Campings Slowakije

We hebben een aantal aanbieders voor Slowakije voor je op een rij gezet:

campings Slowakije

We hebben een aantal aanbieders voor Slowakije voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Slowakije

om nog ns terug te keren!

reinier en astrid,
    7-10-2018

heerlijke open ruime plek met waanzinnig uitzicht! heel primitief maar prima schoon sanitair. super vriendelijke eigenaresse die goed duits spreekt. in het keukentje volop documentatie aanwezig om mooie routes te wandelen! de buren hebben schaapjes en het is heerlijk om hier te zijn!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastsiche mooie en ontspannen camping!

Koen en Erica,
    28-8-2018

Een fantastische sfeervolle boerencamping met zeer vriendelijke eigenaren! Voor de kinderen is er veel te beleven, zowel bij de dieren als in de speeltuin en de mooie zwemvijver. Goed sanitair, echter door de lange droogte (in heel Europa) was er af en toe weinig water, maar dat maakt kamperen ook weer echt kamperen!

Ruime plek voor onze vouwwagen, fantastisch uitzicht met de koeien- en schapenbellen op de achtergrond en regelmatig gezellig bezoek van de kippen en hanen.

Mooie omgeving, veel te doen binnen een goede reisafstand en lekker, zeer betaalbaar eten in leuke restaurantjes. En niet te vergeten de traditionele goulash bij het kampvuur bereidt door de eigenaren!

Kortom, een echte aanrader voor jong en oud!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijke vakantie bij Lazy in Slowakije

Conny & Andreas,
    23-8-2018

Deze camping is echt lekker lazy! Veel gezelligheid gecreërd door Arnold & Bernadette doormiddel van hele normale, natuurlijke dingen zoals geiten, ponies, schapen en kippen. Ik ben van mening dat een mens niet veel meer nodig heeft dan gezelligheid en de aanwezigheid van dieren.

Pluspunten: Rustig, ruime plaatsen, ongedwongen sfeer, eigen kampvuurtje, respect voor mens & dier.

Minpunt(je) De toegangsweg is een uitdaging, de weg is onverhard, dus als je aankomt, rustig rijden :)

Gereisd met partner in augustus 2018

Omgeving is zeer de moeite waard.

Patrick,
    18-8-2018

De ligging van de camping is erg mooi, in de bergen. Wel is het terrein erg scheef. Er zijn wel wat terrassen, maar het blijft een berghelling. Op de camping zijn broodjes te krijgen (1 soort) en er is een restaurant met een beperkte kaart. Het restaurant is niet duur. Zwemmen kan in een meertje op 5-10 minuten lopen. In Levoca zijn 2 supermarkten die dagelijks verse broodjes hebben en ook op zondag open zijn. Wel met de auto of fiets gaan. Omgeving nodigt uit tot wandelen. Hoge tatra en Slowaaks paradijs zijn dichtbij. Camping is redelijk prijzig ( 33 euro voor 3 volw. 1 kind, caravan en stroom). Sanitair is schoon en redelijk modern. De camping heeft ook kleine huisjes te huur.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prima uitvalsbasis om de omgeving te verkennen

Patrick,
    18-8-2018

Prima camping voor een bezoek aan de stad. 's Morgens vertrekken veel mensen van de camping en 's middags stroomt hij weer vol. Op tijd komen garandeert een plekje. Er is een veld voor tenten, caravans en campers en je mag staan waar je wil. Het meer bij de camping is heerlijk om te zwemmen. Er is een soort snackbar op de camping waar je voor 25 euro met 4 personen eet en drinkt. Douches hebben alleen een douchegordijn hangen en gaan om 22.30 op slot. Het is wel eens druk op de toiletten als er op een ander deel van de camping grote groepen staan. Grote supermarkt is op 10 minuten lopen (verse broodjes, ook op zondag open). Centrum van Bratislava is met tram 4 in 20 minuten bereikbaar (90 cent, enkeltje), tram stopt tegenover de camping. Naast de camping ligt een drukke weg, en op zaterdag hadden wij een discofeest wat tot zeer vroeg in de ochtend doorging.... Wij betaalden 25,50 voor 3 volw. 1 kind, caravan, stroom.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018