Camping Benelux

Tonen op kaart

123 reviews over Camping Benelux

• 2019
    10Jan01-09-2019

Volgend jaar gaan we terug

Goede camping met brasserie die prijs/kwaliteit goed is. De kinderen hebben zich rotgeamuseerd in de animatie. Tot volgend jaar!

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 8Fam Koopmans31-08-2019

Absoluut geen rust

Je vind hier goede animatie, een mooie locatie langs de ourthe, maar absoluut geen rust. De plekken zijn gesitueerd als ware het een dam,- of schaakbord. Op elk vak een tent of caravan, geen weggetje of groenstrook ertussen. Daarnaast zetten de kampeerders tegenwoordig de muziek aan en kan iedereen daarvan meegenieten. Wij zullen de camping helaas niet aanbevelen.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 7Besseling14-08-2019

Week weg met vrouw zonder kinderen

Omgeving camping is mooi. Camping heeft heel goed restaurant. Geen aanwijzing ontvangen hoe tent neer te zetten (grootte van de plek)Sanitair waar wij gebruik van konden maken is verouderd en niet toereikend voor hoeveelheid campinggasten (2 afwasplekken/douche water loopt niet naar goot maar door andere cabines heen). Zwembad voorheen bedoeld voor een camping is nu voor 2 campings (campings zijn samengevoegd). Te klein.

• 9Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 1Vera09-08-2019

Nooit meer !

Na tien terug op de camping, deze ervaring was beneden alles ! De regels worden niet na geleefd, iedereen doet er gewoon zijn zin. Kampvuur maken, wiet roken waar kinderen in de buurt zijn. En ga je een klacht indienen, wordt deze niet serieus genomen. Vroeger was het een leuke camping, maar ons ga je er nooit meer zien !

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Chantal08-08-2019

Top-camping met veel animatie voor groot en klein

Gezellige héél goed onderhouden camping met leuke brasserie en mooi zwembad. Ideaal verblijf voor gezin met kinderen. Animatie voor groot en klein. Logisch dat het er tijdens het groot verlof wat drukte is. Hou je van de rust ga dan buiten de vakantieperiodes. Het sanitair wordt meerdere malen per dag schoongemaakt maar heb je de pech dat er een respectloze vakantieganger alles bevuilt dan is dit niet de schuld van de eigenaars/uitbaters. Ga dit melden aan de receptie ipv. te muggeziften en alles online te spuien.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 6Leonie06-08-2019

leuk, ben er nu voor de derde keer geweest

De camping ligt bij een levendig stadje waar veel terrassen zijn, ik was hier deze keer twee weken. Bij het camping winkeltje kan je elke dag brood bestellen.

• 7Eetgelegenheden

• 3Mien04-08-2019

Volgepropte camping

Camping wordt vol gepropt, bij aankomst krijg je weinig tot geen info... Wordt geen woord teveel gezegd... Een snackje halen kan niet op deze camping... Gezeur over bandjes die je hoort te dragen bij 't zwembad maar die steeds los gaan of niet dicht klikken of niet af willen en vervolgens loop je de hele vakantie dus met zo'n knullig bandje.... Je afval controleren zijn ze druk mee... Vreselijk irritant ventje die rond fietst... Er worden 's avonds veel vuurtjes gestookt midden tussen de tenten en caravans die hutje mutje staan.... Rondvliegende vonken, onverantwoord... Maar dan zie je niemand controleren.... Heel veel honden die overal hun behoefte doen en wat vaak niet wordt opgeruimd.... Paar keer de stront van een ander opgeruimd, vreselijk goor zo'n drol voor je tent... Vanwege het prachtige weer en onze plek ad rivier hebben we een super vakantie gehad maar gaan nooit meer naar benelux....

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 1Familie van Dijk02-08-2019

Verschrikkelijk

Wij hebben een paar dagen op deze camping gezeten. De camping heeft 3 sanitaire voorzieningen, waarvan 2 met douche, voor ongeveer 400 kampeerplaatsen. Heel vaak vies en wachten. Ook douche water lauw en klein straaltje, lang haar uitwassen gaat niet lukken. Moest onze jongste dochter optillen om de shampoo uit haar haren te krijgen. Afwassen alleen met koud water. Hutje mutje op elkaar geplaatst, je mag zelf niet kiezen hoe je de tent neerzet. Voor, achter, en aan 2 kanten buren. Veel verloop op de camping, wij hebben in 5 dagen wel 12 verschillende mensen naast, voor of achter ons gehad. Meeste verblijven paar dagen, zodat er s avonds flink wordt doorgehaald. Dus na 2300 uur niet rustig op de camping. S nachts bijna gevallen over elektriciteitskabel, omdat deze mensen niet goed bij de stekkerkast konden(terwijl ze wel een lang snoer hadden). Geen security gezien in de nacht. alle plaatsen aan water al voor vaste gasten. Nooit meer!!!!

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

• 7Miranda28-07-2019

Dit nooit weet

Voor de 2e maal op camping de Benelux. 8 jaar terug voor het eerst geweest. Toen kon alles en was alles gemoedelijk. Leuk barretje bij het winkeltje. Niet zo hutje mutje als nu. Was even vergeten hoe het was om met een toiletrol over de camping te moeten. Schoon was het toilet zeker niet...niet alleen omdat het noet schoon werd gemaakt maar ook zeker door de medecampeerders. Blijkbaar is het een grote moeite om je eigen spullen op te ruimen. Veel luidruchtige seizoenscampeerders. Wel een mooie omgeving en op loopafstand van het stadje La Roche. Nee voor ons nooot weer...wij gaan liever voor een 5 sterren camping die minder groot is

• 8Eetgelegenheden

• 7Nicole13-07-2019

goede camping

ongezellig veld zonder enig privacy. Daarom kozen wij voor het achterste deel van de camping (Grillon) Daar geen gsm ontvangst. Sanitair basic en douches koud. Slechts één afwasbak en geen mogelijkheid om even iets uit te wassen. Sanitaireblok moet dringend eens aangepast worden !! Om de baby te wassen moesten wij helemaal naar vooraan gaan omdat er daar wel een babybadje was en bij ons geen. Kinderanimatie was supergoed. De kinderen hebben zich super vermaakt en dat maakt voor ons heel veel goed !! De camping ligt op loopafstand van La Roche ; dat vonden wij prima

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

2 tips over Camping Benelux

• nicky_wouters, 02-08-2014

oorlogsmuseum, het spook van La Roch

• LixenTix, 01-08-2014

Café in het centrum van La Roche. Beetje kasteel achtig ingericht en de ruïne!

1 vraag over Camping Benelux

• Rolanddh, 11-08-2016

is er wifi aanwezig op de Camping , al dan wel of niet tegen een kleine vergoeding ?

Camping Benelux info

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200