Géén boekingskosten

Hotel Sandeshoved

BelgiëWest VlaanderenNieuwpoort

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Sandeshoved voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 700 reviews
+41/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 700 reviews

• Rolstoel toegankelijk

700 Reviews over Sandeshoved

• 9Lissens P.29-09-2022

Top !!

Wij houden telkens een heel goed gevoel over aan ons verblijf in Sandeshoved. Prachtige ligging en altijd fijn een meer luxueuze kamer te krijgen dan gevraagd. Het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker. Heel vriendelijk onthaal. Wij komen zeker terug.

• 8Leen23-09-2022

We komen terug.

Al een aantal keer naar Sandeshoved geweest. We boeken steeds zicht op zee: de kamers zijn ruim, het eten lekker en iedereen vriendelijk en behulpzaam. Een fijn verblijf.

• 9Leemans Clement13-09-2022

Zeker opnoeuw te doen

Goed gelegen hotel met uitgebreid ontbijt

• 9henri loos12-09-2022

fantastiscg

Vriendelijk personeel, ontbijt: zeer ruime keuze in brood, broodjes en beleg kamer: geen grote luxe, maar wel alles aanwezig voor een aangenaam verblijf restaurant: uit gebreide kaart, maaltijden worden aantrekkelijk op ge diend en zeer smakl-elijk,

• 3Carolina Ferdi12-08-2022

Grote tegenvaller

Appartement was broeierig heet, zon van 's morgend tot late namiddag. Heel vuil, zand in zetels en op stoelen, haren van vorige gasten in lavabobakje, tafelblad stuk en vastgeplakt met stukjes grijze tape, .... Dame aan de balie heel onvriendelijk bij melden van netheidsproblemen. Ober van terras was ronduit onbeschoft, wou mijn bankkaart meenemen om contactloos te betalen, ik moest hard trekken om ze in mijn hand te kunnen houden. Ik wou ze niet meegeven en toen was volgens hem een probleem met contactloos betalen ivm afstand ? Aan de andere kant van de tafel kon ik dan wel zelf swipen. Kreeg de sneer : ben je nu gelukkig madam ? Bitse opmerkingen, niet te geloven. Nadien begon hij ons bij andere klanten belachelijk te maken en uit te lachen. Enkel ontbijtbuffet is meer dan ok. Wat een rotervaring !

• 10Verstraeten Eddy06-08-2022

Geweldig genoten

Alles was perfect in orde. Kamer was proper. Ontbijt was zeer goed. Een goede ligging om wandelingen en fietstochten te maken. Vriendelijke bediening. Komen zeker terug

• 8Mrlsclrs04-08-2022

super goed, zkr aanrader

het is een mooi hotel, het personeel is altijd vriendelijk en beleeft ook al hebben ze een slechte dag. het is zeker een aanrader maar kom vooral als het seizoen gedaan is. grtjs.

• 5sandra20-07-2022

verschrikkelijk

Volgens mij is er in het hotel 1 slechte kamer (vermits de meeste recensies positief zijn van de andere gasten), en die hadden wij juist. standaardkamer met een stapelbed. Er was echter wel geen trapje aanwezig, en het was eigenlijk gewoon een plank tegen de muur bevestigd. Dus zonder zijkant (kind rolt s'nachts gewoon uit bed). Badkamerdeur had geen klink, elektriciteit viel constant uit, mini-bar was niet aanwezig (stond wel vermeld in de kamerbeschrijving). En vermits we boven de keuken zaten was de vloer gloeiend heet en de ramen openzetten was geen optie want iedereen kon binnen en buiten lopen (was plat dak dat werd gebruikt door de rokers) dan en we keken recht op de schouwen van de keuken die ook veel warmte en stank afgaven. 3x naar het onthaal geweest, maar daar kwamen ze precies uit de lucht gevallen. Spijtig dat ze ons daar niet beter hebben verder geholpen. Wij gaan graag en vaak naar de kust, maar niet meer naar dit hotel.

• 9Lily15-07-2022

Geweldig

We hebben weer genoten in Nieuwpoort. Mooie kamer met uitzicht op zee . Uitgebreid ontbijt en heerlijk vertoeft op het terras aan de Zeedijk . Zeer vriendelijk personeel, niets is hun teveel . Zelfs in deze drukke tijd. Ik was samen met m’n dochter en kleinkind van anderhalf . We komen zeker weer heel graag terug .

• 9Strosse11-06-2022

Komen zeker terug!

Super accommodatie. Hotel rolstoel toegankelijk! We hadden een studio aangevraagd met zij zeezicht. Tot onze verbazing was er een aparte slaapkamer en nog eens 4 slaapmogelijkheden. 2 opklapbare eenpersoonsbedden en 1, 2 persoonsbed in de kast in de living, geriefelijke keuken, keukentafel en TV. Hadden half pension. Ontbijt zeer rijkelijk. Avond eten was vastgelegd maar indien je iets niet mocht kon je een alternatief kiezen aan het buffet. Elke morgen werd de kamer gepoetst ! Aan de receptie waren ze supervriendelijk en bij aankomst was onze kamer reeds klaar en mochten we deze reeds gebruiken. Komen in de grote vakantie zeker terug.

Hotel Sandeshoved info

• AirconditioningNiet beschikbaar