Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

111 Reviews over NH Brugge

• 9Nienke10-08-2021

Prima!

We snappen de slechte beoordelingen niet! Prima hotel ! We hadden grote familiekamers. Super schoon, in het centrum en de mensen waren enorm vriendelijke. Het ontbijt was heerlijk. Misschien is het niet erg hip maar voor de prijs die wij betaalde was het erg goed. Zwembad is er volgens mij niet.

• 3Tay18-01-2020

Teveel geld voor de service die ze bieden.

Prima hotel als je er niet teveel waarde aan hecht. Kamers kunnen onderhoud gebruiken en Sinds 01-01-20 is het restaurant gesloten. Je kan wel roomservice bestellen maar dat beperkt zich tot een keuze uit drie pizza’s. Teveel geld voor de service die zie bieden.

• 2karin06-08-2019

nooit meer

het was een vies en donker hotel echt een afrader

• 5Familie Hup20-04-2019

Geen tweede keer

4 * is dit hotel niet waardig. Erg gehorig en gedateerd. Hadden online kamer 401 en bij incheck kregen we kamer 316. Tevens een drie gangen menu geboekt. Dit niet genuttigd, was geen keuze menu. Dus als je geen kip lust, werd er niet mee gedacht. Dus geld zijn we kwijt.Empathisch vermogen was er niet. Ontbijt was goed niet uitmuntend. Airco werkte niet bleef op 20 graden staan, aangegeven bij de receptie , er wordt dan niet gelijk adequaat gereageerd, wilt u een monteur ja natuurlijk geven het toch aan? Airco is niet gemaakt. WC spoelt niet goed door is geen wc borstel aanwezig en wasbak was bruin met stukjes er uit. Badkamer rook niet fris. Met uitchecken werd niet gevraagd of alles naar wens was. Totaal geen 9+ ervaring. Kortom niet 4 sterren waardig.

• 9Emmy Rijkers17-02-2018

Geweldig

NH Hotel ligt vlakbij het prachtige centrum van Brugge. Het hotel heeft ruime kamers en prima bedden. Ook van het uitgebreide ontbijtbuffet hebben we genoten.

• 5W.M01-01-2018

Nooit meer

1 plus punt het hotel ligt vlakbij het centrum, kamer was erg vies schimmel in de badkamer,dit aangegeven werd niets aan gedaan! Kamer was ook erg oud. gang rook erg naar Riool. Ontbijt was erg slecht alles was op stonden rijen omdat er geen plek meer was, erg jammer

• 6Irene de Rijk van Hal05-11-2017

Nooit meer. Jammer.

Kamer, badkamer ronduit vies. Prullenbakje badkamer propvol viezigheid, badkamervloer vol haren en tandpasta resten van vorige gasten. Personeel laconiek bij indienen klacht. Ontbijt was gelukkig super.

• 9bos6309-09-2017

Hotel die aan alle eisen voldoet.

Mooie grootte kamer met kingsize bedden. Dit hotel vervangt de matrassen om de 2 jaar. Heerlijk gegeten zowel in de ochtend als avond. Gezellige bar, zeker als Glenn er is. Kan voor dit hotel geen negatieve punten vinden.

• 9Mina13-08-2017

fantastische hotel

Alles was dik in orde! Super gezellige NH, ontbijt was lekker en goed verzorgd. Mensen daar waren zeer vriendelijk en aangenaam in de omgang. De kamer was zeer proper. Kortom: alles was super! Wij gaan zeker nog terug”

• 8Ans13-04-2017

Vlakbij centrum

Centrale ligging op loopafstand van het stadshart. Prima kamer met goede bedden. Heerlijk ontbeten.

Hotel NH Brugge info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Boeveriestraat 2, B-8000