De beste deals voor een goedkope vakantie naar Kreta

Kayleigh - 17 juni 2024

De beste deals voor een goedkope vakantie naar Kreta

Kayleigh - 17 juni 2024

Joehoe, vakantietijd! Kriebels om eropuit te trekken? Wij ook! Droom jij van een goedkope vakantie naar Kreta? Wij hebben precies wat je zoekt! Check snel de Zoover Deals voor dit paradijselijke eiland. Zon, zee en een glimlach op je gezicht gegarandeerd!

Let op: de deals zijn te boeken tot en met zondag 23 juni 2024!

Goedkope vakantie Kreta

Minos Imperial Luxury Beach Resort & Spa
Minos Imperial Luxury Beach Resort & Spa

"We hebben een geweldige tijd gehad in dit hotel. Alles was perfect schoon. Suite had een ongelooflijk zwembadzicht en een eigen balkon. De spa was ook geweldig en het eten in het restaurant was goed... te veel keuzes op het menu en alles was erg lekker." - Suzanne

Asterias Village Resort
Asterias Village Resort

"Het ontbijt was prima, we hadden een hele mooie en fijne hotelkamer en het zwembad was heerlijk. We hebben erg genoten van onze vakantie in Asterias Village Resort!" - Robin

Minos Palace Hotel & Suites
Minos Palace Hotel & Suites

"Prachtig hotel waar je helemaal tot rust komt, met een uitstekende, prachtige ligging! Ook zeer lekkere keuken! Heel vriendelijk personeel! Een absolute aanrader! Het dorpje is gemakkelijk en snel te bereiken met de taxi, want anders wel een goed half uur te voet. We hebben een heel mooie vakantie gehad in dit prachtige hotel! Een absolute aanrader!" - Kathy

Kassavetis Center
Kassavetis Center

"Vriendelijk personeel, genoeg zwembaden en ligbedjes, heel dicht bij het strand en uitgaansgelegenheden. Bij ons is er elke dag roomservice geweest voor schone handdoeken en lakens etc. Wij hebben het naar ons zin gehad." - Daisy

Hotel Calypso
Hotel Calypso

"Jaarlijks komen wij terug naar dit fantastische hotel. Nog steeds een dikke pluim voor ganse team, je wordt er steeds zeer goed verzorgd en begeleid bij al het nodige!" - Martine & Reza

Nog meer Zoover Deals

Zoover Deals bieden meer dan een goedkope vakantie naar Kreta. Profiteer ook van scherpe kortingen voor andere zonnige oorden in Griekenland, Spanje, Turkije, Portugal en Egypte. Dus waar wacht je nog op? Bekijk snel de deals en boek die welverdiende vakantie. Wees er snel bij, want deze deals zijn geldig tot en met zondag 23 juni.