Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.9Natuur

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

186 Reviews over Chalet Ardennes

• 10Karin Bakker18-01-2023

Heerlijk genoten!!

Het Chalet en de tuin zijn erg ruim. Heerlijke rustige ligging aan het bos. Tuin is fantastisch met 2 hottubs, kabelbanen, schommels, trampoline en voetbalveld. De (bad)kamers zijn ruim, speelkamer erg fijn ook voor de volwassenen die een keer willen biljarten of een potje airhockey spelen. Fijne grote zitkamer en keuken erg compleet servies, div. apparaten en pannen. Meerdere gourmetstellen en koffieapparaat. Genoeg keuze. Op 5 min rijden al supermarkten en wil je uitgebreider shoppen op 15 min grote shopping boulevard met oa. H&M, Paprika, C&A, Decathlon, Action, bouwmarkten, Carrefour enz. La Rouche en Durbuy zijn leuke steden in de buurt. In Durbuy heb je ook Adventure Valley out- en indoor vanalles te doen, klimbos, ziplinen banden over een baan, bowlen, lasergame enz. Wij hebben genoten van het heerlijke Chalet en de omgeving, aanrader!!

• 10Fam. Cuvelier13-11-2022

Super!!!

Wat een vakantiewoning! Ons familieweekje in deze prachtige en ruime chalet werd een groot succes dankzij de vele faciliteiten voor klein en groot. Speeltuigen, goals, trampoline, kabelbaan buiten. Ook de laserguns waren fel in trek. De hottubs, bbq pizza oven, kortom aan alles is gedacht. Een weekje waar we zeker nog lang van nagenieten.

• 10Natascha Hofman05-11-2022

Geweldige accomodatie!!!

Voor de 2e keer hier geweest. Supermooie en huiselijke groepsaccomodatie met hele grote (speel) tuin en mooi terras met hottubs en bbq's. Een gameroom boven, dus het voelt nooit druk/vol, omdat iedereen verspreid is. Enige puntje: de stapelbedden kraken behoorlijk en zijn wat gammel. De eigenaren zijn ook erg klantvriendelijk en denken graag met je mee. Kortom, een aanrader!!!!

• 10Willem Van Leest26-09-2022

Super!

Een super chalet! Prachtige omgeving. Ideaal om te fietsen!

Een aanrader!

• 9Myriam Rommelaere17-09-2022

Heel aangenaam familieweekend

Heel ruime en comfortabele woning. Ruime kamers, mooie badkamers,.. We hebben genoten van de hottubs, de pizzaoven en de bbq en de kinderen van de trampoline en kabelbaan. Bij regenweer is er ook binnen voor elk wat wils : spelletjes, biljart, karaoke.. Enz.. Ons weekend was te kort om alles ten vle te benutten. Vewoon perfect!

• 9Natuur
  • 7Peter Cox03-08-2022

Volgend jaar weer!

Vooral mooie ligging met een zee van ruimte. Zowel binnen als buiten. Enorm genoten van de 5 kinderen die zo genoten. Kabelbaan, echte doelen, schommels, Hot tubs etcetera. Wie heeft dat nu. Heb ik het nog niet eens over de BBQ, pizzaoven, binnen de karaokebar, de playroom waren gewoon fantastisch.

• 6Natuur
  • 10Elly Vondermans30-04-2022

De omgeving is prachtig. Het huis is fantastisch. Voldoende pannen en bestek. Prima oven. Buiten het walhalla voor kinderen. Voor de volwassenen heerlijke ligbedden,barbecues en pizzaoven en hottubs.

• 10Verhulst Robin22-04-2022

Familieweekend

Een ideaal adresje om op vakantie te komen met kinderen!! Grote tuin met enorm veel speelplezier voor de kids!! Ook de 2 hot tubs waren zeer populair bij jong en oud!! Wij komen zeker eens terug!

• 10Nancy de heer19-04-2022

Heerlijk ontspannen weekend gehad.

Voor de 2e keer in dit fantastische chalet geweest en ik heb wederom erg genoten. Het chalet is zeer ruim en echt compleet. 3 verschillende soorten koffie apparaten, zeer uitgebreid servies en zelfs de kleinste dingen die je vaak in andere huisjes niet heb,zoals bv een kurkentrekker zijn aanwezig. De hottubs zijn echt fantastisch,maar ook de ruime tuin met genoeg toestellen zodat de kinderen zich ook absoluut niet hoeven te vervelen is echt heerlijk.

• 10Vannuffelen Simonne19-03-2022

Iedereen heeft genoten van ons familie-midweek.

Het was een aangenaam verblijf. We hebben ervan genoten en het is voor herhaling vatbaar. De accommodatie was naar wens. De hottub en het lasershooten was een groot succes.

Vakantiehuis Chalet Ardennes info

• CafeBeschikbaar (1)