8,1

Omschrijving
Camping l'Eau Rouge vlakbij Stavelot is een gezellige camping in de Ardennen. Gezinnen zijn hier aan het juiste adres met een verwarmd zwembad, enthousiaste animatie en pretpark Plopsa Coo op 10 kilometer. De camping is groen en goed onderhouden. De niet afgebakende staanplaatsen vind je op een groot veld. Bezoek het Formule 1 museum in Stavelot.

178 reviews over Camping l'Eau Rouge in het Nederlands

Super gezellig

Tine Brens,
24-2-2019

De camping is afgelopen december over genomen door Danny en Thomas. Onze eerste ervaringen met de nieuwe eigenaren zijn super. Ze hebben er erg veel zin en dat stralen ze aan alle kanten uit. Zo hebben we nu gewoon toiletpapier in de wc echt super. We zijn zeer tevreden echt een aanrader 👍🏻👍🏻👍🏻 Mannen ga zo door 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Gereisd met partner in februari 2019

F1 weekend in Spa, kwamen donderdagmiddag om half 2 aan, werden goed geholpen door de vrijwilligers, maar inchecken was een drama. Een wat oudere dame zat achter de pc en typte met 1 vinger, wat een eeuwigheid duurde en ze werd ook nog tussendoor gestoord voor van alles en nog wat. We hadden al een bevestiging via de mail, maar stonden 5 kwartier in de rij, echt absurt lang. Kregen een plekje op de rand van het veld, weiland met koeievlaaien, maar er was wel stroom. Sanitair was in orde, geen toiletpapier, maar wel een lekkere douche voor 50 eurocent. S’avonds was er muziek, knalhard voor een handjevol mensen, Waarom ? Hou dat lekker in de kantine dachten wij, met oordoppen in slapen, ook omdat de Dixies de hele nacht bleven klapperen. Het vervoer naar het circuit was geregeld met busjes waar je in kon stappen aan de hoofdweg en waren gratis, heel goed geregeld, heen en terug, behalve op zondag terug. Dus er zijn verbeterpunten.

Gereisd met partner in augustus 2018

Leuke camping in een mooie omgeving

Mandy,
21-8-2018

Een hele leuke gezellige camping. Gewoon lekker kamperen zonder al te veel poespas. Overzichtelijke camping waardoor de kinderen vrij kunnen spelen. De eigenaren zijn zeker niet onvriendelijk maar gewoon duidelijk, mag ook wel als je ziet hoe mensen soms omgaan met het sanitair ed op de camping. De mannen van het boogschieten zijn toppers! Animatie team was super! Daniel en Bram maakte er voor jong en oud elke dag een feestje van. Dan hadden we ook nog het geluk met de kindershow van Rolando, alleen maar blije gezichten.

Alles word meerdere malen per dag goed schoongemaakt en de vaste gasten zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

In de omgeving veel te doen waar de eigenaren en medewerkers je zeker wel mee willen helpen.

Wij komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Klein zwembad

Positief

Ruime campingplaats

Aan leuk riviertje

Genoeg te doen in de omgeving

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Erg goed: heerlijke camping!

Bij kamperen in de Ardennen dan denk ik aan een mooi landschap met koeien en paarden in de wei, van bergen en dalen met een kabbelend beekje...

met van die stenen waarmee je een dammetje kan bouwen, schaduw van naald en loofbomen en dan een heerlijk koud biertje van een plaatselijke brouwer.

Dan denk aan Een beetje vrije plekjes met tenten en caravans. ( niet van die strakke rijen mobile-homes met heggen er tussen)

En ik denk aan een goed en gemoeddelijk sfeertje met genoeg vermaak voor kids van alle leeftijden, sport, spel, zwembad en animatie. Oja, en onze hond moet kunnen banjeren door het water en in het bos.

Tadaaaa! Gevonden!

Wat zou ik anders doen? Toiletpapier ophangen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Wij hadden het erg naar onze zin!

daron,
15-7-2018

Heel net chalet 5 persoons met veel opbergruimte!

Erg fijn lekker warm zwembad (geen glijbaan oid )waar je niet eerst in staat te klappertanden.

Deze camping heeft een erg fijne ligging en is een goede uitvalsbasis. Plopsa Coo en watervallen van Coo op 10 km. Spa Circuit om de hoek. Malmedy is een leuk stadje op 5 minuten rijden waar echt ALLES te vinden is! Formule 1 museum ligt in Stavelot. (viel ons wat tegen trouwens) De camping zelf heeft GEEN TV aansluiting......als je zelf een schotel meebrengt heb je TV anders niet! Een supermarkt of cafetaria is niet op het park aanwezig maar tussen 17:00 en 20:00 kan je friet , frikandel en kroket krijgen EN Lasagne. Niks bijzonder dus maar zeker wel lekker! Doordat de ligging goed is zou ik er zo weer terug naar toe gaan. en het ligt dicht bij de snelweg (5 minuten) Leuk park!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Top camping

Jelmer oosterkamp,
6-5-2018

Vriendelijke receptie, schone douches enz. Erg fijn dat ik voor 3 euro een heel weekend een slaapzak kon huren. Toppers!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Leuke camping, vriendelijke mensen en de sanitaire voorzieningen werden de hele dag door bijgehouden, heel fijn. Je moet wel zelf de toilet rol meenemen. Voor de kinderen was er genoeg te doen. Het animatie team was super, en komt weken na de vakantie nog vaak voorbij in het gezin.

Er is een buitenzwembad en die is volgens de kinderen SUPER leuk. Het zwembad heeft een verhoging zodat je met kleine kinderen er ook in kunt.

Mooie bossen om doorheen te lopen, je moet wel op letten op boogschieters want daar zijn er veel van. Dichtbij het SPA circuit het was leuk om zo dichtbij een motor race te kijken.

Grotten, watervallen en andere uitstapjes zijn met een auto goed aan te rijden.

Je moet goed op letten met het vinden van de camping het is een kleine afrit verstopt tussen de bomen en het groen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima vermaakt

Janet,
16-8-2017

Gezellige, wat kleine camping. Veel gasten komen hier voor het handboogschieten. Maar ook veel mensen die op het circuit "moeten" zijn.

De prima douches zijn alleen voor op de camping, verder op de camping zijn 2 toiletgebouwen met alleen toiletten en afwasmogelijkheid. Je moet wel je eigen toiletpapier meenemen.

Helaas is er geen camping winkel en is de kantine beperkt met eten, maar er is wel patat e.d. te verkrijgen. Tussen 8.30 en 9.00 uur komt er een bakker, broodjes moet je van te voren bestellen (kan tot 22.00 uur 's avonds)

Zwembad is klein en saai, maar wel schoon, de kinderen vermaken zich er prima.

Animatie is minimaal, maar wel leuk en enthousiast.

Het handboogschieten is erg leuk, onder begeleiding van enthousiaste, vrijwillige instructeurs, kun je op vaste tijden, elke dag schieten tegen een kleine vergoeding.

Onze kinderen hebben een super vakantie gehad zeggen ze, er waren veel leeftijd genootjes op de camping. Alle leeftijden liepen door elkaar, was leuk om te zien.

Langs de camping loopt een klein riviertje, waar ook heel fijn in gespeeld kan worden, dammen bouwen blijft een leuke activiteit.

Het is geen super de luxe topcamping, maar wel een hele gezellige camping, die prima onderhouden wordt.

De eigenaren vonden wij erg vriendelijke en behulpzaam.

Kortom wij hebben er een prima vakantie gehad, met veel te bekijken, wandelen en te doen in de omgeving (denk o.a. aan het circuit, de bronnen bij spa, grotten, watervallen van Coo, mijnen, etc)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldig

Yvon,
8-8-2017

De stacaravans zijn gloednieuw en de veranda met overkapping zijn echt een meerwaarde.In de Ardennen weet je het nooit met het weer en zo kan je toch gauw buiten zitten.Bedden prima,badkamertje en toilet prima maar klein.Animatie erg leuk voor elke leeftijd is wel wat georganiseerd.Om in de beek te spelen moet het wel gauw 30 graden zijn om dat die in de schaduw onder de bomen verscholen ligt.Super omgeving als je van beekjes, heuvels prachtige vergezichten en het circuit houdt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping l'Eau Rouge in Stavelot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping l'Eau Rouge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.