Géén boekingskosten

Meer camping info

130 Reviews over Benelux

• 6Margreth12-08-2022

Zou het niet aanraden

Ik ben gematigd enthousiast. De route op de camping is bijzonder. Je moet de hele camping door om ergens te komen. Dan is er afslag met twee stenen aan de zijkant waardoor de draai (veldje J) moeilijk te maken is (het staat ook slecht aangegeven). Dan is er een stenen weg aangelegd, heel vervelend om op te fietsen, te lopen en te rijden. De plekken zijn echt klein voor een caravan met auto. Je hebt heel weinig privacy en naast ons stonden twee gezinnen op 1 plek. Er is voor het hele veldje 1 kraan waar men ook de afwas doet, echt niet handig. Extreem veel honden die ook veel los lopen en poep het en der. De douche met drukknop die extreem kort is en ook soms heel weinig water druk heeft waardoor je je haar niet kunt wassen. Er is geen toilet papier. Het zwembad is vrij nieuw maar veel te klein. Riviertje rondom is leuk voor kids maar jammer van de loslopende honden en uitlaatplek waar je ligt. Dorpje is leuk en op loop en fiets afstan

• 6Staat v/h sanitair
  • 6Familie Huisman11-08-2022

Geen 3 sterren camping waardig

Mooie omgeving maar zeer krappe plekken hutje mutje op elkaar en overvol, savonds ook lawaai overlast

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 8S.b.w.l02-08-2022

Vriendelijke ontvangst op de receptie

Op de camping bij her winkeltje en in de bar mede als op de hele camping super vriendelijk personeel Zwembad erg fijn in de temperaturen van deze maand Sanitair wordt netjes onderhouden tot zover geen klachten Wij staan hier nu nog en het enige minpuntje is dat er al de hele dag geblaf is van een paar hondjes in een caravan aan de rivier waarvan de eigenaren er vermoedelijk niet zijn Dat verstoort de campingrust wel Daar zou wel wat van mogen worden gezegd door de beheerders van de camping Maar die hebben waarschijnlijk niks door Of ze hebben er nog geen klachten over gehad Camping voor de rest prima we gaan ons hier de rest van de week wel vermaken En hopelijk vertrekken die overlast gevende honden snel

• 7Anton06-06-2022

Ok voor een weekendje, en daar laten we het bij.

Dit is alles wat je niet van een idyllische Camping in de Ardennen verwacht. Het sfeertje is te vergelijken met een overvolle camping aan de Costa del ..... in de zomer. Rust ga je niet vinden, veel vaste lieden wel, die je zeker het gevoel geven dat je er NIET toe doet als tijdelijke gast,de leuke plekken zijn allemaal voor vaste gasten. je krijgt een nummer toegewezen, wordt er naartoe gebracht en dat is het. Geen uitleg, tips oid, verder wel gewoon vriendelijk. Maar mensen kijken kun je hier goed, alle varianten, en met name normen en waarden kom je hier tegen. Zwembad prima, barretje ook en centrum La Roche op loopafstand met een zeer goede Italiaan. La Stradella. Dus ga je voor de omgeving, prima, ga je v d rust, zoek dan wat anders, er zijn er genoeg. Sanitair en washok was bij ons wel schoon itt andere berichten, stonden achteraan. Nu hadden we wèl de pech dat het 1,5dag regende, dus dat heeft ook wel aan de beleving meegewerkt..

• 10Marjan09-08-2021

Heerlijk genoten

Het was de 2e keer dat we met de mobilhome op deze camping verbleven met onze kinderen van 10 en 12 jaar. En het gaat zeker niet de laatste keer zijn. Belangrijkste punten: heel vriendelijk en behulpzaam personeel, gezellig terras, mooi verwarmd zwembad, propere sanitair en afwasgelegenheid. Kortom heel gezellig!Enig minpuntje is misschien dat de asfaltwegen op de camping wat aan vervanging toe zijn.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 2Joeri11-11-2020

We missen de camping van vroeger

Prachtige locatie, prachtige camping maar vroeger veel beter dan nu!!! We missen het samen komen aan het winkeltje , we missen het animatie team van vroeger met de leuke dag programma's voor de kinderen en savonds met de leuke animatie programma's met de artiest Jason Bradley. Daar hebben wij nog mooie herinneringen aan. Jammer dat het zoveel verandert is. Wij zullen jammer genoeg niet meer komen

• 5Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 8Willem van Hooijdonk06-10-2020

Wat een leuke camping. Ik kom zeker eens terug.

In het naseizoen hier verbleven met fantastisch weer. Dan is het niet heel druk en heb je toch een prachtig schoon, ruim zwembad. De ondernemers en medewerkers waren erg vriendelijk. Omdat het niet heel druk meer was had ik een ruime plaats met volop privacy. Sanitair is voldoende. Mooi en gezellig restaurant is niet elke dag open in het naseizoen. Omgeving is ook mooi en La Roche op loopafstand is ‘s avonds nog gezellig. Prijs/kwaliteitverhouding is ook prima. Kortom ik durf deze camping aan te bevelen. Zeker in het voor-/naseizoen.

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Carla17-07-2020

Zalig

Alleen maar plus Het enige minpumtje vond ik dat eigenaar en personeel nog een tikkeltje vriendelijker mogen zijn want we zijn toch gasten

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Smeets Gerwin20-06-2020

Eerste maal, zeker voor herhaling vatbaar.

Vriendelijk onthaal en vriendelijk personeel. Mooie ondergrond van mooi gras. Als het rustig is, voldoende ruimte. In de drukkere periodes wordt het iets krapper. Geen afbakening tussen de plaatsen, dus weinig privacy. Je loopt zo naar het centrum. Mooie brasserie met groot terras, mooi zwembad. Mooi gelegen langs de Ourthe. Goede broodjesservice. Sanitair was proper. Het staat vol met Vlamingen. Hond vriendelijk. Onze twee schatten hebben zich goed geamuseerd met andere vriendjes.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Jan01-09-2019

Volgend jaar gaan we terug

Goede camping met brasserie die prijs/kwaliteit goed is. De kinderen hebben zich rotgeamuseerd in de animatie. Tot volgend jaar!

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair