Camping Capfun L'Hirondelle

België, Luik, Oteppe

6.1Voldoende

• 5.8Eetgelegenheden
  • 5.2Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun L'Hirondelle voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

366 reviews over Camping Capfun L'Hirondelle

• 2019
    6Martilde11-09-2019

Lekker weekje gehad

Speeltuinen en accomedaties erg netjes. Alleen vermelden ze er niet bij dat ongeveer alles in september dicht zit. Zwembad is echt verouderd en niet erg fris. Veel leuke dingen in de omgeving te doen!

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8Paula B.07-09-2019

Fantastisch, volgend jaar weer 😍

Met een dochter van 15 en een zoon van 10 hebben wij hier een heerlijke vakantie gehad. We hadden een gezellige accommodatie, zo schoon ben ik ze nog nooit tegengekomen. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 4Christine06-09-2019

NOOIT meer kamperen hier

De kampeerplaatsen zijn extra smerig - slechts één (1) waterpunt voor 70 kampeerplaatsen op site "H" - slechts 4 douches die werkten in het sanitair gebouw en dat voor honderden kampeerders - van de op de site aangekondigde 12 waterglijbanen waren er maar 2 geopend -nachtlawaai tot 2 uur 's morgens waardoor onze kinderen (8 en 11 jaar) niet konden slapen - maar het is wel een paradijs voor de kinderen op de speeltuinen en het water.

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

• 8chris04-09-2019

helemaal top

Camping is super, wij hadden een huur accomodatie en daar was niets op aan te merken. Schoon, bedden waren goed en een ruim overdekt terras.

De animatie is voor het grootste gedeelte in het Frans, maar dit werd wel gecompenseerd door het enthousiasme van het animatie team. Het kon de pret voor de kinderen niet drukken in ieder geval.

• 6Eetgelegenheden

• 9Chantal01-09-2019

Super genoten!

Wij hebben het fantastisch gehad, de kinderen waren niet uit het zwembad te slaan. Het zwembad bestond uit verschillende baden, waaronder een leuk binnen gedeelte voor de allerkleinstZe hebben verder genoten van de speeltuin, springkussens, tafeltennis en het voetbalveld. De animatie is ook super goed, alleen jammer dat niet alles ook in het Nederlands word gepresenteerd. Het zwembad was echt schoon, wij zaten vlak bij het zwembad en zagen dat het smorgens en savonds werd schoongemaakt. Wel is het op sommige plekken spiegelglad, daar kan nog wel wat aan gedaan worden. Tot 23:00 uur is de animatie goed hoorbaar, voor ons geen probleem want wij houden zelf ook wel van een feestje. Wij hebben echt een top vakantie gehad, wij zaten in de Habana top tv en die was schoon en netjes. Wij komen hier zeker nog een keer terug! Even voor de duidelijkheid, het is geen 5 sterren camping maar voor het bedrag wat je betaald zit je echt super goed!

• 7Eetgelegenheden

• 7Leenheer31-08-2019

Tot gauw weer het is hier fantastisch

Na het lezen van heel veel slechte rececies toch een dubbel gevoel gekregen. Wij hadden een luxe shalet habana en deze was prima verzorgd keurig sanitair van alles voorzien we misten enkel een oventje maar hadden wel een magnetron. De omgeving is werkelijk prachtig en de mensen op het park gemoedelijk. Er zijn geweldige zwembaden en speelactiviteiten luchtkussens en diverse speeltuinen en voetbalvelden en veel leuke animatie voor de kinderen. Ook was er op het park beveiliging deze hield toezicht op het, zwembad en maakten regelmatig een rondje over het park savonds om 11uur was het stil rond de huisjes. Er is ook genoeg te doen in de omgeving zo is hé plaatsje Huy erg leuk om naar toe te rijden en het pretpark mont mosan is erg leuk.Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, op het park is alles wel vrij prijzig vinden wij. De wc's op het park en zwembad kunnen echt schoner! Verder erg genoten het was een super leuk park!

• 1Staat v/h sanitair

• 10Marcellino huisman31-08-2019

Zeer leuke camping waar veel te doen is.

Ook wij waren sceptisch maar daar moeten we op terug komen was een topvakantie.veel te doen kinderen van 8/10/12 En 19 hebben zich prima vermaakt,animatie was top mensen waren vriendelijk.supermarkten op 15 minuten maar een zeer mooie omgeving compenceerd dat.caravan zeer lux en goed voor 6 personen met een veranda is dat top. Lekker Chinees gehaald in hannut (WAAR tevens ook de Lidl,mac Donald,leen bakker en nog meer zaken zitten)wat eten betreft zouden ze wel meer variatie moeten aanbieden verder als patat of pasta kom je niet echt en tussen 14 uur en 17 uur sluit de keuken en daarna sluit hij weer om 20 uur.wij hebben een paar keer voor een gesloten hekje gestaan.Is het nu zo dat je buiten het park ergens terecht kan maar dan mag je 15 minuten rijden.2 kleine minpuntjes het eten(in cafetaria en supermarkt) en Franstalig waar we ons niet zo veel aan gestort hebben.Algeheel hebben we ons prima vermaakt en keren zeker nog een keer terug.maar dan wel met een bbq mee.

• 5Eetgelegenheden

• 5Chaterina (Kitty) Bongenaar27-08-2019

Vreselijk! Nooit meer!

Wij stonden op de camping. Denk dat er goed onderscheid gemaakt moet worden tussen de huuraccomodaties en de staanplaatsen. Ik geloof best dat de huur acco's prima waren. Maar de camping..... Dat sanitair..... vies, koude douches.

• 1Staat v/h sanitair

• 9Petra Struik26-08-2019

Fantastisch..komen vast nog wel een keer terug

Na vele slechte recensies te hebben gelezen. Toch met een onderbuik gevoel erheen .maar zodra we aan kwamen is dat gevoel helemaal van me afgevallen.. wij hadden t chalet sun geboekt en stond mooi vooraan op de camping. Mooi schoon.. schoon sanitair. Grote koelkast met vriezer,magnetron,en een afwasmachine.. huisje dus niks op aan te merken.. twee jongens bij ons van 16 en 17 die zich geen moment hebben verveeld.. heel dag animatie voor jong en oud. Vriendelijk persooneel dat verschillende talen spreekt. Zwembaden en glijbanen zijn super.. alleen zijn de kleedhokjes aan vervanging toe.. Kinderen hebben leuke tijd gehad..wij als ouders helemaal uitgerust.. Meeste supermarkten liggen op ong 15/20 min rijden..maar met de omgeving zo mooi dat dat niet uit maakt. Dus al met al een top camping👍

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Johan25-08-2019

Prima vakantie!

Naar aanleiding van eerdere reviews, eerst wat sceptisch, maar dat was niet nodig. Capfun Hirondelle heeft blijkbaar hard gewerkt om het park te verbeteren en dat was te merken. Leuke en schone huisjes, overal goede service en aardig personeel. Soms wat lang wachten, maar wat verwacht je op een vol park in het hoogseizoen. Mooi zwembad met uitstekende glijbanen voor de kleintjes, en als je je aan de regels houd, gebeurt er zeker niks. We hebben een top vakantie gehad. Ik schrijf nooit reviews, maar de 5.9 die ze nu scoren is onterecht, vandaar dit keer wel. Een kleine paradox... wij hadden een huisje wat prima was, een dikke 8, maar toen wij langs de camping liepen, begrepen we dat er ook slechte reviews worden geschreven. Hutje mutje, schuin aflopend en aangewezen op de sanitaire voorzieningen. Wij zouden hier nooit gaan kamperen. Verbeterpunten, maar dat heeft niks met onze leuke vakantie te maken gehad. Zou er zeker naar terug gaan.

16 tips over Camping Capfun L'Hirondelle

• Zillah Bergsma, 14-08-2019

Leuke camping, veel te doen voor Kids. Denk om de zwembroek. Dit mag geen kortebroek of Bermuda of iets in die trant zijn. Moet een "lekkere" strakke zijn.

• foekema, 10-08-2013

De Lidl en de Wibra vind je in Huy!

• Esmee Krijgsman, 14-08-2013

Fort van Huy (Hoei), grotten van Remouchamps (met ondergrondse boottocht), wel op tijd komen!!, winkelen in Aken en Luik bezoeken.

9 vragen over Camping Capfun L'Hirondelle

• Sandra Kors, 20-07-2019

Zwemkleding

Weet iemand toevallig of ze moeilijk doen als de mannen zwemmen in een zwemshorts? Of moet het echt zo'n strakke zwembroek zijn? Alvast bedankt.

• Miquel Romijn, 06-07-2019

Gebruik van zwembaden zonder accomodatie

Is het mogelijk om gebruik te maken van jullie faciliteiten zonder overnachting?

• Jen, 03-07-2019

inventarisatie Sun Top TV

Kan iemand vertellen wat er in de Sun Top TV accomodatie aanwezig is in de keuken oa?

• BBQToegestaan

• Overige servicesWasserette