Vakantiepark Domaine Moulin de Hotton

8.3Fantastisch

• 6.7Activiteiten
  • 7.2Eetgelegenheden
  • 8.8Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Moulin de Hotton voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

100 reviews over Vakantiepark Domaine Moulin de Hotton

• 8Bianca Kluytmans10-08-2020

Super leuk

Een ruim huisje/chalet met alles erop en eraan, je hoeft niet te afwassen😉 Mooi omgeven op een paar meter afstand zit je al bij het riviertje de Ourthe. Op het vakantie park zelf is er weinig te doen (geen zwembad bijv.) Maar in de omgeving is er genoeg te zien en te doen wandelen, grotten van Hotton (de moeite waard, wel reserveren van te voren), Suppen / Kanoën op de meer van Mis Ramont ook heel mooi.

• 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 8Jessy vanneste10-08-2020

Het was zeer aangenaam. Vriendelijke ontvangst. En zalig vlak aan het water. Chaletjes waren zeer mooi

• 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 8William Kas10-08-2020

Knus vakantiepark

Wij hebben erg genoten! Chalet 4 persoons (Zalm) was zeer netjes! Personeel erg vriendelijk. Enige minpuntje was dat we de laatste 2 dagen geen WIFI hadden, dat is met 2 pubers wel een beetje vervelend. Verder was het allemaal erg goed.

• 9Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 9Familie Van 't Veld10-08-2020

Prachtig en rustige plek

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekende Wifi voor wie dat belangrijk is. En alles op en top in orde en proper bij aankomst. Vrijstaande chalets met plaats voor auto, en prachtige wandelingen in de omgeving. Voor herhaling vatbaar.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 6Fam .Janssens06-08-2020

leuk verblijf , maar zal eenmalig blijven ...

Domein Moulin de Hotton is gelegen vlakbij de Ourthe zoals omschreven . Rustig en vlakbij een mooie wandelroute , Afgaande op de foto's uit de brochure waren we ietsje teleurgesteld dat we niet meer in het groen verbleven .... het verblijf is eerder te vergelijken met een luxe camping ... ons huisje keek uit op de kiezelweg , we hadden ook voor ons vertrek gebeld met het verblijf om te vragen als we gebruik mochten maken van een Bbq en dan specifiek een Bbq op kolen , volgens de dame aan de telefoon helemaal geen probleem , aangekomen werd ons gemeld dat het verboden is om te Bbq- en .... tja .... toch een teleurstelling gezien we ons toestel speciaal hadden aangekocht voor deze trip .... maar we zijn begripvolle mensen en hebben braaf ons vleesje in de pan gebakken maar tot onze verbazing waren de gasten in het verblijf achter ons toch gezellig aan het BBqen ... tja consequent zijn is de boodschap !

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2020

• 8Linda van Dam06-08-2020

Rustig en verzorgd park

Mooi, verzorgd park en alle rust. Dichtbij veel actieve dingen te doen. Helaas kun je nergens ontbijten in de buurt. Verder prima. Incheck duurde wel erg lang omdat er maar 1 iemand achter de balie stond

• 9Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9Lieselot06-08-2020

Toppie

Mooi en heel proper. Heel vriendelijke ontvangst, eerste ochtend persoonlijke begroeting tijdens ontbijt. Door Corona de steden niet bezocht maar mooie wandelingen gedaan vanuit het vakantiepark. Top! Wij komen zeker terug!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 8Cynthia Lecompte06-08-2020

Gezellig

Wij hadden de chalet Kaper voor 6 personen. Ik met mijn zoontje, partner, mijn ouders en hun hondje. Nog nooit heb ik zo een mooie chalet gehad. Alle voorzieningen waren aanwezig zoals je ze thuis hebt. Alsook hele goeie bedden (matras). Je ligt direct aan de Ourthe dus mijn zoontje heeft hem kunnen uitleven in het water. Het water stond spijtig genoeg te laag om te kayke, dus waarvoor moeten we nog eens terug keren en dan verblijven wij zeker terug op het domain.

• 6Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 8Fam vd Brand04-08-2020

Prachtige locatie

Chalets zijn nog als nieuw. Mooie inrichting, goede bedden. Mooie omgeving, Hotton leuk dorpje. Helaas stond de Ourthe te droog om te kunnen kanoën. Dat was één van de redenen dat we heel graag naar de Ardennen wilden. Kinderen konden wel vissen, dus voor hen was het prima!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 10Danny constant03-08-2020

Super mooie midweek gehad

Heel tevreden chalets zeer goed uitgerust met zeer veel comfort ,zeker een aanrader A+++ Komen zeker terug

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden