5,5

Omschrijving
Gelegen aan de rand van de Ardennen, ligt Capfun l’Hirondelle Oteppe. Op de camping vind je 3 zwembaden en 12 glijbanen. In de omgeving zijn veel kastelen te vinden. Ook op de camping kun je dineren in een kasteel. De plaats Luik is makkelijk bereikbaar vanaf de camping. Het gebied staat bekend om haar vele bierbrouwerijen en chocoladeproductie.

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun L'Hirondelle voor je op een rij gezet:

274 reviews over Camping Capfun L'Hirondelle in het Nederlands

Van 1970 tot 2018 nog steeds " Fantastisch"

van Wijk - Vandevoordt Anita,
1-12-2018

Zoals al de voorgaande jaren was het weer een geweldige vakantie ! We verblijven steeds in de resort + 6/8 personen nr. D1676 . Sinds 1970 zijn wij trouwe klanten van deze camping , vroeger samen met onze ouders en nu als gezinnetje .

Zolang als mogelijk zullen we op deze camping blijven op vakantie gaan , omdat er steeds goede animatie en mooie accommodatie is .

De tijd dat we daar verblijven is voor ons dan ook echt Vakantie , genieten van deze mooie streek en de 5 zwembaden met tal van waterglijbanen is een plezier voor de kinderen !

Capfun Hirondelle Oteppe for ever !!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Nooit meer

Paula,
9-9-2018

Veel aso campinggasten. Drankmisbruik, wietlucht.

Koud douche water.

Vies sanitair.

Leuke glijbanen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

we voelde ons hier als Nederlander niet welkom!

Bianca Veldwijk,
7-9-2018

Deze camping heeft heel hard onderhoud nodig( glijbanen /zwembaden)en een beter schoonmaakbeleid voor het park/zwembad en het openbare sanitair bij de horeca aan de speelplaats en het restaurant/kasteel, het was echt te ranzig! Wij zaten in een habana huisje en die was netjes. Op de site staat vermeld dutchbox(tweetalig animatie) dit is dus NIET waar! Alles was in het frans. Maar de grootste irritatie was de alleen maar in het frans sprekende security, afgekeurde annabolen malloten die zich heel wat voelde en alleen maar agressie uitstraalde, ook naar de kinderen. Deze mafkezen horen niet een camping te "beveiligen" deze horen bij duistere ondergrondse discotheken aan de deur te staan met hun gangster tattoos pfff

Met slecht weer is hier niks te doen! Gelukkig hadden wij alleen maar mooi weer! Personeel snackbar was echt ronduit onbeschoft en sacherijnig, bediening restaurant/kasteel iets beter,maar ook verre van vriendelijk!

Capfun

Camping is Moeilijk te vinden en via steile wegen te bereiken. Receptie vriendelijk, snel, meertalig. Je moet tekenen dat jezelf alle veiligheidverantwoording neemt voor de zwembaden. Daarna steile wegen. Megalanen met 2000 huisjes. Via een sanitairpoort campingdeel. Zeer weinig plek om je tent of caravan neer te zetten. Auto glijdt weg over losse kiezels. Campinggrond is scheef. Je schuift snachts je tent uit. Sanitair; redelijk schoon, metaalafzet uit water in wcpotten. Plancetten en wastafels afgebroken. Keiharde waterstralen. Wisselend van temperatuur. Overal peuken en hondenpoep. Asociale belgen (legen hun nacht wc emmer gewoon bij de watertappunt). Na 2300 stil, soms scheurende autos. overdag Vaak peuters met hun papa achter het stuur. Winkel veel te duur en tebeperkt

Zwembaden onveilig en smerig. Mn sanitair bij zwembad. Vloeren spekglad. Glijbanen vaak gesloten. Speeltuinen veel splinters en vuil. Schuimparty in zandbak.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Een vies park en zeker niet voor herhaling vatbaar

Fam.Tillema,
27-8-2018

We hebben een paar dagen op dit park gestaan

Wat ons direct opviel is de rommel op het park

De mensen dumpen ook hun vuil gewoon bij een bosje of een boom

Overzicht is er niet je wordt gewoon naar en veld gestuurd en red je maar

Denk je een mooi plekje te hebben staat na een wandeling zomaar iemand met zijn tent voor je caravan

De stroomaansluiting is ouderwets gewoon stopcontactaansluiting ( hou daar rekening mee )

Zwembaden vuil een onveilig ( afgeslepen palen die iets boven de grond uitsteken en afgebroken roostertjes )

Glijbanen zijn redelijk

Wc's smerig en geen warm water bij de wasbakken , koud water uit de kraan zit chloor in

Orderhandhaving slecht s'avonds erg veel lawaai van mensen opvallend vaak Belgisch of Frans

Snackbar en Winkel schrikbarend duur potje 250 cc soep 3,55 euro , 6 x 0,5l Jupiler bierblikjes 18 euro en borg van 2 euro voor een dienblad

De hele dag hangt er een riool / putlucht rond in het park gewoon niet leuk

Vies viezer viest

Silvana,
26-8-2018

Kinderen vonden het zwembad geweldig en dat was het ook. Personeel can de receptie heel vriendelijk. Animatieteam werkte knetterhard. Maar het sanitair....... Alles was oud, kapot en vies, het kon echt niet! Veel herrie op de camping tot 1 uur ‘s nachts. Er zal vast een publiek voor zijn, maar voor ons nooit meer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Alles is waar, maar je maakt je eigen vakantie.

Watse Roorda,
26-8-2018

Na alle recensies gelezen te hebben hebben we toch besloten om naar de “ Horror” camping te gaan. We gaan in een mobiel huisje zitten en niet in de tent. Met alle recensies in mijn hoofd wilde ik een recensie schrijven voor de nieuwe gasten.

Alles is waar: de huisjes staan 5 a 7 meter uit elkaar voor sommige is dit erg op elkaar. Ik woon in een rijtjes huis dus het is voor mij een luxe. Had zelf een eigen parkeerplek, ook had mijn dochter ruimte genoeg om te spelen. Het was rumoerig in onze periode tot elf uur daarna was alles stil. Dat rumoerig heb ik ook een beetje voor gekozen, een camping met ongeveer 500 plekken en een gemiddeld samenstelling van een gezin van 4 personen kom ik snel op 2000 mensen. Ik heb ze niet gezien, op elke activiteit denk ik dat ik hooguit 100 mensen heb gezien. Zwembad vloer is op sommige plekken erg glad. Hier moeten ze echt wat aan doen. Verder hebben we een fantastische vakantie gehad.

Geweldig.

Irma,
22-8-2018

Leuke camping, mooi zwembad met prachtige glijbanen, personeel ook aardig, mooie schone caravan.

Ik kan me dan ook niet vinden in de slechte reviews, wij hebben een topwerk gehad

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Het zwembad was erg vies. Er dreven heel veel dode insecten en vooral wespen in. De randen van het bad waren groen en het bad was niet geheel gevuld.

De accommodatie habana Top Tv was simpel maar prima. De accommodatie was schoon.

Het terrein had heel veel kuilen. Meerdere hebben hun enkels verzwikt.

Animatie voornamelijk in het Frans.

De service was heel erg goed.

Ondanks deze puntjes hebben we een prima vakantie gehad. Het is een prachtige omgeving ! En je moet het zelf ook gezellig maken.

Nooit meer

Michel en Chantal,
19-8-2018

Aankomstdag mochten we al om 13:30 uur in onze caravan(Resort+) Personeel receptie was vriendelijk.Caravan was gelukkig schoon.

Ligging van de camping is niet bijzonder. Weinig te doen in de omgeving maar dat wisten we van te voren.

Winkeltje is duur, prima om ‘s ochtends een broodje te halen.Delhaize, aldi en lidl op 20 minuten rijden.

Snackbar was prima. Bij het kasteel een keer pizza gehaald (heerlijk) en een keer uit eten in het kasteel,daar zijn de meningen over verdeeld.

4 zwembaden met vies water, glijbanen waren super maar ook de badjes waar je in uitkomt ronduit smerig.

Genoeg ligbedden en stoelen bij het zwembad.

Hoog “tokkie”-gehalte op de camping.

Veel vaste stacaravans inclusief een bepaald slag mensen.

Animatie was redelijk. Theatershow van Belle en het Beest helaas in het frans.

We hebben een leuke week gehad maar gaan niet meer terug!

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun L'Hirondelle in Oteppe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun L'Hirondelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.