Géén boekingskosten
BelgiëLuxemburgHottonVakantieparken HottonVakantiepark Domaine Moulin de Hotton

Domaine Moulin de Hotton

Vakantiepark
BelgiëLuxemburgHotton

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Domaine Moulin de Hotton voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 384 reviews

Meer vakantiepark info

384 Reviews over Domaine Moulin de Hotton

• 9Fam. V.21-11-2022

Super!

Fantastische ligging. Bungalow is top! Alles aanwezig om zelf te koken.

• 5Activiteiten
  • 10Benny13-11-2022

Prachtig verblijf

Het verblijf was zeer prachtig. Alles was van A tot Z inorde. Prachtige bungalo met voldoende ruimte en prachtig terras.ook de omgeving rond de bungalo was zeer proper en groot rustig domein. Het was voor ons de eerste keer,ma niet de laatste we komen zeker terug.

• 10Activiteiten
  • 9PS09-11-2022

Topvakantie

Ons verblijf in de herfstvakantie was geweldig. De accommodatie was geweldig. We hebben al veel chalets bewoond de afgelopen jaren, maar deze was nagenoeg perfect. Bij aankomst was alles schoon, het was heerlijk ruim en van alle gemakken voorzien. Meer een huisje dan een chalet. Het nieuwe gedeelte van het park is heerlijk gelegen, het oude is nog in ombouw. Daar werd hard gewerkt. Omdat het park nog in opbouw is, zijn er nog vrijwel geen voorzieningen. Als deze er ook nog zijn, dan is het een dikke 10!.

• 5Activiteiten
  • 9Ghistelinck Julien09-11-2022

Fantastisch en rustig verblijf en mooie omgeving.

Prachtige chalet. Aangenaam en rustig park.

• 8Onderkomen
  • 8Hans03-11-2022

Mooi verblijf en een gezellige woning

Wij hebben een fijne week gehad in de Ardennen. Het park was heel rustig.

• 8Onderkomen
  • 9Ronald van Bezooijen01-11-2022

Fantastisch verblijf

In een woord, WOW!! Wat een ontzettend mooie plek met mooie chalets. Super vriendelijk te woord gestaan bij aankomst en ook tijdens het verblijf. Chalets staan mooi ruim opgesteld, zien er werkelijk fantastisch uit en zijn van alle gemakken voorzien. Het enorme terras met loungeset en dinerset is een hele mooie aanvulling. Hier ontbreekt je hier aan niets.

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • Supertof en zeer zekers de moeite waard.

Supernette accommodatie. Alles was aanwezig. En het ruime terras is een pluspunt. Alleen jammer da je de ingang niet kunt sluiten vooral als je met kleine kinderen of hondenaanwezig bent. De camping zelf is zeer netjes. De dame zelf aan de receptie zeer vriendelijk en gaf ons genoeg info. Hotton zelf is zekers de moeite waard en idd alles op loopafstand. Geen auto nodig dus. En je kan er ook lekker eten en drinken. Vanaf de camping kun je één van de vele wandelingen doen die echt de moeite waard zijn. En zelf de bewegwijzerde paden staan duidelijk gemarkeerd. We hadden et geluk dat moeder natuur ons gunstig gezind was. Dus volgend jaar gaan we zeer zekers terug boeken op deze camping en zoals we al zeiden tis de moeite waard.

• 9Carine19-10-2022

heerlijk aangenaam verzorgd verblijf

warm onthaal en een goed aanspreek punt in het onthaal. zeer verzorgd park, de chalets zijn comfortabel ingericht en zeer netjes onderhouden.

• 10Andy12-10-2022

Topweekend

Super leuk weekend gehad, zeer proper en mooi huisje. Leuk terrasje aanwezig en dicht bij het centrum.

• 9Activiteiten
  • 8Bram Tuiten11-10-2022

Gezellig en top als er betere matrassen zijn

Het park is kleinschalig wat het gezelliger maakt vonden wij. De ontvangst bij de receptie was erg goed, dit maakt het aankomen dus al leuk. Duidelijke informatie over de omgeving was ook erg fijn van de receptioniste.

Het huisje zelf was erg netjes en schoon en zag er ook nieuw uit. Enigste nadeel in het huisje waren de matrassen, deze waren erg dun en versleten. Hierdoor heb ik (de man) 2 nachten op de bank geslapen omdat mijn vriendin een hernia heeft en het niet meer trok. Dit ook aangegeven bij de receptie, naar buiten het aanhoren van het verhaal werd er op het moment zelf niks mee gedaan.

Aan het einde van de vakantie is ons wel een fles Cava aangeboden en er word overlegd met de directie.

Maar op de matrassen na hebben wij wel een fijn verblijf gehad in Moulin de Hotton.

• 7Onderkomen

Vakantiepark Domaine Moulin de Hotton info