Géén boekingskosten

Camping l'Eau Rouge

BelgiëLuikStavelot

We hebben de beste aanbieders voor Camping l'Eau Rouge voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 267 reviews
+35/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 267 reviews
  • 8Waardering
  • 8.3Staat v/h sanitair
  • 6.9Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping l'Eau Rouge vlakbij Stavelot is een gezellige camping in de Ardennen. Gezinnen zijn hier aan het juiste adres met een verwarmd zwembad, enthousiaste animatie en pretpark Plopsa Coo op 10 kilometer. De camping is groen en goed onderhouden. De niet afgebakende staanplaatsen vind je op een groot veld. Bezoek het Formule 1 museum in Stavelot.

267 Reviews over l'Eau Rouge

• 10Anke van Raemdonck18-09-2022

Topcamping!

Hele verzorgde camping, ruime plaatsen met veel uitzicht! De ontvangst is correct. De camping is betaalbaar. De sanitaire voorzieningen zijn heel schoon en lekker warm.

• 10Pia van Roy10-09-2022

Picobello

Wat een geweldige camping! Zelden een camping gezien die er zo mooi, goed onderhouden en groen bij ligt!

De voorzieningen zijn erg goed. Alles is heel schoon en verzorgd.

Ook de regio is heel erg mooi en divers!

Wij komen zeker terug!

• 4David23-08-2022

Leuk gelegen camping, onvriendelijke uitbaters

De camping is zeer fraai gelegen in het landschap aan het riviertje. Sanitair is niet schoon, als de camping vol staat is het niet toereikend. Bij drukte regelmatig koud water. Openingstijden zoals getoond bij de receptie worden niet altijd gerespecteerd. De uitbaters zijn erg onvriendelijk en zijn zeker niet empatisch. Eerder confrontatie zoekend. Dat maakt deze camping voor ons een absolute afrader.

• 5Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 10Jos van der Laan22-08-2022

Geweldig

Schitterend gelegen camping. Mooi en schoon sanitair. Leuk zwembad en schappelijke prijzen aan de bar. Erg leuk animatie team die stinkend hun best deden wat ook te zien was aan het groot aantal blije kinderen.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 5Jolanda11-08-2022

Prima camping, zeer onvriendelijke eigenaren

De camping op zich is prima, de omgeving is prachtig. Lekker een beekje om in te spelen, prima zwembad. Het sanitair is prima. Wel heel vaak het toiletpapier op. Douche en warm water is een ander verhaal. Met grote regelmaat een koude douche gehad. En dat voor €0,50. Als je de eigenaren ziet en vraagt hoe het kan krijg je een heel bot en zeer onvriendelijk antwoord. Ze gingen wel even meten… geen excuus, geen empathie. Droger muntjes van vertrekkende buren gehad, nadat we ze wilde gebruiken deed de droger het niet. Na vragen bij de receptie, waar de eigenaar zat, krijg je als antwoord hoe je aan de muntjes komt. Eerlijk gezegd van de buurvrouw. Krijg je als reactie, dat is niet bedoeling. Dus koop maar een nieuwe. Echt waar…. Nog nooit zulke onbeschofte uitbaters meegemaakt. Een goedendag kan er nog niet vanaf. Als je geen problemen hebt een prima camping. Maar verwacht geen vriendelijkheid, gastvrijheid of meedenkendheid.

• 5Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 9Joyce Burgerhof09-08-2022

Een fijne, nette en gezellige familiecamping

Wij hebben ruim twee weken op deze fijne camping verbleven midden in het hoogseizoen met ons gezin met een dochter van 4.

De camping ziet er fantastisch uit, de velden zijn ruim en goed onderhouden, de toilet- en douchegebouwen worden goed en regelmatig schoongemaakt. De ontvangst is vriendelijk, het personeel vrolijk.

Het zwembad is schoon en heeft ruime openingstijden. Tis op de drukste momenten wat te klein, maar er is dan ook nog een ondiepe beek die langs de hele camping stroomt en overal gelegenheid biedt om in te spelen. Daarnaast is er een grote, mooie speeltuin met veel leuke extra's. Een enthousiast animatieteam biedt een zeer gevarieerd programma.

De enige nadelen die wij ervaren hebben, zijn het geluid van het nabijgelegen circuit, vooral in de weekenden. Verder is de camping niet autovrij, maar dit wisten we van tevoren.

Kortom, een fijne, gezellige en nette familiecamping, waar we nog eens naar terug zouden willen.

• 7Eetgelegenheden
  • 9myriam09-07-2022

geweldige camping

Pluspunten: Mooie rustige ligging in een parkachtige omgeving Ruime vlakke plekken met schaduw, halfschaduw of zon Schoon modern sanitair, zeker hoofdgebouw bij receptie Mooi zwembad Goede uitvalsbasis tot fietstochten en goede wandelmogelijkheden Mooie ligging voor circuit van Francorchamps

Minpunten: Geen broodservice in laagseizoen of restaurant Goede wifi (betalend) Niet een echt minpunt maar tip: volg niet de autonavigatie want dan loop je zeker met caravan vast in smal straatje. Campingbordjes volgen en dan is het makkelijk tot ingang camping.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 10Pia24-06-2022

Super...

Het is een geweldige camping. De plekken zijn zo mooi.

Zelden een terrein gezien wat er zo mooi bij ligt als het deze. Het onderhoud is erg goed.

Het sanitair is altijd schoon en de douches zijn lekker warm.

Wij hebben hier drie weken ontzettend leuk gestaan.

Het personeel is correct en behulpzaam.

• 6Anite22-06-2022

Website spiegelt mooier voor

Hele nette camping met alle faciliteiten zoals op de website beschreven staat. Behalve... kantine is niet de hele week open in laag seizoen, 2 avonden van 18 tot 20 uur. Geen broodjes service (behalve vrij-za) Eten in de kantine is van matige kwaliteit, opgewarmde substantie. Al stond het er op de website maar bij vermeld dat er in het laag seizoen andere openingstijden zijn, dan was het oke.

• 8Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 10Daisy de Laat07-04-2022

Aanrader

Echt een hele fijne en rustige camping. Alles wat je nodig hebt is er aanwezig. Het sanitair is uitmuntend: zeer proper en goed warm. Wordt erg vaak schoongemaakt, ook door de eigenaren zelf, chapeau! De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. We hadden niet het goede verloopstuk bij en dat kwam de eigenaar brengen in de regen. Heel sympathiek. We konden ook terecht voor een dagschotel, dat was op bestelling. Niet duur en een goede portie. Heel vers. Wij vonden het zeker de moeite!

Camping l'Eau Rouge info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Cheneux 25, 4970