Vakantiepark
2,3

Onvoldoende

• Onderkomen1,7
  • Activiteiten2,4

We hebben een aantal aanbieders voor La Vallée de Rabais voor je op een rij gezet:

Kenmerken

Te smerig voor woorden

Martin,
17-8-2018
  • Activiteiten2

Bij aankomst slechte service bij receptie. Zowel babybed als babystoel niet gereed, wel besteld en betaald vooraf. Eenmaal in huisje was alles nog viezer dan vies. Duidelijk maandenlang niet schoongemaakt. Vloeren vies en stoffig, kapotte stoelen waar verroeste schroeven uit staken. Tafels waren geeneens afgedaan want koffie kringen waren nog duidelijk zichtbaar. “Schone” bed linnen wat van receptie meegegeven werd stonk, dekbedden en kussen in huisje stonken naar schimmel. Douche vol met haren en schimmel, wc randen en keuken randen vol schimmel. Gaan klagen bij receptie, “schoonmaak-team” was reeds naar huis dus iemand van animatie team moest huis schoonmaken. Was erg lief van animatie team lid maar was duidelijk geen schoonmaakster. Uiteindelijk alles zelf maar gaan boenen waar wij uren mee bezig zijn geweest om het enigszins “acceptabel” te krijgen. Advies: BLIJF HIER VER VANDAAN..! Zeker met kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Zoiets vies heb ik nog nooit gezien

Ingrid Ortolani,
17-8-2018
  • Activiteiten2

Bij aankomst was het huisje erg vies, wij hebben dit direct gemeld bij de receptie. Vervolgens kwam er iemand schoonmaken, dit zou ongeveer een uur duren. Het huisje was echter dusdanig vervuild dat hier een schoonmaakteam minimaal een dag werk aan heeft om het leefbaar te maken. Er zit schimmel in de badkamer en keuken. De afzuigkap is nog nooit schoongemaakt. De slaapbank stinkt naar natte hond en hier kwam zwart water vanaf. Het gehele huisje stinkt muf, dit zal waarschijnlijk de schimmel zijn. Ook het beddengoed en de bedden stinken enorm. De deuren sluiten slecht, de tafel op het terras is met tape aan elkaar geplakt, een plank van het terras is los en steekt omhoog. Het raampje in de badkamer (douchebak met deur) is beplakt met beschimmeld tape. Overal op het park vind je uitstekende roestige schroeven, zelf op het klimrek in de speeltuin. Kortom een onveilig en zeer onhygiënisch park.

• Activiteiten1

Schandaligggg! Blijf hier weg. Heel erg smerig (schimmel ,vocht en het stinkt heel erg) kinderen hebben letterlijk niks te doen,wat er op de site staat is de grootste onzin &leugen . Alles is gelogen. Wij zijn voor onze vertrek weg gegaan. Zieke kinderen en partner. Dat mensen nog daar voor geld durven te vragen,begrijp ik niet. Wij hebben bijna 400 euro voor 3 dagen betaald. Konden zo goed naar n hotel gaan. Voor alles moest je nog betalen lakens internet elektra. Dit park moet zo snel mogelijk dicht. Hier kunnen mensen echt dood ziek van worden. Zelfs voor dieren is de bugalow niet hygiënisch. Ik heb zelfs foto’s gemaakt van alles.

Mooie omgeving, locatie verouderd

Smedes,
16-9-2017
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

De omgeving is mooi je hebt veel wandelroutes en op 45 minuten afstand heb je een leuk dieren park en andere bezienswaardigheden.

Het park zelf is vervallen, bij aankomst al bij de receptie deze was oud en vies afval ligt overal op het park en naast de prullenbakken. Huisje is ook verouderd dit is niet erg (je kan ook niet veel verwachten voor dit geld) maar het was ook niet goed schoon. Wij zouden hier niet weer heen gaan.

Gereisd met partner in september 2017

Nooit meer

JohnDoe,
29-8-2017
  • Activiteiten3

Op 5 km afstand zit een papierfabriek die wanneer de windrichting niet goed is enorm stinkt, dusdanig dat je niet buiten kunt zitten en de ramen dicht moet doen.

Verder veel Poolse gastarbeiders in de huisjes, mijn vrouw vond zich erg bekeken.

Huisjes laten te wensen over, vloeren kapot, een hele kleine douche, niet echt schoon.

Allemaal erg gedateerd.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heel vuil en vies

Tamara wieme,
20-8-2017
  • Activiteiten1

Heel vuil park.alle borden en bestek waren nog vies

Heb zelf moeten kuisen.onder de matras van, de kinderen beschimmeld eten gevonden.ter plaatste een belofte van schoonmaakkosten terug te betalen gemaakt maar zijn die nooit nagekomen.er is een mini golf aanwezig maar die was overwoekerd door onkruid.kapotte tuinstoelen vervangen door andere kapotte.een park om nooit meer terug te gaan

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Park verkeert in deplorabele staat

Gernant Brem,
19-8-2017
  • Onderkomen4
  • Activiteiten5
  • Onderkomen4
  • Activiteiten5

Hier had ik leuke jeugdherinneringen, maar nu een slechte ervaring. De receptie en sportfaciliteiten zijn lang niet schoongemaakt, het plafond is lek op veel plekken, zelfs komen stukken plafond al naar beneden. De huisjes zijn idd basic, maar wel redelijk. Veel Roemenen die met flesjes bier over het park lopen. Hier komen wij niet meer terug. Medewerkers geven de sterke indruk geen ene duck te geven om het park en hun gasten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Vergane glorie, nooit naar toe gaan

Joey,
9-8-2017
  • Activiteiten1

De huisjes zijn oud, vies en vergaan.

Het park zelf is ook vergaan. Op hu site staat het volgende bijvoorbeeld:

" In het vakantiepark zijn ook talrijke andere sportieve activiteiten : minigolf, tennis, squash, basket, jeu de boules, tafeltennis."

Minigolf is compleet vergaan en haast niet terug te vinden onder alle wilde begroeiing. Minigolf spelen is echt onmogelijk.

Tennis: ook dit kan je vergeten als je een beetje wil tennissen. Versleten baan (de baan is opgetrokken van tegels...)

Squash: Misschien dat dit is mogelijk is, maar ik heb niemand zien squashen.

Basketbal: Het oude versleten bord ligt in de bosjes, maar deze activiteit is uit te voeren nadat je door een wilderig pad met begroeiing het veld heb kunnen vinden.

Jeu de boules: niet gevonden...

Tafeltennis: Buitentafels vergaan, binnen staan twee goede tafels

Voetbal: er staat één goal. Of nee, er is één goal, alleen het ligt in puin op het veld.

"Het meer is zonder twijfel een troef voor dit park, in het bijzonder tijdens de zomermaanden, u kan er zalig varen met een waterfiets of kajak. Vissen (vergunning voor 1 dag of een halve dag). "

Het meer is niet heel groot, dus je bent met de kayak of waterfiets zo heen en weer.

Zwemmen mag niet en vissen alleen met een dure vergunning.

Het hele hoofdgebouw is vergaan. De metalen delen van het gebouw zijn weggerot, de ruiten zijn ingeslagen enz, enz, enz.

Op het park zitten veel seizoensarbeiders en wordt hard gereden over het park.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Dit niet meer doen.

Anoniem,
16-4-2017
  • Onderkomen3
  • Onderkomen3
  • Activiteiten3

Inventaristatie niet compleet we misten kussens en aantal keukenspullen. Boiler werkte niet goed. Warm water heel moeilijk. Huis niet goed schoongemaakt veel stof en spinnenwebben. Deur toilet gaat niet goed open. Gang licht en badkamerlicht is defect. Slaapbank pijnlijk om te slapen. Deze huis is Niet voor 6 personen beter voor 4. Stoel kapot tuinmeubulair kapot. Service en alarm nr tijdens feestdagen bijna onbereikbaar en niet echt klantvriendelijk. De huizen zijn niet goed gecontroleerd.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Dubbel

Ruben
4-11-2016
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5

Het huisje was erg gedateerd. Meubilair, douche, bedden, toilet, echt aan vervanging toe. Vooral de slaapbank waar je als ouders op ligt was bespottelijk. Oud, kapot en moest gestut worden met een tas, anders kantelde het bed. De bedden van de kinderen waren hard maar prima. Het huis moet verwarmd worden met elektrische kachels, niet te doen dus. De open haard was leuk, maar dan moet niet het rookalarm af gaan. Ook de wasemkap zoog niet voldoende af, ook nu weer het rookalarm. Het tuinmeubilair was voor 4 personen, toch is het een 6 persoonshuisje (eigenlijk 5). Jammer. Gelukkig was het oktober en zaten we niet echt buiten. De keuken was wel heel netjes en ook stond er een nieuwe tv. Niet dat er wat op was maar goed, dan ben je zelfs blij met België 1. Dat is in het Nederlands. Controleer goed de inventarislijst, bij ons miste er heel veel, zelfs het tweepersoons dekbed en kussens. Gelukkig hadden we ons eigen slaapspul mee, anders hadden we een groot probleem omdat we er pas laat achter kwamen. Met onze opmerkingen werd niks gedaan. Mevrouw de receptie wimpelde alles af met de boodschap dat ze niks voor ons kon doen. Dubbel in dit verhaal is dat de omgeving geweldig is. Herfst in de Ardennen is iets wat je meegemaakt moet hebben. Ook sprak ik investeerders die graag anders willen, maar wat moeilijk verloopt. Uiteindelijk verwacht ik dat er echt wel iets van gemaakt wordt. Ik hoop snel, dan kom ik zeker terug. (ik zou wel al die seizoenswerkers weren, niet omdat ze onvriendelijk zijn, maar omdat snelheid aanpassen op een park, erg ingewikkeld lijk te zijn en mannen die zeer vroeg in de ochtend hun dieselbusjes starten is ook een bijzonder geluid zo in de stille omgeving)

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark La Vallée de Rabais in Virton/Rabais , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark La Vallée de Rabais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.