Regio's in Birma / Myanmar

Reviews over accommodaties in Birma / Myanmar

Super cool

Buwan Dubois,
      1-9-2018

Fantastisch eten, aan het meer met leuke excursies. Prima sercive heel ruime kamers.

Sven Toune EAM, EAM, 23-9-2018

Beste Buwan,

Bedankt voor het nemen van de tijd om jou ervaing in Novotel Inle te delen.

We zullen jou waardering in ons team doorgeven.

Alvast bedank en tot een spoedig weerziens.

Met vriendelijke groeten,

Sven Toune

Bijzondere accommodatie in een prachtige omgeving

André,
      5-5-2017

Het is daar zo mooi, een prachtig meer met vissers die met een been roeien, en bijzondere marktjes.

Vriendelijke mensen, goed eten, en dan een dag of drie daar verblijven is heerlijk.

Mooie boottochten maken over het Inle Lake.

En dan verder Myanmar door, en vergeet Bagan niet!

grandioos

Ingew,
      5-9-2016

Je kan alleen met een boot over het Inle Meer naar het hotel. Daar worden de gasten verwelkomt door het personeel die je een muzikaal welkom brengen. Je wordt ontvangen met een drankje, krijgt je sleutel en je gaat naar je eigen huisje op palen. Heerlijk aan het Inle Meer, met een balkon, zodat je alle boten voorbij ziet komen.

superaardig personeel!

Conny,
      11-12-2015

Het Clover City Center Hotel zit in een rustige zijstraat in het drukke Yangon. De kamers zijn niet groot maar voorzien van alle behoeftes zoals airco, koelkastje en kluis. De kamer en badkamer zijn verder superschoon en het ontbijt is lekker. Maar het beste van alles is het superaardige personeel die alles voor de gasten doen!

prima hotel in centrum

Ria,
      20-4-2015

Prima hotel in het centrum, ligt aan drukke straat maar totaal geen last van omdat het met een laantje ervan af ligt.

Een oase van rust in het centrum juist.

Er is zeker Wel een lift.

dichtbij de nightmarket en lokaal eet tentje.

Heel fijn is het zwembad dat niet groot is maar wel voor heerlijke verkoeling zorgt.

Schoon en goede kamer.

vriendelijk personeel.