Campings Slovenie

Reviews over accommodaties in Slovenie

Droomland!

Ineke Burink,
    7-1-2019

Prachtige natuur camping in een land waar mensen zuinig zijn op de natuur, op hun land. Er is zoveel te zien dat we dit jaar weer gaan!!

Gereisd met partner in juli 2018

Echt een aanrader!

Michelle,
    19-12-2018

Me vriend en ik verbleven op camping Bled in een glamping huisje voor een week, heel dicht bij het meer van Bled. Het was een geweldige ervaring, Veel ruimte, alles heel schoon en het personeel was heel vriendelijk, ze helpen je overal mee. Je kunt er ook ontbijt bestellen wat wij elke dag hebben gedaan. De sanitairen zijn modern en heel schoon. Je kunt eventueel je eigen badkamer bijboeken. De omgeving is prachtig en rustig. Vooraan de camping is een restaurant en een supermarket, en ook kinder faciliteiten. Rond het meer rijd ook een treintje die je voor een paar euro naar Bled brengt. Je kunt er nog veel meer activiteiten doen, zoals rafting, zipline etc..

Echt een aanrader, we hopen om snel terug te komen,want het was een heerlijke vakantie. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in september 2018

Een fantastische camping waar je graag terugkomt.

Ernst Bakkernes,
    16-11-2018

Het was voor ons de 7e keer dat we neersteken op camp Menina. We hebben er van half april tot half juli gestaan. Ieder jaar zeggen we volgend jaar gaan we naar een andere camping, maar het blijft toch Menina. De camping heeft ruime vrije plaatsen. Het hele team onder leiding van de eigenaar Jure doet er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Ook beschikt de camping onder leiding van Katja en haar team over een uitstekend restaurant met een uitgebreide kaart.

Gereisd met partner in mei 2018
    Team Menina, eigenaar, 19-12-2018

Dank je wel Ernst! Wat leuk dat ook onze "vaste gasten" en inmiddels vrienden een review schrijven zodat iedereen weet dat Menina en Slovenië nooit gaan vervelen!

Fijne feestdagen en tot volgende zomer!

Thuis

Patsy,
    16-11-2018

Na 15 jaar @ Camp Menina hebben we nog steeds een "thuisgevoel" Bedankt Jure en Katja om onze vakantie elk jaar zo vreugdevol te maken!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
    Team Menina, eigenaar, 19-12-2018

Jullie zijn er al vanaf het begin bij en het maakt ons trots dat jullie ieder jaar terugkomen en het voelt als thuiskomen bij ons. Tot volgend jaar en bedankt voor deze lieve review.

Fijne feestdagen!

Fantastisch, wat een geweldige camping!

Arend en Denise Meuleman,
    16-11-2018

Wat een fijne en gezellige camping is dit!!! Enorm genoten!!! Er is voor jong en oud genoeg te beleven en heel veel activiteiten om aan mee te doen. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. De eigenaar van de camping is even vriendelijk en gastvrij als zijn personeel. Voor iedereen maakt hij tijd! Wij hebben enorm genoten op deze camping en is zeker voor herhaling vatbaar, sterker nog we hebben al gereserveerd! We kijken er nu al naar uit!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
    Team Menina, eigenaar, 19-12-2018

Wat leuk (en verstandig) dat jullie alweer gereserveerd hebben voor volgend jaar! Een beter bewijs dat het goed bevallen is kunnen we niet krijgen.

Fijne feestdagen!