ligging tussen bos en weilanden en akkers. De juiste plek om tot rust te komen en te genieten. Voor de liefhebbers van een vuurtje, elke plek heeft haar eigen vuurplaats.

Gastvrijheid ten top

Nico Ouburg
    8-7-2018
    Rust in boomgaard met prachtige plekken. Zeer gastvrije eigenaren die alles voor je over hebben. Mogelijkheid om deel te nemen aan gezamenlijke maaltijd met lokale gerechten. Boeiende omgeving. Sanitair eenvoudig maar voldoende en schoon.

een geweldige camping voor iedereen

Nico Ouburg
    7-7-2018
    Een geweldige camping voor mensen die van natuur, dieren en rust houden. Vriendelijke eigenaren die niets teveel is. Heel mooie wandelingen mogelijk met doordachte hulpmiddelen (alle routes op een app). Ruime plaatsen. Eigenlijk klopt alles. En nu dus ook een zwembad, was in aanbouw toen wij er waren.

Prima!

Stienie Schruijer
    3-6-2018

Voor een bezoek aan Bratislava is dit een prima plek.

Tram 4 brengt je binnen een half uur naar het gezellige centrum van de stad.

De plekken voor de caravan zijn ruim. Prima grasveld, je mag staan waar je wilt.

Het sanitair is waarschijnlijk pas vernieuwd, het was schoon en netjes betegeld.

Kortom, prima camping om Bratislava te bezoeken.

Rust en genot

LauCharPauDen
    16-5-2018

Heerlijke rustige kleine camping!

Gewoon genieten!

Slowakije scoort een 8 uit 10, op basis van 391 reviews