Géén boekingskosten

Hotel Velotel Brugge

BelgiëWest VlaanderenBrugge

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Velotel Brugge voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 147 reviews

• Sportfaciliteiten

154 Reviews over Velotel Brugge

• 8Jan-Willem16-01-2022

Amazing.

Het is een hotel die op een leuke wandel afstand van het centrum ligt van Brugge. Super vriendelijk personeel (Amelieke en Gijs) hebben het echt super gedaan. Heerlijk gegeten en gedronken. Ontbijt qua keuze was wat minder maar genoeg dat het niet teveel is. Kamers waren schoon en heerlijke matrassen. Wij houden de superior kamer met de douche open in de kamer. Hilarisch. Super leuk bedacht. Wel gericht voor lovers. Super hotel.

• 8E. Bootsma08-08-2020

Uitstekend en vriendelijk

Zeer klantvriendelijk. Uitgebreide uitleg en service. Ondanks de moeilijke coronatijd. Kamers, fietsverhuur allemaal tiptop.

• 9Wil14-07-2020

Een gezellig hotel met top personeel!

We waren met vrienden in dit Velotelhotel last minute geboekt. Telefonisch top geinformeerd betreffende accommodatie en kamers naast elkaar. Een vriendelijk en humoristisch ontvangst door Geert aan de receptie. Het hotel ademt een fietssfeer uit en er is voldoende parkeermogelijkheid. We waren er in de Covid-19 tijdperk dus vanaf 1 juli mondkapjes op. Wat ons vooral opviel was het vriendelijk personeel die er alles aan doet om het verblijf zo aangenaam te maken. Onze fietsen konden we in een nette en in de avond afgesloten ruimte stallen. Een gezellig terras kan je met mooi weer benutten. Een wandeling van ongeveer 25 minuten brengt je op de Markt van Brugge. Het ontbijt en avondeten is goed en de kamers geluidsarm en erg schoon. Verder een gym en een sauna is ook heerlijk. Zeker een hotel om nog eens te bezoeken. Chapeau Velotel!

• 9lucas vangestel10-06-2020

prima hotel

Goede ontvangst , goede uitleg , bushalte kort in de buurt. kamers echt prima , goede prijs vooe heen en terug met taxi, zeer goed ontbijt en avondmaal voor ons zijn prijzen zeer ok . Komen zeker nog eens weer . Grt Luc

Benoit - Front Office Manager, Front Office Manager, 12-06-2020

Beste Luc, bedankt om deze top review te schrijven en ons zulke mooie score te geven. Fijn om te lezen dat alles naar wens was in het hotel en ons restaurant!! tot snel in Velotel, hét fiets hotel van Brugge.

• 7Bianca05-01-2020

Goed hotel

Net hotel buiten het centrum. Fietsen kun je huren en je kunt een voucher krijgen voor de taxi waarmee je redelijk goedkoop naar het centrum kunt. Loopafstand naar centrum +/- 1/2 uurtje. Netjes geholpen aan de receptie. Ontbijtbuffet zeer uitgebreid!

Benoit - Front Office Manager, Front Office Manager, 12-06-2020

Dag Bianca, bedankt voor je fijne review! Het doet ons deugd om te lezen dat alles in orde was tijdens uw verblijf!

• 4Gast in september07-09-2019

Was erg afgelegen en niet erg vriendelijk

Personeel kan soms heel arrogant doen maar de gasten

Benoit - Front Office Manager, Front Office Manager, 10-09-2019

Beste, bedankt voor uw verblijf en feedback. Wij liggen inderdaad op 2 km van de markt van Brugge, dit staat overal vermeld. Verder wel spijtig om te horen dat uw ervaring met ons personeel niet perfect was, ik hoor graag wie niet vriendelijk was, want dit is een heel belangrijk punt voor ons. U kan mij contacteren op [email protected]

• 8Belinda Kroese12-11-2018

Leuk en schoon hotel!

Samen met mijn vriend ben ik hier in november 2018 een weekend geweest. Het hotel ligt ongeveer 30 min loopafstand vanaf Brugge. Gratis parkeren. Er zijn ook mogelijkheden om een fiets of taxi te huren, als is het lopen niet ver. Kamers zijn erg schoon, bedden slapen heerlijk. Kamers zijn wel wat gehorig. Komt mede omdat er een tussendeur tussen de kamers zit( kan op slot). Koelkast is aanwezig. Personeel is ook vriendelijk en behulpzaam, wijze je goed de weg en waar je makkelijk bijv kunt eten of parkeren.

Omgeving is rondom het hotel niet bijzonder, er lijken wat verbouwingen bezig te zijn. Brugge zelf is ook erg mooi. Niet op de markt gaan eten of drinken, hier betaal je ontzettend veel geld voor.

Aanrader ; bierbrouwerij de halve maan.

Benoit - Front Office Manager, Front Office Manager, 10-09-2019

Beste Belinda, fijn te horen dat alles naar wens was!

• 8M Heeremans03-09-2017

Fantastisch, top-hotel

• bijzonder vriendelijk personeel, uitgebreide informatie bij inchequen Schone kamers, goede bedden, mooi uitzicht Lekker terras in de zon
    • Beetje rommelige omgeving wegens bouwwerkzaamheden, maar zullen waarschijnlijk t.z.t opgelost worden
  • 9Hanny14-05-2017

Prima hotel

Het personeel.in dit hotel.is zonder uitzondering zeer service gericht! Je hoeft maar te kikken en ze staan voor je klaar, Lieve Geert bij de receptie, ik zal.je nooit vergeten.Wat een heerlijke humorvolle man! Zeker een.aanrader , hoewel.ik de drankjes ook aan de dure kant vind.Maar ja, Hollanders he, nemen gewoon onze eigen drankjes mee voor op de kamer.

• 8Jochem Stephane04-03-2017

leuk thema

Velotel leuk thema hotel, wel net buiten Brugge, maar goed doenbaar te voet of met de fiets. Ze bieden ook goedkope taxi vouchers aan. Hotel is ok, kamers niet te groot, restaurant blijkbaar net vernieuwd en lekker. De gangen van hotel kunnen netter en kamermeisjes zijn vrij luid 's morgens. Goede info in de receptie door ben, als wij ooit terug komen naar Brugge is Velotel wel een goede optie, maar dan brengen we de fietsen mee :)

Hotel Velotel Brugge info

Het complex