Géén boekingskosten
BelgiëLuxemburgVielsalmVakantieparken VielsalmVakantiepark Center Parcs Les Ardennes

Center Parcs Les Ardennes

• 7.4Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Geniet van de Ardennen in Vielsalm België op Center Parcs Les Ardennes. Dit park is gerenoveerd sinds het is overgenomen door Center Parcs. Het park is geheel autovrij waardoor kinderen hun gang kunnen gaan en op pad kunnen naar bijvoorbeeld de kinderboerderij. Het landschap is heuvelachtig en buurlanden Duitsland en Luxemburg liggen om de hoek.

605 Reviews over Center Parcs Les Ardennes

• 8Bikerke02-11-2022

Leuk park

Centerparcs Les Ardennes is een tof park, veel berg op en af. 😉 Mooie landschappen.

Iets kleiner zwembad dan de andere parken, zonder wildwaterglijbaan. Toffe en grote buitenspeeltuin, leuk hoogtouwen parcours. Wij logeerden in een VIP huisje, alles was aanwezig, de broodjes s morgens waren lekker en ruim op tijd geleverd. Enkel de WiFi viel af en toe uit.

Leuke vakantie gehad

Damien, Eigenaar, 09-11-2022

Beste Bikerke,

Allereerst hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen op de Zoover website. Wij waarderen uw vriendelijke opmerkingen en zijn blij dat u heeft kunnen genieten van uw bezoek aan een van onze VIP cottages. Het spijt ons echter dat u teleurgesteld was over de Wi-Fi. Uw feedback wordt doorgegeven voor verbetering.

Ons Center Parcs is inderdaad een 3 birdies park en is dus kleiner dan sommige andere 4 of 5 birdies parken.

Wij hopen u de volgende keer op onze site te mogen verwelkomen.

• 10Danny Bernaerts08-10-2022

Prachtig volgend jaar weer

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden

Damien, Eigenaar, 10-10-2022

Beste Danny,

bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen op Zoover.

We zijn erg blij te lezen dat uw verblijf is goed verlopen!

We verwelkomen u graag een volgende keer.

• 9Ilse20-09-2022

Wij willen terug!

Heerlijke vakantie gehad! Ondanks we alleen zon hebben gehad op de dag van aankomst & vertrek, alles ertussenin veel regen haha. Maar.. we hadden dit park speciaal gekozen voor het leuke zwembad en indoor speelparadijs, zodat we ook bij slecht weer genoeg te doen hadden. Dat is gelukt! Baluba was één groot succes, ons zoontje heeft enorm genoten en we zijn er heel veel geweest. Zwembad ook echt top! Service heel goed; we bestelden een extra kinderstoel bij de receptie en die werd een kwartier later al netjes gebracht. Huisje was veel frisser, hipper en schoner dan onze vorige ervaring Center Parcs (Meerdal). Er lag wel wat stof onder het bed, en een hondenspeeltje van de vorige hond onder de bank, maar wel een schone keuken en sanitair en dat vind ik belangrijker. Suggestie zou zijn; betere bank (i.p.v. tuinmeubelen) en betere pannen: in de koekenpan fikt alles aan en ruikt chemisch en we misten een braadpan Zo, toch nog iets te zeuren!

Damien, Eigenaar, 28-09-2022

Beste Ilse,

Allereerst bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen op de Zoover website.

We zijn erg blij te lezen dat uw verblijf ondanks de regen goed is verlopen! Onze baluba en peuterbad zijn geweldig voor de kleintjes en als dat voor u het geval was, zijn we nog blijer.

Bedankt voor uw opmerkingen over de inventaris en de schoonmaak van de cottage. Wij zullen deze informatie doorgeven aan de betrokken personen.

Het hele team hoopt van harte u binnenkort te zien op ons park van Les Ardennes

• 8Rianne14-08-2022

Mooi park midden in de natuur

Het huisje was schoon en uitstekend ingericht. Alles was aanwezig voor een fijn verblijf. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het park zelf heeft veel mogelijkheden. De eetgelegenheden op het park zijn echter wel prijzig. Het park is wel heuvelachtig en de auto moet op de parkeerplaats blijven staan. Als je vaak in en uit gaat is dit wat minder fijn. Het zwembad is leuk voor kinderen maar heeft helaas geen buitenbad (op een mini badje na). Het park staat in een mooie omgeving en is een aanrader.

• 6Eetgelegenheden

Damien, Eigenaar, 24-08-2022

Beste Rianne,

Het hele team wil u graag bedanken voor uw opmerking, we zijn blij te lezen dat u tevreden bent! Wij hebben rekening gehouden met uw opmerking over de prijzen van de restaurants. We hopen u snel weer te zien bij Center Parcs Les Ardennes.

• 8Jac11-08-2022

Prachtig park.

Mooi gelegen park met veel faciliteiten, wij hebben een VIP huisje deze is netjes en schoon en van alle gemakken voorzien. Broodjes hangen keurig op tijd aan de deur. Veel te doen voor kinderen, mooie speeltuin zowel buiten als binnen. Prachtig zwembad die goed schoon gehouden word zo ook de toiletten in de market dome. Veel toezicht in het zwembad wat als positief ervaren is. De reacties van sommige mensen over de steile heuvels klopt wel maar wat verwacht je dan in de Ardennen? Er is altijd een golfkar te huur. Nogmaals een fijn park zeker met jonge kinderen een aanrader! Medewerkers zijn allemaal vriendelijk en behulpzaam.

• 8Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden

Beste Jac,

Dank u voor uw positieve feedback en voor uw nuttige opmerkingen voor onze toekomstige gasten.

Wij zijn verheugd dat wij aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en mooie herinneringen voor uw familie hebben kunnen creëren.

Alle medewerkers willen u bedanken en hopen u snel weer te zien bij Center Parcs Les Ardennes.

• 7Maura10-08-2022

Park leuk, accomodatie minder

Mooi park, vooral het zwembad en de speeltuin buiten en de binnenspeeltuin zijn fantastisch. Wel erg heuvelachtig dus pittig voor ouders met kinderwagen of mensen die minder goed lopen. Zeer schoon park en vriendelijk personeel. Accomodatie echter valt zeer tegen. Enige positieve is de fijne douche. Huisje is klein (vooral het toilet) maar vooral erg donker binnen, lang niet zo licht als op de foto's. Onder de bedden zeer veel stof. Pannen bakken aan. Deur naar het terras kan maar voor driekwart open. Binnen staat tuinmeubilair (zowel de bank als de eettafelstoelen) wat niet lekker zit. Stoelen zijn veel te laag voor de tafel, zowel voor de kinderen als voor ons volwassenen waardoor we met een kussen moesten zitten. Dieptepunt was dat er schimmel op een van de matrassen zat bij het hoofdeinde waar mijn zoon de hele week op geslapen had, wat we pas ontdekten bij het afhalen van de bedden op de dag van vertrek. Heel smerig.

• 2Onderkomen

Beste Maura,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten over Center Parcs Les Ardennes en het spijt ons te lezen dat de accommodatie niet aan uw verwachtingen voldeed.

Wanneer dit gebeurt, moedigen wij u aan de receptie van deze problemen op de hoogte te brengen. Vaak kan een onmiddellijke oplossing worden gevonden met onze medewerkers. Al uw opmerkingen zullen echter worden doorgegeven aan de betrokken teams, zodat zij de situatie kunnen verhelpen.

We zijn echter blij te lezen dat u genoten heeft van de rest van het park, het zwembad en de aangeboden activiteiten.

We hopen u snel weer te zien in ons mooie Ardennenpark.

• 8Jessica07-08-2022

Geweldige vakantie gehad!

Het is een schitterend gelegen park met prachtige uitzichten. Ontzettend leuke speeltuin voor zowel kleinere als oudere kinderen en genoeg activiteiten op het park. Mensen aan de receptie zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam (zelfs via de app!) en handelen snel. Supermakrt compleet, wel prijzig maar dat is nou eenmaal op een park zo. Zwembad is netjes en leuk voor een aantal bezoekjes. Buitenbad is klein en vooral bedoelt voor sportactiviteiten, wel een leuk grasveldje erbij met hangmatten. Glijbanen krijgen allemaal een dikke 10 van de kids. Wat mij vooral opviel is hoeveel toezicht er is in het zwembad. Ontzettend fijn en veilig idee! Huisje was netjes en comfortabel. Wel wat gehorig, maar de ligging maakt het allemaal meer dan goed (412). Als er een minpunt genoemd kan worden, dan heeft dit met de service in de restaurants te maken. Duurde vaak lang voordat er iemand aan tafel kwam voor opnemen, met name buiten.

• 6Eetgelegenheden

Beste Jessica,

Ons team wil u graag bedanken voor deze leuke opmerking en dit leuke briefje! Het is een genoegen om te lezen dat onze gasten tevreden zijn over Center Parcs Les Ardennes, dat u de activiteiten, het zwembad en de groene omgeving leuk vond. Wij doen ons uiterste best om het comfort en de veiligheid van iedereen te garanderen.

Wij hebben rekening gehouden met uw opmerking over de service in de restaurants en zullen proberen de wachttijd tussen elke bestelling beter in de gaten te houden.

Wij hopen u snel weer te zien bij Center Parcs Les Ardennes en wensen u een fijne dag.

• 8Willy07-08-2022

Leuk park met mooi zwembad!

We hadden een VIP huisje en deze lag vrijstaand en rustig gelegen. Fijne douche en goed bed. Mini-tv die niet scherp was. Verder alles oud en wat viezig. Niet echt VIP, maar wij hadden er geen last van. Lekkere broodjes elke ochtend aan de deur. De Spar ligt zowat naast het park voor boodschappen. Heel fijn en mooi zwembad met voldoende toezicht die alles goed in de gaten hielden. Keuken is prima en functioneel. Het groenonderhoud is slecht. Het pad was overwoekerd met begroeiing. Gebruik gemaakt van de tennisbaan, tafeltennis en midgetgolf buiten. Helemaal prima. Ook hebben we gegeten in de Market Dome. Je kon zelf kiezen wat je wilde eten, fijn! In de buurt van het park kun je mooi fietsen, er liggen 4 MTB routes bij het park. Route 3 is naar mijn mening het mooiste van de vier. Personeel op het park is vriendelijk en behulpzaam. Park heeft steile hellingen en trapjes. Lastig voor kinderwagens, rolstoelen etc.

• 5Onderkomen

Lieve Willy,

Dank u voor het achterlaten van uw beoordeling over Center Parcs Les Ardennes. Uw feedback is erg belangrijk voor ons en is een grote hulp voor al onze gasten.

We zijn blij te lezen dat het personeel en de accommodatie u bevielen!

Wij hebben rekening gehouden met de enkele opmerkingen die u hebt gemaakt over de mobiliteit in het park. Het is waar dat er in Center Parcs Les Ardennes een aantal steile hellingen en trappen zijn, maar al onze trappen hebben een hellingbaan of lift, zodat mensen met beperkte mobiliteit, kinderwagens en trolleys het hele park kunnen betreden. Vraag een van de personeelsleden als u tijdens uw volgende verblijf moeilijkheden ondervindt.

We kijken er naar uit om u snel weer te zien in Center Parcs Les Ardennes.

• 8Eddy19-06-2022

Leuke midweek.

• de rustige omgeving
    • het hele park zeeeeeer proper
    • mooi gerenoveerd premium cottage met alles erop en eraan
    • grote badkamer, apart toilet, de "koeienkeuken", tweede teevee in (zeer krappe) slaapkamer - meer luxe dan thuis haha - we zijn niet veel gewend
    • alle medewerkers zeer vriendelijk
    • veel mogelijkheden tot uitstapjes
    • ruime openingsuren supermarktje
    • gezellig zwembad
    • lekker gegeten in zowel Grand Café als buffet Market Restaurant
    • de man die woensdagavond voor de live muziek zorgde had echt geen stem om op een podium te staan maar de nummer die hij speelde op keyboard en gitaar waren verrassend : ik had nooit zo'n goede covers verwacht. Pink Floyd, Radiohead, Deep Purple, Metallica, Queen enz - fantastisch !

• bij boeking zou absoluut moeten gewaarschuwd worden voor de grote hoogteverschillen !
    • iets gemotiveerder/ervaren horeca personeel zou geen kwaad kunnen
    • graag meer privacy op terras cottage
    • 7Activiteiten

Damien, Eigenaar, 23-06-2022

Beste Eddy,

Dank u voor het delen van uw ervaring met de Zoover gemeenschap. We zijn blij dat u een goede vakantie heeft gehad, ook al waren er een paar dingen die u niet bevielen. We zullen hier een notitie van maken. Wij hopen u opnieuw te mogen verwelkomen zodat u kunt genieten van de charme en het comfort van onze cottages.

• 4Fabiany10-06-2022

Valt erg tegen

Voor het eerst naar een park van Center Parcs geweest, mijn familie was al vaker geweest. Vreselijk kleine, krappe huisjes, terwijl het een VIP-cottage was. Tijdens het slapen opletten dat je je hoofd niet stoot tegen het dak. Bij aankomst moesten we tot 15:00 uur wachten met het betreden van het huis. Om 15:30 uur was de schoonmaakster echter nog bezig. Erg schoon was het niet, zelfs de schoonmaakdoekjes lagen er nog. Het servies was vies, toiletten erg krap. Faciliteiten, zoals terras, restaurants, e.d. waren veelal gesloten. Bij de bowling werd de baan na 50 minuten uitgezet en er is geen drankenservice. Aqua Mundo is mooi en netjes, ook de kinderboerderij is leuk. Service in de Sports Cafe en Grand Cafe is traag en zeer onklantvriendelijk. Wat ons betreft geen Les Ardennes meer.

• 3Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 2Eetgelegenheden

Damien, Eigenaar, 13-06-2022

Beste Fabiany,

Wij zijn op de hoogte van uw opmerking en betreuren het ten zeerste dat u niet tevreden was over uw vakantie. Uw opmerkingen worden zorgvuldig bestudeerd om een betere dienstverlening te kunnen bieden die aan uw verwachtingen voldoet. Wij danken u dat u ons deze hebt medegedeeld, zodat wij op deze punten waakzaam kunnen zijn. Het spijt ons dat deze ongemakken uw verblijf en dat van uw familie minder aangenaam hebben gemaakt dan verwacht, maar wij hopen u niettemin opnieuw in een van onze parken te mogen ontvangen.

Met Vriendelijke Groet

Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes info