Camping De Chênefleur

336 reviews over Camping De Chênefleur in het Nederlands

Mooie camping

Jan
20-9-2018

Prachtige camping met ruime plaatsen. Mooi sanitair. Gelegen langs rivier La Semois. Vriendelijke beheerders, die hun best doen zoveel mogelijk informatie over de omgeving te verschaffen. Elektriciteit 6 A aan de krappe kant . Wifi werkt prima maar slechts op één apparaat per toegangscode. Dit is achterhaald.

De fietsroutes die zijn uitgezet zijn niet duidelijk bewegwijzerd. Ook de in de routebeschrijvingen aangegeven bezienswaardigheden hebben we niet terug kunnen vinden. Wel een mooie fietstocht gemaakt op basis van de verkregen info.

Helaas is er op de spituren vrij veel verkeerslawaai.

Niet voor ons!

Annet
30-8-2018

De ontvangst was vriendelijk, we konden zelfs eerder op onze plek terecht. Er werd veel en vaak best wel hard gereden door auto's. Het is een echte familiecamping waardoor er toch wel steeds lawaai om je heen is. Het sanitair werd niet geregeld en goed schoongehouden, vaak was het toiletpapier op of lag de hele handdoekrol op de grond omdat deze het niet deed, de schoonmaak zou ook beter kunnen. De kampwinkel was niet op de genoemde tijden open, dit kwam volgens mij door personeelsgebrek, daardoor was er denk ik ook lang niet altijd toezicht bij het zwembad.

Voor ons geen camping om nog eens naartoe te gaan ondanks dat de omgeving prima is.

Mooie camping

Linette
28-8-2018

Mooie camping met speelse opzet, geen strakke rijtjes van veldjes. Veldjes zijn ruim. Prima en voldoende en schoon sanitair. Camping was niet helemaal vol toen wij er stonden. Zwembad basic maar ok. Rivier biedt veel vertier. Ruim aanbod van animatie. Onze kinderen, 11 en 14, hebben voor het eerst meegedaan en hebben het goed naar de zin gehad. Niet heel veel tieners maar een leuk groepje om s avonds mee op te trekken. Omgeving is wat saai. Voor bezienswaardigheden of activiteiten moet je een flink eind met de auto reizen. Geen leuke stadjes in de directe omgeving.

Heel leuke camping met nette grote camping plekken. Kamping wordt beheerd door een Nederlands stel. Echter in de omgeving is niks te doen alles is ver weg en weinig terrasjes of winkeltjes. De brocante waren echt leuk en gezellig

Fijne vakantie

Marij
12-8-2018

Wij stonden aan de rivier, ruime plaats. Helaas moesten we een stukje lopen als we de rivier in wilden. Sanitair redelijk schoon, douches 5 min en moeilijk op temperatuur te krijgen. Animatie was ok voor kleintjes. De horecagelegenheid was het personeel onervaren en ongelofelijk traag. Mijn jongste dochter kreeg warme chocolademelk over haar heen door het gestuntel van het personeel. Even een frietje halen kon je een half uur voor uittrekken.

Weinig pubers op de camping.

De rivier op de camping is fantastisch, net als de omgeving maar de camping zelf heeft op het gebied van service nog een flinke slag te maken. Als je zoals ons weinig gebruik maakt van de faciliteiten op de camping is het een fijne camping. Wij hebben een goeie vakantie gehad.

Heel leuk voor kinderen!

Khyd
11-8-2018

Dit is de laatste camping van de zeven die we deze vakantie met onze camper hebben aangedaan en ik vind het niet voor de anderen onderdoen. In tegendeel, we vonden het een prima camping. We hadden een mooi plekje met onze camper. De plekken voor tenten/ caravans verschillen nogal: van heel mooie grote afgebakende plekken tot hutjemutje op een groot veld. Voor elk wat wils, zullen we maar zeggen. De camping is echt superleuk voor kinderen. Heel veel te doen onder andere met de animatie en heel veel vriendjes te vinden. Ook het zwembad (basic maar voldoet prima) en de rivier dragen bij aan een goed tijdverdrijf voor de kinderen.

Ik vond het sanitair prima en voor een volle camping was het best schoon. Wel wat weinig waterdruk bij de douches en even strategisch kijken wanneer je gaat. Kortom, een goede leuke camping met prettig personeel.

Wij gaan hem onthouden voor de toekomst.

Leuke vakantie gehad

Eefje
11-8-2018

Net terug van twee weken vakantie met dochter. Erg warm weer, dus veel gebruik gemaakt van het zwembadje en de rivier. Zwembad niet heel warm, maar met dit weer wel lekker. Uitgebreid en leuk animatieprogramma. Sanitair wordt één keer per dag schoongemaakt. Douchen 5 minuten, daarna alleen koud water. Helaas loopt de waterdruk snel terug als alle douches bezet zijn, even op pauze zetten dan. Camping was helemaal vol, op sommige plekken sta je dan wel erg dicht op elkaar. 's Avonds laat fietste er iemand rond om een beetje op overlast te letten. Al met al een redelijke camping, maar kan beter.

Prima camping!

Anouk
9-8-2018

Een mooie groene camping met ruime kampeerplaatsen. Prachtige plekken aan de rivier, waar de kinderen heerlijk in kunnen spelen. Er worden leuke activiteiten voor de kinderen georganiseerd, zowel voor de jonge als voor de oudere kinderen. 's Morgens is er heerlijk vers brood te verkrijgen. De snacks bij de snackbar zijn niet bijzonder lekker, geen hoogstaande kwaliteit. Het sanitair is modern en schoon. Het zwembad water is wel wat koud, maar prima voor een frisse duik. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kortom voor ons een prima camping die we anderen kunnen aanraden.

Super leuke gezellige camping in mooie omgeving

Jan peter
29-7-2018

Super leuke camping alles goed voor elkaar! Heerlijk zwemmen in de rivier en het zwembad was lekker. Personeel was super vriendelijk vooral bediening was onwijs gezellig. Komen graag keer terug hopelijk is Amber in de bediening er ook nog:)

Fijne camping.

Kees the Boss
17-7-2018

Mooie parkachtige camping met grote plaatsen waarvan een aantal aan de oever van de Semois. Altijd wel een schaduwrijk plekje te vinden. Beheerders zijn vriendelijk en doen hun best het je naar de zin te maken. Schoon en luxe sanitair. Zwembadje was redelijk op temperatuur voor een verfrissende duik. Het weer in Tintigny op Weeronline geeft iets minder goed weer aan dan het eigenlijk is. Kijk liever naar het weer in Virton. Dat klopt beter. Mooie omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Chênefleur in Tintigny, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Chênefleur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.