Géén boekingskosten

+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.8VoldoendeScore uit 137 reviews
  • 6.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

Kleinschalige kindvriendelijke Camping Tonny in België is gelegen in het bos aan een rivier. Er is een speeltuin, voetbalveld en bij het riviertje kunnen de kinderen spelen in de natuur. Op de rustige camping vind je ook een vijver om te vissen. De omgeving is mooi voor wandelingen. De stadjes Houffalize en Bastogne zijn leuk om te bezoeken.

137 Reviews over Tonny

• 10Michel Berkmans19-08-2022

Verkeerde informatie

De camping heeft 2 sanitaire gebouwen, totaal 12 douches, 9 toiletten, 3 urinoirs verder is er tussen 12 en 13u de receptie en kantine gesloten, ijsjes vragen tijdens deze is niet mogelijk. Hout uit naburige bossen nemen voor eigen vuur te maken staat gelijk aan diefstal van prive eigendom.

• 4Geert14-08-2022

Leuke ervaring, maar uitbaters zijn grof.

Camping met afwisselend zon en schaduw door hoge bomen en toffe beekjes om in te spelen. Lekkere pizza's gegeten. Fijn voor kleine kinderen, geen auto's op de kampeerplaatsen, dus erg veilig. Voorts wel te weinig toiletten en douches. Geen privacy op je kampeerplaats, enkel velden zonder hagen als scheiding of zo. Speeltuin was aftands, speeltuigen stuk, niet onderhouden. Uitbater is niet bepaald enthousiast of vriendelijk te noemen. Hij geeft kampeerders de indruk dat ze een last voor hem zijn en kan erg grof uit de hoek komen. Een ijsje halen: 'Kom binnen een half uur maar terug; daar heb ik nu geen tijd voor zenne'. De laatste dag werd ik uitgekafferd omdat we dood hout hadden gesprokkeld in een nabijgelegen bos (niet gekapt of zo), zonder dat er daar ergens wordt meegedeeld dat dat eigenlijk niet mag.

• 3Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 4Jonathan02-08-2022

Onrustige camping

Wij hebben een kleine week op camping Tonny gestaan en uiteenlopende ervaringen opgedaan. De camping ziet er goed uit en heeft veel schaduwplekken. Ook is het nieuwe sanitairgebouw in best goede staat alleen erg weinig douches en toiletten voor het aantal mensen. Per gender 2 douches en toiletten. Voor kinderen is er een speelveld met speeltoestellen alleen is de status daarvan erg slecht. Gelukkig zijn onze kinderen dusdanig jong dat ze daar (bijna) geen gebruik van maken. Verder is de camping mooi groen en ligt aan een fijn beekje waar lekker in gepoedeld kan worden. Waar onze slechte ervaringen vandaan komen zijn de avonden/nachten. De camping is erg roemoerig. Er stond een groep vlakbij ons die tot de late uurtjes aan het zingen waren. Daarnaast hebben wij het geluk gehad om naast een nogal asociale familie te staan die elke nacht veel lawaai veroorzaakten. Campingeigenaar van het lawaai op de hoogte gesteld. Die zou er wat mee gaan

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Martin Koot31-07-2022

Deze camping is gewoon goed!

Anders dan onderstaande reviews doen denken, hebben wij Camping Tonny leren kennen als een toffe camping met een aardige eigenaar. Er is duidelijk hard gewerkt aan het opknappen van de verschillende terreinen. Het sanitair is dik op orde. Hou je van gewoon lekker kamperen en verwacht je geen vijfsterren-luxe? Dan is deze camping een uitstekende keuze.

PS: het zwembad krijgt van mij een tien, want die is er niet. Belachelijk om daarvoor punten te vragen, zoover!

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 8Arjan van oostenbrugge19-07-2022

Rust en fantastisch

Lekker rustige camping, schoon sanitair en vriendelijke mensen , leuk gezellig terras aan de Ourthe met een bruggetje kom je op de camping Als je voor je rust komt is dit een mooie plek

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Pauli Knuvelder17-07-2022

Fijne camping

Super gezellige camping met vriendelijke eigenaar en personeel Lekker riviertje zeker voor de hond met het warme weer.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9familie Pronk06-07-2022

Aanrader voor avontuurlijke gezinnen!

Superleuke camping, vooral door het beekje. We stonden op een veldje waar elke avond kampvuur was, wat veel gezelligheid bracht en leuke ontmoetingen. Het beekje stroomde naast onze tent, wat een lekker rustgevend geluid was 's nachts. En overdag was het een fantastisch vermaak voor onze drie jongens. Met zwembanden door de rivier mee gestroomd worden was supergaaf! Steentjes keilen op het water, zwaarden van takken maken, dammen bouwen, marshmallows roosteren en meer van dat soort leuk simpel natuurvermaak! Ik zou het aanraden voor kinderen vanaf 6 (jonger ook leuk, maar dan moet je mee de rivier in :-) tot een jaar of 14. De voorzieningen waren eenvoudig, in het toiletgebouw lekte er bijvoorbeeld een kraan en zat de wcbril los, maar dat valt in het niet bij hoe fantastisch de rest was!

• 6Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 10Nina28-05-2022

Super gezellige en rustige camping!

Leuke en rustige omgeving waar je goed kan wandelen, zeer mooie omgeving in de bergen! Geen zwembad maar wel een mooie rivier waar je tot rust kan komen en waar de kindjes kunnen in spelen. Eten was goed en de sanitair is zeer proper!

• 10Peter28-05-2022

Leuke camping

Leuke camping met een gezellig terras naast de ourthe leuk voor de kinderen in te spelen en een propere camping.

• 1Ann18-04-2022

Nooit meer

Wel wij nooit zulke ervaring gehad , wij wilden 1 nacht op deze camping staan omdat die dichtbij een wandeling was die wij wilden doen de dag erop ! Wij komen daar aan , een beetje twijfelen omdat het er niet zo verzorgt uitzag maar ja voor ons eigenlijk niet echt een probleem , dus ja wij vol enthousiast naar de receptie en vragen of wij daar 1 nachtje kunnen blijven ( er was dus op dit ogenblik bijna niemand op die cacamping hè) krijgen wij daar het ongelooflijk antwoord dat wij 30 euro extra moeten betalen omdat wij daar 1 nachtje willen blijven en dat is omdat wij met onze camper teveel afval meebrengen en alles daar lossen ! WABLIEF ? Blijkbaar als je 2 nachten boekt hoef je dat niet te betalen , waar zijn we mee bezig hè, goed zot kan het nog worden , MIJ ZIE JE DAAR NOOIT MEER ! En ik ga ook iedereen dat ik ken deze camping afraden !!

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden