Hotel Sandeshoved

Hotel Sandeshoved
8,5

452 reviews over Hotel Sandeshoved in het Nederlands

mooie kamer met super zeezicht

hackx francky
11-9-2018

niks op aan te merken op kamer en service

Sandeshoved is telkens weer ... GENIETEN

Temmerman C
8-9-2018

Sandeshoved …

Wat is het toch altijd weer heerlijk vertoeven in dit tophotel aan de prachtige Nieuwpoortse dijk. We verbleven hier voor een week. Bij aankomst werden we, zoals steeds, vriendelijk onthaald aan de receptie.

Maar wat een verrassing toen we de deur van onze studio met frontaal zeezicht openden … Helemaal vernieuwd ! Prachtig gewoon ! Na het vernieuwen van de badkamer enkele jaren geleden, werd nu dus ook het interieur van de studio’s grondig aangepakt. Zelfs aan de buitenkant is te merken dat Sandeshoved renoveert. Er staan nieuwe moderne stoeltjes op elk balkon. De glazen balustrades op de balkons werden vervangen, wat het hotel van op de dijk onmiddellijk een frissere, modernere en meer uitnodigende uitstraling geeft.

De studio is modern en erg stijlvol ingericht. Het tapijt werd vervangen door parket. De accordeondeur, die door ons in het verleden trouwens nooit gebruikt werd, is verdwenen, wat de studio onmiddellijk een ruimere indruk geeft. Het opklapbed had zijn beste tijd gehad en maakte plaats voor een fantastisch bed met een uiterst degelijke matras. Vanuit het dubbelbed heb je een fenomenaal uitzicht op onze prachtige zee. Dat uitzicht is echt méér dan zomaar genieten.

De aparte bedden kregen ook een make-over en ook hier werden nieuwe en goede matrassen voorzien. De oven, het fornuis en vaatwasser zijn met de noorderzon verdwenen. Maar … geen paniek voor wie toch nog op de studio iets wenst te eten … Er is een microgolfoven aanwezig, alsook een waterkoker, het nodige bestek en tafelgerei (tassen, glazen, borden, …). De oude koelkast werd vervangen door een geluidloze en prima werkende koelkast.

Wat de nachtrust zeker en vast ten goede komt, is het feit dat er nieuwe ramen (tot op de grond) geplaatst werden die niet het minste geluid doorlaten. Het deurraam naar het balkon is van een soort “kinderslot” voorzien, zodat kinderen dit niet zelf open krijgen. Dit deurraam kan trouwens ook op kiepstand geplaatst worden, wat altijd handig is. Ook aan nieuwe, goed verduisterende gordijnen werd gedacht.

Na een goede nachtrust is het altijd uitkijken naar hét ontbijt. Het ontbijt was én blijft een absolute topper in dit hotel. Meer nog … ook hier merk je dat er naar de klanten geluisterd wordt. Het al zo uitgebreide ontbijt werd nog verder aangevuld met meerdere soorten mini koffiekoekjes (vroeger waren dit enkel croissants en chocoladebroodjes … nu is er dagelijks een ruimer assortiment). Er waren meer broodsoorten dan vorige jaren. Ook aan heerlijke verse fruitsla werd gedacht.

Het assortiment aan charcuterie en kaas werd eveneens uitgebreid. Alles werd ook tijdig aangevuld. Ga je om 8 uur of later ontbijten … er wordt gezorgd dat iedereen meer dan voldoende keuze heeft.

Sandeshoved houdt dus merkbaar rekening met de beoordelingen van klanten die in het verleden gegeven werden.

Moeite noch kosten worden gespaard om dit hotel mee met de tijd te laten evolueren. Kortom … voor een topvakantie aan de Belgische kust moet je in Sandeshoved zijn ! Wij komen in ieder geval terug !

Temmerman C.

(G97013)

Een AANRADER

Fam. Van Acker - Vermeers / Merelbeke
4-9-2018

We hadden, zoals al vele jaren het geval is, opnieuw een uitstekend verblijf eind augustus (G90893).

Alles goed verzorgd, zowel ligging van onze kamer als het onderhoud ervan.

De formule Halfpension is zeker een aanrader, bij ontbijt geen gebrek aan keuze en het avondmaal was ook tiptop in orde. En snelle service !

Prijs/kwaliteit is Sandeshoved echt een 10/10 waard, zeker voor de kamers met zijdelings zeezicht.

En je kan bovendien een garagebox huren, die eigenlijk onder de zeedijk gelegen is.

Reserveren zou ik zeggen, gaan wij voor volgend jaar ook opnieuw doen ! Grtjs Etienne en Kathleen

Geweldig!

J. Brebels
26-8-2018

Alles is er in orde. Ontbijt en diner waren heel lekker en uitgebreid. Fijn dat we de auto in hangaar konden parkeren.

Uistekend

Cora van Wassenberg
23-8-2018

Lekker ontbijt, proper, nette ruime kamer met douce, vriendelijke bediening aan het onthaal

Perfect

Vandepitte - Mahieu
22-8-2018

Er zat 2 jaar tussen ons laatste logement en nu, deze zomer. Wat een facelift! We huurden een studio op het 6e met zeezicht.

Het was een prachtige nette en perfecte kamer. Alles volledig vernieuwd. De badkamerruimte was bij ons laatste bezoek reeds vernieuwd. Nu had de kamer een straffe update gekregen. De vervelende 'accordeon-deur' die de kamer scheidde was verdwenen. Het grote bed kreeg een heerlijke nieuwe oriëntering: zicht op zee. Bij een regenachtige of koudere dag (wij hadden perfect weer) kan je best rechtop/liggend lezen op het bed, en de zee zien. Het keukentje is verdwenen maar met een waterkoker, een kleine koelkast, de microgolf-oven, wat bordjes en gerei, lukte het (voor ons) perfect. Vorige keren gebruikten we dat keukentje amper en het maakt de kamer heel wat ruimer. De kamer die we hadden, een volledig (nieuw) terras-raam van plafond tot op de vloer. De ballustrade was eveneens volledig nieuw en ook wat hoger; voor de veiligheid van bv kinderen is dit heel veilig. Het verrastte mij, toen ik van het strand kwam, het gebouw volledig een nette en nieuwe look had gekregen door die ballustrades op alle verdiepingen. Mag ik niet vergeten: het hotel-ontbijt is ronduit indrukwekkend. We hadden te laat proberen te boeken en konden helaas maar 3 nachten blijven. Zo snel ons werk het toelaat, boeken we zeker een langere periode.

Gezellig aangenaam familiehotel

Keppens Karine
22-8-2018

De ideale plek om te genieten en ontspannen en lekker eten met trouwens keuze uit buffetten of dagschotel,mooie en nette kamer en vriendelijk personeel. Zeer goed gelegen aan dijk en tegen mooie winkelstraat,tram,fietsen verhuur en van daaruit kan je alle richtingen uit. Ook kwaliteit prijs,een echte aanrader

Een unieke belevenis

Roger
20-8-2018

Mooie kamer, gezellige accommodatie en rustige en centrale ligging.

Ontbijt perfect en avondmaal correct.

Bediening en service optimaal (o.m. herstel lampje binnen de 30 minuten - beleefd en vriendelijke manier)

Vriendelijk en behulpzaam verblijf

Beuserie
19-8-2018

Nette kamer , beleefd personeel , goed ontbijt tip douchedeur heeft aanpassing nodig

Een goede verblijf met vriendelijk personeel.

Liliane Roels
16-8-2018

Zijzicht op zee is niet echt meerwaarde.

Verzorgde kamers.

Spetterende=spattende douche-wiebelende wc-bril-peuken op zeer smal terras.

Wij waren met 3 volwassenen, dat was OK, met kinderen vind ik het terras minnetjes.

Mooi keukentje. We hebben het niet gebruikt.

Je mocht er de eerste dag pas laat in en de tweede dag moest je vroeg weg. Wel fijn dat we het toilet nog mochten gebruiken, al was er iets mis met het water; de vloer was nat.

Mooie voorzieningen voor minder validen.

We hebben een aantal aanbieders voor Sandeshoved voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sandeshoved in Nieuwpoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sandeshoved zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.