Géén boekingskosten

Vakantiepark La Vallée de Rabais

BelgiëLuxemburgVirton/Rabais

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark La Vallée de Rabais voor je op een rij gezet:

6.6VoldoendeScore uit 221 reviews

Meer vakantiepark info

234 Reviews over La Vallée de Rabais

• 8Everts- Colen Ronny30-08-2021

Fantastische vakantie!!!

Heerlijk verblijf met de kleinkinderen,vriendelijke mensen aan de receptie, ons huisje was proper huisje nr 9 (ondanks dat we slechte revieuws hierover lazen). Parkeren kan je vlakbij het huisje,alles was er prima geregeld! Handdoeken en lakens lagen klaar,ontsmettingsmiddel... Kortom we hebben met de meide (9 en 11 jaar) een geweldige vakantie gehad!!!

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 5Mylle robby03-11-2020

Vergane glorie

Na veel reviews te hebben gelezen, na men boeking wel es waar! Hadden we het slechtste verwacht maar tot onze verassing was het huisje proper en ok .( huisje 70, want elk huisje is van een andere eigenaar en sommigen zijn hier blijkbaar als 15 jaar niet meer geweest. Heb huisjes gezien waar de eigenaar nu zelf nog alles aant vernieuwen was bvb 74 ). Het meer en de bossen zijn de troeven. Verder is hier behalve een versleten receptie versleten squash niets meer, alles is dicht en leeg . Er is geen bar geen amusement geen restaurant geen winkeltje , gewoon niets . Alle mooie foto’s op elke website zijn van lang lang geleden en vergaan. Wij gaan niet klagen daar wij bij belvilla maar 152 euro hebben betaald voor een midweek. Groetjes uit virton

• 6Onderkomen
  • 1Ank28-07-2019

Diep en diep triest!

Diep en diep triest. Bij aankomst viel het al op dat de receptie een vies oud vervallen gebouw was, veel Poolse gastarbeiders en veel afval. Bij binnen komst in het huis was de deur al open, deze kon na wat onderzoek niet op slot. Het stonk er vreselijk! Na alle deuren en ramen open gezet te hebben de rest bekeken, er zat een ijzeren drempel los waar onze kinderen van 1 en 5 bijna hun enkels aan open haalde, stopcontacten hingen los en zaten vast met duckttape. Buiten was een flink stuk gras zwart verbrand, het hout van het terras kapot en de reling was doormidden gezaagd waardoor onze jongste de bijna een afgrond in duikelde. Had ik deze recentie maar gelezen voor we gingen boeken.. Ook ik stond huilend bij de receptie, na nog geen halfuur in het huisje de sleutels ingeleverd en weer op naar huis. Ellende!!

• 1Martin17-08-2018

Te smerig voor woorden

Bij aankomst slechte service bij receptie. Zowel babybed als babystoel niet gereed, wel besteld en betaald vooraf. Eenmaal in huisje was alles nog viezer dan vies. Duidelijk maandenlang niet schoongemaakt. Vloeren vies en stoffig, kapotte stoelen waar verroeste schroeven uit staken. Tafels waren geeneens afgedaan want koffie kringen waren nog duidelijk zichtbaar. “Schone” bed linnen wat van receptie meegegeven werd stonk, dekbedden en kussen in huisje stonken naar schimmel. Douche vol met haren en schimmel, wc randen en keuken randen vol schimmel. Gaan klagen bij receptie, “schoonmaak-team” was reeds naar huis dus iemand van animatie team moest huis schoonmaken. Was erg lief van animatie team lid maar was duidelijk geen schoonmaakster. Uiteindelijk alles zelf maar gaan boenen waar wij uren mee bezig zijn geweest om het enigszins “acceptabel” te krijgen. Advies: BLIJF HIER VER VANDAAN..! Zeker met kinderen.

• 2Activiteiten
  • 3Ingrid Ortolani17-08-2018

Zoiets vies heb ik nog nooit gezien

Bij aankomst was het huisje erg vies, wij hebben dit direct gemeld bij de receptie. Vervolgens kwam er iemand schoonmaken, dit zou ongeveer een uur duren. Het huisje was echter dusdanig vervuild dat hier een schoonmaakteam minimaal een dag werk aan heeft om het leefbaar te maken. Er zit schimmel in de badkamer en keuken. De afzuigkap is nog nooit schoongemaakt. De slaapbank stinkt naar natte hond en hier kwam zwart water vanaf. Het gehele huisje stinkt muf, dit zal waarschijnlijk de schimmel zijn. Ook het beddengoed en de bedden stinken enorm. De deuren sluiten slecht, de tafel op het terras is met tape aan elkaar geplakt, een plank van het terras is los en steekt omhoog. Het raampje in de badkamer (douchebak met deur) is beplakt met beschimmeld tape. Overal op het park vind je uitstekende roestige schroeven, zelf op het klimrek in de speeltuin. Kortom een onveilig en zeer onhygiënisch park.

• 2Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
  • 1Zin03-08-2018

Noooit meeeer en mensen lees de revieuw !!!!

Schandaligggg! Blijf hier weg. Heel erg smerig (schimmel ,vocht en het stinkt heel erg) kinderen hebben letterlijk niks te doen,wat er op de site staat is de grootste onzin &leugen . Alles is gelogen. Wij zijn voor onze vertrek weg gegaan. Zieke kinderen en partner. Dat mensen nog daar voor geld durven te vragen,begrijp ik niet. Wij hebben bijna 400 euro voor 3 dagen betaald. Konden zo goed naar n hotel gaan. Voor alles moest je nog betalen lakens internet elektra. Dit park moet zo snel mogelijk dicht. Hier kunnen mensen echt dood ziek van worden. Zelfs voor dieren is de bugalow niet hygiënisch. Ik heb zelfs foto’s gemaakt van alles.

• 4Smedes16-09-2017

Mooie omgeving, locatie verouderd

De omgeving is mooi je hebt veel wandelroutes en op 45 minuten afstand heb je een leuk dieren park en andere bezienswaardigheden. Het park zelf is vervallen, bij aankomst al bij de receptie deze was oud en vies afval ligt overal op het park en naast de prullenbakken. Huisje is ook verouderd dit is niet erg (je kan ook niet veel verwachten voor dit geld) maar het was ook niet goed schoon. Wij zouden hier niet weer heen gaan.

• 4Activiteiten
    • 2Onderkomen
  • 3JohnDoe29-08-2017

Nooit meer

Op 5 km afstand zit een papierfabriek die wanneer de windrichting niet goed is enorm stinkt, dusdanig dat je niet buiten kunt zitten en de ramen dicht moet doen. Verder veel Poolse gastarbeiders in de huisjes, mijn vrouw vond zich erg bekeken. Huisjes laten te wensen over, vloeren kapot, een hele kleine douche, niet echt schoon. Allemaal erg gedateerd.

• 3Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen
  • 1Tamara wieme20-08-2017

Heel vuil en vies

Heel vuil park.alle borden en bestek waren nog vies Heb zelf moeten kuisen.onder de matras van, de kinderen beschimmeld eten gevonden.ter plaatste een belofte van schoonmaakkosten terug te betalen gemaakt maar zijn die nooit nagekomen.er is een mini golf aanwezig maar die was overwoekerd door onkruid.kapotte tuinstoelen vervangen door andere kapotte.een park om nooit meer terug te gaan

• 2Gernant Brem19-08-2017

Park verkeert in deplorabele staat

Hier had ik leuke jeugdherinneringen, maar nu een slechte ervaring. De receptie en sportfaciliteiten zijn lang niet schoongemaakt, het plafond is lek op veel plekken, zelfs komen stukken plafond al naar beneden. De huisjes zijn idd basic, maar wel redelijk. Veel Roemenen die met flesjes bier over het park lopen. Hier komen wij niet meer terug. Medewerkers geven de sterke indruk geen ene duck te geven om het park en hun gasten.

• 5Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden