Géén boekingskosten
BelgiëLuikOteppeCampings OteppeCamping Capfun L'Hirondelle

Camping Capfun L'Hirondelle

BelgiëLuikOteppe

We hebben de beste aanbieders voor Camping Capfun L'Hirondelle voor je op een rij gezet:

4.6MatigScore uit 445 reviews
+17/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

4.6MatigScore uit 445 reviews
  • 3.3Staat v/h sanitair
  • 5.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Gelegen aan de rand van de Ardennen, ligt Capfun l’Hirondelle Oteppe. Op de camping vind je 3 zwembaden en 12 glijbanen. In de omgeving zijn veel kastelen te vinden. Ook op de camping kun je dineren in een kasteel. De plaats Luik is makkelijk bereikbaar vanaf de camping. Het gebied staat bekend om haar vele bierbrouwerijen en chocoladeproductie.

445 Reviews over Capfun L'Hirondelle

• 2Mark09-09-2022

Vies, oud en nooit meer

Vol goede moed naar deze camping gereden. Snel caravan neerzetten, uhm plek is zeer slecht aangegeven dus waar moeten we hem neerzetten... Maar ergens in het midden gezet het is rustig tenslotte. Helaas allemaal eikenbomen die nu eikels laten vallen (best zonde van onze nieuwe auto en caravan en bij elk eikeltje hoop ik dat er geen deuk in komt). Met plankjes onder de pootjes en neuswiel en de achterkant bijna op de grond stond de caravan bijna waterpas. Op naar het zwembad. Oei koud water dat binnenbad. Tegels die los zitten en in peuterbad zie ik mijn voeten niet eens goed zo troebel is het water. Gelukkig wilde de oudste er al na 10 min uit. Dan de binnenspeeltuin maar. Wat was dat een oude bende. Gelukkig etenstijd dus eten halen oke dat was prima. Afwassen koud water. Sanitair verder vies, oud, slecht onderhouden. Gelukkig hebben we een toilet in de caravan. Die kan ik wel legen dacht ik. Nou de stort is zo vies, dus niet legen!

• 6Eetgelegenheden
  • 7Natasja05-09-2022

Prima verblijf

Na de reviews te hebben gelezen met twijfel op vakantie gegaan. Aankomst verliep zeer prettig, een heel fijn huisje voor 4 personen gekregen direct naast het zwembad. Dit was maar goed ook dit gedeelte van de camping is mooi en schoon maar verderop waar de vast gasten staan is het behoorlijk verpauperd. Huisje zelf was mooi schoon en niks op aan te merken.Rondom het huisje is het rommeling mensen vegen hun veranda schoon en de zooi komt op de grond, vanaf daar blijft het liggen en wordt het niet opgeruimd. Zwembad is toch wel het pluspunt van de camping, ja er dient onderhoud te worden gepleegd maar de kids vermaken zich prima! Snackbar is niet goed, erg vet eten de snacks dreven echt nog in het vet op het bord. Animatie is ook goed, in de buurt van de camping verder weinig te doen, Luik en Namen wel op 20 min rijden vandaan.

• 7Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 8JB28-08-2022

Super leuke vakantie gehad

Echt super vakantie gehad. Wij waren met ónse caravan en hadden gelukkig mooi plaatsje. We waren hier met onze 2 tieners van 15 en 13 en onze kleine van 4. Onze stekker paste niet omdat gewend waren dat je euro stekker nodig had. Even na de receptie en werd gelijk opgelost. De douches en wc mogen wel een update gebruiken. Dat er vaak alleen koud water was en geen douchekop om te douchen is dan wel een min punt. Smiddags was er vaak wel warm Veel speelplezier voor de Kids. Mooie zwembaden en glijbanen. Deze mogen wel een update gebruiken maar daardoor geen minder plezier gehad. Lieve en leuke animatie voor de kinderen. Franstalig en Nederlandstalig. Winkeltje stelt eigenlijk niet zoveel voor. Voor je broodjes en drinken prima te doen maar voor vleeswaren oid moet je hier niet zijn. Dan kan je btr na Hannut gaan. 20 min rijden en grote supermarkt ed. Maar al met al een super leuke camping met kinderen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Daan22-08-2022

Heerlijke vakantie

Na de reviews te hebben gelezen voordat we er naartoe gingen was ik toch een beetje bang voor een tegenvaller maar wij hebben een geweldige vakantie gehad. Wij hadden een Habanna top Presta challet en die was top, schoon, netjes, voorzien van airco, enz. dus niets over te klagen. Personeel was allemaal vriendelijke en na de melding bij de receptie dat ons gas op was (met flessen) waren de heren er binnen 5 minuten met nieuwe gasflessen. Ik kan de commentaren uit de (negatieve) reviews wel enigszins begrijpen. Wij hebben geen gebruik hoeven maken van het toiletgebouw maar ik heb hier wel gekeken en hier en daar is wat achterstallig onderhoud, ook verder achterop de camping is wel meer verval en rommel. De snackbar, winkel en bar waren prima. De animatie was Franstalig en Nederlandstalig dus deels voor ons niet te volgen maar wel heel leuk voor de kinderen. Zwembad was ook prima, de kleedruimten wat minder.

• 5Staat v/h sanitair
  • 5Casper20-08-2022

Zatlappen Karaoke Vuil sanitair

Mooie camping voor zatlappen. Hou je van veel overlast, ga dan vooral in de weekenden naar deze camping. De plaatselijke jeu de boules vereniging zorgt dan van 's ochtends tot na middernacht voor overlast. Ambulances spotten kan goed op deze camping. Dagelijks ongelukken in de speeltuin en zwembaden. Ondergeschikten toiletten, verstopte wasbakken en wasmachines buiten gebruik? Je vindt het hier aan de lopende band. Personeel is wel vriendelijk. Onze plaats was ingenomen door een andere camping gast wiens plek ook was ingepikt. Wij kregen een plaats toegewezen tussen de vaste chalets. Vriendelijke gasten die graag karaoken tot in de late uurtjes. Ik beveel deze camping iedereen aan die wel van een feestje houdt en het niet zo nauw neemt met hygiëne en veiligheid. Ik neem nog een biertje en blijf nog een week. Zal wel laat worden voor we weer rustig kunnen gaan slapen.

• 6Staat v/h sanitair
  • 7Nathalie Schuurman-Jongman19-08-2022

Super leuke vakantie gehad!

Na veel slechte recensies te hebben gelezen gingen we met een zwaar gevoel op vakantie. Eenmaal aangekomen viel het ons reuze mee. We hadden een super mooie ruime plek voor onze caravan. Dichtbij toiletgebouw en douche. Hier loopt de hygiëne zeker achter maar het zijn ook de bezoekers die het vies achterlaten. De camping is verder super leuk. Veel te doen voor jong en oud. Mijn zoon van 14 heeft genoten van het zwembad en de vele glijbanen. Wij zelf ook. Hoop wel dat de eigenaren de camping wat verbeteren. Er waren zeker verbeterpunten maar al met al hebben we ontzettend genoten van onze vakantie. 2 weken, heerlijk!

• 4Staat v/h sanitair
  • 6Familie uit urk16-08-2022

Leuk voor een weekje maar ga nooit nog een keer

Zwembad was prachtig . Helaas de glijbanen enkele uren open. Was erg druk. Waren zo een hoop mieren bij elkaar. Mega slecht internet. Voor 60 euro eigi gekocht . Was waardeloze wifi. Chalet Was netjes maar de bedden waren minder.

• 5Staat v/h sanitair
  • 2Hosman16-08-2022

Zeer teleurstellend!

Voor ons nooit meer Capfun Camping l'Hirondelle! Vanwege de grootte van onze tent werden we tussen vaste seizoenshouders gezet, ver van het sanitair. Armzalig uitzicht, veel lawaai de hele dag door, geen fijne plek! Sanitair oud en vies, douches vaak koud. Zwembad oogt mooi online op de foto's maar ook erg vies, tegels in sanitair van zwembad kapot/vies/verouderd. En de baden vaak zo vol met mensen dat je absoluut niet kunt zwemmen. Dit is een camping voor massaproductie, zeker niet voor het echte campinggevoel. Geen optie koelelementen in te vriezen, wat wij bij andere campings wel gewend zijn. Winkel en snackbar wel oke, maar erg prijzig. Het drukke terras met luide mensen en muziek nodigt niet uit om relaxed te zitten. Na 5 dagen vertrokken, terwijl we 14 dagen zouden blijven. Wat een ramp en grote teleurstelling! We hebben een zeer slechte indruk gekregen van Capfun en kiezen nooit weer voor een Capfun camping!!!

• 5Eetgelegenheden
  • 3Irina14-08-2022

Drama! Wat een tegenvaller

Nooit meer! Op de site ziet alles er prachtig uit. Maar wat een teleurstelling. Verblijf in bungalow gehad. Een woord: ranzig! Alles vies, beschimmeld en kapot. Voor 6 personen is dit echt veel te klein! Lakenpakket gekregen met vieze vlekken erin. Geklaagd maar is nooit andere gebracht. Zelf maar beddengoed gekocht, is iig wel schoon. Interieur valt bijna uit elkaar. Banken zijn zo gaar dat ze rode kleur aflaten. Wc pot die bruin is uitgeslagen. Tuinstoelen zijn slappe plastic stoeltjes waar je geen uur op kunt zitten. Zwembadwater wat bijna groen zag.. wij zijn na 4 dagen vertrokken. Wij komen hier nooit weer!

• 6Eetgelegenheden
  • 9Familie v14-08-2022

Heerlijke vakantie gehad.

Met twee kinderen van 5 en 9 jaar. Na de reviews hier te hebben gelezen met een dubbel gevoel heen, maar wat hebben de kinderen genoten en wij dus ook. Heel mooie caravan gehuurd dier er volgens de buurman (vaste gast) nog niet eens 2 mnd stond. Met 2! Badkamers en toiletten en heel veel kastruimte in de caravan, ook heel schoon. 1 kussen zat een vlek om maar kregen bij de receptie gewoon nieuwe kussens. Animatie was top en tweetalig, zwembad waren de kinderen niet uit te krijgen net als de speeltuinen. Wij waren 1 week maar hadden ons nog makkelijk langer kunnen vermaken. Geen gebruik gemaakt van het openbaar toiletgebouw, toiletten bij de zwembaden waren netjes en liep ook regelmatig iemand langs.

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)