Hotel Velotel Brugge

Tonen op kaart

150 reviews over Hotel Velotel Brugge

• 7Bianca05-01-2020

Goed hotel

Net hotel buiten het centrum. Fietsen kun je huren en je kunt een voucher krijgen voor de taxi waarmee je redelijk goedkoop naar het centrum kunt. Loopafstand naar centrum +/- 1/2 uurtje. Netjes geholpen aan de receptie. Ontbijtbuffet zeer uitgebreid!

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    4Gast in september07-09-2019

Was erg afgelegen en niet erg vriendelijk

Personeel kan soms heel arrogant doen maar de gasten

Benoit - Front Office Manager, Front Office Manager, 10-09-2019

Beste, bedankt voor uw verblijf en feedback. Wij liggen inderdaad op 2 km van de markt van Brugge, dit staat overal vermeld. Verder wel spijtig om te horen dat uw ervaring met ons personeel niet perfect was, ik hoor graag wie niet vriendelijk was, want dit is een heel belangrijk punt voor ons. U kan mij contacteren op [email protected]

Gereisd met partner in september 2019

• 2018
    8Belinda Kroese12-11-2018

Leuk en schoon hotel!

Samen met mijn vriend ben ik hier in november 2018 een weekend geweest. Het hotel ligt ongeveer 30 min loopafstand vanaf Brugge. Gratis parkeren. Er zijn ook mogelijkheden om een fiets of taxi te huren, als is het lopen niet ver. Kamers zijn erg schoon, bedden slapen heerlijk. Kamers zijn wel wat gehorig. Komt mede omdat er een tussendeur tussen de kamers zit( kan op slot). Koelkast is aanwezig. Personeel is ook vriendelijk en behulpzaam, wijze je goed de weg en waar je makkelijk bijv kunt eten of parkeren.

Omgeving is rondom het hotel niet bijzonder, er lijken wat verbouwingen bezig te zijn. Brugge zelf is ook erg mooi. Niet op de markt gaan eten of drinken, hier betaal je ontzettend veel geld voor.

Aanrader ; bierbrouwerij de halve maan.

Benoit - Front Office Manager, Front Office Manager, 10-09-2019

Beste Belinda, fijn te horen dat alles naar wens was!

Gereisd met partner in november 2018

• Oude reviews

8M Heeremans03-09-2017

Fantastisch, top-hotel

• bijzonder vriendelijk personeel, uitgebreide informatie bij inchequen Schone kamers, goede bedden, mooi uitzicht Lekker terras in de zon
    • Beetje rommelige omgeving wegens bouwwerkzaamheden, maar zullen waarschijnlijk t.z.t opgelost worden

Gereisd met partner in september 2017

• 9Hanny14-05-2017

Prima hotel

Het personeel.in dit hotel.is zonder uitzondering zeer service gericht! Je hoeft maar te kikken en ze staan voor je klaar, Lieve Geert bij de receptie, ik zal.je nooit vergeten.Wat een heerlijke humorvolle man! Zeker een.aanrader , hoewel.ik de drankjes ook aan de dure kant vind.Maar ja, Hollanders he, nemen gewoon onze eigen drankjes mee voor op de kamer.

Gereisd met partner in maart 2017

• 8Jochem Stephane04-03-2017

leuk thema

Velotel leuk thema hotel, wel net buiten Brugge, maar goed doenbaar te voet of met de fiets. Ze bieden ook goedkope taxi vouchers aan. Hotel is ok, kamers niet te groot, restaurant blijkbaar net vernieuwd en lekker. De gangen van hotel kunnen netter en kamermeisjes zijn vrij luid 's morgens. Goede info in de receptie door ben, als wij ooit terug komen naar Brugge is Velotel wel een goede optie, maar dan brengen we de fietsen mee :)

Gereisd met partner in maart 2017

• 9Willy en Renilda04-03-2017

Zeker nog eens doen!

Ondanks de verbouwingen ondervonden we nergens hinder hiervan. Het onthaal (zowel incheck als uitcheck)l was super : correct,duidelijk en zeer vriendelijk. Het ontbijt : ruim,netjes en zeer verzorgd.

Gereisd met partner in februari 2017

• 9Steven29-01-2017

leuk verblijf

Goed hotel, nette kamers en goede ontvangst. In januari waren er werken maar dit was aangekondigd op hun website. Wij hadden een diner arrangement en bij ons was het eten lekker, 1e avond buffet en 2e avond zelf beslist om nogmaals te eten, a la carte en was heerlijk! Goede gratis parking naast het hotel. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in januari 2017

• 10Deslager22-01-2017

zeer goed

Groot en net hotel. Propere kamers, vriendelijk personeel zowel aan de balie (heel informatief) als in de bar. Lekker ontbijt, we hebben niet gedineerd. Net aan de rand van Brugge, gratis parking.

Gereisd met partner in januari 2017

• 5JvdH02-01-2017

nooit meer

Het personeel is heel aardig. wij vonden de prijs van het buffet te hoog in verhouding tot wat wij ervoor kregen. En het eten was lauw. In de ontbijtzaal was het zo koud, dat veel mensen met hun jas aan zaten te eten. Dan ging er ook nog steeds een deur open, voor de mensen die buiten gaan roken en komt er weer een hele koude vlaag naar binnen. Kamers met tweepersoonsbedden hebben een tussendeur, met als gevolg dat het heel erg gehorig is! Al met al voor ons een slechte ervaring en komen nooit meer in dit hotel.

Gereisd met partner in december 2016

9 tips over Hotel Velotel Brugge

• Joeri, 21-12-2011

De taxi service die word aangeboden door het hotel en het heerlijke lokale biertje " Brugse Zot ", die in de bar van het hotel te verkrijgen is!

• ottenga_ingrid, 30-07-2013

Je kan met een taxi van het hotel naar het centrum voor € 9,50 per rit. Je kunt ook de gehele dag parkeren in de garage in 't Zand voor € 9,50

• Ronny Schotsmans, 17-03-2013

Chocolade & friet musseum (combiticket + korting via voucher van het hotel R&B leuk restaurant ribs a volente voor 18 euro , wel even reserveren

2 vragen over Hotel Velotel Brugge

• ger vissers, 24-03-2017

diner

wat kan ik verwachten van het diner arrangement via travel bird

• Ger Vissers, 24-03-2017

dinerarrangement

waaruit bestaat het diner arrangement is dit een vast diner of een keuze diner of buffet ik kan hier niets over vinden op de site daar ik zelf ook in de horeca werk heeft dit mij en misschien andere interesse

Hotel Velotel Brugge info

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats