Sorteren

Reviews over accommodaties in Bolivia

Huis met fantastisch uitzicht in mooie omgeving

Patricia
    22-7-2018

Het huis en de locatie zijn geweldig. Een compleet ingericht huis, ook open haard. Voldoende ruimte voor 6 volwassen. het huis heeft in elke windrichting een terras. De meeste terrassen hebben uitzicht op de heuvels. contact met de eigenaren was hartelijk. Mooie omgeving met leuke steden om te bezoeken.

Super kamer, super bedden, super uitzicht op het T

ellen.v
    1-5-2016

Even bijkomen kan in dit hotel. Prima kamers, prachtig uitzicht, zelfs vanuit de badkamer kijk je op het meer.

Comfortabel tot en met.

Restaurant ook goed, hoewel aardig aan de prijs. Aanrader...

Paradijselijke rust.

patrick
    30-9-2013

Deze parel ligt op ca. 30 min. wandelen van het centrum van Coroico in een jungleachtige omgeving. De villa 'arcos' bestaat uit 2 slaapkamers, een kleine en eenvoudige badkamer, een keuken (waar wij zelf geen gebruik van gemaakt hebben) en een half open veranda. Vanaf deze veranda heb je vanuit je hangmat zicht op het mooie gebergte en de tuin. Enig! Deze ecolodge is zeker niet luxueus, hoewel je over onder meer 2 zwembaden beschikt, maar beviel ons toch enorm. Het onthaal was ook super vriendelijk. De maaltijden in het restaurant zijn heel lekker. De bediening is heel lief, maar een beetje geduld is wel op zijn plaats (in deze omgeving heb je dat normaal gezien vanzelf). De ecolodge is alleen geschikt voor rustzoekers. In de omgeving kan je uitstekend wandelen en aan de receptie vind je een heleboel informatie daarover.

Mooi,gerenoveerd hotel, uitstekende ligging.

patrick
    23-9-2013

Het is eigenlijk geen hostal , maar eerder een boetiekhotel. De ligging in één van de hoofdstraten (Sagarnaga) die naar de kerk San Francisco leidt is subliem. De mevrouw aan de receptie was super vriendelijk en behulpzaam. We zijn er twee keer geweest. De eerste keer hadden we een kamer op de bovenverdieping die uitgaf op een open ruimte, waar dan onderaan het restaurant zich bevindt. Hier hadden we twee dubbelkamers en ondervonden we lichte lawaaihinder door het restaurant. De tweede kamer was er eéé voor 4 personen en bevond zich in het keldergedeelte. Hier is weinig of geen daglicht, maar wel gezellige, artificiële belichting. De kamers waren heel gezellig, de prijs was heel correct en het ontbijt ook zeer goed (hoewel niet uitgebreid). Het is er kraakproper en de kamers beschikken over een satelliet tv en gratis wifi. Het restaurant waarmee het hostal de ruimte deelt is supergezellig, heel populair bij de westerse toeristen en je kan er heel lekker eten.

Kwaliteitsvolle slaapgelegenheid

Martine Smets
    1-8-2013

Hotel ligt niet ver van centrum, maar toch rustig gelegen. Kamers zijn ruim, zeer net en met alle noodzakelijke uitrusting. Stijl is wat passé maar stoort niet echt. Er is een ruim dakterras. Medewerkers zijn zeer behulpzaam. Ontbijt is uitgebreid met veel fruit en verder veel variatie. Zelfs bij extra vroeg vertrek 's morgens doet men de moeite om voor ontbijt te zorgen. Niet zo goedkoop (50 euro voor 2 pers), maar het is de prijs echt wel waard.