Hotel Sandeshoved

Tonen op kaart

645 reviews over Hotel Sandeshoved

• 7DANNY E17-02-2020

Goed ,maar kon beter .

Mooie locatie aan de dijk, vriendelijk ontvangst, super ontbijt, maar de kamer op 3de verdiep was een tegenvaller, zicht op binnenkoer, nog met vasttapijt , hadden badkamer die veel te klein was, je kon er amper in met een persoon, je moet op wc gaan zitten om douchedeur open te maken, pas gerenoveerd maar slecht uitgevoerd, water loopt uit douche badkamer binnen, handdoek hield dit zelfs niet tegen, regendouche druppelt terwijl deze dicht staat , veel geluid van airco op binnenplaats en van de omliggende kamers , enorm slecht geïsoleerd, kortom kamer tegenvaller, maar rest hotel super.

• 9Jans10-02-2020

Verrassend!

Wij gaan al jaren naar de kust om te gaan wandelen langs het strand en passeerden regelmatig langs het hotel Sandeshoven, maar deze keer hebben wij een overnachting geboekt in dit hotel. Wij waren verrast over de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel, de netheid v/d kamer-sanitair-gang-inkomhal en de eetruimte. Het ontbijtbuffet was overheerlijk met een overvloed aan suggesties. Hier komen wij zeker nog eens terug!

• 10Willy Speltens10-02-2020

Prachtig WE aan zee

Vriendelijk onthaal, zeer ruime kamer op 7de verdieping met adembenemend zicht op zee en de havengeul. Uitgebreid ontbijtbuffet met alles erop en eraan. Zeker voor herhaling vatbaar !!!

• 10De Wolf Ingrid10-02-2020

Fantastisch, ik ga zeer zeker terug !

Zeer aangenaam verblijf, had kleine studio met alles op en aan wat nodig is om zelf potje te koken, ruime en zeer nette kamers met zijdelings zeezicht. Zeer lekker en uitgebreid ontbijtbuffet. Zeer vriendelijke ontvangst, zowel aan de receptie als ontbijt en/restaurant. Heb al teruggeboekt voor de april 😁.

Alleen gereisd in februari 2020

• 9jorion08-02-2020

Verblijf aan zee

Bedankt Sandeshoved voor een heel fijn verblijf aan zee!

Verzorgde kamer met prachtig zicht en alle comfort!

Gereisd met partner in januari 2020

• 9Els05-02-2020

Verjaardagsweekend papa

Bedankt Sandeshoved voor een heel fijn verblijf aan zee! Verzorgde kamer met prachtig zicht en alle comfort! Het ontbijtbuffet was uitgebreid, lekker en voor elk wat wils. Ook het 3-gangen-menu dat in de aanbieding zat, was echt lekker en verliep heel vlot! (Wat altijd fijn is met kinderen aan tafel :-)) Maar bovenal een dikke pluim en een dikke merci aan het personeel!! Niets was teveel gevraagd, ze maakten tijd voor ons en luisterden écht! We hadden op geen enkel moment het gevoel dat we een nummer waren en dat is wel een prestatie in zo'n groot hotel!. Bedankt voor het aangename verblijf Sandeshoved, papa's verjaardag was een weekendje om niet te vergeten! Hier komen we graag terug!! Groetjes, familie De Luyck (reservatienummer 40759)

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 8stef Foqué16-01-2020

aanrader

vlak aan de wandeldijk, vlak bij de pier en schitterende promenade richting nieuwpoort stad. Héél vriendelijk personeel. Lekker eten en goede salade-bar. Ontbijt superlekker. Proper hotel en ruim verblijf. Top.

Gereisd met partner in januari 2020

• 8Sofie Derweduwen12-01-2020

Kind en budgetvriendelijk

Ideaal weekendverblijf met kinderen. Kwaliteit/prijs héél correct. Goed ontbijtbuffet.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 10Marien Lieve01-01-2020

Wij verbleven van 28/12 tot 31/12/19 voor de zo veelstemmig keer in hotel Sandeshoved. Wij verbleven met ons 2 op een studio met frontaal zeezicht waar eigenlijk plaats was voor 4 personen (k 306). De studio en ook de gangen waren zeer mooi gerenoveerd. De kamer was zeer netjes en proper. Het personeel, blijft ondanks de drukte soms , zeer vriendelijk en behulpzaam. Dit geldt zowel voor mensen aan het onthaal, in het eetgebeuren, het restaurant en de schoonmaak. Het hotel is zeer goed centraal gelegen. Zowel vlak op de zeedijk en anderzijds de winkelstraat. Een pluspunt is zeker dat je een garagebox kan huren. Prijs/kwaliteit zeker een aanrader. Zeker het ontbijt is heel uitgebreid. Wij verbleven in halfpension. Ook het avondmaal is uitgebreid en lekker. Wij komen zeker en vast terug !

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    8Danny Hacha29-12-2019

Prachtig verblijf met zicht op zee vanuit bed.

Budget vriendelijk vooral de kamers met balkon en zeezicht. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

Gereisd met partner in december 2019

11 tips over Hotel Sandeshoved

• Betty, 04-01-2013

Als je de gewone kamers voor 2 pers te klein vindt, kies dat eerder voor een kamer van 4 of meer personen

• Vandoren, 25-04-2012

Sandeshoved Nieuwpoort wordt momenteel gerenoveerd. Wacht tot 2013 om er heen te gaan!

• elien de win, 19-08-2012

Nieuwpoort is een zeer mooie, nette en leuke badstad. Het is er ook veel rustiger dan de grotere badsteden. Zeker een bezoekje en misschien wel een verblijf waart maar niet in dit hotel.

1 vraag over Hotel Sandeshoved

• Heidi, 31-01-2016

graag wat uitleg aub

wij komen in maart en zie het natuurlijk erg zitten zijn de werken dan nog bezig bij jullie omdat ik al veel klachten gehoord heb van stof op de kamers wil je aub er op letten voor ons aub een nette kamer omdat ik last heb van huisstofmijt. met dank daar voor

Hotel Sandeshoved info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis