Camping Benelux

Camping Benelux

108 reviews over Camping Benelux in het Nederlands

Zeer mooie streek en dat was het

Ronny
8-10-2018

Voor de eerste keer op Benelux gestaan. Maar wij zijn er weg gegaan na 3 dagen wij houden het daar voor bekeken ! Wel een zeer mooie streek om daar eens op bezoek te gaan. Maar dan wel liefst op een andere camping.

We hebben het echt gehad!

Leonard
5-10-2018

Vroeger dikwijls op deze camping onvergetelijke momenten meegemaakt. We hadden er al veel over gehoord dat het veel veranderd was in de negatieve zin. We wouden er toch of eens naartoe gaan en deze zomer in augustus hebben we dit ook gedaan. Ik had het nooit geloofd dat er zoveel veranderd was maar het is effectief zo! Totaal niet meer gezellig de sfeer is weg. Het begon al bij het onthaal waar we totaal niet vriendelijk onthaald werden. Op de camping overvol met veel honden en veel lawaai! Zwembad onmogelijk om er van te genieten! Vroeger had je de kleine gezellige bar aan het winkeltje waar je enorm veel mensen leerde kennen, en bijna iedere avond een leuk animatie programma in de feesttent. Daar hadden wij ons enorm geamuseerd met het animatie team en De hoofd Animator die er alles regelde kon ook enorm mooi zingen! Er was wel iedere dag iets te doen. Maar dit is jammer genoeg voorbij ... er is wel een lekker restaurant bij gekomen ... zeer lekker maar veel te druk!

Mooi gelegen & vriendelijk

Fiene
27-8-2018

Deze zomer voor het eerst iets minder ver van huis geweest. Het beviel ons zeer goed! Leuke camping met vriendelijk personeel. Leuke activiteiten voor de kinderen. Het enige jammere was de lage waterstand van de rivier waardoor de kinderen hier niet echt in konden spelen... maar daar kunnen ze op de camping natuurlijk ook niet heel veel aan doen.

We zullen er zeker nog eens over nadenken om hier terug te komen met de kinderen :)

Top! Heel gemoedelijk!

Familie Heijkers
20-8-2018

Wij komen regelmatig voor een aantal nachten naar de camping. Voor ons absoluut een prima plek! Erg gemoedelijk! Er is de laatste jaren veel vernieuwd op de camping en wij hebben de indruk dat ze die vernieuwing nog steeds doorzetten.

Als je van privacy en een luxepositie houd en je gewend bent om ieder uur je beklag te kunnen gaan doen bij de receptie dan is dit niet je camping. Jammer van de matige reviews. Wij zijn zelf erg kritisch, maar meer dan tevreden over deze camping. Het heeft charme...de open velden met ruime plaatsen, een prachtig nieuw zwembad, een goede Bistro met terras en een winkeltje met s'morgens heerlijk brood. Het sanitair is prima. Helaas kunnen sommige mensen het niet netjes achter laten. S'avonds om 22 uur is het ondanks de drukte (tis niet altijd druk...) opvallend stil op de camping. De eigenaren en ook het personeel is zakelijk, maar zeker vriendelijk. Regels zijn regels. Top! Tot gauw weer!

Vreselijke camping

Mies
18-8-2018

Deze camping is een ware verschrikking. De hele dag is er enorm veel herrie, waar het personeel niks tegen doet. Om 11 uur in de avond nog veel geschreeuw en harde muziek. Je staat hutje mutje bovenop elkaar. Het zwembad is veel en veel te vol, geen ligbedden over, personeel is niet echt geïnteresseerd om extra hun best te doen. We zijn na 1 dag vertrokken, we hebben nog nooit zo'n slechte camping meegemaakt.

Na jaren nu niet meer

Kuipers
17-8-2018

Al jaren komen wij in la Roche op deze camping voor een weekend of midweekje. Nu op terugreis uit zuid Frankrijk. Heerlijke dagen gehad,maar wat jammer dat de camping zo massaal is geworden oa door t zwembad. Het sfeertje wat r altijd heerste is weg. Veel drukte, rumoer en hutje mutje op elkaar en ook de prijzen zijn verhoogd. Erg jammer. We zullen op zoek gaan naar n camping nabij La Roche die nog wel rust, ruimte en natuur hoog in vaandel heeft staan!

Aangename week gehad met de kleinkinderen

Dedeine Marie
8-8-2018

Heel mooie kampeerplaats . Mooi zwembad , maar bij overvol zwembad zouden de luchtmatrassen moeten verboden worden , dit is levens gevaarlijk ! Een redder kan niet meer zien wat er op de bodem gebeurd. In 2017 is er een kind verdronken op de Florial door de luchtmarassen, trek daar een les uit. Verder is het een prima camping, prijs kwaliteit is zeer goed. De ligging is super.

Niet meer voor ons

Willy
8-8-2018

Deze camping niet meer voor ons, de ligging was Ok niet ver van het dorpje.mooi zwembad maar zeer druk! zeer weinig plaats tussen de caravans , totaal geen privacy!

Ligging is super, meteen aan de Ourthe. Verder is de camping zeer groot en (in het hoogseizoen) overvol. Hutje mutje, weinig schaduw (muv het tentveld). Als je niet van honden houdt, ga dan niet, want het lijkt wel alsof haast iedereen er een of meerdere meeneemt en die doen helaas niet allemaal hun behoefte in het bos. Meerdere malen honden op de camping zien poepen, de drollen lagen letterlijk op korte afstand van onze standplaats (lekker met kleine kinderen).. Sanitair is zeer matig. Vies, geen toiletpapier, zeep, koud afwaswater (niet drinkbaar?!) en te beperkte capaciteit. Zwembad prima, niet bijzonder en ook dit overvol. Brasserie camping : redelijk, maar voor veel beter eten ga dan naar restaurant ernaast.

Onze vakantie

Fam declerck
4-8-2018

Onze vakantie op camping Benelux was niet zo geslaagd dan verwacht. De camping is zeer goed gelegen en niet ver van het dorpje la Roche. In de receptie waren ze alles behalve vriendelijk. Wel Lekker gegeten in het restaurant. Zeer mooi zwembad maar overvol van mensen dus het is onmogelijk om er bij te gaan liggen. Animatie was heel flauw ! Onze kinderen wouden gewoon niet meedoen omdat de animators bepaalde kindjes voor namen en de rest lieten ze gewoon links. Tioletten en douches niet zo proper. En savond veel jonge gasten aan de wc blokken en je rook de wiet van ver. De kampeer plaatsen zeer klein. De streek vonden we prachtig en daarvoor komen we graag eens terug maar dan wel op een andere camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Benelux in La Roche - La Roche-en-Ardenne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Benelux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.