KinderhotelWeer vandaag25°11°

146 reviews over Hotel Velotel Brugge in het Nederlands

Leuk en schoon hotel!

Belinda Kroese
12-11-2018

Samen met mijn vriend ben ik hier in november 2018 een weekend geweest. Het hotel ligt ongeveer 30 min loopafstand vanaf Brugge. Gratis parkeren. Er zijn ook mogelijkheden om een fiets of taxi te huren, als is het lopen niet ver. Kamers zijn erg schoon, bedden slapen heerlijk. Kamers zijn wel wat gehorig. Komt mede omdat er een tussendeur tussen de kamers zit( kan op slot). Koelkast is aanwezig. Personeel is ook vriendelijk en behulpzaam, wijze je goed de weg en waar je makkelijk bijv kunt eten of parkeren.

Omgeving is rondom het hotel niet bijzonder, er lijken wat verbouwingen bezig te zijn. Brugge zelf is ook erg mooi. Niet op de markt gaan eten of drinken, hier betaal je ontzettend veel geld voor.

Aanrader ; bierbrouwerij de halve maan.

Gereisd Met partner in november 2018

Fantastisch, top-hotel

M Heeremans
3-9-2017
  • bijzonder vriendelijk personeel, uitgebreide informatie bij inchequen Schone kamers, goede bedden, mooi uitzicht Lekker terras in de zon
  • Beetje rommelige omgeving wegens bouwwerkzaamheden, maar zullen waarschijnlijk t.z.t opgelost worden
Gereisd Met partner in september 2017

Prima hotel

Hanny
14-5-2017

Het personeel.in dit hotel.is zonder uitzondering zeer service gericht! Je hoeft maar te kikken en ze staan voor je klaar, Lieve Geert bij de receptie, ik zal.je nooit vergeten.Wat een heerlijke humorvolle man! Zeker een.aanrader , hoewel.ik de drankjes ook aan de dure kant vind.Maar ja, Hollanders he, nemen gewoon onze eigen drankjes mee voor op de kamer.

Gereisd Met partner in maart 2017

leuk thema

Jochem Stephane
4-3-2017

Velotel leuk thema hotel, wel net buiten Brugge, maar goed doenbaar te voet of met de fiets. Ze bieden ook goedkope taxi vouchers aan. Hotel is ok, kamers niet te groot, restaurant blijkbaar net vernieuwd en lekker. De gangen van hotel kunnen netter en kamermeisjes zijn vrij luid 's morgens. Goede info in de receptie door ben, als wij ooit terug komen naar Brugge is Velotel wel een goede optie, maar dan brengen we de fietsen mee :)

Gereisd Met partner in maart 2017

Zeker nog eens doen!

Willy en Renilda
4-3-2017

Ondanks de verbouwingen ondervonden we nergens hinder hiervan. Het onthaal (zowel incheck als uitcheck)l was super : correct,duidelijk en zeer vriendelijk. Het ontbijt : ruim,netjes en zeer verzorgd.

Gereisd Met partner in februari 2017

leuk verblijf

Steven
29-1-2017

Goed hotel, nette kamers en goede ontvangst. In januari waren er werken maar dit was aangekondigd op hun website. Wij hadden een diner arrangement en bij ons was het eten lekker, 1e avond buffet en 2e avond zelf beslist om nogmaals te eten, a la carte en was heerlijk! Goede gratis parking naast het hotel. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in januari 2017

zeer goed

Deslager
22-1-2017

Groot en net hotel. Propere kamers, vriendelijk personeel zowel aan de balie (heel informatief) als in de bar. Lekker ontbijt, we hebben niet gedineerd. Net aan de rand van Brugge, gratis parking.

Gereisd Met partner in januari 2017

nooit meer

JvdH
2-1-2017

Het personeel is heel aardig. wij vonden de prijs van het buffet te hoog in verhouding tot wat wij ervoor kregen. En het eten was lauw. In de ontbijtzaal was het zo koud, dat veel mensen met hun jas aan zaten te eten. Dan ging er ook nog steeds een deur open, voor de mensen die buiten gaan roken en komt er weer een hele koude vlaag naar binnen. Kamers met tweepersoonsbedden hebben een tussendeur, met als gevolg dat het heel erg gehorig is! Al met al voor ons een slechte ervaring en komen nooit meer in dit hotel.

Gereisd Met partner in december 2016

nooit meer velotel

connie
11-12-2016

Bar slechte kamer met een dixie achtige douche en toilet. Personeel was aardig en het eten was goed. Alleen veel te ver van het centrum.

Gereisd Met partner in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Redelijk

Ad
19-11-2016

De kamers zijn goed, maar hebben te weinig stopcontacten. Geen stroom bij bed. Goede koffiemachine op de kamer. Ontbijt was OK. Het diner wat wordt aangeboden is een regelrechte aanfluiting, zeer slechte prijs-kwaliteitsverhouding.

Gereisd Met partner in Tue Nov 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • Tennisbaan informatieBuiten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Velotel Brugge in Brugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Velotel Brugge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.