Campings Finland

Reviews over accommodaties in Finland

Super

A.A,
    7-8-2018

Prima camping aan een prachtig meer! Leuk dat de beheerder Nederlands spreekt en je veel vertelt over de omgeving en het leven in de Finse midzomernachten!

Gereisd met partner in juli 2018

Mega camping

Wouters,
    14-1-2018

Sanitair was goed. De ontvangst was goed. Omgeving was erg mooi, vriendelijk persoon.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Een hoogte punt in onze vakantie.

Wim en Loes,
    5-8-2017

Deze camping was de beste in onze reis van 6 weken door Scandinavië. Ontvangen met koffie! Prachtige plaats, rustig en goed sanitair. Kregen van de eigenaar direct een Nederlandstalige gids van Noord Noorwegen toen we vertelden dat we daar heen gingen. Hebben hier veel plezier van gehad. Bruikbare informatie voor onze verdere reis!

Gereisd met partner in juni 2017

Fantastische plek, volgend jaar kom ik terug ;))

Kitty,
    21-2-2017

Sarituvaat is geweldige plek we zijn hier 6 dagen geweest. Vriendelijke mensen prijs kwaliteit top. Lief knus huisje met alles erop en eraan .Het was schoon en hygiënisch . Fantastisch uitzicht hadden wij op een bevroren meer ook nog het noorderlicht gezien bij ons huisje :)) mijn vakantie kon niet meer stuk. Komen zeker terug hier het was in 1. Woord geweldig. Oja en na een vermoeide dag konden we heerlijk genieten van de sauna :))

Gereisd met partner in februari 2017

Prachtige camping

Erwin,
    31-12-2015

Prachtige camping. Mooie plaatsen in het bos, heel natuurlijk aangelegd. 's avonds lopen de rendieren over de camping wat het een magisch tafereel maakt. op de camping staan een paar hutjes met een BBQ/kampvuur plek wat ideaal is.

Gelegen aan een meertje, geen last van muggen ofzo gehad. Wel koud 's nachts.

Eigenaresse van de camping spreekt echt heel veel talen waaronder Nederlands. Wifi beschikbaar bij de receptie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014