Vakantiepark Domaine Moulin de Hotton

• 6.5Eetgelegenheden
  • 9.2Onderkomen

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Moulin de Hotton voor je op een rij gezet:

13 reviews over Vakantiepark Domaine Moulin de Hotton

• 3S.L.T. Kuijpers03-06-2019

Nooit weer om weigering Nederlands te spreken!

Mooie chalets. Vriendelijk personeel maar...wat mij zwaar tegenviel niet alleen op park maar overal in de Ardennen: de absolute onwil om Nederlands te spreken terwijl dit land toch echt twee, nee zelfs drie talig is. In een armlastige regio afhankelijk van toerisme en EU subsidies: schande. Voor mij een absolute reden nooit meer terug te keren. Wij spreken Nederlands: echt niet, nemen niet eens d moeite. Gelukkig is mijn Frans goed genoeg. Park op zich: in aanbouw, vele chalets moeten nog gebouwd worden. Hierdoor oogt park als bouwplaats. Gelegen tegen dorpscentrum. Waar men ook geen moeite doet om ook maar één woord in andere taal te spreken. Was gezellig, leuk, maar ik kom er nooit weer. Noch in de Ardennen, noch in Hotton, noch in dit park. De arrogantie ten top! Zeer toerist onvriendelijk. Chalet waardering: 8. Vriendelijkheid: 8, service: 3.

• 1Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

• 5Jan Peters11-04-2019

Teleurstellend

Mooi chalet liggend op een park in aanbouw. Mooie omgeving en dicht bij wandelroutes. Dame bij de receptie was alleen Franstalig. Grote stroomstoring van een uur of vijf op het park gehad, geen verlichting en verwarming er was niemand bereikbaar bij de receptie, in de bar of telefonisch. Best vervelend. Na drie weken moest ik zelf achter mijn borg van € 125 aan gaan, we kregen hier vervolgens maar € 50,- van terug want de chalet zou vies zijn. Grote onzin, maar ik heb geen foto's gemaakt bij vertrek dus kon niets bewijzen.

• 4Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Domein Moulin de Hotton, Online communicatiemanager, 15-05-2019

Beste mijnheer Peters

Wij vinden het spijtig dat jullie een negatieve ervaring hebben opgedaan met ons vakantiepark. Wel geven wij graag extra duiding bij uw opmerkingen. De stroomstoring waarvan u spreekt, was een grote nationale stroomstorting ten gevolge van een storm die zo ongeveer heel België heeft geteisterd. Wij persoonlijk kennen mensen in Vlaanderen die de week nadien nog problemen hebben gehad met hun elektriciteit. Aan deze onderbreking kunnen wij dus als park helaas niets doen, gezien het probleem extern was. Dat niemand bereikbaar was, is ook sterk overdreven. Onze receptie in Hotton heeft beperkte openingsuren zoals duidelijk aangegeven ter plaatse. Beweren dat niemand op die dag bereikbaar was, is hoogst onjuist. Onze conciërge die 24/7 terplekke is, was ook op die dag minstens telefonisch bereikbaar. Haar telefoonnummer wordt duidelijk weergegeven aan de receptie. Tenzij natuurlijk door diezelfde storm in Hotton tijdelijk het telefoonnetwerk uitgelegen heeft. Maar zelfs dan kan u ons dat moeilijk kwalijk nemen gezien dat dit een extern probleem was. Daarnaast staat in de verhuurvoorwaarden geschreven dat wij de borg na een periode van 4 weken terugstorten. Dit doen wij zodat wij de kans hebben om gebreken en/of beschadigingen vast te stellen. Logisch dus dat jullie na 3 weken dus geen borg hadden teruggekregen. Aangezien jullie met een huisdier kwamen, kregen jullie een huisdierenchalet toegewezen. Hiervoor reken wij via het huisdierensupplement een bedrag voor een extra grote poetsbeurt aan. Aangezien jullie de chalet in een staat achtergelaten hebben waarbij het bedrag van deze extra poetsbeurt niet toekwam, hebben wij inderdaad slechts een deel van de borg terugbetaald. Wij doen dit om ook de volgende gasten te kunnen laten genieten van een propere en verzorgde chalet. Tot slot geven wij graag mee dat wij het erg betreuren dat u dergelijke recensie hier neergeschreven heeft aangezien er geen twijfel mogelijk is over bovenstaande zaken.

MVG

• 2018
    7Ludwina05-11-2018

supermooie chaletjes. Park verdient opsmukbeurt.

de chaletjes zijn heel mooi ingericht, nog gloednieuw en kraaknet. heel vriendelijke gastvrouw die alles mooi uitlegt. jammer dat er helemaal geen activiteiten zijn in het park. Je bent eigenlijk volledig aangewezen op het stadje. Het park ligt er nu momenteel nog wat slordig bij omdat het nog in ontwikkeling is (putten , hopen takken , s 'avonds nauwelijks verlichting). Eens het volledig afgewerkt zal zijn (en ook eens denken aan activiteiten voor de kinderen) zal het park wel een aanrader worden. Het park verdient wel een grondige opsmukbeurt

• 8Eetgelegenheden

• 8C. Polling21-08-2018

Geweldig.

Geweldig!!! Bijzonder vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. Deed de moeite om zich in het Frans ons alles goed uit te leggen. Fantastische bungalow, superschoon en van alle gemakken voorzien. Ondanks de hitte overdag 's-nachts heerlijk koel. Het was die week kermis naast het park, ontzettend gezellig. Schitterende omgeving met de rivier de Ourthe achter het park, ideaal om te vissen en zwemmen. Vlakbij het park een grote supermarkt en vele restaurants en bars. Mooie lange wandelingen gemaakt en een bezoek aan Durbuy en La Roche zeker de moeite waard. Heerlijke vakantie gehad.

• 9Vos17-08-2018

Super!!

Prachtige, grootte, nette en schone chalets. We hadden nummer 10, werkelijk niets op aan te merken, gewoon super! De omgeving is prachtig, er is van alles te doen en te ondernemen. Op het park zelfs is niets te doen maar dat weet je van tevoren. Net buiten het park is een riviertje. Hier hebben de kinderen en de hond dagelijks heerlijk gezwommen. De laatste 2 dagen was er kermis, super leuk voor de kinderen. Wat lawaaierig was het wel maar de pret was groter. De parkeigenaresse spreekt geen Engels of Nederlands maar doet wel erg haar best en heeft een Nederlandse park bewoner gevraagd te helpen. We hebben een super vakantie gehad!

• 8Karin Monincx15-08-2018

Rustig, buiten kermis om. Prachtige chalets.

Wij als gezin houden enorm van rust, dus een paar chalets op een camping zonder faciliteiten was voor ons perfect. De chalets zijn fantastisch. Wij zaten in nr 5 en die had een eigen riante voortuin. Het was bloedheet en wij konden gelukkig ook zelfs achter ons chalet zitten in de schaduw. Dat was niet overal zo. We wisten dat er gebouwd wordt, maar tijdens ons verblijf was dat gelukkig niet zo. Er zijn echter wel een aantal chalets waarbij je aan de achterkant niet zo'n mooi uitzicht hebt. Tip is om vooral waterschoenen mee te nemen voor het zwemmen in de rivier. Wij konden alleen kleine maatjes vinden en hebben dus niet kunnen zwemmen. Verder hebben wij enorme pech gehad. Begin augustus staat het dorpje in het teken van de kermis. Een week lang iedere avond geluidsoverlast van de kermis tot 12 uur en daarna afterparty's tot half 4! Vind dat dit wel door de aanbieder gemelx moet worden, gezien je hier JUIST voor de rust komt.

• 2Activiteiten

Met oudere kinderen

• 8Brigitte31-07-2018

Rustgevend

Relaxt en rustig, brandschone nieuwe huisjes. Bij de receptie wordt alleen Frans gesproken, dat vond ik minder. Erg vriendelijk.

• 5Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

• 9viki cnaeps31-07-2018

rustgevende bungalow

Prachtige bungalow met heerkijk terras Alles aanwezig in de keuken Een echte aanrader om na een daguistap heerlijk tot rust te komen In de buurt café eetgelegenheden bank enz In de buurt op 10 minuten wekelijkse markt grotere winkels zoals delaize enz . In durbuy 10 min adventure valley een aanrader Grotten van hotton vlakbij Minigolf enz

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 7R. van de Velde22-06-2018

mooie chalets. Administratief niet best

Een park met mooie chalets. De omgeving is prachtig. Pas wel op met de borg. Bij vertrek was het niet mogelijk om de borg terug te geven vanwege een fout in het systeem. Men zou het overmaken. Vervolgens hier over gemaild en het kon wel 6 weken duren. We zijn nu 7 weken verder nog niets teruggestort. 2 dagen terug opnieuw gemaild waarop geen reactie. Kortom. Prima omgeving. Werkelijk mooie chalets maar pas op met het in vertrouwen nemen wanneer de borg om wat voor reden niet kan worden terugbetaald. Uiteindelijk na wat mails hebben ze gereageerd en de borgsom terugbetaald. Hebben daarbij excuses aangeboden. Maar 7 weken wachten op ons geld is wel erg lang.

• 7Activiteiten

• 10Familie Van Dijke09-05-2018

Nieuwe, moderne en schone chalets!

Kleinschalig vakantiepark met zeer mooie, nette en nieuwe chalets. De huisjes zijn voorzien van alle gemakken. Onze chalet, nummer 9, heeft een groot terras met daar op aansluitend een grasveld waar de kinderen heerlijk kunnen spelen. Je voelt je gelijk thuis in de chalets. Een mooie uitval basis om de Ardennen te verkennen. Op het park zelf is niet veel te doen/vinden. Maar de bakker, supermarkt etc ligt op loopafstand van het park.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden