Hotel Tia Maria

Met vrienden

leuke jongeren vakantie

Pim van Bijsterveld
27-9-2018

Het all-inclusive is niet heel bijzonder, maar de kamers zijn prima. Het is echt iets voor jongeren.

Nooit meer

Sofie Bogaert
8-9-2018

Het is een vuil hotel, de kamer is niet één keer gepoetst in mijn week vakantie, enkel het vuilbakje werd geledigd en verse handdoeken op het bed "gegooid". De vuile handdoeken bleven gewoon liggen! Het eten is erbarmelijk, kan je zelfs niet inslikken! Heel weinig keuze ook en er staat niet vermeld wat het is van eten... Heb twee pogingen gedaan, daarna buiten het hotel gaan eten waar het heel lekker en heel goedkoop is. Daar ging mijn All-Inn!!!

Aan het zwembad en aan de bar is de hygiëne ook ver te zoeken! Van de twee bars is er ook maar één open, personeel is wel vriendelijk.

Indien men All-Inn neemt, kom je bedrogen uit, in de namiddag één soort ijs, en enkele koekjes die je kan krijgen.

De ligging daarentegen is perfect! Op wandelafstand van bushalte, centrum en strand, maar dat is dan ook het enige positieve eraan... En een supermooi land!

Dit hotel is zijn sterren niet waard! Hier kom ik nooit meer terug!!

In een woord, Verschrikkelijk!

Maik
31-8-2018

we hebben hotel Tia Maria voor een week geboekt, all in. Echter bij aankomst bleek dat niet alles all-in was. veel drankjes kosten geld en er was maar 1 bar waar 1 mederwerker achter stond. personeel is laks ook bij het schenken van dranken. wij waren met 5 personen dus bestelde ik soms 5 drankjes waarop ik de vraag kreeg waarom ik zoveel bestelde. Het eten was rond uit rampzalig, dit in de zin van droog, koud en elke dag het zelfde. het eten is smaakloos en niet te eten! tijdens de lunch is er nog geen boterham met beleg te krijgen en de lunch en het diner was 95% van de vakantie hetzelfde.

we hebben na 1 dag een kamer upgrade aangevraagd omdat wij met z'n allen graag op een kamer wouden, dit was geen probleem als we 60€ bij betaalden.

ik kan in dit bericht helaas niet alles beschrijven maar ik raad dit hotel ten strengste af.

elke euro die wij hebben betaald voor dit hotel was het NIET waard.

Nooit meer!

Kayleigh
14-8-2018

Vreselijk hotel!!! Absoluut geen aanrader! Bedden zijn net zo hard als planken. Vieze kamers. Vieze vlekken in het beddengoed. Doucheput stroomt over. Wc bril is kapot. Kraan is kapot. Nooit meer dit hotel!

Moreno
11-8-2018

De kamers zijn zeer ruim en worden dagelijks schoongemaakt. Het zwembad is wat aan de kleine kant, hier door is zwemmen niet echt leuk.

Vreselijk nooit meer

Femke
24-7-2018

Het begon allemaal met dat wij een 6 persoons kamer geboekt hadden kregen we een week van te voren te horen dat het een 5 persoons kamer was en wij ons daar dus met ze zessen in moesten proppen na een dag of 2 dat we er waren liep het putje van onze douche niet meer goed door dus overstroomde de hele douche toen hebben wij dat bij de receptie gemeld en zeiden ze tegen ons over 20 min komt er iemand het maken wat nooit is gebeurd waardoor wij het zelf elke keer konden droog maken met handoeken waarvan we er maar 2 per dag kregen met 6 personen ook het eten in het hotel was echt niet lekker en was lauw of koud 1 van de laatste dagen was er heel veel wind regende het en omweerde het waardoor er 1 bordje en 1 glas die op het balkon stonden waren omgewaaid bij vertrek kregen we een boete van het kapotte glas, bord en met die handoeken die wij hadden gebruikt om de douche droog te maken toen wij uitlegde hoe het kwam zeiden ze dat we logen

Nooit meer!

Stien
20-1-2018

Begin er niet aan!!!!!

Tenzij je s’nachts wakker bent en overdag slaapt.

Onvriendelijk, niet behulpzaam, vreselijk.

Vreselijk!

Britta
21-9-2017

Na een overboeking in deze nachtmerrie terecht gekomen!

Voor jonge feestbeesten vast erg leuk, maar daar zet je toch geen gezinnen tussen?.

Geen enkele nacht fatsoenlijk geslapen, om van de gaarkeuken maar te zwijgen.

Nooit meer, ook Bulgarije is geen gastvrij vakantieland, botte bullebakken.

Hotel goed, eten beneden maats.

Kurt
7-9-2017

Het hotel is netjes, maar schoonmaken is 1 maal in 7 dagen!!!

Voor het eten kan je beter ergens anders gaan eten.

Warm eten bij ontbijt, lunch en diner is lauw tegen koud aan. Zelfs bij het bijvullen vanuit de keuken is vlees en friet tegen koud aan.

Het restaurant is niet voorbereid op het aantal gasten bij het begin van het eten.

Het is aan te raden om alleen logies te boeken,evt.ontbijt, maar de rest buiten de deur te eten, genoeg restaurants in de omgeving waar je goed en niet duur kan eten.

Mooie kamers, slecht eten.

Dennis
6-8-2016

Kamers waren mooi ruim en bedden waren prima. Echter was het niet heel erg schoon. Soms vlekken in nieuwe handdoeken en beddenlakens. Badkamers hebben geen raam en hebben daarom af en toe een vieze geur. Hotel heeft wifi op de kamers, maar is niet erg snel.

Het all-inclusive zal ik afraden. Eten is erg slecht en kent weinig variatie. (Warm eten te koud, koud eten te warm.) Drinken is erg waterig. (Komt vaker voor in zulke landen.) Alcoholische dranken niet erg uitgebreid.

Personeel is erg vriendelijk en voor een beetje fooi doen ze veel extra`s. Het team is jong, enkele kunnen maar Engels.

De ligging is goed. Supermarkt en taxi standplaats is de buurt. Strand en Flowerstreet op een klein stukje wandelen. Hotel is gelegen aan de grote straat met busstations, maar hier heb je geen last van.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tia Maria in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tia Maria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.