• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over accommodaties in Polen

Dicht bij Auschwitz!

Ricardo, 27-1-2018
    Een mooie ruime camping op loopafstand van voormalig kamp Auschwitz. Camping is rond een hotel waar zich ook de receptie bevindt die 24h open is. Overnachting was omgerekend 21 euro. Sanitair en schoon, netjes en ruim. Verder is een een groot winkelcentrum op 3km afstand samen met het station.

Een van de weinige campings in Warschau.

Ricardo, 27-1-2018
    Mooie camping vlakbij op ongeveer 15 km afstand van het centrum. Fantastisch mooi sanitair. Vriendelijk personeel! Wees op tijd anders is de camping vol. Beperkte plaatsen!

heerlijke camping

Bert en Reiny, 29-10-2017
    Een heerlijk rustige camping, mooi gelegen ,mooi en schoon sanitair en niet te vergeten een zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar.Wij komen hier al een aantal jaren en we zien het telkens weer als thuiskomen.

kleine camping achter een motel. Vrije plaatsen.

2 senioren, 26-9-2017

bijzonder mooi, schoon sanitair. In de overdekte keuken kun je afwassen (warm water).Er is zelfs een kleine afwasmachine aanwezig. Wasmachine/droger aanwezig (sleutel halen).Op 5 min. lopen supermarktje .Geen broodjesservice.

Bus naar centrum op 3 min. lopen. Vriendelijk personeel.

Super Relaxed!

Joyce, 15-9-2017
    Mathijs en Anna hebben een prachtige plek gecreëerd waar je heerlijk kunt genieten van je vakantie. Alles mag als het maar leuk is. Geen strenge regeltjes waar je je aan moet houden. Nee Familie de Koning, ik ben geen familie van ze!! Wij zijn er vorig jaar bij toeval terecht gekomen en dat was zo goed bevallen dat wij dit jaar weer zijn geweest. Altijd vriendelijk en hartelijk. Een paradijs voor (jonge) kinderen. Kortom een aanrader. Ik zeg: tot volgend jaar.
Polen scoort een 8,3 uit 10, op basis van 2616 reviews