Camping Minicamping de Ballasthoeve

Meer camping info

11 reviews over Camping Minicamping de Ballasthoeve

• 8ben clessens29-08-2020

wij komen terug

topplaats met de camper super broodservice zeer vriendelijke uitbaters vlakbij fiets en wandelknooppunten zeer uitgebreide info over de streek gezellig terras proper sanitair

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Gonnie Jorritsma de Poorter12-08-2017

Simpel maar geweldig

De camping grenst aan een geweldig fietsnetwerk.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2017

• 9Jan de Waal19-06-2017

Gewoon een keer doen!

Een verrassend leuke camping in Overpelt. Mooi gelegen in de natuur in een prachtig gebied om te fietsen/wandelen en nog veel meer. Verschillende velden om te kamperen (tent, caravan, camper, etc). Comfortabele douche- en toiletruimtes. Een gezellige bar met aan de voor- en achterkant leuke terrassen. Indien gewenst 's- ochtends vers brood op bestelling.

Voor de sportievelingen zijn er sportveldjes en ook de dierenliefhebbers komen aan hun trekken want er is een weide met verschillende dieren.

Dit alles wordt beheerd door zeer gastvrije en vriendelijke eigenaren die er alles aan doen om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ook kunnen zij u alles vertellen over de omgeving!

Kortom: een aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9Helen28-11-2016

Gastvrije ontvangst, rustige, groene camping

Erg fijn dat we op een veld stonden, zodat we goed zicht hadden op ons zoontje van 1 jaar die lopend de wereld aan het ontdekken was. Erg leuk dat er beestjes waren die de kinderen dagelijks gingen voeren. Speeltoestel vlakbij terras zodat wij ook nog wat konden drinken, terwijl de kinderen daar speelden. Camping had toen wij er waren vergunning nog niet helemaal rond dus mocht niet veel bezoekers ontvangen. Daardoor stonden wij erg rustig (zelfs week alleen) en was het sanitair afdoende. Het was simpel, maar schoon: 2 toiletten/douches voor de mannen en 2 voor de vrouwen. Inmiddels zijn de vergunningen rond en wordt er weer reclame gemaakt voor de camping. Als het daardoor vol zou staan, zou het sanitair niet afdoende zijn. Nu de zeer gastvrije beheerders weten dat ze weer open mogen, gaan ze ook het sanitair uitbreiden, is ons verteld. Wij hebben hier in ieder geval een top vakantie gehad van 3 weken. Een aanrader wat ons betreft in een mooie omgeving aan het fietsroute netwerk.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Janita Meints10-08-2013

Plezierig verblijf in een mooie omgeving

Deze camping zeker een die we nog een keer bezoeken. Beschutte plekken. Fijne uitvalsbasis voor een wandeling en fietstocht. Heerlijke koffie met vlaai. Gastvrij ontvangst.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2013

• 8peter en ria07-08-2013

prima fietscamping

Mooie camping prima gelegen aan fietsroutenet .zeer gezellig café met gemoedelijke prijzen. Een echte aanrader voor een weekje lekker te fietsen in Belgiës Limburg.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10Marij en Ton Reitsma07-08-2013

Leuke, knusse mini camping

Leuke, knusse minicamping. Prima, schoon sanitair. Je kunt zelf je (royale) plek uitzoeken op een van de drie veldjes. Wendy en Rob zijn bijzonder gastvrij en hebben voldoende tips voor de omgeving en waar je in Overpelt en omgeving heerlijk kunt eten. Prima service dat je broodjes kunt bestellen en die 's morgens maar af hoeft te halen. Uitstekend gelegen aan de fiets knooppunten route. Het bijbehorend café is beslist een aanrader om een gezellige avond door te brengen. Beslist de moeite waard om nog een keer terug te gaan.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2013

• 8Gerard Buitink17-07-2013

Uitstekende minicamping met vriendelijke eigenaren

We bezoeken deze camping nu enkele jaren en steeds opnieuw is het een plezier om hier te verblijven. De ontvangst is vriendelijk en informeel, de camping is goed onderhouden en de omgeving is practig. Bovendien leent deze camping zich uitstekend als vertrekplaats voor vele mooie fietstochten door het brabantse land van Belgie en Nederland. We gaan hier ongetwijfeld vaker op bezoek.

Gereisd met partner in juni 2013

• 8Jack16-06-2013

Prima plekje

De Ballasthoeve is een eenvoudige maar prima camping. Mooie ruime plekken met volop beschutting. Sanitair is eenvoudig en goed schoon. Werd tijdens ons verblijf twee maal daags schoongemaakt. Voor kinderen zijn er volop mogelijkheden om zich te vermaken, voor ouderen ook. De Ballasthoeve is gelegen bij een knooppunt van fietsroutes en er wordt ook een fietscafé uitgebaat. Daar is ook gelegenheid om je elektrische fiets op te laden. Je kan jezelf ook opladen in het café, mooi assortiment met hele vriendelijke prijzen. Buitengewoon vriendelijke bediening door Wendy die ook het aanspreekpunt voor de camping is.

Gereisd met partner in juni 2013

• 10Ruud en Maria Vrijsen12-05-2013

Heerlijke camping met supervriendelijke mensen.

We verblijven al jaren diverse keren op camping de Ballsthoeve tot volle tevredenheid. Heerlijk fietsen in de omgeving, vanuit de camping zit je direct op het fietsroute netwerk. Mooie grote plaatsen en een leuk cafe met terras om een biertje te drinken. Wendy en Rob geven je een Brabantse gastvrijheid en een "thuis komen" gevoel.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2013