Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

129 Reviews over Benelux

• 7Anton06-06-2022

Ok voor een weekendje, en daar laten we het bij.

Dit is alles wat je niet van een idyllische Camping in de Ardennen verwacht. Het sfeertje is te vergelijken met een overvolle camping aan de Costa del ..... in de zomer. Rust ga je niet vinden, veel vaste lieden wel, die je zeker het gevoel geven dat je er NIET toe doet als tijdelijke gast,de leuke plekken zijn allemaal voor vaste gasten. je krijgt een nummer toegewezen, wordt er naartoe gebracht en dat is het. Geen uitleg, tips oid, verder wel gewoon vriendelijk. Maar mensen kijken kun je hier goed, alle varianten, en met name normen en waarden kom je hier tegen. Zwembad prima, barretje ook en centrum La Roche op loopafstand met een zeer goede Italiaan. La Stradella. Dus ga je voor de omgeving, prima, ga je v d rust, zoek dan wat anders, er zijn er genoeg. Sanitair en washok was bij ons wel schoon itt andere berichten, stonden achteraan. Nu hadden we wèl de pech dat het 1,5dag regende, dus dat heeft ook wel aan de beleving meegewerkt..

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 10Marjan09-08-2021

Heerlijk genoten

Het was de 2e keer dat we met de mobilhome op deze camping verbleven met onze kinderen van 10 en 12 jaar. En het gaat zeker niet de laatste keer zijn. Belangrijkste punten: heel vriendelijk en behulpzaam personeel, gezellig terras, mooi verwarmd zwembad, propere sanitair en afwasgelegenheid. Kortom heel gezellig!Enig minpuntje is misschien dat de asfaltwegen op de camping wat aan vervanging toe zijn.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 2Joeri11-11-2020

We missen de camping van vroeger

Prachtige locatie, prachtige camping maar vroeger veel beter dan nu!!! We missen het samen komen aan het winkeltje , we missen het animatie team van vroeger met de leuke dag programma's voor de kinderen en savonds met de leuke animatie programma's met de artiest Jason Bradley. Daar hebben wij nog mooie herinneringen aan. Jammer dat het zoveel verandert is. Wij zullen jammer genoeg niet meer komen

• 5Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 8Willem van Hooijdonk06-10-2020

Wat een leuke camping. Ik kom zeker eens terug.

In het naseizoen hier verbleven met fantastisch weer. Dan is het niet heel druk en heb je toch een prachtig schoon, ruim zwembad. De ondernemers en medewerkers waren erg vriendelijk. Omdat het niet heel druk meer was had ik een ruime plaats met volop privacy. Sanitair is voldoende. Mooi en gezellig restaurant is niet elke dag open in het naseizoen. Omgeving is ook mooi en La Roche op loopafstand is ‘s avonds nog gezellig. Prijs/kwaliteitverhouding is ook prima. Kortom ik durf deze camping aan te bevelen. Zeker in het voor-/naseizoen.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Carla17-07-2020

Zalig

Alleen maar plus Het enige minpumtje vond ik dat eigenaar en personeel nog een tikkeltje vriendelijker mogen zijn want we zijn toch gasten

• 8Eetgelegenheden
  • 8Smeets Gerwin20-06-2020

Eerste maal, zeker voor herhaling vatbaar.

Vriendelijk onthaal en vriendelijk personeel. Mooie ondergrond van mooi gras. Als het rustig is, voldoende ruimte. In de drukkere periodes wordt het iets krapper. Geen afbakening tussen de plaatsen, dus weinig privacy. Je loopt zo naar het centrum. Mooie brasserie met groot terras, mooi zwembad. Mooi gelegen langs de Ourthe. Goede broodjesservice. Sanitair was proper. Het staat vol met Vlamingen. Hond vriendelijk. Onze twee schatten hebben zich goed geamuseerd met andere vriendjes.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 10Jan01-09-2019

Volgend jaar gaan we terug

Goede camping met brasserie die prijs/kwaliteit goed is. De kinderen hebben zich rotgeamuseerd in de animatie. Tot volgend jaar!

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8Fam Koopmans31-08-2019

Absoluut geen rust

Je vind hier goede animatie, een mooie locatie langs de ourthe, maar absoluut geen rust. De plekken zijn gesitueerd als ware het een dam,- of schaakbord. Op elk vak een tent of caravan, geen weggetje of groenstrook ertussen. Daarnaast zetten de kampeerders tegenwoordig de muziek aan en kan iedereen daarvan meegenieten. Wij zullen de camping helaas niet aanbevelen.

• 7Eetgelegenheden
  • 7Besseling14-08-2019

Week weg met vrouw zonder kinderen

Omgeving camping is mooi. Camping heeft heel goed restaurant. Geen aanwijzing ontvangen hoe tent neer te zetten (grootte van de plek)Sanitair waar wij gebruik van konden maken is verouderd en niet toereikend voor hoeveelheid campinggasten (2 afwasplekken/douche water loopt niet naar goot maar door andere cabines heen). Zwembad voorheen bedoeld voor een camping is nu voor 2 campings (campings zijn samengevoegd). Te klein.

• 9Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 1Vera09-08-2019

Nooit meer !

Na tien terug op de camping, deze ervaring was beneden alles ! De regels worden niet na geleefd, iedereen doet er gewoon zijn zin. Kampvuur maken, wiet roken waar kinderen in de buurt zijn. En ga je een klacht indienen, wordt deze niet serieus genomen. Vroeger was het een leuke camping, maar ons ga je er nooit meer zien !

• 5Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair