Hotel Tia Maria

Onvoldoende

Laatste review

Ro,
16-11-2018

Slechte hotel ooit waar ik geweest ben.

Bij aankomst werden we slecht geholpen en we troffen een vieze hotel kamer aan.

De volgende dag hebben we een nieuwe hotelkamer gekregen die ook vies was het douche gordijn viel van de muur en de vriezer werkte niet eens.

We moesten 3 dagen met de zelfde handdoek doen.

Ook is er door de schoonmaaksters geld uit onze hotelkamer gestolen hier over een klacht ingediend maar ik kreeg mijn geld niet terug.

Het zwembad was zo vies dat je de bodem niet eens kon zien.

Bij het ontbijt maakten ze onderscheid tussen all inclusive en alleen ontbijt ingebrepen zo mochten wij niet alles pakken en mensen die all inclusive hadden wel.

Het personeel was ook heel ontvriendelijk en bijna niemand kon engels waardoor communicatie bijna niet mogelijk was.

Als je savonds even naar de boulevard wou moest je 10/15 minuten lopen terwijl dit niet aangegeven was op de site.

Kenmerken
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant

40 reviews over Hotel Tia Maria in het Nederlands

Ro,
16-11-2018

Slechte hotel ooit waar ik geweest ben.

Bij aankomst werden we slecht geholpen en we troffen een vieze hotel kamer aan.

We moesten 3 dagen met de zelfde handdoek doen.

Het zwembad was zo vies dat je de bodem niet eens kon zien.

leuke jongeren vakantie

Pim van Bijsterveld,
27-9-2018

Het all-inclusive is niet heel bijzonder, maar de kamers zijn prima. Het is echt iets voor jongeren.

Sofie Bogaert,
8-9-2018

Het is een vuil hotel, de kamer is niet één keer gepoetst in mijn week vakantie, enkel het vuilbakje werd geledigd en verse handdoeken op het bed "gegooid". De vuile handdoeken bleven gewoon liggen! Het eten is erbarmelijk, kan je zelfs niet inslikken! Heel weinig keuze ook en er staat niet vermeld wat het is van eten... Heb twee pogingen gedaan, daarna buiten het hotel gaan eten waar het heel lekker en heel goedkoop is. Daar ging mijn All-Inn!!!

Aan het zwembad en aan de bar is de hygiëne ook ver te zoeken! Van de twee bars is er ook maar één open, personeel is wel vriendelijk.

Indien men All-Inn neemt, kom je bedrogen uit, in de namiddag één soort ijs, en enkele koekjes die je kan krijgen.

De ligging daarentegen is perfect! Op wandelafstand van bushalte, centrum en strand, maar dat is dan ook het enige positieve eraan... En een supermooi land!

Dit hotel is zijn sterren niet waard! Hier kom ik nooit meer terug!!

Tjingo

In een woord, Verschrikkelijk!

Maik,
31-8-2018

we hebben hotel Tia Maria voor een week geboekt, all in. Echter bij aankomst bleek dat niet alles all-in was. veel drankjes kosten geld en er was maar 1 bar waar 1 mederwerker achter stond. personeel is laks ook bij het schenken van dranken. wij waren met 5 personen dus bestelde ik soms 5 drankjes waarop ik de vraag kreeg waarom ik zoveel bestelde. Het eten was rond uit rampzalig, dit in de zin van droog, koud en elke dag het zelfde. het eten is smaakloos en niet te eten! tijdens de lunch is er nog geen boterham met beleg te krijgen en de lunch en het diner was 95% van de vakantie hetzelfde.

we hebben na 1 dag een kamer upgrade aangevraagd omdat wij met z'n allen graag op een kamer wouden, dit was geen probleem als we 60€ bij betaalden.

ik kan in dit bericht helaas niet alles beschrijven maar ik raad dit hotel ten strengste af.

elke euro die wij hebben betaald voor dit hotel was het NIET waard.

Nooit meer!

Kayleigh,
14-8-2018

Vreselijk hotel!!! Absoluut geen aanrader! Bedden zijn net zo hard als planken. Vieze kamers. Vieze vlekken in het beddengoed. Doucheput stroomt over. Wc bril is kapot. Kraan is kapot. Nooit meer dit hotel!

Moreno,
11-8-2018

De kamers zijn zeer ruim en worden dagelijks schoongemaakt. Het zwembad is wat aan de kleine kant, hier door is zwemmen niet echt leuk.

Vreselijk nooit meer

Femke,
24-7-2018

Het begon allemaal met dat wij een 6 persoons kamer geboekt hadden kregen we een week van te voren te horen dat het een 5 persoons kamer was en wij ons daar dus met ze zessen in moesten proppen na een dag of 2 dat we er waren liep het putje van onze douche niet meer goed door dus overstroomde de hele douche toen hebben wij dat bij de receptie gemeld en zeiden ze tegen ons over 20 min komt er iemand het maken wat nooit is gebeurd waardoor wij het zelf elke keer konden droog maken met handoeken waarvan we er maar 2 per dag kregen met 6 personen ook het eten in het hotel was echt niet lekker en was lauw of koud 1 van de laatste dagen was er heel veel wind regende het en omweerde het waardoor er 1 bordje en 1 glas die op het balkon stonden waren omgewaaid bij vertrek kregen we een boete van het kapotte glas, bord en met die handoeken die wij hadden gebruikt om de douche droog te maken toen wij uitlegde hoe het kwam zeiden ze dat we logen

Nooit meer!

Stien,
20-1-2018

Begin er niet aan!!!!!

Tenzij je s’nachts wakker bent en overdag slaapt.

Onvriendelijk, niet behulpzaam, vreselijk.

Vreselijk!

Britta,
21-9-2017

Na een overboeking in deze nachtmerrie terecht gekomen!

Voor jonge feestbeesten vast erg leuk, maar daar zet je toch geen gezinnen tussen?.

Geen enkele nacht fatsoenlijk geslapen, om van de gaarkeuken maar te zwijgen.

Nooit meer, ook Bulgarije is geen gastvrij vakantieland, botte bullebakken.

Hotel goed, eten beneden maats.

Kurt,
7-9-2017

Het hotel is netjes, maar schoonmaken is 1 maal in 7 dagen!!!

Voor het eten kan je beter ergens anders gaan eten.

Warm eten bij ontbijt, lunch en diner is lauw tegen koud aan. Zelfs bij het bijvullen vanuit de keuken is vlees en friet tegen koud aan.

Het restaurant is niet voorbereid op het aantal gasten bij het begin van het eten.

Het is aan te raden om alleen logies te boeken,evt.ontbijt, maar de rest buiten de deur te eten, genoeg restaurants in de omgeving waar je goed en niet duur kan eten.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tia Maria in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tia Maria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.