Hotel Sandeshoved

462 reviews over Hotel Sandeshoved in het Nederlands

zeker voor herhaling vatbaar

Diane
16-11-2018

Alles was tip top in orde. Kamer was zeer proper. Het ontbijt keuze genoeg en steeds tijdig aangevuld. Het avondeten de vaste menu zeer lekker en er stond ook nog een buffet waar je ook nog gebruik van kon maken. Het hotel ligt pal op de dijk wat een groot pluspunt is.

Altijd goede prijs/kwaliteitsverhouding

Fam. Daemen
5-11-2018

receptie vlot, beleefd en accuraat.

arrangementen (vb. vissersbuffet) rijkelijk, zeer lekker en redelijk geprijsd

Meekers Ina
5-11-2018

We hebben echt genoten van jullie vriendelijkheid en de studio was top. Het balkon en het zicht over de zee was heel mooi.

Nadat we de eerste keer hebben moeten afzeggen omdat mijn man een beroerte had gehad waren jullie heel medelevend en vriendelijk en zelfs zonder annulatieverzekering kregen we een bon toegestuurd. We hebben dan ook terug geboekt en ik moet zeggen dat we er geen moment spijt van hebben gehad. We komen zeker nog terug. Kan Sandeshoved aan iedereen warm aanbevelen. Het eten was ook zeer lekker en heel gevarieerd. Echt de moeite waard.

Slecht hotel!!

Jacques R.
4-11-2018

Kamer was een Smerig hok(!) (kamer niet schoongemaakt, plafond kwam naar beneden, scheuren in muren, spinnenraggen etc.), schandalige “service”! (werd niet professioneel gereageerd op onze klacht, gewoon niet serieus genomen) ontbijt was om te janken (vieze borden/glazen, lichamelijke klachten). Hotel absoluut niet aan te raden!!

Nooit meer!

Inge
28-10-2018

Bij aankomst stond de kamerdeur wijd open. Er hing immers een niet te harden gootsteengeur. Poten zetel waren afgebroken waardoor de zetel omhoog stond. Op het fornuis kon je je naam schrijven in het stof. Bruine strepen op de gordijnen. Stofvlokken op de grond. Receptie gebeld. Ze gingen iemand sturen. Half uur latet,nog niemand gezien. Naar receptie geweest,nieuwe kamer gekregen. Meubels helemaal versleten,voetstappen op de wc-bril,vuil fornuis,degoutante badkamer,alles roest. Nauwelijks warm water.

Nooit meer!Gelukkig was het ontbijt wel ok.

Nooit meer dit hotel

Oeyen martine
28-10-2018

Kamer met tweepersoonsbed geboekt .Daar aangekomen zeiden ze we hebben een studio met zeezicht voor de zelfde prijs geschenkje. Wat ze niet vertelde was op gang met schoolkinderen op zeeklasse ga je voor rust krijg je dit.De studio met vernieuwde badkamer met ischimmel in douche,laminaat die versleten en omhoog komt.Prijs onwaardig.

gewoon fantastisch

wendy stofferis
26-10-2018

we hadden een standaard kamer en vonden deze heel goed, ook goed dat er wifi aanwezig was op de kamer, het onbijt was gewoonweg niet normaal er was echt voor alles wat wils voor zowel klein als groot,

alleen mss iets vinden voor op de standaard kamer voor de douche er lag wel een handdoek voor waarschijnlijk bedoeld voor het water op te vangen die er vanonder loopt maar deze liep bij ons heel de andere kant op richting lavabo mss iets vinden voor het glas door te trekken over heel de lengte, en mss een beschrijving hoe de douche werkt want hebben een beetje moeten zoeken hoe deze werkt

Maar als we kunnen komen we zeker en vast nog eens terug, mss ook foldertjes leggen wat er mss allemaal is te doen in buurt in en rond nieuwpoort want wij kennen de stad niet en weten ook niet wat je er allemaal kan doen.

Het was super!

Sabine Leenknegt
22-10-2018

We hadden een standaard kamer geboekt en kregen een kamer met zeezicht, top 👌

Personeel is heel vriendelijk, ontbijt was dik in orde!

Zeker voor herhaling vatbaar.

Knap hotel !

Patrick Zaman
8-10-2018

Wij komen hier al jaren, en steeds valt het hier goed mee.

Aangename kamers, lekker eten, vooral het ontbijt is écht de moeite waard.

Het personeel doet meer dan hun best, wat hoef je nog meer ?

Hotel op de dijk

Motmans
6-10-2018

Sandeshoved is de place to be van een gezellig samenzijn

We hebben een aantal aanbieders voor Sandeshoved voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sandeshoved in Nieuwpoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sandeshoved zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.