• 1.273

Sorteren

Reviews over accommodaties in Marokko

Beste camping van Marokko!

Ineke Miara
    5-9-2018

Gastvrij onthaal door camping eigenaar. Zeer schone camping. Uitzonderlijk voor Marokko. Wij zagen dit niet eerder. Heerlijke warme douche en goed eten in het restaurant voor niet zo veel geld. Wij kampeerde met de tent en het klimaat was heerlijk. Wij hadden volop schaduw. Mooie rustige ligging en toch heel dicht bij het strand.(10 minuten met de auto). Zwembad wat aan de kleine kant, maar daarentegen weer heerlijke stoelen waar je op kunt relaxen. Kortom een echte aanrader!!! voor iedereen die in Marokko kampeert. Wij komen zeker terug als we in de buurt zijn! Wij hebben veel gekampeerd in Marokko. Maar dit was de beste camping!

Fantastisch en goedkoop

Zoubida
    13-1-2018

Het was perfect, ze hadden schone wc’s, bidplekken voor man en vrouw en boor als je niet van tenten houd een paar blokhutten met verwarming en alles er op en er aan

Ontzettend mooie plek, grote gastvrijheid

Gwen Walder
    16-7-2017

Gelegen 1 km van de watervallen van Ouzoud. Heel schone douches en toiletten. Ontzettend aardig ontvangen door Najib Mohamed en Jamiha.

Uitzicht op de bergen. Rustige camping met zwembad.

Goeie menukaart.

Geweldige verblijf in Marokko.

Ella
    14-8-2015

Een mooie kleine camping.

De eigenaars Paul en Renate en hun team stralen enthousiasme en gastvrijheid uit.

Je voelt je direct welkom.

Een mooi authentiek ingericht restaurant..de gerechten op het menu zijn zekert aan te raden.

Kindvriendelijk!

Mooie omgeving,vlak bij de waterval en een riviertje, waar je mooie wandelingen kunt maken.

mooie camping

Martine
    19-3-2015

Heel mooi aangelegde, goed onderhouden camping met goed sanitair en mooi zwembad. Goed bereikbaar: ligt aan doorgaande weg. Het beheer is erg vriendelijk en behulpzaam. Mooi restaurant. Er is ook kamerverhuur. Marrakech centrum goed bereikbaar via openbaar vervoer. Grote supermarkt op 4 km. mooie uitvalsbasis voor een bezoek aan Marrakech of de Ourika vallei. De direkte omgeving is niet zo interessant. Soms wat overlast van verkeer