Camping l'Eau Rouge

172 reviews over Camping l'Eau Rouge in het Nederlands

Top camping

Jelmer oosterkamp
6-5-2018

Vriendelijke receptie, schone douches enz. Erg fijn dat ik voor 3 euro een heel weekend een slaapzak kon huren. Toppers!

Leuke camping, vriendelijke mensen en de sanitaire voorzieningen werden de hele dag door bijgehouden, heel fijn. Je moet wel zelf de toilet rol meenemen. Voor de kinderen was er genoeg te doen. Het animatie team was super, en komt weken na de vakantie nog vaak voorbij in het gezin.

Er is een buitenzwembad en die is volgens de kinderen SUPER leuk. Het zwembad heeft een verhoging zodat je met kleine kinderen er ook in kunt.

Mooie bossen om doorheen te lopen, je moet wel op letten op boogschieters want daar zijn er veel van. Dichtbij het SPA circuit het was leuk om zo dichtbij een motor race te kijken.

Grotten, watervallen en andere uitstapjes zijn met een auto goed aan te rijden.

Je moet goed op letten met het vinden van de camping het is een kleine afrit verstopt tussen de bomen en het groen.

Prima vermaakt

Janet
16-8-2017

Gezellige, wat kleine camping. Veel gasten komen hier voor het handboogschieten. Maar ook veel mensen die op het circuit "moeten" zijn.

De prima douches zijn alleen voor op de camping, verder op de camping zijn 2 toiletgebouwen met alleen toiletten en afwasmogelijkheid. Je moet wel je eigen toiletpapier meenemen.

Helaas is er geen camping winkel en is de kantine beperkt met eten, maar er is wel patat e.d. te verkrijgen. Tussen 8.30 en 9.00 uur komt er een bakker, broodjes moet je van te voren bestellen (kan tot 22.00 uur 's avonds)

Zwembad is klein en saai, maar wel schoon, de kinderen vermaken zich er prima.

Animatie is minimaal, maar wel leuk en enthousiast.

Het handboogschieten is erg leuk, onder begeleiding van enthousiaste, vrijwillige instructeurs, kun je op vaste tijden, elke dag schieten tegen een kleine vergoeding.

Onze kinderen hebben een super vakantie gehad zeggen ze, er waren veel leeftijd genootjes op de camping. Alle leeftijden liepen door elkaar, was leuk om te zien.

Langs de camping loopt een klein riviertje, waar ook heel fijn in gespeeld kan worden, dammen bouwen blijft een leuke activiteit.

Het is geen super de luxe topcamping, maar wel een hele gezellige camping, die prima onderhouden wordt.

De eigenaren vonden wij erg vriendelijke en behulpzaam.

Kortom wij hebben er een prima vakantie gehad, met veel te bekijken, wandelen en te doen in de omgeving (denk o.a. aan het circuit, de bronnen bij spa, grotten, watervallen van Coo, mijnen, etc)

Geweldig

Yvon
8-8-2017

De stacaravans zijn gloednieuw en de veranda met overkapping zijn echt een meerwaarde.In de Ardennen weet je het nooit met het weer en zo kan je toch gauw buiten zitten.Bedden prima,badkamertje en toilet prima maar klein.Animatie erg leuk voor elke leeftijd is wel wat georganiseerd.Om in de beek te spelen moet het wel gauw 30 graden zijn om dat die in de schaduw onder de bomen verscholen ligt.Super omgeving als je van beekjes, heuvels prachtige vergezichten en het circuit houdt.

Mooie, complete camping, een aanrader!

Mariska
28-7-2017

De camping heeft een gemoedelijke sfeer en compleet aanbod van zwembad, goede sanitair, speelplekken en leuke animatie. Schitterende ligging aan de heuvels met koeien en paarden en het beekje waar de kinderen heerlijk kunnen spelen. Met recht een groene camping. Eigenaren die tijd nemen voor een gezellig praatje. Wij hebben twee weken genoten van deze camping met onze kinderen van 7,9 en 10 jaar oud.

top camping

Karien
24-7-2017

na een domper in neufchateau kwamen wij hier aan. vriendelijke uitbaters. mooi terrein. kinderen genieten.

kortom we komen zeker nog een keer terug. wat een rust en gemoedelijkheid!

Prima verzorgde camping met mooi zwembad

Haytema
14-7-2017

Mooie plek voor onze caravan en bijzettent. Parkachtig met mooie bomen waar veel zorg aan wordt besteed. Zwembad is prima en schoon, lekkere afkoeling tijdens het mooie weer dat we hadden. Eigenaren heel behulpzaam bij vragen en zo nu en dan een gesprekje tijdens de 8 dagen dat wij hier zijn geweest. In Stavelot goede supermarkt. Fietsen kan goed via de Ravelpaden. Je kunt tegenover de camping omhoog naar dit pad maar dat is heel steil en onverhard. Beter iets richting Stavelot te fietsen en dan daarvoor ergens rechts een verhard pad omhoog te gaan. Malmedy is ook leuk met een lekkere lunchgelegenheid La Maison de Charlotte.

Mooi gelegen camping

Ingrid
31-5-2017

Mooie ligging, ruime plaatsen. Goed vertrekpunt om de Ardennen te verkennen.

Een aanrader!

Andringa
30-5-2017

Prima camping, van alle gemakken voorzien, gelegen in een prachtige omgeving.

Zeer vriendelijk personeel en aardig uitbaters, die er alles aan doen om het de gasten zo veel mogelijk naar de zin te maken.

Mooie plek alleen de eigenaren..

Nina
28-5-2017

Mooie camping. Komen hier ieder jaar met Hemelvaart en losse weekenden met de caravan. Van de eigenaren moet je het niet hebben.

Onvriendelijk en ongeïnteresseerd. Mijn dochter koos een ijsje van 'Frozen' waarbi de eigenaresse reageerde met: dit ijs koop ik dus echt nooit meer in want er zit veel te veel troep in voor de kinderen.

Voor de omgeving doen. Wil je vriendelijkheid van eigenaren? Niet doe

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping l'Eau Rouge in Stavelot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping l'Eau Rouge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping l'Eau Rouge scoort een 7.87 uit 10 op basis van 172 reviews.