Camping De Chênefleur

326 reviews over Camping De Chênefleur in het Nederlands

Fantastisch 99

Hans en els spek
14-6-2018

Mooiste camping van België schoon aardige beheerders en fijn zwembad niet groot maar voldoende mooi uitzicht als je aan de rivier staat maar sta je dat niet dan sta je ook lekker ruim wij hadden de bedoeling om er 2 nachten te staan ,maar het zijn er 4 op de heenweg naar z Frankrijk geworden en op de terugweg 9 mooi plaatsje inde omgeving abdij echt de moeite waard en lekker bierf

Heerlijk ZEN

Danielle
      3-6-2018

Heel zen !! En het was heel rustig toen wij er waren echt heel vredig!! Een heerlijk bijzonder plekje in het groen. Sanitair Schoon. Fijn als tussenstop. Wij waren met kindje van 2 jaar.

Leuke familiecamping!

Jansen
      24-4-2018

De ligging van de camping is heel erg mooi. Camping is schoon en netjes onderhouden. Ook het personeel is erg vriendelijk. Wij komen zeker nog een keer!

Nooit meer.

Peter de H.
        15-3-2018

Wat een droevige bedoeling is het op deze camping. Niet gastvrij, onvriendelijk, niet servicegericht net of ze niet blij zijn met gasten. De eigenaar blaft door zijn walkietalkie zijn personeel af en hanteert vooral de methode van negatieve motivatie. Beschamend om mee te maken. Het zwembad is gedateerd, klein en koud. Jammer want de locatie is prachtig.

Voor ons al jaren een fijne plek om te zijn.

Wim en Marlee
        16-1-2018

Mooie en ruime plaatsen. Vriendelijke eigenaren en indien nodig staan ze altijd klaar om behulpzaam te zijn. Mooi en schoon sanitair.

Super vakantie gehad!

Sandra
        3-12-2017

Fijne (geen mega) camping in een mooie omgeving. Wij waren er met een kleuter en een puber en beide hebben zich heel goed vermaakt, er waren leeftijdsgenoten genoeg. Prima animatie, veelzijdig, soms werden er activiteiten afgezegd of omgezet vanwege weersomstandigheden. Zwembad is voldoende, paar keer per dag werd de waterkwaliteit gecontroleerd. Pizza heel lekker. Ga zeker langs Frank's burgers even verderop daar eet je de allerlekkerste burgers ever!

Veel te doen in de omgeving, soms moet je daar wel een stuk voor rijden maar we hebben vakantie dus de tijd ;). Je bent overigens ook zo in Luxemburg. Elke ochtend verse broodjes in de campingwinkel. Twee speeltuintjes en een groot grasveld. Plaatsen verschillend in grootte, ik heb zelf van tevoren even gebeld om na te gaan wat voor ons geschikt was. Wij waren er in de "bouwvak", camping stond vol en hebben toch maar 1 x moeten wachten op een douche, misschien kwestie van timing net als bij de afwasplaatsen. Soms misgegrepen bij handoekjes bij de toiletten maar waren de volgende plasbeurt weer aangevuld. De ene avond meer geluid dan de andere lag er net aan wat er qua animatie te doen was. Wij hebben er in ieder geval geen last van gehad, het mag best een beetje leven op een camping wat ons betreft. Nog een laatste tip, er is 1x per zomer een spooktocht georganiseerd door het animatieteam met hulp van gasten, die is fantastisch! Zeker voor onze puber een hoogtepunt geweest.

Gemiste kans voor Chenefleur

Rinus en Tamara
        23-9-2017

Mooie camping maar erg rommelig en blijkt naar nu dat de beheerders Niko en Thea welke pas aangetreden waren op chenefleur alweer ontslagen zijn omdat de eigenaar en zijn mopperige vrouw (wij weten dit nog van vorig jaar) niet met hun door een deur konden naar onze mening een gemiste kans en ook meteen de laatste keer dat wij hier ons geld heengebracht hebben. ook een hapje eten of wat drinken kan in het laagseizoen niet

Heerlijk genieten in de Gaume streek

Carola en Hans
        5-9-2017

Erg vriendelijk en behulpzaam team, gezellige en laagdrempelige animatie voor de kinderen (incl Ardennen Ranger programma), goede faciliteiten. Vooral veel Nederlanders, in de franstalige omgeving ook prettig. Medewerkers denken mee, ook voor uitstapjes. Eventuele kapotte inventaris van huurfaciliteit werd snel vervangen.

Het enige geluidsoverlast 's nachts kwam van buiten de camping (muziek).

De camping ligt op een mooi terrein aan een rustig stukje van de Semois, door klei wordt de grond wel vies bij veel regen. Ligging in mooie omgeving, veel bos (topomgeving voor geocaching). Bezoek aan Abdij van Orval en Bouillon aan te raden.

Eten op de camping was goed (waarbij zeer goede pizza's) alleen relatief prijzig.

Leuke Nederlandse camping!!

Pascal
        2-9-2017

Een week in een stacaravan gezeten. Hele leuke camping zeker ook voor de kids. Voor hen was het makkelijk dat alles in het Nederland kon. Lekker spelen in het riviertje. Maar ook een leuk zwembad (niet groot maar prima). Veel en leuk animatie. Zeker de moeite waard. We vonden wel dat er wat minder bezienswaardigheden waren in de nabije omgeving.

Back to nature

Inge
        25-8-2017

Rustige groene camping vooral voor natuurliefhebbers en gezinnen met jonge kinderen. Wordt volledig gerund door Nederlanders. Zeker meer waard dan 7.3. Zeker waterschoentjes mee voor de kinderen.

We hebben een aantal aanbieders voor De Chênefleur voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Chênefleur in Tintigny, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Chênefleur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Chênefleur scoort een 7.31 uit 10 op basis van 326 reviews.