Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes

7.4Goed

• 7.2Activiteiten
  • 6.5Eetgelegenheden
  • 7.5Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Les Ardennes voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Geniet van de Ardennen in Vielsalm België op Center Parcs Les Ardennes. Dit park is gerenoveerd sinds het is overgenomen door Center Parcs. Het park is geheel autovrij waardoor kinderen hun gang kunnen gaan en op pad kunnen naar bijvoorbeeld de kinderboerderij. Het landschap is heuvelachtig en buurlanden Duitsland en Luxemburg liggen om de hoek.

492 reviews over Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes

• 9Nicki17-01-2020

Fantastische ervaring

Deze centerparcs blinkt enorm uit in zijn klantvriendelijkheid. Het hele team is vriendelijk en behulpzaam. Telkens wanneer je iemand tegen komt word je vriendelijk begroet en de meeste personeelsleden zijn meertalig wat de vakantie nog aangenamer maakt. Jullie Orry Is echt de beste die we al gezien hebben in vergelijking met andere centerparcs'en die we al gedaan hebben. Zij speelt eerst mee met de kindjes in de action factory voor haar show/spel begint. Nadien zorgt ze ervoor dat alle kinderen betrokken zijn bij wat ze doet. De dag nadien kende ze mijn dochtertje nog bij naam wat zorgde voor een persoonlijker contact tussen hen.

De cottage was proper bij aankomst en voldeed volledig aan onze verwachtingen. Het zwembad is kleiner in vergelijking met andere centerparcs'en maar heeft voldoende faciliteiten. Het kinderzwembad is mooi aangekleed voor de allerkleinste met bootjes, balletjes,... waar ze vrij mee kunnen spelen.

Wij vinden dat deze centerparcs 4 birdies waard is ipv 3.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 8Kelly10-01-2020

Ontspannen

Rustige omgeving met veel natuur , veel activiteiten die je kan doen in de zomer .. zwembad is niet top maar wel voor kinderen

Damien Wibin General Manager CP Les Ardennes, General Manager, 14-01-2020

Beste Kelly,

Bedankt voor uw review,

We zijn blij dat u hebt genoten van onze ontspannen omgeving. We hebben ook veel indoor-activiteiten zoals: Baluba, indoor minigolf, klimmen, Game Town, ... Al deze activiteiten zijn te vinden in onze Action Factory en onze Market Dome.

We verwelkomen u graag weer, zodat u kunt genieten van onze andere activiteiten!

Gereisd met partner in januari 2020

• 7Dennis Muijtjens09-01-2020

mooie omgeving ,minder met kleine kinderen

Mooi park alleen veel lopen op zeer steile bergen

• 5Eetgelegenheden

Damien Wibin General Manager CP Les Ardennes, General Manager, 10-01-2020

Beste Dennis Muijtjens,

Bedankt voor uw review. We zijn blij dat u hebt genoten van de schoonheid van ons park. Het is waar dat ons park heuvelachtig is in een regio met bergen, waardoor we verschillende mooie wandelingen kunnen aanbieden.

Graag tot ziens in onze bosrijke Ardennen.

Gereisd met partner in januari 2020

• 9Wim09-01-2020

Fantastisch! 😃

Echt een aanrader! Gezellig familie weekend in mooi gerenoveerd park in een prachtige omgeving.

Damien Wibin General Manager CP Les Ardennes, General Manager, 09-01-2020

Beste Wim,

Hartelijk dank voor het delen van uw mooie beoordeling met de Zoover gebruikers.

Het doet ons erg goed te vernemen dat u en uw familie genoten hebben van uw verblijf op ons park. Wij hopen u zeker nogmaals bij ons terug te zien.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 8Michael02-01-2020

Ontspannend en gezellig weekendje weg!

Leuke en ontspannende tijd gehad in Center Parcs les Ardennes. Het park draagt nog veel negatieve reacties uit het verleden mee, toen het nog van SunParcs was. Sinds de overname van Centerparcs kent het park een onmiskenbare revival. Mooie marketdome en een leuke binnenspeelhal zorgen voor een gezellige en ontspannen sfeer. De Kerstversiering was top! Het zwembad is niet heel groot maar is toch mooi gerenoveerd, heeft een paar leuke buizen voor de kleinsten en binnen een paar jaren zijn alle planten ook volgroeid en wordt het alleen maar mooier. Het park ligt ook in een mooie omgeving waardoor je met ouderen eens prachtig kan gaan wandelen of sportief kan wezen! voor mij was het alvast een aanrader. De huisjes waren ook mooi gerenoveerd, alleen moeten ook de deuren en de muren eens onder handen genomen worden.

Damien Wibin General Manager CP Les Ardennes, General Manager, 08-01-2020

Beste Michael,

Bedankt voor uw review.

We zijn blij te lezen dat u de evolutie van Center Parcs en onze nieuwe infrastructuur leuk vindt. We zijn voortdurend aan het verbeteren om onze klanten zo goed mogelijk tevreden te stellen. Het is waar dat onze parken zich in een prachtige regio bevinden. Hierdoor kunnen we onze klanten wandelingen voor alle leeftijdsgroepen aanbieden.

We kijken ernaar uit u weer te zien in Center Parcs les Ardennes!

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 9Kelly02-01-2020

Gezellige tijd gehad!

Wij hebben ondanks het slechte weer een gezellige tijd gehad op dit park! Het zwembad is niet wat je gewend bent van een Centerparks maar zeker niet minder leuk! De huisjes werden mooi opgeknapt! Ik zou het park echter niet aanraden voor mensen die slecht te been zijn gezien de hoogteverschillen en dus trapjes, steile weg naar de huisjes,... Tenzij je een golfkarretje huurt, wat best wel eens leuk is maar natuurlijk niet goedkoop. De binnenspeeltuin is niet mega-groot maar zeker voldoende. De minigolf binnen is zeker een aanrader! In de Market lekker gegeten! Supermarktje is aanwezig maar heel prijzig, je kan beter naar de Spar rijden die net om de hoek ligt. Het personeel was allemaal op en top vriendelijk en deden zeker moeite om Engels te praten indien je zelf niet goed Frans spreekt!

Beste Kelly,

Bedankt voor uw review. Het is waar dat onze parken in een heuvelachtig gebied liggen, waar veel wandelingen mogelijk zijn. We hebben inderdaad E-Car die onze klanten kunnen huren. U kunt ook uw voorkeuren aangeven aan de hand van de locatie van de cottage dat u wilt boeken. We zijn verheugd dat u onze infrastructuur en onze activiteiten leuk vond. En blij om uw vriendelijke woorden over onze medewerkers te horen.

Graag tot ziens voor een toekomstig verblijf in Center Parcs les Ardennes!

• 8Cornelis Annelies02-01-2020

Zeer proper

Hat was ons eerste bezoek aan Les Ardenne. We hadden een 8 persoons comfort cottage. Dit was tot nu toe het properste huisje waar we bij Centerparcs ooit hebben verbleven. Zowel onderhoud als de schoonmaak waren perfect in orde. De netheid en het onderhoud op het hele park was echt top. De speeltuinen netjes gehakt elke ochtend. Het zwembad was zeer leuk. Niet enorm groot maar perfect om twee kinderen van 11 en 8 (goede zwemmers) alleen te laten londlopen en plezier te maken.

Het enige minpunt was ons avondeten bij het buffetrestaurant, we hadden gereserveerd om 19u en toen we aankwamen waren er al heel wat gerechten op werden niet aangevuld. Het duurde tot een andere tafel begon te klagen dat er een klein beetje bijkwam. Zeer jammer. Andere restaurant was echt veel beter.

De rest van ons verblijf was echt top.

Beste Cornelis Annelies,

Bedankt voor het delen van uw ervaringen op Zoover. Allereerst zijn we verheugd dat u genoten hebt van uw verblijf. Wij zullen uw goede woord over schoonmaak doorgeven aan de betreffende dienst. Blij dat u met onze infrastructuur meer hebt! We hopen dat dit ongemak in het restaurant uw verblijf niet heeft verstoord. We zullen ons best doen om te voorkomen dat dit opnieuw gebeurt.

Tot ziens voor een volgend verblijf!

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 9Eric02-01-2020

Een fantastisch park in een geweldige omgeving.

Een fantastisch park in een hele mooie omgeving. Wij hebben gezwommen, gebowled, gebadmintoned in een heerlijk ontspannen omgeving. We hebben een dagtrip gemaakt naar Dinant. De meeste andere parken kenden we al, maar dat er 1 was in de Ardennen was voor ons de aanleiding om ook dit park ter proberen en het was zeker de moeite waard.

• 9Eetgelegenheden

Beste Eric,

Bedank voor uw review. We zijn blij dat uw verblijf goed is verlopen. Blij dat u hebt kunnen profiteren van onze ontspannen infrastructuur.

We verwelkomen u graag weer in onze prachtige Ardennen.

• 2019
    9Fam. Huysmans30-12-2019

Gezellig en ontspannend

Om de kerstvakantie te starten, genoten we van een weekendje Center Parcs Les Ardennes. Het was erg gezellig, rustig en ontspannend. Er liep even iets fout aan de deur van ons huisje, maar via de WhatsApp werden we meteen uit de nood geholpen! De activiteiten werden snel geboekt, het zwembad was niet al te groot, maar fijn, de omgeving erg mooi.... Onze vakantie maakte een fijne start!!

• 10Activiteiten

Damien Wibin General Manager CP Les Ardennes, General Manager, 31-12-2019

Beste,

Bedankt voor uw review.

We zijn verheugd om te horen dat u tijdens uw kerstverblijf kon ontspannen. Onze medewerkers staan klaar om u een geweldige vakantie te bezorgen en we zijn blij te horen dat ze u zo snel mogelijk hebben kunnen helpen.

We hopen u snel weer te zien,

• 7W. Vermandel17-12-2019

Aangenaam park om uit te rusten

Mooi park enkel niet geschikt voor mensen die moeilijk te been zijn.

• 6Activiteiten

Damien Wibin General Manager CP Les Ardennes, General Manager, 18-12-2019

Beste,

Bedankt voor uw review. We zijn verheugd om te horen dat u hebt genoten van de schoonheid van ons park. Het is waar dat ons park heuvelachtig is, daarom bieden we E-Cars die onze klanten kunnen huren.

We verwelkomen je graag weer in Center Parcs Les Ardennes.

Met vriendelijke groeten,

122 tips over Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes

• masolijn, 15-06-2014

prachtige wandel routes in de directe omgeving. aantebevelen zijn de huisjes met infrarood sauna.

• wvb10073, 03-01-2014

eten bij Les Contes de Salme

• Vaders, 09-04-2014

Restaurant het kasteel tegenover de kerk is zeer aan te raden. Fantastisch gegeten daar! Niet in Sunparks zelf eten....

33 vragen over Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes

• Jeve, 23-09-2019

Winter

Ik wil in januari 2020 een midweek boeken hier. Wat moet ik verwachten kwa weersomstandigheden? Kan er veel sneeuw vallen zoja wat is veel en is het goed te rijden dan met de auto?

• suzanne, 20-01-2019

Vraag

Over 4 wkn gaan we hier heen, nu lezen wij veel verschillende reviews over het park, de ene een erg goede ervaring de ander minder. Wij vragen ons af hoe het nu daar gaat. Zijn er verbeteringen of is het soms nog wat tegenvallend. Wij hebben een premium huisje geboekt, zijn jongen mensen dus heuvelachtig gebied is zeker geen probleem, ergens ook logisch als je naar de Ardennen gaat en we hebben mountainbikes gehuurd. Hopelijk kan iemand ons info geven en heeft iemand nog tips voor de omgeving.

Jeroen , 23-09-2019

Ik zit ook te denken om in januari 2020 te gaan. Hoe waren bij jullie de weersomstandigheden? Was er veel sneeuw of was het goed te doen of geen sneeuw?

• vera, 27-08-2018

huisje 546

is de magnatron in premium cottage een combi met oven functie?

Vakantiepark info

• VerzorgingHalfpension
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinDisco, Terras, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• Autovrij parkJa