Géén boekingskosten
BelgiëLuxemburgVielsalmVakantieparken VielsalmVakantiepark Center Parcs Les Ardennes

Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes

BelgiëLuxemburgVielsalm

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 596 reviews

• 7.4Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Geniet van de Ardennen in Vielsalm België op Center Parcs Les Ardennes. Dit park is gerenoveerd sinds het is overgenomen door Center Parcs. Het park is geheel autovrij waardoor kinderen hun gang kunnen gaan en op pad kunnen naar bijvoorbeeld de kinderboerderij. Het landschap is heuvelachtig en buurlanden Duitsland en Luxemburg liggen om de hoek.

601 Reviews over Center Parcs Les Ardennes

• 8Eddy19-06-2022

Leuke midweek.

• de rustige omgeving
    • het hele park zeeeeeer proper
    • mooi gerenoveerd premium cottage met alles erop en eraan
    • grote badkamer, apart toilet, de "koeienkeuken", tweede teevee in (zeer krappe) slaapkamer - meer luxe dan thuis haha - we zijn niet veel gewend
    • alle medewerkers zeer vriendelijk
    • veel mogelijkheden tot uitstapjes
    • ruime openingsuren supermarktje
    • gezellig zwembad
    • lekker gegeten in zowel Grand Café als buffet Market Restaurant
    • de man die woensdagavond voor de live muziek zorgde had echt geen stem om op een podium te staan maar de nummer die hij speelde op keyboard en gitaar waren verrassend : ik had nooit zo'n goede covers verwacht. Pink Floyd, Radiohead, Deep Purple, Metallica, Queen enz - fantastisch !

• bij boeking zou absoluut moeten gewaarschuwd worden voor de grote hoogteverschillen !
    • iets gemotiveerder/ervaren horeca personeel zou geen kwaad kunnen
    • graag meer privacy op terras cottage
    • 7Activiteiten

Damien, Eigenaar, 23-06-2022

Beste Eddy,

Dank u voor het delen van uw ervaring met de Zoover gemeenschap. We zijn blij dat u een goede vakantie heeft gehad, ook al waren er een paar dingen die u niet bevielen. We zullen hier een notitie van maken. Wij hopen u opnieuw te mogen verwelkomen zodat u kunt genieten van de charme en het comfort van onze cottages.

Met Vriendelijke Groet.

• 4Fabiany10-06-2022

Valt erg tegen

Voor het eerst naar een park van Center Parcs geweest, mijn familie was al vaker geweest. Vreselijk kleine, krappe huisjes, terwijl het een VIP-cottage was. Tijdens het slapen opletten dat je je hoofd niet stoot tegen het dak. Bij aankomst moesten we tot 15:00 uur wachten met het betreden van het huis. Om 15:30 uur was de schoonmaakster echter nog bezig. Erg schoon was het niet, zelfs de schoonmaakdoekjes lagen er nog. Het servies was vies, toiletten erg krap. Faciliteiten, zoals terras, restaurants, e.d. waren veelal gesloten. Bij de bowling werd de baan na 50 minuten uitgezet en er is geen drankenservice. Aqua Mundo is mooi en netjes, ook de kinderboerderij is leuk. Service in de Sports Cafe en Grand Cafe is traag en zeer onklantvriendelijk. Wat ons betreft geen Les Ardennes meer.

• 3Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 2Eetgelegenheden

Damien, Eigenaar, 13-06-2022

Beste Fabiany,

Wij zijn op de hoogte van uw opmerking en betreuren het ten zeerste dat u niet tevreden was over uw vakantie. Uw opmerkingen worden zorgvuldig bestudeerd om een betere dienstverlening te kunnen bieden die aan uw verwachtingen voldoet. Wij danken u dat u ons deze hebt medegedeeld, zodat wij op deze punten waakzaam kunnen zijn. Het spijt ons dat deze ongemakken uw verblijf en dat van uw familie minder aangenaam hebben gemaakt dan verwacht, maar wij hopen u niettemin opnieuw in een van onze parken te mogen ontvangen.

• 7Schiffers09-06-2022

Nooit meer

Mooi park met mooi uitzicht…. Maar niet geschikt voor mensen met een slechtere conditie … want jemig wat een steile heuvels moet je keer op keer op om bij je huisje te komen … menig ouder horen mopperen met kinderwagens laat staan als je een rolstoel bij je hebt … Mijn schoonmoeder is hartpatiënt en haalde de heuvels ook niet zonder meerdere pauzes te moeten nemen wat jammer is want daarvoor zat ze gebonden aan het huisje … zwembad is fantastisch voor de kinderen … entertainment vond ik voor een Center parcs minimaal en de prijzen belachelijk hoog in de action factory… een pakje! Chocomelk 2,65 ga je schamen … Nee dit is een park waar we niet meer zullen terugkomen….

• 6Activiteiten
    • 8Onderkomen

Damien, Eigenaar, 14-06-2022

Beste,

Allereerst willen wij u bedanken voor het kiezen van Center Parcs Les Ardennes. Het spijt ons echter te moeten zeggen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij houden rekening met elk van uw opmerkingen, met als doel onze dienstverlening te verbeteren en wij hopen u nog eens in een van onze parken te mogen verwelkomen.

• 3Cor30-05-2022

Slechte binnenkomst

Het huisje had bij binnenkomst een vreemde geur. Zeker geen schoonmaak geur, maar duidelijk te weinig water in de douche, hierdoor rioollucht. Vloer van woonkamer was vies. Bij opmaken bed gezocht naar schone dekbedden, kussens en zelfs de 'gewassen' dekbedovertrek was gevlekt. Rolgordijn in keuken gedeelte is smerig. Koffiezetapparaat eerst schoongemaakt voor gebruik. Alle deuren en klinken zelf schoon gemaakt, ook kamervloer zelf gedweild. Slechte start voor een vakantie. Op dit park komen we zeker niet meer terug. We zien steeds meer vervuilingen. Foto van rolgordijn met vlekken. foto's laten niet zien wat wij waarnemen.

• 5Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden

Damien, Eigenaar, 01-06-2022

Beste Cor,

Allereerst willen we u bedanken voor uw feedback die ons helpt om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.

Het spijt ons echter uw opmerkingen over de staat van de cottage te lezen. Wij zullen uw opmerkingen direct melden, zodat de manager op de hoogte is en actie kan ondernemen. We hopen toch dat uw dit alles hebt kunnen melden bij de receptie van het domein? Onze collega's staan ​​altijd klaar om u te helpen en samen met u naar een oplossing te zoeken.

Wij hopen u alsnog te mogen verwelkomen op een van onze parken.

• 7Yvonne07-05-2022

Geweldig!

Mooie omgeving, veel te doen voor alle leeftijden. Heuvelachtig park. In het dorp zelf ook supermarkten, maar ook heerlijke restaurants aanwezig. 1 minpuntje: Bowling in het gebouw zelf werd 10 min. eerder gestopt. Dus je betaalt voor 50 min. i.p.v. een uur. Goed huis, hond kon mee, ook in het park zelf. ( uitgezonderd binnenruimten) Uitstapje naar Citadel in Dinant of naar Adventure Valley in Durbuy ook een aanrader! Hond kan dan ook gewoon mee!

• 7Activiteiten
    • 6Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden

Damien, Eigenaar, 12-05-2022

Beste Yvonne,

allereerst bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw mening te delen met de Zoover-community. We zijn verheugd uw reactie te lezen en te zien dat u zowel van het park als van de omgeving heeft kunnen genieten. Er is zoveel te zien rondom het park en het is goed dat u dat hebt kunnen doen.

We hopen u een volgende keer weer te zien in ons park van Les Ardennes .

Met Vriendelijke Groet Damien Wibin General Manager Center Parcs Les Ardennes

• 10Ann Huysecom16-03-2022

Rustig weekje weg met echtgenoot

We hebben zeer genoten van ons verblijf en van de omgeving. Mogelijkheid tot zeer mooie wandelingen in de buurt. Zeer mooie cottage en zeer rustig in het park. Leuk zo een premium cottage waar de bedjes al zijn opgemaakt bij aankomst. Het was voor ons de 2de keer dat we hier kwamen maar hebben dadelijk nog 2 maal gereserveerd voor dit jaar. Maar 1 klein minpuntje; er was echt wel een kookpot te weinig aanwezig.

• 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden

Damien Wibin, Eigenaar, 22-03-2022

Beste Ann,

Het is met veel plezier dat wij uw aanbeveling ontdekken, wij danken u en zijn blij dat u een goed verblijf had in Center Parcs Les Ardennes! Wij verheugen ons erop u opnieuw te mogen verwelkomen en u diensten aan te bieden die u opnieuw tevreden zullen stellen.

• 9Mila15-03-2022

Vakantie Les Ardennes in de Ardennen

Gewoonweg een prachtige park. Er is heel veel te beleven hier. Gezellig wandelen of fietsen kan dus ook. Voor de kleintjes is er heel veel te beleven. Er is ook een supermarkt vlakbij dus dat is ook zo prettig mocht je iets vergeten zijn thuis. Op circa 20 km rijden zit je Luxemburg…tanken, shoppen.. enz.. “Wat je vakantie direct bij binnenkomst aangenaam maakt is de “ontvangst door het personeel”. Erg vriendelijk, beleefd, behulpzaam en ze spreken verschillende talen. De cottage is goed schoon, de bedden mooi strak opgemaakt, en een mooie keuken. Je krijgt in de (premium) cottage een handdoek, theedoek, een gele keukendoek, een afwassponsje, 2 tabletten voor de afwasmachine, een pedaalemmer zak en een vuilniszak (service). Er is veel meer (zoals broodjes service enz) alleen daar hadden wij geen behoefte aan. Jammer dat het restaurant gesloten was maar we konden terecht in het grand café. We komen snel weer terug voor de 3de keer.

• 9Eetgelegenheden

Damien Wibin, Eigenaar, 18-03-2022

Beste Mila,

Hartelijk dank voor uw waardering en vooral voor uw loyaliteit, die onze grootste voldoening is. Het is met groot genoegen dat wij u weer zullen ontvangen om u diensten aan te bieden die u opnieuw tevreden zullen stellen.

• 10Dejonghe Philip15-03-2022

Prachtig

Veel plezier, veel attracties, vriendelijk personeel, enig minpuntje geen delivery aan het huisje van de take away alhoewel het wel op het formulier stond... voor de rest geweldig

• 9Eetgelegenheden

Damien Wibin, Eigenaar, 15-03-2022

Beste Philip,

Wij zijn blij uw aanbeveling te lezen en te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. We hopen u snel weer te zien voor een ontspannen en rustgevend verblijf in Center Parc Les Ardennes.

• 9Geerits Maria15-03-2022

Fantastisch weekend in een mooie omgeving.

Met onze kinderen en kleinkinderen , totaal 11p een huis van 14 pp gereserveerd in Centerparcs Vielsalm. Erg genoten van ons verblijf. Het huis was groot: grote zitruimte en eetplaats met grote ramen. 4 toiletten en doucheruimtes, sauna, apparaten dubbel in de keuken... Kickertafel in de living super voor jonge kinderen. Ook een sauna zeer ruim. Prachtige omgeving om te wandelen en het Subtropisch zwembad is zeer mooi ! De andere faciliteiten, activiteiten zijn top !

• 10Onderkomen

Damien Wibin, Eigenaar, 15-03-2022

Beste Maria,

Wij zijn blij met uw aanbeveling, dank u en zijn blij dat u een goed verblijf had in Center Parcs Les Ardennes! Wij zijn ontroerd door uw goede waardering voor onze diensten zoals de accommodatie en de animatie. We kijken ernaar uit om u binnenkort weer te zien voor een onvergetelijke ervaring in Center Parcs Les Ardennes.

• 8Gaelle24-02-2022

Voor herhaling vatbaar

Super leuke tijd gehad! prijs/kwaliteit top! Veel mogelijkheden om kinderen te entertainen

• 7Onderkomen

Damien Wibin, Eigenaar, 25-02-2022

Beste Gaelle,

We zijn erg blij dat u een uitstekend verblijf hebt gehad bij ons. We hopen binnenkort u te mogen verwelkomen in Center Parcs les Ardennes.

Met Vriendelijke groeten

Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes info