Campings Egypte

We hebben een aantal aanbieders voor Egypte voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Egypte

Louis,
    9-7-2018

Heerlijke plek voor een duikvakantie, vriendelijk personeel spreekt fatsoenlijk engels of probeert dat, eten behoorlijk goed (wordt na lange tijd wel wat eentonig). Een warme douche in het chalet is een opgave, maar zeker in de zomer ook niet nodig.

Gereisd met partner in juli 2018

Heerlijk als je rust en natuur zoekt.

Elise,
    3-1-2016

Ik verbleef 2 weken op dit kleinschalige ecolodge, 1 week in een hut, 1week in een luxe chalet. Beide accomodaties waren prima. De hut had geen eigen sanitaire voorzieningen maar die waren dichtbij. Sanitaire voorzieningen werden 2 keer per dag schoon gemaakt! De accomodaties elke dag. De service bij de receptie was uitstekend en het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik voelde me welkom. Ik was niet helemaal tevreden over de bedden van de luxe chalet. Die waren behoorlijk hard. Ik gaf dit aan bij de receptie en ik kon zo een andere chalet krijgen, zonder problemen. 3 keer per dag werd er een buffet verzorg met prima eten. Eerlijkheidshalve moet ik wel vermelden dat het na 2 weken een beetje eentonig was geworden maar dat is algemeen bekend. Er is weinig in de omgeving te doen, d.w.z. dat je niet even alleen ergens naar toe kan gaan. Wel is er voldoende keuze aan excursies. Het is een duiklocatie maar je kan er ook heel goed snorkelen, wat ik ook gedaan heb. Er is een fantastisch huisrif. Voor (kleine) kinderen is hier niet veel te beleven, geen speeltuin of zwembad met glijbanen. Het is geen resort.

Kortom, zoek je een kleinschalige en rustige accommodatie met vriendelijke mensen dan is dit zeker een aanrader! Ik zou hier zeker nog eens naar toe willen gaan.

Gereisd alleenreizend in oktober 2015

plek voor duikers/natuurliefhebber

j_lieuwma9,
    26-9-2014

Weer een wereldvakantie gehad. Ode bekende tegen gekomen maar ook veel (oud oost) Europeanen. Duiken helemaal goed en rif zag er goed uit. De 'stilte ' heeft het rif goed gedaan

Gereisd met vrienden in september 2014

Dé beste plek voor een week relaxed duiken

Petra,
    18-1-2014

Marsa Shagra is top als je niets anders wilt dan een week duiken op n prachtig huisrif en nergens zorgen om te hebben. Prima eten en fijn en schoon verblijf....

Gereisd met partner in Thu Dec 05 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top

erik,
    16-11-2013

Heerlijke plek, klein opgezet. Trekt relaxede soort duikers aan die naast het goede duiken daar lekker willen uitrusten, biertje drinken en bv een shisha willen roken.

Gereisd alleenreizend in november 2013