Hotel Tia Maria

4.1Onvoldoende

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

4.1Onvoldoende

• Animatie
  • Kinderopvang

78 reviews over Hotel Tia Maria

• 2019
    3J.kreuk21-08-2019

Nooit meer !!!

Zeer slecht hotel. Ik raad iedereen af om hier naartoe te gaan. Eetzaal is in een soort bunker. Eten is sober , weinig keus en steeds hetzelfde. Zwembad veel te klein en weinig zonnebaden. Alles in plastiek bekertjes. Alleen bij het ontbijt thee verkrijgbaar.

Alleen gereisd in augustus 2019

• 3Bram14-08-2019

Nooit meer

Ligging is prima. Hotel zelf ziet er prima uit. Service daarentegen echt dramatisch. In 11 dagen tijd is onze kamer maar één keer "gepoetst" en zijn de handdoeken geen enkele keer verschoond. 3 keer gevraagd voor nieuwe handdoeken, niks gekregen. Schandalig slecht. Vraag je voor nieuwe handdoeken, krijg je een boze reactie dat je ze morgen krijgt. Niet dus! Echt een no-go dit hotel

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 3timo03-08-2019

nooit meer

Kamers prima. schoonmaak ook. alleen als je ging eten was het een regelrechte ramp soms wel 45 minuten in de rij .had je einderlijk je eten was er geen plek om te zitten er werd erg veel voorgedrongen en veel figuren gooide soms wel 5 borden vol met Eten op tafel erg asociaal Gedrag daar werd helemaal niet tegen opgetreden ik noem het gewoon een chaos Ik raad niemand aan om hier te boeken geef iets meer uit en boek iets goeds

Dt T

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 2Ola29-07-2019

Heel slecht

Hotelkamer word heel slecht opgeruimd. Met de bezem waren de schoknmaaksters niet eens binnen geweest. Alles was vies en goor. Eten is niet te eten, eten van dag van tevoren word weer geserveerd.

Klachgen ingediend over de schoonmaaksters maar er werd niks gedaan.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Dany09-06-2019

Leuk verblijf

Tia Maria is een goed hotel. Het werd onlangs gerenoveerd. Het personeel is vriendelijk. De kamer is ruim en proper. Het eten is goed. M.i. ligt het iets verder dan op 300 meter van het strand. De prijs/ kwaliteit is goed. Er is een fitness ruimte in het hotel. Het enige wat ik gezien was toen ik voorbij een kamer kwam waarvan de deur open stond, was dat er iemand van het kuispersoneel op het bed lag en gauw rechtsprong toen ze me zag.

Alleen gereisd in juni 2019

• 2018
    1Ro16-11-2018

Nooit meer

Slechte hotel ooit waar ik geweest ben. Bij aankomst werden we slecht geholpen en we troffen een vieze hotel kamer aan. De volgende dag hebben we een nieuwe hotelkamer gekregen die ook vies was het douche gordijn viel van de muur en de vriezer werkte niet eens. We moesten 3 dagen met de zelfde handdoek doen. Ook is er door de schoonmaaksters geld uit onze hotelkamer gestolen hier over een klacht ingediend maar ik kreeg mijn geld niet terug. Het zwembad was zo vies dat je de bodem niet eens kon zien. Bij het ontbijt maakten ze onderscheid tussen all inclusive en alleen ontbijt ingebrepen zo mochten wij niet alles pakken en mensen die all inclusive hadden wel. Het personeel was ook heel ontvriendelijk en bijna niemand kon engels waardoor communicatie bijna niet mogelijk was. Als je savonds even naar de boulevard wou moest je 10/15 minuten lopen terwijl dit niet aangegeven was op de site.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 7Pim van Bijsterveld27-09-2018

leuke jongeren vakantie

Het all-inclusive is niet heel bijzonder, maar de kamers zijn prima. Het is echt iets voor jongeren.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 3Sofie Bogaert08-09-2018

Nooit meer

Het is een vuil hotel, de kamer is niet één keer gepoetst in mijn week vakantie, enkel het vuilbakje werd geledigd en verse handdoeken op het bed "gegooid". De vuile handdoeken bleven gewoon liggen! Het eten is erbarmelijk, kan je zelfs niet inslikken! Heel weinig keuze ook en er staat niet vermeld wat het is van eten... Heb twee pogingen gedaan, daarna buiten het hotel gaan eten waar het heel lekker en heel goedkoop is. Daar ging mijn All-Inn!!!
    Aan het zwembad en aan de bar is de hygiëne ook ver te zoeken! Van de twee bars is er ook maar één open, personeel is wel vriendelijk. Indien men All-Inn neemt, kom je bedrogen uit, in de namiddag één soort ijs, en enkele koekjes die je kan krijgen. De ligging daarentegen is perfect! Op wandelafstand van bushalte, centrum en strand, maar dat is dan ook het enige positieve eraan... En een supermooi land! Dit hotel is zijn sterren niet waard! Hier kom ik nooit meer terug!!

Alleen gereisd in september 2018

• 3Maik31-08-2018

In een woord, Verschrikkelijk!

we hebben hotel Tia Maria voor een week geboekt, all in. Echter bij aankomst bleek dat niet alles all-in was. veel drankjes kosten geld en er was maar 1 bar waar 1 mederwerker achter stond. personeel is laks ook bij het schenken van dranken. wij waren met 5 personen dus bestelde ik soms 5 drankjes waarop ik de vraag kreeg waarom ik zoveel bestelde. Het eten was rond uit rampzalig, dit in de zin van droog, koud en elke dag het zelfde. het eten is smaakloos en niet te eten! tijdens de lunch is er nog geen boterham met beleg te krijgen en de lunch en het diner was 95% van de vakantie hetzelfde. we hebben na 1 dag een kamer upgrade aangevraagd omdat wij met z'n allen graag op een kamer wouden, dit was geen probleem als we 60€ bij betaalden. ik kan in dit bericht helaas niet alles beschrijven maar ik raad dit hotel ten strengste af. elke euro die wij hebben betaald voor dit hotel was het NIET waard.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 1Kayleigh14-08-2018

Nooit meer!

Vreselijk hotel!!! Absoluut geen aanrader! Bedden zijn net zo hard als planken. Vieze kamers. Vieze vlekken in het beddengoed. Doucheput stroomt over. Wc bril is kapot. Kraan is kapot. Nooit meer dit hotel!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.4 km, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats